Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

R6 ya Nitrojen Oksit

    REKLAM ALANI
  1. #21
    sularseller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nexus 500
    Alıntı McWarnaly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum onu ayaga kaldirmak kolayda sakin bi sekilde oturtmak zor bence.ama gercekten de tehlikeli....
    Eğer yaptırırsan dikkat et kardeş mutlak bir bildiğin vardır.Tecrübene ve kendine güveniyorsan.Şuan kendimi senin yerine koyarsam bana çokkk fazla gelir zira daha yolun başındayım ondandır.
    yes, i'm falling... how much longer till i hit the ground? i can't tell you why i'm breaking down.do you wonder why i prefer to be alone? have i really lost control? i'm coming to an end.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı McWarnaly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum bende zaten 1000cc yamaha vardi ama sattim ve bunu aldim.motorum eski olabilir ama henuz 10000 km de ilk sahibinden aldim adam arap ti ve amerikadan yeni getirmisti motoru,yani cok temiz ve cok az kullanilmis.ben son derece memnunum.yarislara da katilmiyorum.sadece meraktan taktirmak istiyorum.ara sira bikac deneme yaparim diye..
    bu arada burda manyak bi arladasim 88 model Harley ine NOS takmisti.modelin eski olmasiyla ne alakasi var anlayamadim

  3. #23

    Üyelik
    01 Nisan 2007
    Şehir
    amerika
    Dostum bence de turbo nosdan daha mantıklı.Ama maliyeti fazla olabilir.Düşünsene anlık 70 hp yerine sürekli +70 hpCup motosikletime yapayım bari

  4. #24
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı immortalboss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum bence de turbo nosdan daha mantıklı.Ama maliyeti fazla olabilir.Düşünsene anlık 70 hp yerine sürekli +70 hpCup motosikletime yapayım bari
    peki sizce turkiyede bu sistemin maliyeti ne olur?

  5. #25
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    nitro + motor = ölüm
    ayrıca motorda nosu 2 defa kullandıktan sonra değiştirmende gerekir
    çünkü bi anda çoık yüksek devirlere çıkıosun
    bizim nissan micradan biliyorum :D

  6. #26
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı wolky-ksk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nitro + motor = ölüm
    ayrıca motorda nosu 2 defa kullandıktan sonra değiştirmende gerekir
    çünkü bi anda çoık yüksek devirlere çıkıosun
    bizim nissan micradan biliyorum :D
    hocam bitince degistiririz.hem zaten niyetimizde 100 sene yasamak degil...

  7. #27
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    çok zarar yazar nos :D
    sen turboyu duşun derim :d
    ama adım akıllı bi turbo...

  8. #28
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı wolky-ksk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok zarar yazar nos :D
    sen turboyu duşun derim :d
    ama adım akıllı bi turbo...
    bakicaz hocam tesekkur ederim taqvsiye icin en kisa zamanda YAMAHA servisine gidip bi konusurum bakalim onlar ne dicek

  9. #29

    Üyelik
    21 Ağustos 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Er 5
    nos turbodan daha mantıklı turbo için ekstra soğutucu kullanman gerekir nos soğuktur düzgün montaj ve ayarlar yapılırsa hiç bir zararı olmaz artı nos tüpleri tekrar tekrar doldurulabilir sinai gazlarda dolduruyordum ben dolum maliyetide 25$ civarında olur 5 lb lik bir tüpün benim arabamda 10lb vardı hayli hayli yetiyordu tam basımda 25 saniye civarında bitiyordu tüp ama vites aralarını hızlandırmak için 2 3 saniye aralıkla ateşliyordum ve hiç bir problem yaşamadım artı aracın orjinalliği hiçbir şekilde bozulmuyor ama tr de motora uygulayan hiç görmedim

  10. #30
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı emreduman1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nos turbodan daha mantıklı turbo için ekstra soğutucu kullanman gerekir nos soğuktur düzgün montaj ve ayarlar yapılırsa hiç bir zararı olmaz artı nos tüpleri tekrar tekrar doldurulabilir sinai gazlarda dolduruyordum ben dolum maliyetide 25$ civarında olur 5 lb lik bir tüpün benim arabamda 10lb vardı hayli hayli yetiyordu tam basımda 25 saniye civarında bitiyordu tüp ama vites aralarını hızlandırmak için 2 3 saniye aralıkla ateşliyordum ve hiç bir problem yaşamadım artı aracın orjinalliği hiçbir şekilde bozulmuyor ama tr de motora uygulayan hiç görmedim
    beni destekleyen birini goreyim en sonunda yahuuu.burda cok kiside var ben dolum ucretini falan dert etmiyorumda.motoruma zarar verir diye endiseleniyorum.

