Suzuki GSF 600 Bandit S Hakkında
Reklamlar
-
MT halkı hepinize merhaba
Uzun zamandır düşündüğüm Bandit 600 S modelini incelemeye devam ediyorum.Kullananlar , tecrübesi olanlardan yorum bekliyorum.
Türkiye'de az sayıda olan Suzuki'nin bu modeli hakkında hep olumlu eleştiriler var herkez motorunun çok sağlam olduğundan 100.000 rahat devireceğinden bahsediyor , onun dışında yakıt performans ses ve diğer bütün konularda yorumlarınızı bekliyorum.
Sadece motor hakkında yorum , başka bir öneri istemiyorum
Saygılarımla
Reklamlar
-
Hiç düşünme.düzgününü direk al derim.
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
-
-
cakalaz adlı üyeden alıntı
Ben cok beğeniyorum
Sesi ; 4 silindir Sesi...
Performansı ; 4 silindir Performansı; ama Bir RR kadar seri değil...
Yakıtı ; RR serisinden daha düşük
Zamanında bunları bulmustum; arastırırken
Anladım , peki oturuş pozisyonu nasıl gördünmü hiç?
Diğer SS'lere göre daha dik geldi gibi fotoğraflarda yanlış mı gördüm
-
oturuş bütün naked makinalardaki gibi diktir.Makina ss değildir.teknik özelliklerini netten araştırıp inceleyebilirsin.
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
-
fazla düşünmeden al ;)
sesi, performansı ve yakıtı seni memnun edecektir.
Şuan kullanmakta olduğun er-5 kadar yakıt tüketimi var...
SS gibi fazla yakmaz parçası biraz daha pahalı bu modelin, diger suzilere göre.
Bedenimdeki Ruhun ^3^ günlük sahibiysem istedigim gibi yaşarım.
-
Benimde çok istediğim bir motor belki birgün olur.10milyar civarı piyasası sanırım.
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
ergün1968 adlı üyeden alıntı
oturuş bütün naked makinalardaki gibi diktir.Makina ss değildir.teknik özelliklerini netten araştırıp inceleyebilirsin.
Anladım bende ss sanıyordum bu "s" modelini , spor görünümlü anlamındaymış : )
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 ----------
emomen adlı üyeden alıntı
fazla düşünmeden al ;)
sesi, performansı ve yakıtı seni memnun edecektir.
Şuan kullanmakta olduğun er-5 kadar yakıt tüketimi var...
SS gibi fazla yakmaz parçası biraz daha pahalı bu modelin, diger suzilere göre.
Teşekkürler cevabın için herkes memnun bu motordan alıcaz gibi bu gidişle: )
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 ----------
erdo2002 adlı üyeden alıntı
Benimde çok istediğim bir motor belki birgün olur.10milyar civarı piyasası sanırım.
Hayır 7-8 Milyar piyasası düşük şuanda
-
Yarı Spor görünüşüyle beraber ; Oturuş pozisyonu racinglerden daha rahattır...
Fakat onun yanısıra; GSX 650 ye bakmanı öneririm...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
18 Aralık 2009, 23:38
#10
cakalaz adlı üyeden alıntı
Yarı Spor görünüşüyle beraber ; Oturuş pozisyonu racinglerden daha rahattır...
Fakat onun yanısıra; GSX 650 ye bakmanı öneririm...
Hocam o çok pahalı yanaşamam yanına
-
19 Aralık 2009, 12:56
#11
Konuyu yeni görenlerdende cevap bekliyorum
-
19 Aralık 2009, 13:26
#12
GSX600F alana kadar çok inceledim. Ben Bandit'in 650'liğine gittim geldim ABS olması bence iyi bir özellik. Ancak istediğim fiyata ve kondisyonda motor bulamadım. Daha sonra şu anda kullandığım GSX600F'i buldum. Bandit ve Gsx600F in motoru birebir aynı. İkiside yağ ve hava soğutmalı (SACS)(Suzuki'nin efsanevi soğutma sistemi) Bandit'in oturuş pozisyonu dik olup Fazer'la aynı gibidir. GSX600F gidon poziyonu SS'ler gibidir.
Karbüratörlü olup sabah çalıştırmaları enjeksiyona göre zor olabilir.
Motorları asla hararet yapmaz. Düşük devirlerde torklu olduğundan şehir içi kullanımı rahattır. Motorları tipik Suzuki makinesi olduğundan biraz gürültülü çalışır bunu kötü algılamamak lazım bence. Periyodik bakımda en pahalı tutan sarf malzeme yağ ) 3,5Lt yağ alıyor. (Burgman 1.9lt idi).
Bakımları düzgün yapılıp motor hırpalanmazsa kolay kolay hiçbir şey olmaz.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400
>> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
-
19 Aralık 2009, 13:38
#13
eski bir bandit kullanıcısı olarak motor hakkında her şeyi sorabilirisin
bir kere naket türü bir motordur. uzun yolculukları çok sever süspansiyonu çok harikadır. tek kusuru 220 kg oluşudur. altı biraz yere yakındır şehir içi motoru asla degildir. yakıtı 600 f le aynıdır. kalbiratörlüdür.230 km hıza çıkar. 1 vites 80 km hıza çıkar 4,1 sn 100 e çıkar. daha ne sormak istiyorsan sorabilirsin
-
19 Aralık 2009, 19:50
#14
Duffy adlı üyeden alıntı
GSX600F alana kadar çok inceledim. Ben Bandit'in 650'liğine gittim geldim ABS olması bence iyi bir özellik. Ancak istediğim fiyata ve kondisyonda motor bulamadım. Daha sonra şu anda kullandığım GSX600F'i buldum. Bandit ve Gsx600F in motoru birebir aynı. İkiside yağ ve hava soğutmalı (SACS)(Suzuki'nin efsanevi soğutma sistemi) Bandit'in oturuş pozisyonu dik olup Fazer'la aynı gibidir. GSX600F gidon poziyonu SS'ler gibidir.
