Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
cometden memnun değilsin galiba yada kesmedi seni ya ençok 2. el piyasası olan marka oldu bu hyo.Ya herkese istenileni veremiyo yetersiz kalıyor yada sadece kullanıcıların bildiği ve kimseye söylemediği bir sır var ?
takas etmek istediğin fıkırlerı paylaşırsan öğrenmiş oluruz .yani yeni motosıkletınden nıye vaz gecıyorsun
2 ay önce almıştım s&t kanuni'yi ama özellikle yol tutuşu ve amortisörler hiç güven vermiyor ön amortsörler zayıf geldi bana hafif tümseklerde düşük hızlarda bile çok sert hissediyorsunuz 130 dan sonra motor dengesiz gidiyor.. Benzin tüketimi bastığım zamanlar normal karşılıyorum ama normal sürüşlerde günde 15 ytl benzin parası veriyorum gittiğim km ise 80 çok fazla geldi nedense 250 cc lik motor için çok fazla gibi...
Koca bir farı var ama aydınlatma çok zayıf başkaları arkamdan gözümü kör ederken ben önümü görmekte zorlanıyorum..Debriyaj ve vites geçişi çok sert bir vites değiştiriyorum dengemi bozmaya yetecek kadar güç harcıyorum....Malesef alım durumuna göre mecbur kalarak aldım ama memnun değilim
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
çok açık ve içtenlikle cevapamışsın teşekkürler.İnşallah en kısa zamanda istediğin motoru bulursun.
Hyosung hakkında bir şey söyleyemem ama sana CBF 500 yerine Kawasaki Er6 öneririm. Kısa sürelide olsa CBF 500'ü kullanma fırsatım oldu. Bir önceki motorum olan Er6'nın performans konusunda çok daha önde olduğunu söyleyebilirim. Yakıt tasarrufuna gelince... Benim rekorum 100 km'de 3.7'ydi. Uzun yolda 100 km hızı geçmeden, iki kişiyle. Sınırları zorladığınızda da uzun yolda en fazla 4 -4.5 yakar. Yani fiyat performans ilişkisine göre alınabilecek en iyi motordur diyebilirim rahatlıkla.
Konuyu okurken enginer6 arkadaşın ER6'nın yakıt tüketimi konusu dikkatimi çekti. Biraz araştırdım çünkü bahsettiği değerler fazla düşük geldi bana. Ayrıntılı incelemelerinde ortalama 5.3 litre yaktığı söyleniyor yani bu da yüksek hızlarda en az 6.5-7 litre , 90-100 km ile ise 4.5 litre gibi bir rakam olabileceğini gösterir.
Açıkçası coğu zaman gaza yüklenirim ve motor hakkını verdiği zamanda ve harcamaya değeyecek bir motor olduğunda harcadığım benzinin hesabını yapmam ama kullanım rahatlığı çok önemli....
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
gt 250 r de böylemi ? eğer böylese almam ilerde gt 250 r almayı düşünüyorumda
Kendi motorunu satarken eleştirmek güzel birşey... Keşke herkes yapabilse. Ama o motoru saydığın eksiklerle kabul edecek bilinçli tüketici de lazım. Yani ekmek-köfte denkleminin farkında olan tüketici.
www.dersverilir.net/cagriakkoc----> Ankara'da ÖSS ve SBS hazırlık öğrencilerine özel Matematik ve Geometri dersleri verilir.
msn:cagriakkoc@orphaned-land.net
hyosungu alırken ondan ne beklediğini öğrenebilirmiyiz...
260 km/h ulaşmasını artçı ayaklarını yere deyecek kadar yatmasını benzini koklamasını bekledim...şaka bir yana çok bir beklentim yoktu evet ama böyle sert bir vites geçişi böyle rahatsız edici bir yol tutuşuda beklemiyordum yoksa hızı bile tatmin derece de ama rt 125 bile ondan daha konforluydu, vitesleri geçişleri oldukça rahattı ve mesajı açarken söylediğim gibi yaşadığım iş ve ders yoğunluğundan dolayı acil bir araca ihtiyacım vardı öbür motorumuda nakit sıkıntısından dolayı servisten çıkaramadım ve alım kolaylığı sağladığı için bir firmanın aracılığı ile kredi çekip bu motoru alabildim fazla kredi çekebilsem yamaha fz6 düşünüyordum.....