  11. #31

    Üyelik
    21 Ağustos 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Er 5
    montajı çok kolay oluyor arabaya takmaları bir günlerini aldı çoğu kişi banada demişti motoru dağıtırsın diye ama bilen ve kullanan bi arkadasım hiç bir türlü zararını görmedim dedi zaten hararet yaptıran bir sistem değil emniyeti açtıktan sonra gazı sonladığımda devreye giriyordu sende bu tarz yaptır eğer düşünüyorsan ben araçta 3000 devirden sonra açıyordum motosiklette en aşağı 5000 devirden sonra açmak lazım yoksa altından kaçar gider

  12. #32
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı emreduman1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    montajı çok kolay oluyor arabaya takmaları bir günlerini aldı çoğu kişi banada demişti motoru dağıtırsın diye ama bilen ve kullanan bi arkadasım hiç bir türlü zararını görmedim dedi zaten hararet yaptıran bir sistem değil emniyeti açtıktan sonra gazı sonladığımda devreye giriyordu sende bu tarz yaptır eğer düşünüyorsan ben araçta 3000 devirden sonra açıyordum motosiklette en aşağı 5000 devirden sonra açmak lazım yoksa altından kaçar gider
    ilk firsatta yamaha servisine gidip turbo ve nos hakkinda bilgi alicam zaten nos u da onlar takicak.
    RIDE or DIE

  13. #33

    Üyelik
    21 Ağustos 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Er 5
    bence bu yazıyı bir oku ama dediğim gibi motosiklette uygulayan görmedim hiç tr de

    http://www.modifiyesiteleri.com/nos.htm

  14. #34
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    sanırım havada taklalar atmak istiyorsunuz.nosu daha çabuk ivme için kullanırsınız anlıktır ee zaten bu motor düşük viteslerde çevirince dikiyor kafayı hatta çok verirseniz taklaya geliyor bide nos takarsanız artık güvercin gibi taklaya gelir pekte hoş olmaz.ayrıcı yüksek devir makineleri zaten dahada yüklenip zarar vermeye deymez

  15. #35
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    r6'nı sat hayabusa al

  16. #36
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    Alıntı emreduman1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben otomobilimde kullanmıstım aracın motoruna göre ayarlama yapılıyor nos yani nitrous
    oxide sytem soluduğumuz havadan daha yoğun bir gazdır ve yanıcı ve patlayıcı olmayan bir
    gazdır bu yüzden düzgün uygulamalarda motora hiç bir zararı yoktur performans mantığıyla
    fazla hava + fazla yakıt = performans artı nos gazı hararet yaptırmaz soğuk bir gazdır
    tabi bunun yanında benzin pompası gibi birkaç parçanın değişmesi gerekir en sağlıklı ve en
    ucuz modifikasyonlardan biridir sağlıklı uygulanırsa araçta hiçbir zararı olmaz ama motorda
    bence gereksiz bir uygulama olur kontrolsüz bir güç 1600 motor bi araçta bedalın altında ekstra 75 bglik bir güç cıkıyor ortaya
    arkadaşlar bu nos, doping gibi bir şey. Dopingin bünyeye nasıl zararı varsa, nos'un da öyle zararı vardır. dört tekerde zararı sadece motora; motosiklet sözkonusu olunca aman abi, benden uzak olsun. orijinal halinde gaza biraz fazla yüklenince neler olabiliyor; nos işi sakat.

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı UmARsIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TDM900
    http://www.scooturk.net/showthread.php?t=1228
    Yazıda bahsedilen Moto-RS arkadaşımın. Fotoğraftaki Burgman'a bir de nos eklemişti. Caddede racinglerle dalga geçiyordu. Sonra birisine sattı motoru.

  18. #38
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı UmARsIZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.scooturk.net/showthread.php?t=1228
    Yazıda bahsedilen Moto-RS arkadaşımın. Fotoğraftaki Burgman'a bir de nos eklemişti. Caddede racinglerle dalga geçiyordu. Sonra birisine sattı motoru.
    biraz abartmışsın, raceye binenler kaale almıyordur. burgman 400 max hız 160 yapar ben bir yıl kullandım aktarma organı bu kadar çevirir nos taksan gücü arttırır hızını değil.
    ben gsxr1000 k7 ile 1. viteste 165 yapıyordum nasıl dalga geçecekmiş

    halka yanlış bilgiler vermeyin

  19. #39
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r6'nı sat hayabusa al
    evet hç nosla uğraşma motorada sanada yazık

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı UmARsIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TDM900
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biraz abartmışsın, raceye binenler kaale almıyordur. burgman 400 max hız 160 yapar ben bir yıl kullandım aktarma organı bu kadar çevirir nos taksan gücü arttırır hızını değil.
    ben gsxr1000 k7 ile 1. viteste 165 yapıyordum nasıl dalga geçecekmiş

    halka yanlış bilgiler vermeyin
    Hocam kimseye yanlış bilgiler vermiyorum belki izah edemiyorumdur. Bir motorsikletle ya da otomobille dalga geçmek ne demek belki de bunu açıklmak lazımdı. Mesela son hızda geçmek midir? Yoksa kalkışta tokatlamak mıdır? Peki drag rolling olabilir mi? Belki de geçmiyor ama arayı açmasına izin vermiyordur?

    Elbette burgman ile racingleri geçemezsin. Ama her racing 1000'lik olacak diye bir kural yok değil mi?

    Bir de keşke verdiğim linke baksaydın o zaman Burgman'ın 400 değil 650 olduğunu görürdün.

    Yoksa konu rx-King'in 240 yapması gibi bir şey olurdu değil mi?

    Kıssadan hisse
    1- Racing 1000 lik değilmiş.
    2- Her Burgman 400 değilmiş
    3- Dalga geçmek sadece geçmek değilmiş
    4- Tepki vermeden önce karşındakini anlamaya çalışmakmış


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler