@Chronix
Samimiyetiniz için çok teşekkürler. Sattığı motorun eksik olduğunu düşündüğü tarafları söylemek herkesin yapabileceği birşey değil. Kutlarım.
@Chronix
Samimiyetiniz için çok teşekkürler. Sattığı motorun eksik olduğunu düşündüğü tarafları söylemek herkesin yapabileceği birşey değil. Kutlarım.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
vallahi arkadaşım senin bu üste yazdığını okuduktan sonra senin önceki yazdığın şeylerin tamamının yalan ve senin sadece hız isteyen biri olduğunu motosiklet kullanmayı az çok çözmüş herkes anlar
1-) motordan hız mı bekliyorsun?
peki: ne kadar iyi kullanabiliyorsun
2-) madem hız bekliyorsun neden hysung 250?
en fazla 150 km surate o da yokuş açağı çıkabiliyor
3-) amartisörler çok gevşek demişsin
aldığın motorun naked bir motor olduğunu unutmuşsun süspansiyonları ona göre ayarlanmış olarak fabrikadan çıkar yol tutuşu için kendin ayarlatırsın
4-) çok yakıyor demişssin
çok yakmıyor şehi içi dışı ortalama 4,5 yakıyor
5-) vites değiştirirken çok sert dengemi bozuyor demişsin
hiç ayarlattınmı veya ayarlatmayı düşündün mü? sonra motordan ses çıkıyor demişsin sencede bu vitese asıldığın için oluyor olmasın?
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Hyosung kimine göre efsane kimine göre değil...bakış açısı ve beklentilere göre değişiyor tabi...konumuz ST Comet ama Hyosung sonucta...
hani ST Kanuniler enjeksiyonluydu...hani benzini neredeyse koklayacaktı...15 liralık benzinle 80 km gitmiş galiba yanlışmı okudum...nerde enjeksiyon ayrıcalığı...bir hata olmalı bu tüketimde...
250 cc bir makinadan beklenenleri bence fazlasıyla verebilir...kaslı geniş lastikli yüksek hızlara çıkabilen çakmada olsa bir naked havasında diyorum ben..
birde cbf 150 den comet 250 ye geçmek herhalde çok büyük beklentiler içinde olmamayı gerektirir...tek arzum her türlü Trakya rüzgarına rağmen...makina rahatlıkla 120 de sabitlensin...(artcı olmadan tabi çünkü tam 130 kiloyum)
beklentilerim bu yüzden çok farklı...huzurla ivmelenme...cüsseme uygun kalıplı şasi geniş lastikler sese.. yaşa... başa..taşa...modele pek takılmazdım...ama sarı bir comet sahibide olmak istemezdim...5000 liraya uygun bir comet bulabilirsem(hyo) nasipse bende düşünmekteyim...veya ybr 250...vs...yani hep cbf 150 ile bu hayata devam etmeyeceğiz elbette...son müşterisi olmaya razıyım yeter ki temiz olsun...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Öncellikle kullandığın cümleleri seçerek kullanmayı öğrenmelisin arkadaşım... hıza dair hiç bir cümlem olmadı ...gidipte honda cbf 500 dememin nedeni görüntüsünün çok hoşuma gitmesidir..eğer hıza dair bir sorunum olsa gidipte rt 125 e binerim demem heh gidip dersin o zaman neden o motorda motor güçlendirmeyi gerek duyuyorsun o motorla 30000 km yol yapan biriyim hem şehir içi hem de şehir dışı o kadar kullandıysan o motoru o zaman konuş çünkü kendimce o motorda ne eksik ne artı kullanmadıysan senden daha bilgili olduğumu düşünüyorum...vites konusuna gelince 2 kere servise gittim yaptıkları en fazla 3 gün sürüyor sert asılsam zaten çoktan kaza yapmıştım...her yazdığım yorumu bir bir oku benzin konusunda da öyle yorum yap tek mesajı okuyum yapmışsın yargını.... bak arkadaşım durup dururken insanların önünde kimseyi yalancı konumuna düşüremezsin hem salağım ben o zaman satacağım motoru kötülüyorum derim şudur budur 10 numaradır satarım o motora müşteri bulursam gel burda kullandığım cümleleri aynen orda da kullanırım etrafında gördüğün bulundurduğun insanlarla karıştırma herkesi ve cümlelerini de seçerek kullan lütfen ....
akşam evime ışığı yanıp sönen göstergesi ile geliyorum sabah 15 liralık benzinimi alıyorum akşam yine evime ışığı yanıp sönen gösterge ile dönüyorum.....
