Kışın ve ilkbahar geçiş için ara model olarak düşünüyorum bu motosikleti,burda Chronix in samimi olarak yazdıkları için teşekkürler diğer kullanıcıların eğer söylediklerinde haklıysa paylaşırlarsa çok makbule geçerler.
Kışın ve ilkbahar geçiş için ara model olarak düşünüyorum bu motosikleti,burda Chronix in samimi olarak yazdıkları için teşekkürler diğer kullanıcıların eğer söylediklerinde haklıysa paylaşırlarsa çok makbule geçerler.
yes, i'm falling... how much longer till i hit the ground? i can't tell you why i'm breaking down.do you wonder why i prefer to be alone? have i really lost control? i'm coming to an end.
Sevgili Serk21,
Öncelikle ben motosikletini hor görmedim. Daha önceleri ben de Çin malı motosikletler kullandım. Burda zaten motosiklet kapıştırmıyoruz.
Ayrıca komik şeyler söylemişsin şunu kullandım bunu kullandım diye..
Burda eleştirdiğimiz 2 tur atıp motosiklet hakkında yorum yapman.. Öncelikle motosikleti iyi tanıyabilmen için bir süre binip o motosikletle belli bir yol yaptıktan sonraki yorumlar önemlidir.
Kimse motoskletini öyle kolay alamıyor ve ayrıca altında ne marka ne model olursa olsun herkese saygımız var..
Sanırım gençsin, heyecanlısın ama daha düşünerek daha sakin kafayla cevaplar yaz çünkü motosiklet camiasının ne yazıkki büyük problemlerinden biri olan anında bişeyleri kapıştırma moduna girmişsin ve boş şeyler yazmışsın..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:42 ----------
Bu arada konu nerelere gitti yine.. Mesaj kirliliği yarattığım için kusura bakmayın arkadaşlar..
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
benim öfkem sana değil slumdunk'a çünkü şuan kullandıgım motordan dolayı beni aşağlıyor aa 1000RR dan inip jinluna mı biniyorsun diye.benim gözümde ducatisi olanda 100cc cup ı olanda motorcudur kimseyi aşağlamam ''aaa sen o motoru mu kullanıyosun?aa bide utanamdan gelmiş foruma yazı yazıyorsun'' tarzında.
Benim bir sonraki motorum ya Yamaha FZ6 yada kawasaki ER6N olacak,istediğim bunlardan biri fakat olurda durumum müsade etmezse 4 bin tl ye bi hyo 250R da alabilirim,son 6 aydır bunları düşünüyorum.FZ6 yada ER6N e daha nasip olmadı binmek.
neyse bugun kimseye kırılmıyor,darılmıyorum doğumgünümü stresli geçirmeyeyim..herkeze iyi geceler,kazasız belasız sürüşler..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:05 ----------
kapıştırma modunda olan ben değil sensin yazdıkların yukarıda duruyor biraz daha uzatırsan cümlelerini kopyalar yapıştırır altını çizer belirtirim hangi cümlelerinin aşağlama içerdiğini.evet birkaç tur attım ve yorum yaptım bu benim yorumum birkaç turda yaptığım yorumum orada 2 yıl kullandım 20.000 km yol yaptım demedim.yaşadıgım duyguyu yazmam en doğal hakkım.ayrıca aşağlamak ile kalamyıp '''burada kime deneyimin yok deseler ya Hayabusa kullanmış oluyor ya da 1000RR''' yazmışsın buda yalan söylüyorsun demek e bende senin komikliğine karşı üstüme attıgım iftirayı temzilemek için yazdım o KOMİK şeyleri sayende. ve '' 1000RR dan sonra Jinlun almışsın ha :-) ''' cümleside tamamen dalga geçme,aşağı görme içeriyor aksini idda ediyorsan zaten o dakikadan sonra söyleyeğin hiçbirşeyin benim için önemi kalmayacaktır.dikkat ettiysen hep kendimi savundum kimseye hakaret etmedim yada aşağlamadım.yaşım genç hemde çok genç henüz 24 üm ama nice 50 likler bakıp ders alır ne akıl yaştadır nede kültür bunuda unutmayın.
malesef bende bu mesaja katılamıycam.ben kendi gt 205r da bu tatsızlığı yaşamyıorm.o kadar rahatımki deponun üzerine yatıp gel keyfim gel diyorm.ne güvensizlik nede viteslerde problem yok.makina 17000 de.viteslerde çok rahat.sadece klasik boş a geçirirken gaz veriyorm.
yanlış anlama ama bu makina 5000 de bu haldeyse ya üretim hatası yada üstünden kamyon geçmiş
Haklısın Serk21, ne diyeyim sana :-)
Herkes gibi sana da kazasız, belasız günler diliyorum sadece..
hyosungların genel olarak iki hatta üç kronik sorunu vardır. birincisi konjöktür sorunudur, ikincisi vites geçişleridir, üçüncü sorunu ise krank sorunudur. konjöktür sorununu hemen değiştirerek çözebilirsiniz, vites geçiş problemini çok kaliteli bir motor yağı ve bor katkısı ile çözebilirsiniz, krank sorununu yaşamak istemiyorsanız redline'da kullanmamaktır. bunun haricinde makina tek kelime ile şahanedir. ancak ben comet 650 kullanıcısı olarak 250 comet in işçilik kalitesini bilmemekteyim ve çokda uç yorumlar yapmak istemem.
Hayırlısı olsun o zaman, gönlündeki motora kavuşursun inşallah.
Doğum günün de kutlu olsun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:20 ----------
Konjektör sorununu Hyo'nun kronik problemlerinden biri olarak ben ilk defa senden duydum açıkcası. Ama vites geçişleri konusunda haklısın. Bir de debriyaj maneti biraz sert oluyor ve debriyaj teli kopabiliyor. Krank sorunu da bilinçsiz kullanım sonucu sürekli redline giden kişilerin motorlarında bir süre sonra baş gösterebiliyor dediğin gibi.
GT650'nin kalitesi GT250'den daha yüksektir. Plastik aksamlar genel olarak aynı olmakla birlikte, GT650'de Suzuki'nin orjinal V tipi 90 derece motoru ve kafes tipi şasi, daha güçlü amortisörler, ayrıca yanlış hatırlamıyorsam Bridgestone lastikler vardı.
Konjektör problemi benim de başıma geldi. Sıfır aldığımda üzerinde gelen konjektör problemliydi ve değiştirdiler şu an o konu ile ilgili hiç bir problemim yok. Debriyaj maneti biraz sert sayılabilir ama çok daha sertlerini gördüm. Durur vaziyetteyken boşa geçmeme sorunu ise mevcut bir sorun. Ama kaliteli yağ kullanarak ve durmadan 1-2 metre kala boşa atmaya alışarak bu da sorun olmaktan çıkıyor.
Ben gt650 ve gt250 i yanyana biraz inceledim. Aralarında malzeme kalitesi mevcut ki her ne kadar 2. el fiyatları yakın olsa da sıfır fiyatlarının baya bir farklı olmasının nedeni de biraz bu kalite farkı.. En güzel örnek üzerinde gelen lastik kalitesi farkı verilebilir.
Gt650 nin tartışmasız en iyi yanı 79 beygirlik bol torklu motoru.. Düşük devirlerdeki yüksek torku sayesinde her devirde atak sayılabilir. Bunun yanında da yakıt konusunda memnun edici bir motor.
Gt250'e gelince bence aletin verebileceğinden fazlasını beklemeden kullanıldığında uzun yıllar binilebilecek kalitede bir motosiklet. Red line dan uzak durup bakımlarını düzgün yaptırdığınız sürece sizi üzmez. Ama şahsen tecrübeli birinin özellikle de 2. elleri bu kadar yakınken GT250 yerine GT650 almasını öneririm.( Tecrübesi olmayanlara kesinlikle önermiyorum)
konuyu takip ediyorum.
özellikle 650 r için.
aslında bir makina almak gibi bir niyetim var. fiyatı 650 r ı çekici yapıyor.
aldığım makineyi uzun süre kullanmak gibi bir düşüncem var.
bundan 6 sene sonra da ihtiyaçlarımı karşılar mı diye merak ediyorum ?
biraz konunun yönünü değiştireceğim.
bir kaç arkadaşla fikir alış verişi yaptık, niyetim 650 r aslında istediğim makine cbf 600 ya da deauville fakat onların fiyatları beni aşıyor.
650 r ın ikinci el fiyatlarının düşük olmasının sebebi ithalatçılar arası pasta savaşı mıdır ?
yoksa uzun dönemde kullanıcısına azap çektirecek bir makina mıdır ?
bir de 650 kullanıcılarından uzun yol deneyimlerinden bir bukle rica ederim.
bu makinayı uzun yola vurmak için almak niyetindeyim.
mesela yazılan konjektörün fiyatı ne kadardır ?
can't be worried about that shit. life goes on man.
Her ne kadar Comet kullanıcısı olsam da R dan tek farkı grenaj, gösterge ve direksiyon.. O nedenle sorularına cevap verebilirim.
