yes, i'm falling... how much longer till i hit the ground? i can't tell you why i'm breaking down.do you wonder why i prefer to be alone? have i really lost control? i'm coming to an end.
Dostum bence de turbo nosdan daha mantıklı.Ama maliyeti fazla olabilir.Düşünsene anlık 70 hp yerine sürekli +70 hpCup motosikletime yapayım bari
nitro + motor = ölüm
ayrıca motorda nosu 2 defa kullandıktan sonra değiştirmende gerekir
çünkü bi anda çoık yüksek devirlere çıkıosun
bizim nissan micradan biliyorum :D
çok zarar yazar nos :D
sen turboyu duşun derim :d
ama adım akıllı bi turbo...
nos turbodan daha mantıklı turbo için ekstra soğutucu kullanman gerekir nos soğuktur düzgün montaj ve ayarlar yapılırsa hiç bir zararı olmaz artı nos tüpleri tekrar tekrar doldurulabilir sinai gazlarda dolduruyordum ben dolum maliyetide 25$ civarında olur 5 lb lik bir tüpün benim arabamda 10lb vardı hayli hayli yetiyordu tam basımda 25 saniye civarında bitiyordu tüp ama vites aralarını hızlandırmak için 2 3 saniye aralıkla ateşliyordum ve hiç bir problem yaşamadım artı aracın orjinalliği hiçbir şekilde bozulmuyor ama tr de motora uygulayan hiç görmedim
montajı çok kolay oluyor arabaya takmaları bir günlerini aldı çoğu kişi banada demişti motoru dağıtırsın diye ama bilen ve kullanan bi arkadasım hiç bir türlü zararını görmedim dedi zaten hararet yaptıran bir sistem değil emniyeti açtıktan sonra gazı sonladığımda devreye giriyordu sende bu tarz yaptır eğer düşünüyorsan ben araçta 3000 devirden sonra açıyordum motosiklette en aşağı 5000 devirden sonra açmak lazım yoksa altından kaçar gider
bence bu yazıyı bir oku ama dediğim gibi motosiklette uygulayan görmedim hiç tr de
http://www.modifiyesiteleri.com/nos.htm
sanırım havada taklalar atmak istiyorsunuz.nosu daha çabuk ivme için kullanırsınız anlıktır ee zaten bu motor düşük viteslerde çevirince dikiyor kafayı hatta çok verirseniz taklaya geliyor bide nos takarsanız artık güvercin gibi taklaya gelir pekte hoş olmaz.ayrıcı yüksek devir makineleri zaten dahada yüklenip zarar vermeye deymez
arkadaşlar bu nos, doping gibi bir şey. Dopingin bünyeye nasıl zararı varsa, nos'un da öyle zararı vardır. dört tekerde zararı sadece motora; motosiklet sözkonusu olunca aman abi, benden uzak olsun. orijinal halinde gaza biraz fazla yüklenince neler olabiliyor; nos işi sakat.
http://www.scooturk.net/showthread.php?t=1228
Yazıda bahsedilen Moto-RS arkadaşımın. Fotoğraftaki Burgman'a bir de nos eklemişti. Caddede racinglerle dalga geçiyordu. Sonra birisine sattı motoru.
biraz abartmışsın, raceye binenler kaale almıyordur. burgman 400 max hız 160 yapar ben bir yıl kullandım aktarma organı bu kadar çevirir nos taksan gücü arttırır hızını değil.
ben gsxr1000 k7 ile 1. viteste 165 yapıyordum nasıl dalga geçecekmiş
halka yanlış bilgiler vermeyin
Hocam kimseye yanlış bilgiler vermiyorum belki izah edemiyorumdur. Bir motorsikletle ya da otomobille dalga geçmek ne demek belki de bunu açıklmak lazımdı. Mesela son hızda geçmek midir? Yoksa kalkışta tokatlamak mıdır? Peki drag rolling olabilir mi? Belki de geçmiyor ama arayı açmasına izin vermiyordur?
Elbette burgman ile racingleri geçemezsin. Ama her racing 1000'lik olacak diye bir kural yok değil mi?
Bir de keşke verdiğim linke baksaydın o zaman Burgman'ın 400 değil 650 olduğunu görürdün.
Yoksa konu rx-King'in 240 yapması gibi bir şey olurdu değil mi?
Kıssadan hisse
1- Racing 1000 lik değilmiş.
2- Her Burgman 400 değilmiş
3- Dalga geçmek sadece geçmek değilmiş
4- Tepki vermeden önce karşındakini anlamaya çalışmakmış
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)