1. viteste 19km. gittingülmekten yarıldım burda valla.kusuruma bakma çok komiğime gitti.diğer abilerin arkadaşların dediği gibi kesinlikle acil olarak bir bilene danış.
hayırlı uğurlu olsun
1. viteste 19km. gittingülmekten yarıldım burda valla.kusuruma bakma çok komiğime gitti.diğer abilerin arkadaşların dediği gibi kesinlikle acil olarak bir bilene danış.
hayırlı uğurlu olsun
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
ben ilk vitesli kunlandığım da arkadaşım tarif etmişdi 4 e kadar cıktım da motor gitmiyo du bi ara sanki
Bugün olayı çözdüm 4.vitese kadar çıkardım.
gülmek güzel bir şey yaşım 17 babam izinsiz arabasını kullanmama kızıyordu,çünkü ona motor aldırmıştım.bir gün arkadaşın acil işi vardı 2 km mesafe.neyse aldım arabayı gittik aklıma şimdi km yi biliyordur bir yere yazmıştır diye aklıma takıldı,e sonuç geri geri 2 km gittik km aldıgımız noktaya geldi 76 model woswos minibüstü .ertesi gün sonucu bekledim baktım ses yok anlamamış arabayı götürdügümü değişik bir deneyim olmuştu baya da bir zor tabi geri geri gitmek
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
bu aşamayı kasasız atlatmana sevindim...
ama beni tedirgin eden vites değiştirmeyi bilmeden vitesli motora binmen...
neyse o aşamayı geçmissin şimdiki aşama tekeri kitlemeME aşaman...!!
yüksek viteslerde yavaşlaman gerekince vitesi düzenli olarak aşağı değiştir.. yüksek hızlarda düşük viteslere düşürüp elini debriyajdan çekersen motoru kitlersin hatta düşersin onun için dikkat et... yüksek vitesleri hızlıykan birden düşürme...!!!
Bari arada sırada boşa atsaydın..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
her gün bir diğer vitesle tanışırsın inş keyifli sürüşler diyorum ben de
Dün gece salakça bi haraket yapıp 3.vitesten 1. e attım arka teker kilitlendi çok az bir süre az daha düşecektim vites yükseltmeyi kavradım ama düşürme biraz daha zamanımı alacak.
Frenlerin yerini biliyon demi
Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...
bu seferde 4ten aşşagı ındırmedın galıba bak yıne anlatım sol elındekı demır cubugu kendıne cekıyorsun bu sefer sol ayagınla aşşa basıyorsun bı yerden sonra daha aşşa gıtmez zorlama kırılmasın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:54 ----------
çözersin çözersin düşersinde ama korumalı gıyın fazlada yola falan cıkma
selamlar, valla bende çok acemiyim ve bana kimse "lan olm yerlerdeki ıslanmış yaprakların üstünde ön freni sıkma" demedi. ben test ettim çok pis kayıyo,sen deneme
birde bu frenin yeterli çalışıp çalışmadığını nasıl anlayacağız,ara fren hiç yavaşlatmıyo gibi geliyor,var mıdır bir ölçüsü şu hızda şu metre gibi...
Her motorun limitleri var sanırım büyük motosiklet gibi frenleme yapamıyosunuz düşük cc lerde kilitleniyolar.
Belkide çift kaliper ön frenlerden kaynaklanıyodur kilitlenmeme olayı büyük hacimlerde ama tam emin değilim.
Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...
sen yine scooter sürmüşsün. ilk hafta alışmışsın. ömründe moto sürmeyip cbr 600 alacağım ilk motor diyenlere ne dersin
Evet mesajını gördüm. ama işte herşey bir anda gelişti.. açıkçası dehşete kapıldım. tamam ilk düşüşüm derken teker düzeldi zor yırttım.
Bir de bi şey soracam.. motoru stop ettirdim 1-2 defa daha sonra frensiz çalıştıramadım tabi anca 3-4 kez denedikten sonra kalkış yapabildim. bu stop ettikten sonra ki kalkış olayını kısaca anlatır mısınız forum da bir konu da gördüm ama konu başlığı aklımda kalmadı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)