Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
NSR125 AB normlarına göre hiçbir şartta Avrupa'ya giremeyecek bir motor. 2 zamanlı motorlar artık yavaş yavaş üretimden kalkıyor, çünkü çok kirlilik yaratıyorlar.
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
125 lik motor ama dikkat edelim 2 zamanlı buda demek oluyorki daha fazla beygir gücü daha fazla yakıt srfiyatı.ama motor şimdi türkiyede olsa en azından 8 9 milyar lirayı gözden çıkarmanız gerekebilirdi.onun yerine git hyosung 250 gtr al aynı beygir gücüne sahip...
Durdurun Dünyayı İnecek VARRRRR!!!.....
@ smirnouf
walaa aga rs 125 i aşırı beğeniyorum ama böle bi konu da hyosung taraftarıyım
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
iyi yazmışın fakat nsr 125, 15 değil 26 hp dir. aprilia rs 125 kadar olmasa da sıkı bir motosiklet sayılır. Türkiyede pek bulunmuyor, ayrıca yüksek yakıt maliyeti söz konusu bu 2 zamanlılarda.khutuck adlı üyeden alıntı
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_nsr_125_1997.php buradaki bilgilere göre yazdım.
bu modeli artık honda üretmiyor arkadaşlar yerinde cbr125 üretildi dikkat edersiniz honda racer 200 kasasının nerden esinlendiğnide anlarsınız ben cok baktım bunların ikinci eline ama temiz bir tane bulmak çok zor artı çok para istiyorlar
walaaa 2. elleri 3500 4500 arası gidiyoo 98 ciwarı modeller fazlaapahalı deil bencee yalnız temizini bulmak zor
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
muhtemelen sınırlandırılmış bir serinin bilgileri onlar, normalde 26,5 hp değerinde bir güç üretir. zaten 125 cc 2 zamanlı 13000 devir saatli bir makina 25-30 hp civarı güç sağlar; ihtiyacı olan yakıt verildiği sürece.
bu tür motorlar, avrupada belli motor hacmine kadar motosiklet sürmesine izin verilen 16-18 yaş arası(yanlış bilmiyorsam) gençler için, sınırlandırmalar da yine bu yüzden oluyor galiba.
tigermbz, dediğinden olabilir, çünkü yazıyı yazmadan önce gezdiğim birkaç NSR125 forumunda derestriction (sınırlama kaldırma) konusunda bol miktarda yazı vardı.
wallaaa bi ilan buldm arkadaşlar nsr 125 2000 model Neden satıyo yazmıyoo ama temizmişşş 4250 YTL ymişşş
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
NSR125'den çok daha sağlam bir mkine olarak CBR250 var, ama 1998'de üretimden kalkmış. 18.500 devir çeviren ve 100.000km dayanan 4 zamanlı 4 silindirli 45hp 250 cc motoru varmış.
Honda CBR250 Vikipedi Maddesi
http://www.motosiklet.net/forum/moto...etilmiyor.html
cbr 250 de sağlam motordur(40 hp). en önemli özelliği de 4 silindir olması, bu sayede oldukça yüksek devir/dakika değerlerine ulaşıyor ve yaklaşık 220-230 kmh sürati görebiliyor, sesleri de bildiğiniz 4 silindir race lerle hemen hemen aynı.
benzer olarak kawasaki zx250r(45hp), suzuki bandit 250, yamaha fzr250 gibi modeller de vardı eskiden.
ayrıca aprilia nın 250 cc 2silindir 2 zamanlı rs 250 si vardır ki 600 lüklere kafa tutar(74 hp, 250 kmh sürat) (ben de hastasıyımdır)
bu makinalar üretilmeliydi aslında .. Neden honda üretmiyo artıkın anlamadm ki
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
4 silinidir olduktan sonra 600 lük yapıyor çok fazla bir maliyet farkı doğmuyor sanırım. ayrıca okadar yüksek devirlere çıkan bir makina çabuk yıpranır bunu da düşünüyorlardır herhalde. bu yüzden devirle güç kazanan bir motor yerine şanzıman oranıyla(tabi bunu yapmak için de büyük piston gerekli) hızlanan bir motor daha iyi onlar açısından sanırım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)