ethemm76 adlı üyeden alıntı
Tamercim merhaba, bende senin gibi lastiğinin baştan beri şamrelli olduğunu düşünüyordum. netten araştırdım ama dubles mi şamrelli mi olduğuna dair net bir bilgiye ulaşamadım. Lastik Özelliklerinde hep sadece lastik ebatları verilmiş, dubless veya iç lastikli vs denilmemiş.
İç lastikli ise bunun bi takım köpük veya sprey malzemeleriyle onarımı mümkün olmuyor. Şamrelin çıkarılarak deliğin bulunması ve yama yapılması gerekiyor. Dubless ise bu konuda işin daha kolay. Lastikçi deliği bulur bi fitil atarlar ve kullanmaya devam edebilirsin.
Mümkünse motorunu uzun süre kullanmayacağın zamanlarda orta sehpada park et. Ve bu durumda dahi tekerler yere basıyorsa altlarına kalın karton, düzgün bi sunta gibi bişey koy. Betonla iletişimini kes. En güzeli 10-15 tl ya ayaklı pompalar var. Bi tane elinin altında bulundur. Pompada basınç göstergesi de var zaten. Ara sıra lastik hava basınçlarını kontrol etme imkanında olur ve bu gibi durumlarda, sadece lastiğe hava bastırmak için lastikçiye ulaşman gerekmez. İndiği zaman kolaylıkla basarsın. Motosiklet lastiği araba lastiği gibi iri olmadığı için seni fazla yormadan şişiveriyor.