sym hd 200 öneririm uzun yolda konfor ve cbf 250 yi geçebilecek kadar hızlıdır seridir. denenmiştir.
sym hd 200 öneririm uzun yolda konfor ve cbf 250 yi geçebilecek kadar hızlıdır seridir. denenmiştir.
O zaman bu 3 motorda işini görür 3 motoru da araştırıyorsun zaten, bir de üzerlerine bin bi kullan istersen, hangisine daha çok ısınırsan onu al. Biraz da gönül işi sonuçta, motora ısınamadıktan sonra gerisi boş.
benimde merak ettiğim bir konuydu.. bende üçü nü .nceliyorum ama birde er-5 var aynı paralara
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
Yeterli tecrübeye sahip değilsen bundan sonra yazdıklarımı kulak arkası edebilirsin.
GT 650 2. el fiyatı, performansı, kalitesi, konforu, son hızı ve de yakıtı ile piyasada belki de rakipsiz bir motosiklet. Rakipsiz dememin en büyük nedeni fiyat avantajının rakiplerine oranla çok büyük olması. Gücün haricinde GT 250 den malzeme kalitesi daha yüksektir.
Son olarak takıldığın konu olan yakıt konusuna gelince. Emin ol GT 250 den sandığın kadar fazla yakmaz. Hatta her 2 motosikletle 120 km/s hızında giderken aynı yakıyor bile olabilirler.
Şu an için ortalamam 5 litre.
Bir önceki motosikletim olan CBF 250 de güzel motosiklet fakat biraz cılız olması ve de 100 km üzerindeki uzun yolculuklar için uygun olmaması eksileri.
CBf 250 ile Gt250 arasında ben de çok gidip gelmiştim. İkisini de yakından inceleme fırsatım oldu. GT 250 enjeksiyon, 2 silindir, çift disk olmasına rağmen (ST modeline bakmıştım) işçilik ve malzeme kalitesine baktığımda CBF 250 ile bence kıyas kabul etmez. Ayrıca forumlardan çok okuduğum yeni makinelerde bile çıkan sorunlar da eklendiğinde kararımı CBf ten yana verdim. Evt parça pahalı fakat bakımlarını yapınca gerçeten sorunsuz bir makine ben şahsen memnunum. 3500 km aldım su anda 14000kmdeyim yukarıda belirtilen egzantrik problemi dahil bir sorun yaşamadım ( tahtaya vuralım .....)
Bu motor işi biraz da sansa kalmış anlaşılan. Kullandıgım CBF150 de bazı kişiler yag yakma sorununun oldugunu soylerken benim bu konudaki gozlemlerim sorun etmeye degmeyecek kadar dusuk. Yaz aylarında sıcak yayla gezilerinde dahi yag eksiltmesi kayda deger bişi degildi...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
kısacası 250 cc de çift silindir olması + oturuş pozisyonu + görüntüsü + ve tabiki hız ve yakıt endeksi + + + + + diyorum 250 cc comet motor ile 170 km hızı görürsün motorun bakım masrafıda ybr den emin ol daha uygun birde ybr ve comet yan yana koyduğunda lastik taban farkı ve cometin kuyruk dizaynı ile hepsini silip attığı aşikardır ben şehir içi kullanımında comet i kullanıyorum debriyajı duzgun ayarlar isen çoook rahat bir motor oluyor kullanan icin
( uzun yolda performansı cook tatmin edici) nexus 500 ve bende comet ile peşpeşe cınarcığa gittik 170 km hız gördüm
150 km hıza kadar cabuk hızlanıyor 170 e kadar gidiyor ama yavaş yavaş hızlanıyor
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
kardeşim krank kesme sorunu sürekli redline de kullanırsan olur ki o sadece hyo ya has bir sorun değil hemen hemen tüm motorlar için geçerli adamlar o kırmızıyı süs olsun diye koymuyorlar. ayrıca ben hiç servis problemi yaşamadım, arakdaşının anlatttıkları bana pek inandırıcı gelmedi.
CBF 250 den başkası yalan kardeşim ybr mbr yalan hepsi hondanın kalitesi başkadır sen millete bakıp yok illet geldi yok bilmem ne geldi boş laflar adam almıştır motoru rodejına felan dikkat etmemiştir yok motor şöle yok böle derlerrr.takma ybr sanzımanı 5 vides yapmış cbf 250 6 uzun yolda 6. videsi çok ararsın sen ybr nin enjeksiyonuna kanma cbf 250 ile arasındaki yakıt zerre kadar fark etmiyor.En büyük en eski motorcular bile her marka motora bindim ama HONDA gibisi yok derler hatta bunu pazar günleri MOTO GP sipikerinin ağzındadan duyarsın.HONDA İSE HİÇ DÜŞÜNMÜYECEKSİN.ben Cbf 250 mi 7000 km de aldım şimdi 19 000 kmde oluyor hemde 1 sene içerisinde yaptım bu yolu yağını değiş bakımını yap seni istemediğin yere bile götürür tek değil haa 2 kişide aynı konu söz konusu ben kiloluyum dik rampaları 3.vides çıkıyorum ona göre yap hesabını.bende almadan önce çok araştırdım böyle atıp tutanları dinleseydim şimdi hondayı binmekten mahrum olmuştum....
