Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

S&T Comet takas etmek

    REKLAM ALANI
  1. #21
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    @Chronix

    Samimiyetiniz için çok teşekkürler. Sattığı motorun eksik olduğunu düşündüğü tarafları söylemek herkesin yapabileceği birşey değil. Kutlarım.
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    malesef keşke dediğim anlardan bir an benim için.... yakıt çokta gözümde değil motor hakkını verdikten sonra isterse içsin başka bir motorla takas etmeye çalışıcam daha düşük seneli bir motosiklet ile 660 x boyuma göre istanbul trafiğinde büyük bir eksi olur benim için o yüzden temiz bir cbf 500 veya arkadaşın önerdiği r6 falan bakmayı düşünüyorum...hani bilsem yapabacak biri çıkacak cometi satıp aldığım para ilert 125 baştan yaratmaya bile razıyım komple yeni daha güçlü bir motor yerleştirip daha güçlü amortisörler koyup paşalar gibi yollarda gezmeyi tercih ederim...
    vallahi arkadaşım senin bu üste yazdığını okuduktan sonra senin önceki yazdığın şeylerin tamamının yalan ve senin sadece hız isteyen biri olduğunu motosiklet kullanmayı az çok çözmüş herkes anlar
    1-) motordan hız mı bekliyorsun?
    peki: ne kadar iyi kullanabiliyorsun
    2-) madem hız bekliyorsun neden hysung 250?
    en fazla 150 km surate o da yokuş açağı çıkabiliyor
    3-) amartisörler çok gevşek demişsin
    aldığın motorun naked bir motor olduğunu unutmuşsun süspansiyonları ona göre ayarlanmış olarak fabrikadan çıkar yol tutuşu için kendin ayarlatırsın
    4-) çok yakıyor demişssin
    çok yakmıyor şehi içi dışı ortalama 4,5 yakıyor
    5-) vites değiştirirken çok sert dengemi bozuyor demişsin
    hiç ayarlattınmı veya ayarlatmayı düşündün mü? sonra motordan ses çıkıyor demişsin sencede bu vitese asıldığın için oluyor olmasın?
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  3. #23
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Hyosung kimine göre efsane kimine göre değil...bakış açısı ve beklentilere göre değişiyor tabi...konumuz ST Comet ama Hyosung sonucta...

    hani ST Kanuniler enjeksiyonluydu...hani benzini neredeyse koklayacaktı...15 liralık benzinle 80 km gitmiş galiba yanlışmı okudum...nerde enjeksiyon ayrıcalığı...bir hata olmalı bu tüketimde...


    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    normal sürüşlerde günde 15 ytl benzin parası veriyorum gittiğim km ise 80 çok fazla geldi nedense 250 cc lik motor için çok fazla gibi...




    250 cc bir makinadan beklenenleri bence fazlasıyla verebilir...kaslı geniş lastikli yüksek hızlara çıkabilen çakmada olsa bir naked havasında diyorum ben..

    birde cbf 150 den comet 250 ye geçmek herhalde çok büyük beklentiler içinde olmamayı gerektirir...tek arzum her türlü Trakya rüzgarına rağmen...makina rahatlıkla 120 de sabitlensin...(artcı olmadan tabi çünkü tam 130 kiloyum)

