'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Önce iyi bir spral makinesi ile motorunun kuyruk kısmını kes ve yolcu selesini sök tabi.. düz bir boru bul motorun orjinal gidonunu sök boruyu tak. iyi bir eksozcu abine git eksozlarını değiştir birazda mat siyah sprey boya ile bu işi 500 tlden ucuza bilem mal edebilirsin. kolay gelsin.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
şimdi arkadas bunlari yapacak fakat muayene zamanı geldiginde yada trafikte bi problem yaşar mı ???
belki egzosta yaşar. Ama şu da var bu makine geçmezse muayeneden. TT customdaki makinalar ne yapsın? TT çıkan bir sürü harley davidson var hadi orijinal TT leri geçtik diyelim. BUnların hepsi mi muayenesiz?
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
ışıklandırmaların güzl osun gecede dikkati çekecek birşeyler yap
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)