Ben motosikletimle geçtiğimiz yaz 100 km üzeri birçok kez yol yaptım. İzmir-Çanakkale, İzmir-Kuşadası, İzmir -Aydın yollarını birçok kez gittim. Motosiklet uzun yolda gerçekten konforlu.. Titreşimsiz motoru sayesinde insanı yormuyor. R modelini de kullanma fırsatım oldu. Sanırım benim alışkanlığıma pek uymadığı için beni racing motosikletlerin direksiyonları yoruyor. Bileklerimde baskı hissediyorum.
Eğer uzun yol yapacaksan Cometi oturuş pozisyonunun daha dik olması nedeniyle tercih edebilirsin. Ayrıca artçı selesi çok da rahatsız olmasa da bir enduro selesi rahatlığında değil.
Konjektör sorununa gelince motoru sıfır aldığımda ben de yaşadım. Değişti ve şu an hiç bir sorun yok. Sen zaten 2. el alacağından dolayı zaten sorun yoksa yakın gelecekte sorun olacağını sanmıyorum. Çünkü bu sorun konjektörün devamlı bozulması sorunu değil. sıfır motosikletlerdeki konjektörün sorunlu olabilmesi. Bunun haricinde bakımlar dışında bana hiç bir masrafı olmadı.
Fiyat konusuna gelince. Asıl 2. el fiyatlarının düşme nedeni senin de belirttiğin gibi distribütörler arasındaki kavga. Bu kavga 2. fiyatlarının dibe inmesine neden oldu.
İşin ilginç yanı ki bu herhalde bizim ülkemize has bir şey gt 250 ve gt 650 arasında onca özellik ve kalite farkına rağmen fiyatlarının çok yakın olması. Gerçi tabiiki unutmamamız gereken birşey var ki deneyimsiz birinin gt250 yerine gt650 tercihi büyük yanlış olur.
650r hiç kullanmadığımı belirtmek isterim ama bende sadece grenaj, direksiyon ve gösterge farklarını biliyorum, bu makinalar v motor ve çift silindirdir. eğerki 4 silindir gibi ses beklersen hayal kırıklığına uğrarsın bunu baştan belirteyim bu dezavantajı, avantajları ise bir rampada veya makina 4000 devirde iken 4 silindirli makinalar sadece senin tozunu yutar müthiş bir ivmelenme var makinada ancak diğer 4 silindirliler devirlendikten sonra onları yakalaman pekde olası değil.
gt650 comet ile max hız olarak sivas hafik yolunda gps ile ölçümlerimde 8km\h sapma ile 240km\h hızı gördüm ancak makina redline'a değmeye başladı krank a zarar vermemek için hızımı kestim. sana tavsiyem hangi moto olursa olsun ama özellikle hyolar için çok kaliteli yağ çok kaliteli bor katkısı muhteşem faydasını görürsün. 650r için bişey diyemem ama comet sürat değil gerçekten bir gezi motoru oldukça torklu makina. doğru ve ne istediğini bilerek kullanırsan uzun yıllar sana sorunsuz hizmet eder.
bu arada unutmadan ben motorumla doğu karadeniz. ve sivas-istanbul 4 defa yol yaptım hiç birinde beni üzmedi...
Ses konusunda panik_adak'a katılmıyorum çünkü özellikle GT650 Comet gibi naked bir makinaya 4 silindirin çığlık sesinden çok mevcut V-motorun o tok sesi daha çok yakışıyor bence. Belki GT 650 R 'ın tipinin racing olması nedeniyle 4 silindir sesi daha çok yakışabilirdi. Diğer konularda panik_adak arkadaşın dediklerine katılıyorum. Maximum hızdan çok ivmeye önem veriyorsanız parasının hakkını son kuruşuna kadar veren bir motosiklet GT 650 Comet.
ses konusuna çok takılmayın arkadaşlar, motoru başkası için değil kendim için almak istiyorum yani hiç sesi çıkmasa da sinek gibi vızıldasa da önemi yok.
hız için diyebileceğim 180 km hız yeterli olur.
naked modelinin fiyatları daha uygun duruyor.
tavsiyeleriniz için teşekkürler.
can't be worried about that shit. life goes on man.
genelde ss makinaların seslerine insanlar hayrandır benim sesten kasdettiğim daha çok cruiser makina sesi var v motordan kaynaklı ancak bende ss kullansam o çığlık sesini tercih ederim o ayrı bir hava katıyor makinaya. gt650r ss tipinde bir makina ve v motor sesini ben yakıştıramıyorum açıkcası. ortalığı yırtarcasına bir ses bence daha çok tatminkar olurdu. bu tabiki benim şahsi görüşüm genelleme diye birşey yoktur. zevkleri ve renkleri tartışmaya açmıyorum
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)