    beklentilerim bu yüzden çok farklı...huzurla ivmelenme...cüsseme uygun kalıplı şasi geniş lastikler sese.. yaşa... başa..taşa...modele pek takılmazdım...ama sarı bir comet sahibide olmak istemezdim...5000 liraya uygun bir comet bulabilirsem(hyo) nasipse bende düşünmekteyim...veya ybr 250...vs...yani hep cbf 150 ile bu hayata devam etmeyeceğiz elbette...son müşterisi olmaya razıyım yeter ki temiz olsun...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  4. #24
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vallahi arkadaşım senin bu üste yazdığını okuduktan sonra senin önceki yazdığın şeylerin tamamının yalan ve senin sadece hız isteyen biri olduğunu motosiklet kullanmayı az çok çözmüş herkes anlar
    1-) motordan hız mı bekliyorsun?
    peki: ne kadar iyi kullanabiliyorsun
    2-) madem hız bekliyorsun neden hysung 250?
    en fazla 150 km surate o da yokuş açağı çıkabiliyor
    3-) amartisörler çok gevşek demişsin
    aldığın motorun naked bir motor olduğunu unutmuşsun süspansiyonları ona göre ayarlanmış olarak fabrikadan çıkar yol tutuşu için kendin ayarlatırsın
    4-) çok yakıyor demişssin
    çok yakmıyor şehi içi dışı ortalama 4,5 yakıyor
    5-) vites değiştirirken çok sert dengemi bozuyor demişsin
    hiç ayarlattınmı veya ayarlatmayı düşündün mü? sonra motordan ses çıkıyor demişsin sencede bu vitese asıldığın için oluyor olmasın?
    Öncellikle kullandığın cümleleri seçerek kullanmayı öğrenmelisin arkadaşım... hıza dair hiç bir cümlem olmadı ...gidipte honda cbf 500 dememin nedeni görüntüsünün çok hoşuma gitmesidir..eğer hıza dair bir sorunum olsa gidipte rt 125 e binerim demem heh gidip dersin o zaman neden o motorda motor güçlendirmeyi gerek duyuyorsun o motorla 30000 km yol yapan biriyim hem şehir içi hem de şehir dışı o kadar kullandıysan o motoru o zaman konuş çünkü kendimce o motorda ne eksik ne artı kullanmadıysan senden daha bilgili olduğumu düşünüyorum...vites konusuna gelince 2 kere servise gittim yaptıkları en fazla 3 gün sürüyor sert asılsam zaten çoktan kaza yapmıştım...her yazdığım yorumu bir bir oku benzin konusunda da öyle yorum yap tek mesajı okuyum yapmışsın yargını.... bak arkadaşım durup dururken insanların önünde kimseyi yalancı konumuna düşüremezsin hem salağım ben o zaman satacağım motoru kötülüyorum derim şudur budur 10 numaradır satarım o motora müşteri bulursam gel burda kullandığım cümleleri aynen orda da kullanırım etrafında gördüğün bulundurduğun insanlarla karıştırma herkesi ve cümlelerini de seçerek kullan lütfen ....


    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung kimine göre efsane kimine göre değil...bakış açısı ve beklentilere göre değişiyor tabi...konumuz ST Comet ama Hyosung sonucta...

    hani ST Kanuniler enjeksiyonluydu...hani benzini neredeyse koklayacaktı...15 liralık benzinle 80 km gitmiş galiba yanlışmı okudum...nerde enjeksiyon ayrıcalığı...bir hata olmalı bu tüketimde...?

    akşam evime ışığı yanıp sönen göstergesi ile geliyorum sabah 15 liralık benzinimi alıyorum akşam yine evime ışığı yanıp sönen gösterge ile dönüyorum.....
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  5. #25
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    akşam evime ışığı yanıp sönen göstergesi ile geliyorum sabah 15 liralık benzinimi alıyorum akşam yine evime ışığı yanıp sönen gösterge ile dönüyorum.....
    o ışık sence gerçek benzin durumunu gösteriyormu...yani tam olarak kaç kuruş yaktığını hesapladınmı...gerçekten fazla tüketim...bana biel fazla geldi...ben 15 lirayla 170 km rahat giderim cbf ile...e şimdi benimde moralimi bozdun...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  6. #26
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı trendy83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cometden memnun değilsin galiba yada kesmedi seni ya ençok 2. el piyasası olan marka oldu bu hyo.Ya herkese istenileni veremiyo yetersiz kalıyor yada sadece kullanıcıların bildiği ve kimseye söylemediği bir sır var ?
    2. el piyasasının fazla olmasının nedeni, büyük hacimli makineye geçiş için gerek fiziksel özellikleri, gerekse fiyat-performans-kalite üçgenindeki beklentilere en uygun cevap veren motor olması aslında. 2005'ten beri Türkiye yollarında ve makina hakkında bilinmeyen pek de sır yok.

    Birçok beklentiyi karşılamasının yanında eksi yönleri, lastiklerinin kalitesiz oluşu, debriyaj telinin zamanından önce kopması ve bazı modellerde boşa zor geçmesi.