Karbüratörlü olup sabah çalıştırmaları enjeksiyona göre zor olabilir.
Motorları asla hararet yapmaz. Düşük devirlerde torklu olduğundan şehir içi kullanımı rahattır. Motorları tipik Suzuki makinesi olduğundan biraz gürültülü çalışır bunu kötü algılamamak lazım bence. Periyodik bakımda en pahalı tutan sarf malzeme yağ
) 3,5Lt yağ alıyor. (Burgman 1.9lt idi).
Bakımları düzgün yapılıp motor hırpalanmazsa kolay kolay hiçbir şey olmaz.
Bakımlarına katlanırım şuan kullandığım ER-5'te aynı periyodik bakım masrafları çıkartıyor.Detaylı açıklaman için çok teşekkürler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 ----------
acun0 adlı üyeden alıntı
eski bir bandit kullanıcısı olarak motor hakkında her şeyi sorabilirisin
bir kere naket türü bir motordur. uzun yolculukları çok sever süspansiyonu çok harikadır. tek kusuru 220 kg oluşudur. altı biraz yere yakındır şehir içi motoru asla degildir. yakıtı 600 f le aynıdır. kalbiratörlüdür.230 km hıza çıkar. 1 vites 80 km hıza çıkar 4,1 sn 100 e çıkar. daha ne sormak istiyorsan sorabilirsin
Şehir içi kullanmayı düşünüyorum , kg sorun olacağını zannetmiyorum ER-5'de 180 - 190 kg kontrolde zorlanmadım tabi bi 30 - 40 kg fark olucak nasıl etki eder bilemem.Tek derdim oturuş pozisyonu , SS'lerdeki oturuş pozisyonu çok hoşuma gidiyor ama oda rahatsızlık verebilir o açıdanda düşünüyorum..
Altı yere yakın olmasıda sorun değil tam tersine hoşuma gidiyor Yakıtıda benim ER-5 gibi zaten alışmakta zorlanmam gibi.
Peki soracağım bir konuda Frenleme ? Tatmin edici düzeydemi sizce?
-
19 Aralık 2009, 20:19
#15
sysroot adlı üyeden alıntı
Bakımlarına katlanırım şuan kullandığım ER-5'te aynı periyodik bakım masrafları çıkartıyor.Detaylı açıklaman için çok teşekkürler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 ----------
Şehir içi kullanmayı düşünüyorum , kg sorun olacağını zannetmiyorum ER-5'de 180 - 190 kg kontrolde zorlanmadım tabi bi 30 - 40 kg fark olucak nasıl etki eder bilemem.Tek derdim oturuş pozisyonu , SS'lerdeki oturuş pozisyonu çok hoşuma gidiyor ama oda rahatsızlık verebilir o açıdanda düşünüyorum..
Altı yere yakın olmasıda sorun değil tam tersine hoşuma gidiyor
Yakıtıda benim ER-5 gibi zaten alışmakta zorlanmam gibi.
Peki soracağım bir konuda Frenleme ? Tatmin edici düzeydemi sizce?
Ben Bandit kullanmadım ABS'lisi eminim farklıdır. Ancak GSX600X ile yakındır diye düşünüyorum. Fren dozajı gayet başarılı. Fren pedal ve manet yumuşak yormuyor. Ama çokta anlatılacak bir şey fren için.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400
>> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
-
19 Aralık 2009, 22:13
#16
Duffy adlı üyeden alıntı
Ben Bandit kullanmadım ABS'lisi eminim farklıdır. Ancak GSX600X ile yakındır diye düşünüyorum. Fren dozajı gayet başarılı. Fren pedal ve manet yumuşak yormuyor. Ama çokta anlatılacak bir şey fren için.
Anladım teşekkür ederim
-
28 Aralık 2009, 01:59
#17
banditin yakısı nasıl ben cbf 500 - gs500- bandit arasında kalıyorum ogrenci oldugum ıcın yakısı veyedek parca benım ıcın onemlı veya onerebılecegınız bır model varmı dha once cbf 150 ve kawa er5 kullandım ama memnun kalmadım
-
28 Aralık 2009, 02:17
#18
naked bir makinanın rahatlığı konforu ve görüş açıları olarak muazzam bir motor bende var ve hani taraftar gibi konuşmak istemem ama cidden çok oturaklı 600f motorumdan çıkma eksoz suan bandit e takılı ses olarakta çok tatmin edici yanlız belirli zamanlarda öndeki 3 parcanın birbirleri ile olan bağlantı yerlerideki vidalar gevsior haberrin olsun
-
28 Aralık 2009, 02:37
#19
Eczacı arkadaşımda var 50 bin km de sorunsuz biniyor,sıfır almıştı asla satmam mükemmel diyor mekaniği en sağlam motorlarlandır,bu arada yamahanın tdm 850 modeli vardır o da mükemmeldir dükkan komşumda var o da aynı şekilde asla satmam mükemmel diyor 60 binde.Galiba yeni model motorlardansa eski modeller daha sağlam,kimden duysam asla satmam sorunsuz diyor her iki motorda bence süper.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler