ybr nin paslandığını hiç duymadım =))
ybr nin paslandığını hiç duymadım =))
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
ben gecen kıs aldım motoru ilk kez yatıraccağım kapalı garajımda köpeğimin yanında duracak haftada 1 -2 kez 10 dk falan calısırrm
ama havalar 5 derece ısınsın hemen cıkartırım uzun sure yatmaz yani....
hocam ben yaz kis her firsatta binerim.ancak su aralar kar falan cok souk(alisamadik zaten su memleketin havasina) binemiyorum.herlde 1-2 ay kadar yaticak.motor dukkanin arkasindaki depoda duruyo sicaklik hic bi zaman 5 derecenin altina dusmuyo.motor sehpasinda duruyo.aklima geldikce calistiriyorum.hicbisey de indirmis degilim.genelde tek marsla calisiyo.madem ki derece gostergen yok brak motor 5 dakika rolantide calissin.gereken sicakliga fazlasiyla ulasacaktir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:12 ----------
dostum cok iyi de umarim kopeginlastik kemirmeyi sevmiyodur.benimki cok severdi de
RIDE or DIE
sonuç olarak 2-3 günde bir 10 dk çalıştırmaya karar verdim . saolun
http://www.akilli.tv/video/453769/Harley-Davidson-883-custom-ista.aspx
Motoru çektiğim garaj toprak altında oldugundan kışın sıcak,yazın soğuk oluyor..Sorun yok yane..
[B]Bir tutkudur içimizdeki özlemi yollara vuran..[/B]:bestmt:
chopper motorsikletleri kışın kullanmak biraz zahmetli bir iş, bu anlamda bende pek tercih etmiyorum en azından yerler ıslakken ;) şimdi sana benim yaptıklarımı anlatayım, öncelikle sende benim gibi yağmurda çamurda motorumu kullanmam diyenlerdensen aküyü sök öyle günde 5 dk. çalıştırmayla akü şarj olmaz akü sökülecek lastiklerinin basınç değerlerini biliyorsan mesela benim değerler ön 33 bunu kırka kadar çıkardım neden: lastikler soğukta ve durduğu yer betonsa iner bu inme lastikte yanak yapar ve ilerde sana lastik masrafı olarak dönebilir yani lafın kısası lastikeri şişirde şişir ...
antifiriz olayına pek takılma ( motourunun sıvı soğutmalı olduğunu düşünüyorum ) çünkü o kadar donma olmaz istanbulda yağınada elleme benzin konusuna gelelim depoda benzin kalmazsa iyi olur nedeni bekleyen benzinin kalitesi biter ....
geldik yaza aküyü şarj ettin motora taktın hemen marşa basma önce bujileri sök ve şırıngayla bujileri söktüğün yere yağ enjekte et sonra bujileeri kontrol et ve tak yağını değiştir motoru çalıştır ama unutma lastiklerini eski değerine getir....
yardımcı olabildimmi acaba hadi kolay gelsin..
evet bilgilerin için cok saol ..ayni tarz motor kullaniyoz ama nedense akü sökme taraftari deilim ..hani 2-3 gün yagmur yagmassa kullanirim hiç affetmem :D
http://www.akilli.tv/video/453769/Harley-Davidson-883-custom-ista.aspx
bence de hiçbir yerini sökme istanbulda havalar en fazla 1 hafta bilemedin 2 hafta soğuk oluyor. hafta bir kere de çalıştır derim ben hep öyle yapıyorum.tabi havalar kuru ve soğuk olmadığı zmanlar motoruna bin derim.
hah şöyle bekldiğim yorum geldi ..aynen öyle yapacam
http://www.akilli.tv/video/453769/Harley-Davidson-883-custom-ista.aspx
slm yagmur yagmadıgı surece bınıyorum
dünya malı dünyada kalır arkadaşlar, ne yaparsanız yapın elbet bir gün eskiyecek...
eskiyecek diyede hiç bakmamazlık etmeyin aman haaaa.
ben hiç böyle işlerle uğraşmam,komple temizlerim baştan aşağı en ince noktasına kadar.bujiyi söker temizlerim,aküyü söküp alırım,depoyu fullerim,karbüratördeki benzini süzerim,lastikleri yerden keserim,altından hava alabilecek şekilde naylon larım,metal aksamını en ince yağ ile komple yağlarım,3-ihlas 1-fatiha okur garajın kapısını kaparım
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
arkadaşlar bu konu ile tonlarca öneri var ancak ben sivas gibi -25 leri rahat gören bir yerde yaşadığım için tedbirlerim biraz farklı.
ben motorun deposunu tamamen boşaltır wd40 sıkarım, motordaki yağı tamamen boşaltırım ve kapasitesinin üstünde ucuz yağ koyarım vitese takar tekerleği döndürürüm, bujileri söker birazda silindirlerin üstüne oradan çok az olmak kaydıyla yağ akıtırım, egsozun içine wd 40 sıkar üstünü örterim tabi orta sehpaya alır ön ve arka tekerlerin altına tahta koyarım bu şekilde yatar kışın motorum.
bahar geldiğinde depoyu temizlerim, içindeki yağı boşaltır kaliteli kullanacağım yağ koyarım, benzinimi koyarım önce bir 1 litre onu tamamen yakar bitirirm sonra depomu fullerim bu şekilde en mantıklısıdır.
bu arada tabikide aküyü otm şarz makinama koyarım kış boyunca bir fişde takılı şarz olur dolduğu zamna şarz keser eksilince tekrar doldurur herkeşlere tavsiye eederim.
bugun bi harley satan bi motosiklet magazasina girdim .. adama sordum soruyu.. kapalı garajda haftada bi 10 dk çalıştır , arada bi gaz ver yeter dedi .
http://www.akilli.tv/video/453769/Harley-Davidson-883-custom-ista.aspx
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)