    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 ay önce almıştım s&t kanuni'yi ama özellikle yol tutuşu ve amortisörler hiç güven vermiyor ön amortsörler zayıf geldi bana hafif tümseklerde düşük hızlarda bile çok sert hissediyorsunuz 130 dan sonra motor dengesiz gidiyor.. Benzin tüketimi bastığım zamanlar normal karşılıyorum ama normal sürüşlerde günde 15 ytl benzin parası veriyorum gittiğim km ise 80 çok fazla geldi nedense 250 cc lik motor için çok fazla gibi...
    Koca bir farı var ama aydınlatma çok zayıf başkaları arkamdan gözümü kör ederken ben önümü görmekte zorlanıyorum..Debriyaj ve vites geçişi çok sert bir vites değiştiriyorum dengemi bozmaya yetecek kadar güç harcıyorum....Malesef alım durumuna göre mecbur kalarak aldım ama memnun değilim
    Öncelikle 19,000 km.lik bir GT250R geçmişim olduğunu belirtmek isterim, buraya yazacaklarımın dayanağını bil diye söyledim.

    Motorundan memnun olmadığın ve satmak istediğin sebepleri gayet güzel özetlemişsin. Ancak şahsi fikrim, burada yazdıklarının bazılarının senin tecrübenle doğru orantılı kişisel izlenimlerin olduğu ve tam olarak gerçekleri yansıtmadığı yönünde. Sonuçta 2 aylık bir kullanımdan bahsediyorsun ve daha önce kullandığın motor da RT-125. Bunlar ışığında GT250'den beklentilerin ve aldıkların karşısında adaptasyon problemi oluştuğunu düşünüyorum.

    Neden dersen, bir defa anlattıklarından yola çıkarak şunları söyleyebiliriz;

    - Yol tutuşu veya yüksek hızlarda motorun dengesizliği gibi bir durum ben yaşamadım. Bu bağlamda hissettiğim tek sorun, lastiklerin sert hamurlu oluşundan kaynaklanan asfaltta yeterli güveni hissedememekti. Sen de belki biraz bunun etkisiyle, biraz da 130'dan sonra rüzgar direnci nedeniyle bunu düşünüyor olabilirsin.

    - Amortisörler sert diyorsun. Bir motosikletin sürati yükseldikçe güvenlik açısından amortisörler de doğru orantılı olarak sertleştirilir. Bugün bir 600RR'a bindiğinde GT250'nin amortisörlerinin ne kadar yumuşak olduğunu anlarsın. Ayrıca önceki kullandığın model olan RT125, Dula-purpose bir model ve oldukça yumuşak amortisörlere sahip, üstelik de sürat bakımından daha düşük olan bir 125cc. GT250 ise bir Naked. Sonuçta çok farklı segmentte makinalar. RT tabiiki çok daha konforludur (Konfor anlayışın yüksek süratlerde güven yerine amortisörlerin yumuşaklığı ise).

    - Benzin tüketimi 250cc çift silindir 29 HP bir motora göre normal.

    - Debriyaj manetinin biraz sert olduğu konusunda sana katılıyorum, ancak insanın dengesini bozacak kadar sert vites geçişleri kesinlikle normal değil ve sanırım senin motosikletine has bir sorun. Daha önce duymamıştım. Bir an önce halledilmeli. Muhtemelen debriyaj teli gerginlik ayarından olabilir. Şu anda 600F kullanıyorum ve vites geçişleri önceki motorum olan GT250R ile hemen hemen aynı oranda kemikli. Sadece Hyo'da sabit dururken boşa zor geçme sorunu yaşardım. Tekrar hatırlatmak isterimki bu konuda da RT ile kıyas yapmak yanlış olur; tamamen farklı amaçla tasarlanmış şanzumanlar ve vites kutuları.

    Not: Bunların hiçbiri seni eleştirmek için yazılmış değil, sadece tecrübelerimden yola çıkarak kendime göre yanlış bulduğum noktaları yorumlayıp, bu başlığı okuyan forum üyelerinin tek bir bakış açısıyla düşünmek yerine, oluşabilecek yanlış izlenim ve fikirlerin önüne geçmek amaçlıdır.

    Ayrıca takas konusunda CBF500 yerine ben de ER-6 öneririm.

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung kimine göre efsane kimine göre değil...bakış açısı ve beklentilere göre değişiyor tabi...konumuz ST Comet ama Hyosung sonucta...

    hani ST Kanuniler enjeksiyonluydu...hani benzini neredeyse koklayacaktı...15 liralık benzinle 80 km gitmiş galiba yanlışmı okudum...nerde enjeksiyon ayrıcalığı...bir hata olmalı bu tüketimde...