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
satma sebebini deteylı olarak zaten sıralamışsın açık yüreklilikle.Kusura bakmazsan birşeyi çok merak ettim.Motoru sıfır mı aldın ? sıfır aldıysan ortada bir çelişki var çünkü 5000 km az bir rakam değil.Yenimi anladın sana göre olmadığını.Hani 2.el aldım desen 2 ayda kısa bir süre değil.Pek bu tarz şikayetler duymadım motorla ilgilide o yüzden sordum yanlış anlama ha birde ne kredisi kullandın tüketicimi.bende değiştireceğim ufakta olsa kredi kullanmayı düşünüyorum.Bilgi verir misin rica etsem
hayat şansa bırakılacak kadar uzun değil
ihtiyac kredisi çekip aldım ...motorum 28.09.2009 çıkışlı motorun 2 ayda anlamadım sorununu ama şu 2 aydır iş ders yoğunluğumdan dolayı araçsız kalamayacağım için gidip motoru tuzlaya bırakıp nesi var diyip içindeki sesi bulmaları için zaten kanuni gibi bir firmanın 2 aylık motoru sökmesini hiçte tercih edemem 2 kere avcılarda ki servise götürdüm ama servise götürdüğüm gün ses kesildi ve orda ki usta da tuzlaya götürmemi tavsiye etti yine hafif hafif vurmalar var amortisörler için yapabilecekleri birşey yokmuş... bir kaç deneme yaptım cbf ve ybr de bu berbar istanbul yollarında kendi motorumdan bile daha güvenli ve rahat hissettim kendimi ....bir arkadaşımda aynı motoru beğenmiş almıştı hyosung markalı olanını şans eseri geçen hafta sonu onunla karşılaştım ve değiştik motorları mola verdiğimizde sordum nasıl kullanıyorsun bu motoru diye o da hızlı gittiği için sorun etmediğini söylemişti bahsettiğim sıkıntıları o motorda hemen hemen aynısını yaşadım.sanırım bazı sürücüler hızını tatmin edici buldukları için diğer özelliklerine pek deyinmiyorlar....
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
verdiğin bilgiler için teşekür ederim gt 250 r almaktan vazgeçtim tank tokatlama olayını formu takip ederken öğrenmiştim bide bunları öğrenince almam
öncelikle samimi bir şekilde motosiklet için düşüncelerini paylaşman oldukça objektif davrandıgından ötürü kutlarım. ama ne yalan söyleyeyim ihtiyaç kredisi çekip motosiklet alman ve 2 ayda begenmeyip satmak istemen senin için oldukça büyük bir maddi kayıba neden olacaktır. keşke ikinci el alsaydın da fazla bir maddi kaybın olmadan elden çıkarırdın.
yakıt ekonomisi istiyorsun fakat 500 cc makinada seninkinden az yakmayacaktır. degişştirmek istersende yeni teknoloji cbf 500 senin ihtiyaçlarına fazlasıyla cevap verebilecek bir motosiklettir. birde yamaha 660 x oldukça güzel makina. klasman farklı olsada daha önce bu tarza yakın bir motosiklet kullandıgın için daha kolay alışırsın.
malesef keşke dediğim anlardan bir an benim için.... yakıt çokta gözümde değil motor hakkını verdikten sonra isterse içsin başka bir motorla takas etmeye çalışıcam daha düşük seneli bir motosiklet ile 660 x boyuma göre istanbul trafiğinde büyük bir eksi olur benim için o yüzden temiz bir cbf 500 veya arkadaşın önerdiği r6 falan bakmayı düşünüyorum...hani bilsem yapabacak biri çıkacak cometi satıp aldığım para ilert 125 baştan yaratmaya bile razıyım komple yeni daha güçlü bir motor yerleştirip daha güçlü amortisörler koyup paşalar gibi yollarda gezmeyi tercih ederim...
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Valla hocam tüketimi birkaç kez denedim. Hepsinde de yakın değerler elde ettim. Tek ben olsam yanlış yapmış olabilirim derdim ama Er6 başlığındaki arkadaşların birçoğunun hesaplarında bu benimkine yakın değerler çıkıyor. Hatta Sametrix nickli arkadaşımız 3.4 yaktığını söylediğinde çok kıskanmıştım
er6-f kullanıcısı olarak istediğin çoğu şeyi bu motordan olman mümkün değerlendirmeni öneririm. hem hızlı hem istediğin tepkileri verecek kapasitede (ancak ss ler kadar değil) yakıt tüketimide 2 silindir olmasının avantajıyla düşük...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)