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
2. el piyasasının fazla olmasının nedeni, büyük hacimli makineye geçiş için gerek fiziksel özellikleri, gerekse fiyat-performans-kalite üçgenindeki beklentilere en uygun cevap veren motor olması aslında. 2005'ten beri Türkiye yollarında ve makina hakkında bilinmeyen pek de sır yok.
Birçok beklentiyi karşılamasının yanında eksi yönleri, lastiklerinin kalitesiz oluşu, debriyaj telinin zamanından önce kopması ve bazı modellerde boşa zor geçmesi.
Öncelikle 19,000 km.lik bir GT250R geçmişim olduğunu belirtmek isterim, buraya yazacaklarımın dayanağını bil diye söyledim.
Motorundan memnun olmadığın ve satmak istediğin sebepleri gayet güzel özetlemişsin. Ancak şahsi fikrim, burada yazdıklarının bazılarının senin tecrübenle doğru orantılı kişisel izlenimlerin olduğu ve tam olarak gerçekleri yansıtmadığı yönünde. Sonuçta 2 aylık bir kullanımdan bahsediyorsun ve daha önce kullandığın motor da RT-125. Bunlar ışığında GT250'den beklentilerin ve aldıkların karşısında adaptasyon problemi oluştuğunu düşünüyorum.
Neden dersen, bir defa anlattıklarından yola çıkarak şunları söyleyebiliriz;
- Yol tutuşu veya yüksek hızlarda motorun dengesizliği gibi bir durum ben yaşamadım. Bu bağlamda hissettiğim tek sorun, lastiklerin sert hamurlu oluşundan kaynaklanan asfaltta yeterli güveni hissedememekti. Sen de belki biraz bunun etkisiyle, biraz da 130'dan sonra rüzgar direnci nedeniyle bunu düşünüyor olabilirsin.
- Amortisörler sert diyorsun. Bir motosikletin sürati yükseldikçe güvenlik açısından amortisörler de doğru orantılı olarak sertleştirilir. Bugün bir 600RR'a bindiğinde GT250'nin amortisörlerinin ne kadar yumuşak olduğunu anlarsın. Ayrıca önceki kullandığın model olan RT125, Dula-purpose bir model ve oldukça yumuşak amortisörlere sahip, üstelik de sürat bakımından daha düşük olan bir 125cc. GT250 ise bir Naked. Sonuçta çok farklı segmentte makinalar. RT tabiiki çok daha konforludur (Konfor anlayışın yüksek süratlerde güven yerine amortisörlerin yumuşaklığı ise).
- Benzin tüketimi 250cc çift silindir 29 HP bir motora göre normal.
- Debriyaj manetinin biraz sert olduğu konusunda sana katılıyorum, ancak insanın dengesini bozacak kadar sert vites geçişleri kesinlikle normal değil ve sanırım senin motosikletine has bir sorun. Daha önce duymamıştım. Bir an önce halledilmeli. Muhtemelen debriyaj teli gerginlik ayarından olabilir. Şu anda 600F kullanıyorum ve vites geçişleri önceki motorum olan GT250R ile hemen hemen aynı oranda kemikli. Sadece Hyo'da sabit dururken boşa zor geçme sorunu yaşardım. Tekrar hatırlatmak isterimki bu konuda da RT ile kıyas yapmak yanlış olur; tamamen farklı amaçla tasarlanmış şanzumanlar ve vites kutuları.
Not: Bunların hiçbiri seni eleştirmek için yazılmış değil, sadece tecrübelerimden yola çıkarak kendime göre yanlış bulduğum noktaları yorumlayıp, bu başlığı okuyan forum üyelerinin tek bir bakış açısıyla düşünmek yerine, oluşabilecek yanlış izlenim ve fikirlerin önüne geçmek amaçlıdır.
Ayrıca takas konusunda CBF500 yerine ben de ER-6 öneririm.
Metehan o cbf 130 kiloyu taşımaktan İllallah demiştir artık, yazık garibana; eti budu ne ki zaten?