    250 cc bir makinadan beklenenleri bence fazlasıyla verebilir...kaslı geniş lastikli yüksek hızlara çıkabilen çakmada olsa bir naked havasında diyorum ben..

    birde cbf 150 den comet 250 ye geçmek herhalde çok büyük beklentiler içinde olmamayı gerektirir...tek arzum her türlü Trakya rüzgarına rağmen...makina rahatlıkla 120 de sabitlensin...(artcı olmadan tabi çünkü tam 130 kiloyum)

    beklentilerim bu yüzden çok farklı...huzurla ivmelenme...cüsseme uygun kalıplı şasi geniş lastikler sese.. yaşa... başa..taşa...modele pek takılmazdım...ama sarı bir comet sahibide olmak istemezdim...5000 liraya uygun bir comet bulabilirsem(hyo) nasipse bende düşünmekteyim...veya ybr 250...vs...yani hep cbf 150 ile bu hayata devam etmeyeceğiz elbette...son müşterisi olmaya razıyım yeter ki temiz olsun...
    Metehan o cbf 130 kiloyu taşımaktan İllallah demiştir artık, yazık garibana; eti budu ne ki zaten?
    GT250 senin işini gayet güzel görür. Düz yolda 160 km hız ve 130 kiloluk cüssenle üzerinde sırıtmayacağın bir cüssede motor. Yakıt tüketimi 4 - 4,5 lt civarı ve bo motora göre normal, fazla değil. Eeee ne kadar ekmek o kadar köfte.

  7. #27
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    Alıntı NoVaRiX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Chronix

    Samimiyetiniz için çok teşekkürler. Sattığı motorun eksik olduğunu düşündüğü tarafları söylemek herkesin yapabileceği birşey değil. Kutlarım.


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:25 ----------

    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vallahi arkadaşım senin bu üste yazdığını okuduktan sonra senin önceki yazdığın şeylerin tamamının yalan ve senin sadece hız isteyen biri olduğunu motosiklet kullanmayı az çok çözmüş herkes anlar
    1-) motordan hız mı bekliyorsun?
    peki: ne kadar iyi kullanabiliyorsun
    2-) madem hız bekliyorsun neden hysung 250?
    en fazla 150 km surate o da yokuş açağı çıkabiliyor
    3-) amartisörler çok gevşek demişsin
    aldığın motorun naked bir motor olduğunu unutmuşsun süspansiyonları ona göre ayarlanmış olarak fabrikadan çıkar yol tutuşu için kendin ayarlatırsın
    4-) çok yakıyor demişssin
    çok yakmıyor şehi içi dışı ortalama 4,5 yakıyor
    5-) vites değiştirirken çok sert dengemi bozuyor demişsin
    hiç ayarlattınmı veya ayarlatmayı düşündün mü? sonra motordan ses çıkıyor demişsin sencede bu vitese asıldığın için oluyor olmasın?
    evet çok ayıp bencede kötü bir uslup

  8. #28
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster



    Metehan o cbf 130 kiloyu taşımaktan İllallah demiştir artık, yazık garibana; eti budu ne ki zaten?
    GT250 senin işini gayet güzel görür. Düz yolda 160 km hız ve 130 kiloluk cüssenle üzerinde sırıtmayacağın bir cüssede motor. Yakıt tüketimi 4 - 4,5 lt civarı ve bo motora göre normal, fazla değil. Eeee ne kadar ekmek o kadar köfte.
    abicim 160 la işim yokişin aslı...tabi bu 160 a çıkmayacağım anlamına gelmez...beni korkutan gereksiz hız dilimleri o rakamlar...çok birşey istemiyorum yav inan...gri bir 600 f ede hayır demem yani...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  9. #29

    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Motosikleti
    600 f, kymco movie xl 125
    bence cbf 500 yerine 2. el temiz 600 f al biraz fazla yakar ama her isini görür.

  10. #30
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Vallahi tebrik ediyorum dürüstlüğün yada farkındalığın için.bazı arkadaşlar GT250 yada özellikle 250R modelini öyle bir anlatıyorlar ki sanki ducati mübarek.e okuyanlarda yanılıyor bu durumda.tabiki herkeze kendi motoru güzeldir 50cc koltugu bile olmayan mobilette olsa senin 1000RR ınla aynı değerdedir orası tartışılmaz ama çıkıpta mükemmel problemsiz demek çok yanlış.geçenlerde gi 250R kullandım ve işkence gibiydi,biraz uzun kullansam sanıım bel fıtıgı olurum tepe aşağı hissettim kendimi.
    belkide sorun şudur ki o yanıltıcı arkadaşlar tamamen iy iniyetlidir analtımları daha önce kaliteli bir motor kullanmadıklarından da olabilir.ama lütfen herkez kendi motoruda olsa dürüst olsun burda sizin yada benim yorumumu okuyarak model tercihi yapanların sayısı hiçte az değil.

