helal olsun sana, sakın yarım bırakma
helal olsun sana, sakın yarım bırakma
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
vay be 250cc ye fazla diyenler bile duydum ama ilk başlıyan için 500cc büyük cesaret doğrusu. kazasız keyifli sürüşler
motor kullanmaya cbf 500 le başlayana da helal olsun,, kullanmayı bilmeyene 500 lük motorunu emanet edene de helal olsun
Dikkat! Aynada görülen nesneler hızla gözden kaybolur.
Tebrikler,deneyimsiz bir kişi için zor bir motosiklet olsa gerek ama sizin yaşadığınız duyguya yakın bu hafta yaklaşık 30 KM yol ve köprüden ilk defa vitesli bir motosikletle geçtim aşağı yukarı aynı heyecanları yaşadığımı düşünüyorum.İlk başlarda vites göstergesine baksamda sonraları vitesin geçişlerini kendi kendine olduğunu farkediyorsunuz.Seneye alacağım vitesli güçlü motosiklet için korkum azaldı gibi tabi sadece sürmek değil zapdetmek te bu işin en önemli taraflarından biri.Alacağınız HD şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız
yes, i'm falling... how much longer till i hit the ground? i can't tell you why i'm breaking down.do you wonder why i prefer to be alone? have i really lost control? i'm coming to an end.
önemli olan kullanma tekniğidir gerisi motosiklete alışmana bağlıdır.herkes yeni bir motora binince acemilik çeker ama kısa sürede atlatılır merak etme.ama tabiki dikkat de en önemli faktör...
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
saol dostum bütün motor kullanan kardeşlerimize inş.. Ben motora yeni başlıyorum ve hoşuma giden en güzel şeylerin başında forumdada okudugum kadarıyla motorcu dayanışması oldu. yani biri yolda kalsa hemen heemen yanından geçen bütün motorlarda duruyor ..
cok güzel şeyler bunlar
Şansın varsa marş motoru yanmamıştır sadece sigortası atmıştır inş. veya kömürleri burçlarında vardır bişey ama sargılar yandıysa yeniside çok para sardırmakta sardıracak ustayı bulmakta ama inş. dediğim gibi şansın vardır ya
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:02 ----------
Hayırlı uğurlu olsun hoşgeldin aramıza kardeşim inşallah kendi motorunuda sürüp buraya topic açtığın günler olur
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
arkadaşlar baya sağlam kişilerin yazılarını yazdığı 2TEKER dergisinin aralık 2007 sayısında cbf500 ü test ediyorlar ve testi yapan kişi şunları söylüyor
"yeni başlayanlar için sinirleri alınmış karakteri ve çok kolay kumanda edilebilmesi gibi avantajları mevcut.beniim bir cbf 500 üm olsa sanırım asla satmazdım(yanına gelip giden pekçok motor olabilir)honda cbf500 yurt dışında eğitim kurumları,yeni başlayanlar ve kuryeler tarafından çok beğenilen motosikletlerden biri.Ancak ülkemizde 500'lük bir motosikleti yeni başlayanlara tavsiye etsek taşlarlar bizi.Türkiye de 500 lük motosikletler daha çok büyük hacimli motorlara kapağı atmak isteyenlerin motoru gibi görülüyor.Bana göre okadarda atla deve değil.Hele ki cbf500 ü tanıdıktan sonra herkese ilşk motosiklet olarak tavsiye edebilirim"
diyor test pilotu tabi testi komple yazamam burada ama okuyunca oona hak verebiliyorsunuz çünkü aklın yolu bir gibi.
bu yazımı etrafımdaki çüşşş 500 lükle başlanırmı olm osman diyenlere yazıyorum :D
fıstıklı helvaaaa
Arkadaşlar ben cbf 500 e suzuki gn 125 ile 10 000 km yaptıktan sonra geçtim, dediğin gibi ilk bindiğimde biraz tedirgin oldum (otorun büyük olmasından) ama sonra baktım ki motorun dengesi, güçlü frenleri, rahatlığı ve yol tutuşu ile beni adeta büyüledi. belki düşük hacimden geçince bana öyle gelmiş olabilir ama, alışmakta hiç zorlanmadım. hatta motorun frenlerine hayran kaldım bir kaç kere ilk aldığım zamanlar çok ani durmam gereken zamanlarda beni hiç üzmedi. hatta nasıl durabildiğime de şaşırdığım zamanlar oldu, küçük motorla olsa çoktan çapmıştımm.) ayrıca gücü ile de beni gayet tatmin ediyor....
Tamam bende cbf150 var sonrasında ise cbf ye devam.
Benim anlamadığım ss motorları nasıl kullanıyorlar? O motorları kullanmak bir sanat. Ya da kullanamıyorlar, kaza yapıyorlar.
Ama arkadaşlar, şunuda unutmayın. Burası türkiye. Burada trafikde kural mural geçmez. Büyük olanındır yol.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
CBF sersinin hepsi ile başlanabilir belkide CBF 150 kullanıyorum öğrenmem 10dkmı aldı ve kullanımı çok kolay.Dediğiniz gibi araba kullanan herkes kullanabilir yalnız iyi konsantre gerektiren bir iş.CBF 500 e geçmeyi bende isterim biraz daha ilerde.
lezzet gider,mesuliyet kalır...
kardeş yüksek cc için böyle bir bilince sahipsen enim ol bişe olmaz. zaten istemezsen yanlış yapmıyorsun motor öyle bişey. sertliğe ve hıza alışma çünkü ardı arkası kesilmiyor istedikçe istiyorsun. malum altındakide 500 cc bu iştahını bir hayli kabartır ve sonra 1000 cc bile seni kesmez :D
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
Bilinenin aksine motosikleti kullanmak onunla düz yolda gidebilmek değildir. İlk defa kullanan biri dahi 600 cc bir Racing motosikleti eğer bisiklet dengesi iyiyse ve çok da kabiliyetsiz biri değilse düz yolda götürebilir. Asıl önemli olan o motosiklete tehlikeli durumlarda müdahale edebilmektir. İşte bunun için de deneyim gerekir.
Güç ve ağırlık arttıkça ise gereken deneyim çok daha artar çünkü bu gücün sebep olabileceği kazaların sonuçları da fazla olabilir.( Bu tabiiki 125 cc lik motosikletle de ölümcü kaza yapılamıyacağı anlamına gelmez)
Şimdi arkadaş CBF 500 ü kullandığını düşünüyor ama eğer trafikte ani bir durumla karşılaşsa (umarım karşılaşmaz) tepkileri nasıl olacak?
Küçük motorun tek avantajı düşük gücün ve ağırlığın daha kontrol edilebilir olmasıdır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)