<<<<KARADENİZ MOTOSİKLET KULÜBÜ>>>>
(((((((((((( www.karmok.com ))))))))))))
bende devam ediyormu bilmiyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 ----------
arkadaşım siteden bir arkadaş almıştı, motoru alır almaz amortisörü yağ kaçırmaya başlamış, sonra aklıma gelmeyen bazı sorunlar olmuş o linki bulsamda sana atsam keşke, uzun yola gittiğinde motoru ısındığında vites küçültmek istediğinde vitesleri geçmiyormuş, kırmızıya hepimiz bilmeden çıkıyoruz, o linki bulamıyorum istersen bir arat forumda yanlış anlama ben bu motorları kimse almasın diye kötülemiyorum, ama bu sorunlardan sonra o motoru kimsenin tercih edeceğini sanmıyorum, hem kimse malına çürük demez ama, bu sorunları motorun kendi sahibi belirtmiş, hatta mahkemelik olmuşlardı
http://www.motosiklet.net/forum/moto...elli-oldu.html
Her markadan şikayetçi olanlar olacaktır. Sonuçta bir makine bu da ve sorunlu olma olasılığı her zaman var.
Edremitli10 arkadaşın yolladığı linkteki arkadaş mı tam emin değilim ama bu tarzda bir şikayetle konu açmış ve "hyosung şöyle kötü böyle kötü" diye yazılar yazan bir arkadaş vardı. Konu başlığı altında mesajlar arttıkça arkadaş kendini ele vermişti sonunda. Rodajdayken kullanma kılavuzu yerine tanıdığı bir ustanın sözlerine güvenerek motor açılsın diye devamlı redline da kullandığı için krankı kırdığı ortaya çıkmıştı.
Sadece 1 sorunu baz alarak bir marka karalanmaz. Ha bu sorunlar ile çok karşılaşılır o zaman işte insanları sonuna kadar uyarmak gerekir. Ama bizim milletimiz kurallara uymayı da reddeder. Kitapçık okumaz. Bir çok şeyi küçümser ve daha iyi bildiğini düşünür. Onca mühendisin araştırmalar sonucunda belirlediği kuralları hiçe sayıp 2 yıldır motosiklet tamiriyle uğraşan hatta hatta 1 yıldır motosiklet kullanan bir arkadaşının sözünü dinler.
Şunu belirtmek istiyorum. Ne yazıkki bir konu var ki Hyosung markasının en eksik yönüdür ki o da servis. Artık Global Motorun da ortalarda olmaması dolayısıyla Hyosung servisleri iyice kalitesiz iş yapar oldular.
arkadaşım senin motorunda güzel ama, ybr 250 yide kötüleme, hem ybr 250 cbf ten üstün, cbf in ön maşaları kalın olduğu için şehir içinde ve şehir dışında sürücüsünü yoruyor, cbf in selesi dümdüz cbf 150 den farkı yok normal bir commuter gibi duruyor, ybr ile yakıtı aynı demişsin, ybr km de cbf ile kıyaslandığında km de 4ila 5 kuruş farkediyor bunu herkez biliyor, ybr nin 5 vites olması mühendislerce düşünülmüş şeir içinde motor devri ona göre ayarlanıp yapılmış vites aralıkları geniş yani anlayacağın, ve performansta kalkışta cbf leri ben hepsini geride bırakıyorum, hem daha kaslı ve daha estetik, artık cbf in teknoloisi geride kaldı
valla görünen köy kılavuz istemez. basarsın parayı alırsın hondayı, hyosung'un teknolojisinden mahrum olursun. basarsın parayı alırsın hyosung'u, hondanın teknolojisinden mahrum olursun. bende gt 250 r var, çok memnunum, milletteki tek marka sevgisi beni o markadan çok soğuttu, kimin ne söylediğini fazla düşünmeni tavsiye etmem, bir arkadaşım beni neredeyse dövecekti (hyo aldığım için), geçenlerde motora bindi, ağzından çıt çıkmıyor valla.
birde çevrendeki BİLİNÇLİ KULLANICILARA danış (dikkat et marka sevdalısı olmasınlar).
herkese iyi forumlar...
aslında haklısın herkez farklı şeyler düşünüyorbende mesela ybr 250 almadan önce hysoung düşündüm hatta çok şık ve gösterişli durduğu için kafama takmıştım, sonra böyle dedikodular çıkmaya başladı, beni soğuttu ben yine hysoung alıcaktım, babam olmaz diyince ybr 250 de karar kıldım, baktım arada 700/800tl fiyat farkı var, ybr 250 alayım dedim, hysoung ta güzel motordur, işte herkez dedi ybr ye o para verilmez ama adamlar yapmışlar enjeksiyonlu, estetik rahat ve konforlu dövme pistonlar varmış
sana tavsiyem, motoru almadan özelliklerini ve bu özelliklerin sana getireceklerini iyi hesap etmendir. herşeyden önce seni memnun edecek bir motor olmalıdır. motoru hız için mi alıyorsun, sadece şehir içi mi, yoksa sadece sesi ve görüntüsümü? bu yüzden fazla ayrıntıya girmeden karar vermelisin.
umarım istediğini elde edersin! edemezsende dert etme hayat bunlardan ibaret zaten...
Bu 3'lü arasında tabiiki GT250..
Neresinden bakarsan bak avantajlı!
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)