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    honda cbf 150
    cbf 150 + biraz nakit vereyim

  12. #32
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vallahi tebrik ediyorum dürüstlüğün yada farkındalığın için.bazı arkadaşlar GT250 yada özellikle 250R modelini öyle bir anlatıyorlar ki sanki ducati mübarek.e okuyanlarda yanılıyor bu durumda.tabiki herkeze kendi motoru güzeldir 50cc koltugu bile olmayan mobilette olsa senin 1000RR ınla aynı değerdedir orası tartışılmaz ama çıkıpta mükemmel problemsiz demek çok yanlış.geçenlerde gi 250R kullandım ve işkence gibiydi,biraz uzun kullansam sanıım bel fıtıgı olurum tepe aşağı hissettim kendimi.
    belkide sorun şudur ki o yanıltıcı arkadaşlar tamamen iy iniyetlidir analtımları daha önce kaliteli bir motor kullanmadıklarından da olabilir.ama lütfen herkez kendi motoruda olsa dürüst olsun burda sizin yada benim yorumumu okuyarak model tercihi yapanların sayısı hiçte az değil.
    Aynı şekilde senin de yorumlarında aynı hassasiyeti göstermen lazım, mesela demişsinki;
    "250R kullandım ve işkence gibiydi,biraz uzun kullansam sanıım bel fıtıgı olurum tepe aşağı hissettim kendimi."
    Sana göre öyle belki ama, bu yazdığın yorum kesinlikle motorun olumsuz bir yönünü ya da bir eksisini anlatmıyor. Tamamen daha önce SS makine kullanmamış birinin cruiserdan inip SS'e binince yaşladığı pozisyon rahatsızlığını ifade ediyor. O zaman 600RR da kötü motor?.. Nitekim, motosiklet tarz seçimini bu yönde kullanacak olan motorcular için zaten göze alınmış bir bedeldir yatarak kullanım.
    Burada yazılan yorumları okuyarak model tercihi yapacak arkadaşların, yazılan yorumlar arasında bilinçli ve tecrübeli kullanıcılar tarafından bırakılmış yorumlar konusunda seçici olmaları gerekiyor.

  13. #33
    ferhat uçank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    ninja 250r kısa bir süre için:)
    Alıntı t.madde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    verdiğin bilgiler için teşekür ederim gt 250 r almaktan vazgeçtim tank tokatlama olayını formu takip ederken öğrenmiştim bide bunları öğrenince almam
    tank tokatlama derken??

  14. #34
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı ferhat uçank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tank tokatlama derken??
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...s-okumali.html

  15. #35
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı şekilde senin de yorumlarında aynı hassasiyeti göstermen lazım, mesela demişsinki;
    "250R kullandım ve işkence gibiydi,biraz uzun kullansam sanıım bel fıtıgı olurum tepe aşağı hissettim kendimi."
    Sana göre öyle belki ama, bu yazdığın yorum kesinlikle motorun olumsuz bir yönünü ya da bir eksisini anlatmıyor. Tamamen daha önce SS makine kullanmamış birinin cruiserdan inip SS'e binince yaşladığı pozisyon rahatsızlığını ifade ediyor. O zaman 600RR da kötü motor?.. Nitekim, motosiklet tarz seçimini bu yönde kullanacak olan motorcular için zaten göze alınmış bir bedeldir yatarak kullanım.
    Burada yazılan yorumları okuyarak model tercihi yapacak arkadaşların, yazılan yorumlar arasında bilinçli ve tecrübeli kullanıcılar tarafından bırakılmış yorumlar konusunda seçici olmaları gerekiyor.


    daha önce 98 R1 ve 2007 1000RR kullandım sanırım bunlar super sport olmuyor.özür dilerim bişey daha öğrenmiş oldum.

  16. #36
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    daha önce 98 R1 ve 2007 1000RR kullandım sanırım bunlar super sport olmuyor.özür dilerim bişey daha öğrenmiş oldum.
    1000RR dan sonra Jinlun almışsın ha :-) Sana karşı birşey demiyorum ama burada kime deneyimin yok deseler ya Hayabusa kullanmış oluyor ya da 1000RR.