GT250 senin işini gayet güzel görür. Düz yolda 160 km hız ve 130 kiloluk cüssenle üzerinde sırıtmayacağın bir cüssede motor. Yakıt tüketimi 4 - 4,5 lt civarı ve bo motora göre normal, fazla değil. Eeee ne kadar ekmek o kadar köfte.
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
bence cbf 500 yerine 2. el temiz 600 f al biraz fazla yakar ama her isini görür.
Vallahi tebrik ediyorum dürüstlüğün yada farkındalığın için.bazı arkadaşlar GT250 yada özellikle 250R modelini öyle bir anlatıyorlar ki sanki ducati mübarek.e okuyanlarda yanılıyor bu durumda.tabiki herkeze kendi motoru güzeldir 50cc koltugu bile olmayan mobilette olsa senin 1000RR ınla aynı değerdedir orası tartışılmaz ama çıkıpta mükemmel problemsiz demek çok yanlış.geçenlerde gi 250R kullandım ve işkence gibiydi,biraz uzun kullansam sanıım bel fıtıgı olurum tepe aşağı hissettim kendimi.
belkide sorun şudur ki o yanıltıcı arkadaşlar tamamen iy iniyetlidir analtımları daha önce kaliteli bir motor kullanmadıklarından da olabilir.ama lütfen herkez kendi motoruda olsa dürüst olsun burda sizin yada benim yorumumu okuyarak model tercihi yapanların sayısı hiçte az değil.
cbf 150 + biraz nakit vereyim
Aynı şekilde senin de yorumlarında aynı hassasiyeti göstermen lazım, mesela demişsinki;
"250R kullandım ve işkence gibiydi,biraz uzun kullansam sanıım bel fıtıgı olurum tepe aşağı hissettim kendimi."
Sana göre öyle belki ama, bu yazdığın yorum kesinlikle motorun olumsuz bir yönünü ya da bir eksisini anlatmıyor. Tamamen daha önce SS makine kullanmamış birinin cruiserdan inip SS'e binince yaşladığı pozisyon rahatsızlığını ifade ediyor. O zaman 600RR da kötü motor?.. Nitekim, motosiklet tarz seçimini bu yönde kullanacak olan motorcular için zaten göze alınmış bir bedeldir yatarak kullanım.
Burada yazılan yorumları okuyarak model tercihi yapacak arkadaşların, yazılan yorumlar arasında bilinçli ve tecrübeli kullanıcılar tarafından bırakılmış yorumlar konusunda seçici olmaları gerekiyor.
1000RR dan sonra Jinlun almışsın ha :-) Sana karşı birşey demiyorum ama burada kime deneyimin yok deseler ya Hayabusa kullanmış oluyor ya da 1000RR.daha önce 98 R1 ve 2007 1000RR kullandım sanırım bunlar super sport olmuyor.özür dilerim bişey daha öğrenmiş oldum.
Ben de bir GT650 kullanıcısıyım. Daha önce de daha çok enduro ve naked kullandım. Ha ne zaman bir racing motosiklet denedim anladım ki bu oturuş pozisyonu bana göre değil ki bu kullandığım motosiklet BMW idi.
Tarzlara has artı ve eksi özellikler markaya mal edilemez ve ben de senin cruiserdan sonra racing motosikleti rahatsız bulmanı normal karşılıyorum.
Ayrıca enduro veya dual-purpose bir motosikletten sonra naked'in amaortisörleri kesinlikle sert gelecektir. (Transalpten Gt650 e geçtiğim için bunu çok iyi biliyorum.)
Son olarak Metehan ayıp etmişsin.. Benim GT650'nin rengi sarı ve ben çok beğenerek aldım o rengi teessüf ederim :-)
orda dilediğim özür aslında sen ve senin gibi BİLMEDEN konuşan,bilgi sahibi olmadan FİKİR sahibi olan ve insanların hayat hikayelerini kafalarında kurarak yazan insanları eleşirme uslubumdu.
hiçbirzaman 1000rr ı olmadı yada R1 im.bunlar arkadaşlarımın motosikletleri. GT250R ımda olmadı onuda tamirci bir arkadaşım sayesinde kullandım. evet şuan 150cc jinlun motosikletim var doğru ama eskiden 1500cc kawasakim vardı. jinlun kullanıyor olmam senin 650cc bir hyosung kullanıyor olman seni benden üstün mü kılıyor? peki benim kawasakimin yanında sen neydin ozaman?ölüçütn nedir bilgide? ozamanlar kendi işim vardı gelirim çok iyiydi ama artık işsizim ve gelirim buna yetiyor.bu 6 ay sonra para kazanıp 2008 R1 almayacağım alamına da gelmez.
Sen farazi konuşmaya devam et sanırım hiçbir arkadaşın sana motosikeltini vermedi bikaç tur atıp hevesini alman için.ama al bakalım sana ispatı madem beni yalancı ilan ettin buyur
Bu kullandıgım 1000RR ın eski egsozu netten satmıştım ve ilan bana ait
resimde motoruda görebilirsin.
http://www.sahibinden.com/honda_cbr_...XQQdisplayitem
Al buda 99 R1 buda arkadaşımındı ve ben sattım
http://www.sahibinden.com/cam_gibi_r...XQQdisplayitem
istersen MSN gönder sana kawasakimle olan fotolarımı atayım ve hemen 1600 lük bir yamaha kullanıp videomu atayım tıkpı çocuklar gibi tıpkı senin olmasını istediğin gibi.
bundan sonra sahip oldugnuz motorlar hakkında bir insan eleştiri yaparsa saygıyla karşılamanızı tavsiye derim bu bir erdemdir ben burda sadece bir model hakkında fikrimi söyledim sen ise bir insan hakkında yalan ve iftirada bulundun.bence biraz otur düşün hayatında değiştirmen gereken birşeyler olmalı.
"250R kullandım ve işkence gibiydi,biraz uzun kullansam sanıım bel fıtıgı olurum tepe aşağı hissettim kendimi."
Tekerine sağlık, ne de güzel makinalar kullanmışsın. Peki madem öyle, neden yukarıdaki gibi anlamsız bir yorumda bulundun çok merak ettim arkadaşım. R1 ile 1000RR'ın oturuş pozisyonu GT250R'dan farklı mıydı?
dedim ya ne R1 e ne 1000RR a benziyordu yordu beni motor kendimi güvendede hissetmedim bukadar basit.ben hyosung a alternatif rakip bir motosiklet ithal eden biri değilim,hyo kullanan arkadaşımda var evimin önünde 7/24 siyah bir 250R duruyor ama benim fikrim bu.nasıl ki jinlun titreşimi ile uyuşturuyorsa ayaklarımı buda 250R ın BENİM üzerimde bıraktığı etkisidir.benim yorumumdur.ben kimsenin motoru kazalı,çalıntı,sahte yada kimseyi yalancılıkla itham etmedim.Ayrıca 250R benimde almayı düşündüğüm bir modeldi bu yüzden binmek istedim bindim ama tatmin etmedi,görüntüsünün beni aldattığını fark ettim bu hata mı?söylememem mi gerekirdi?hatamı anlamıyorum ki eleştiriliyorum ama..burası forum herkez karşısıdnakini kırmadan fikirlerini söyleyecek tabiki.ben hiç jinlun dandik ayağımı uyuşturdu vs diyenlere ters bir cevap verdim mi?tavrınıza anlam veremiyor,şaşkınlık yaşıyorum.
Tabiiki fikirlerini söyleyeceksin ve eleştiriye de açık olacaksın. Kimsenin sana tavır yaptığı ya da şaşırmana sebep olacak bir durum yok.
Ben, anlattıklarından yola çıkarak bana mantıksız gelen bir yorumunu taraflı buldum ve eleştirdim. Eleştirirken de senin ilk yorumundaki kıstasları göz önüne alarak yaptım bunu. Sadece kullanım pozisyonundan dolayı makineyi kötülemen, mesnetsiz ve ilginç geldi bana çünkü. R1 ve 1000RR'da rahat edip, GT250R'ın oturuş pozisyonunu yadırgaman da ilk defa duyduğum bir durum. Çünkü bahsettiğin makinaları ben de kullanma fırsatı buldum ama böyle bir rahatsızlık yaşamadım.
Neyse, demekki insanların algıları farklı olabiliyormuş.
İyi forumlar arkadaşım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)