    Ben de bir GT650 kullanıcısıyım. Daha önce de daha çok enduro ve naked kullandım. Ha ne zaman bir racing motosiklet denedim anladım ki bu oturuş pozisyonu bana göre değil ki bu kullandığım motosiklet BMW idi.

    Tarzlara has artı ve eksi özellikler markaya mal edilemez ve ben de senin cruiserdan sonra racing motosikleti rahatsız bulmanı normal karşılıyorum.

    Ayrıca enduro veya dual-purpose bir motosikletten sonra naked'in amaortisörleri kesinlikle sert gelecektir. (Transalpten Gt650 e geçtiğim için bunu çok iyi biliyorum.)

    Son olarak Metehan ayıp etmişsin.. Benim GT650'nin rengi sarı ve ben çok beğenerek aldım o rengi teessüf ederim :-)

  17. #37
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı slamdunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000RR dan sonra Jinlun almışsın ha :-) Sana karşı birşey demiyorum ama burada kime deneyimin yok deseler ya Hayabusa kullanmış oluyor ya da 1000RR.

    Ben de bir GT650 kullanıcısıyım. Daha önce de daha çok enduro ve naked kullandım. Ha ne zaman bir racing motosiklet denedim anladım ki bu oturuş pozisyonu bana göre değil ki bu kullandığım motosiklet BMW idi.

    Tarzlara has artı ve eksi özellikler markaya mal edilemez ve ben de senin cruiserdan sonra racing motosikleti rahatsız bulmanı normal karşılıyorum.

    Ayrıca enduro veya dual-purpose bir motosikletten sonra naked'in amaortisörleri kesinlikle sert gelecektir. (Transalpten Gt650 e geçtiğim için bunu çok iyi biliyorum.)

    Son olarak Metehan ayıp etmişsin.. Benim GT650'nin rengi sarı ve ben çok beğenerek aldım o rengi teessüf ederim :-)

    orda dilediğim özür aslında sen ve senin gibi BİLMEDEN konuşan,bilgi sahibi olmadan FİKİR sahibi olan ve insanların hayat hikayelerini kafalarında kurarak yazan insanları eleşirme uslubumdu.

    hiçbirzaman 1000rr ı olmadı yada R1 im.bunlar arkadaşlarımın motosikletleri. GT250R ımda olmadı onuda tamirci bir arkadaşım sayesinde kullandım. evet şuan 150cc jinlun motosikletim var doğru ama eskiden 1500cc kawasakim vardı. jinlun kullanıyor olmam senin 650cc bir hyosung kullanıyor olman seni benden üstün mü kılıyor? peki benim kawasakimin yanında sen neydin ozaman?ölüçütn nedir bilgide? ozamanlar kendi işim vardı gelirim çok iyiydi ama artık işsizim ve gelirim buna yetiyor.bu 6 ay sonra para kazanıp 2008 R1 almayacağım alamına da gelmez.

    Sen farazi konuşmaya devam et sanırım hiçbir arkadaşın sana motosikeltini vermedi bikaç tur atıp hevesini alman için.ama al bakalım sana ispatı madem beni yalancı ilan ettin buyur

    Bu kullandıgım 1000RR ın eski egsozu netten satmıştım ve ilan bana ait
    resimde motoruda görebilirsin.
    http://www.sahibinden.com/honda_cbr_...XQQdisplayitem

    Al buda 99 R1 buda arkadaşımındı ve ben sattım
    http://www.sahibinden.com/cam_gibi_r...XQQdisplayitem

    istersen MSN gönder sana kawasakimle olan fotolarımı atayım ve hemen 1600 lük bir yamaha kullanıp videomu atayım tıkpı çocuklar gibi tıpkı senin olmasını istediğin gibi.


    bundan sonra sahip oldugnuz motorlar hakkında bir insan eleştiri yaparsa saygıyla karşılamanızı tavsiye derim bu bir erdemdir ben burda sadece bir model hakkında fikrimi söyledim sen ise bir insan hakkında yalan ve iftirada bulundun.bence biraz otur düşün hayatında değiştirmen gereken birşeyler olmalı.

  18. #38
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha önce 98 R1 ve 2007 1000RR kullandım sanırım bunlar super sport olmuyor.özür dilerim bişey daha öğrenmiş oldum.
    "250R kullandım ve işkence gibiydi,biraz uzun kullansam sanıım bel fıtıgı olurum tepe aşağı hissettim kendimi."

    Tekerine sağlık, ne de güzel makinalar kullanmışsın. Peki madem öyle, neden yukarıdaki gibi anlamsız bir yorumda bulundun çok merak ettim arkadaşım. R1 ile 1000RR'ın oturuş pozisyonu GT250R'dan farklı mıydı?

  19. #39
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "250R kullandım ve işkence gibiydi,biraz uzun kullansam sanıım bel fıtıgı olurum tepe aşağı hissettim kendimi."

    Tekerine sağlık, ne de güzel makinalar kullanmışsın. Peki madem öyle, neden yukarıdaki gibi anlamsız bir yorumda bulundun çok merak ettim arkadaşım. R1 ile 1000RR'ın oturuş pozisyonu GT250R'dan farklı mıydı?


    dedim ya ne R1 e ne 1000RR a benziyordu yordu beni motor kendimi güvendede hissetmedim bukadar basit.ben hyosung a alternatif rakip bir motosiklet ithal eden biri değilim,hyo kullanan arkadaşımda var evimin önünde 7/24 siyah bir 250R duruyor ama benim fikrim bu.nasıl ki jinlun titreşimi ile uyuşturuyorsa ayaklarımı buda 250R ın BENİM üzerimde bıraktığı etkisidir.benim yorumumdur.ben kimsenin motoru kazalı,çalıntı,sahte yada kimseyi yalancılıkla itham etmedim.Ayrıca 250R benimde almayı düşündüğüm bir modeldi bu yüzden binmek istedim bindim ama tatmin etmedi,görüntüsünün beni aldattığını fark ettim bu hata mı?söylememem mi gerekirdi?hatamı anlamıyorum ki eleştiriliyorum ama..burası forum herkez karşısıdnakini kırmadan fikirlerini söyleyecek tabiki.ben hiç jinlun dandik ayağımı uyuşturdu vs diyenlere ters bir cevap verdim mi?tavrınıza anlam veremiyor,şaşkınlık yaşıyorum.

  20. #40
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dedim ya ne R1 e ne 1000RR a benziyordu yordu beni motor kendimi güvendede hissetmedim bukadar basit.ben hyosung a alternatif rakip bir motosiklet ithal eden biri değilim,hyo kullanan arkadaşımda var evimin önünde 7/24 siyah bir 250R duruyor ama benim fikrim bu.nasıl ki jinlun titreşimi ile uyuşturuyorsa ayaklarımı buda 250R ın BENİM üzerimde bıraktığı etkisidir.benim yorumumdur.ben kimsenin motoru kazalı,çalıntı,sahte yada kimseyi yalancılıkla itham etmedim.Ayrıca 250R benimde almayı düşündüğüm bir modeldi bu yüzden binmek istedim bindim ama tatmin etmedi,görüntüsünün beni aldattığını fark ettim bu hata mı?söylememem mi gerekirdi?hatamı anlamıyorum ki eleştiriliyorum ama..burası forum herkez karşısıdnakini kırmadan fikirlerini söyleyecek tabiki.ben hiç jinlun dandik ayağımı uyuşturdu vs diyenlere ters bir cevap verdim mi?tavrınıza anlam veremiyor,şaşkınlık yaşıyorum.
    Tabiiki fikirlerini söyleyeceksin ve eleştiriye de açık olacaksın. Kimsenin sana tavır yaptığı ya da şaşırmana sebep olacak bir durum yok.
    Ben, anlattıklarından yola çıkarak bana mantıksız gelen bir yorumunu taraflı buldum ve eleştirdim. Eleştirirken de senin ilk yorumundaki kıstasları göz önüne alarak yaptım bunu. Sadece kullanım pozisyonundan dolayı makineyi kötülemen, mesnetsiz ve ilginç geldi bana çünkü. R1 ve 1000RR'da rahat edip, GT250R'ın oturuş pozisyonunu yadırgaman da ilk defa duyduğum bir durum. Çünkü bahsettiğin makinaları ben de kullanma fırsatı buldum ama böyle bir rahatsızlık yaşamadım.
    Neyse, demekki insanların algıları farklı olabiliyormuş.
    İyi forumlar arkadaşım.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler