Neden Sağ - Neden sol...???
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Ne farketti ki şimdi sağda veya solda olması
Muhtemelen tasarım aşamasında herhangi bir nedenle o şekilde yapılması gerekiyodur, o kadar. Başka ne önemli nedeni olabilir ki?
-
Genelde yolun sağ tarafı daha çamurlu,tozlu olduğu içindir herhalde
-
fantezi olsun diye
-
vay canına en hızlı cevap veren iki kişi.... )))
bişey farketmiyor zaten sağda yada solda olması sonuçta motosiklet istenilen performansı veriyor.Lakin merak ettiğim şu : NEDEN.?
-
şanzımanın tasarımındaki farktan dolayı yer değiştiriyor
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
Bağzı ülkelerde arabaların direksiyonu sağdadır oranın trafiği bizim trafiğimize göre terstir
Bağzı insanlar sağ eliyle yazar bağzı insanlar sol eliyle
Ama değişen bişey yoktur herşey aynıdır
her marka kendi yapısına ve kendi ülke şartlarına göre üretim yapar
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
-
Genelde tasarımcılar karar verir...Extradan bir şey söz konusu değildir... Fayda ya da zararı yoktur...
Ben olsam çift taraflı zincir tasarlardım....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Genelde tasarımcılar karar verir...Extradan bir şey söz konusu değildir... Fayda ya da zararı yoktur...
Ben olsam çift taraflı zincir tasarlardım....
o nasıl olucak peki
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
-
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Genelde tasarımcılar karar verir...Extradan bir şey söz konusu değildir... Fayda ya da zararı yoktur...
Ben olsam çift taraflı zincir tasarlardım....
Duble Performans olayı galiba
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
ortaya koyamadıkları için sağa veya sola koyuyorlar ben sordum
-
-
Zincirin sağda olması sağa doğru olan virajları neden daha kolay aldığımızı açıklar diye salliyim
-
Mersin İl Temsilcisi
ÖN DİŞLİ NE TARAFTA İSE, ARKA DİŞLİ DE O TARAFTA OLUR DESEK?
YANİ motosikletin motor tasarımıyla ilgili bir olay olduğunu düşünüyorum...
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
evet benimde merak ettiğim bi konudur bu ben hep çift silindirli makinaların neden arka tekerleğin 2 tarafından zincirli olmadığını kendime sorarım daha iyi ve daha sağlam olmazmı kalkışta artış olur bence hem daha sağlam olur mesela bisikletlerde zincir sağ taraftadır çünkü insanlar sağ ayaklarıyla daha kuvvetli bi güç sarfediyorlar solakları bilmem ama çift silindirlilerde dediğim gibi olsa daha bi harika olur
-
ugurapay adlı üyeden alıntı
Duble Performans olayı galiba
duble performansta fazla yakar
-
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Genelde tasarımcılar karar verir...Extradan bir şey söz konusu değildir... Fayda ya da zararı yoktur...
Ben olsam çift taraflı zincir tasarlardım....
Sürtünme hesapları sonucu talebiniz başarısız.
-
-
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
Aslinda taaa ata binme ile ilgilidir bu olay , mesela eskiden insanlar ata soldan binerdiler bu aliskanlik bisiklete geçti insanlar bisiklete soldan bindikleri için zinciri saga yapmak zorunda kalmistilar (paça takilmasi yada kirlenmesini önlemek için) bir zaman sonra motor icad edildi bu yine bisiklet gibi yapmayi tercih ettiler. Bu bir zaman sonra motorlar büyüyünce eksozlarda büyüdü ve sagdan yapma zorunlugu duyuldu bu nedenle zinciri sola aldilar eksoz'a yer kalmasi ve teknik yönden daha kolay olmasi içindi. Bu anda büyük bölümü soldan yapmakta, sagda olanlar ise bazen teknik açidan mecbur kaldiklari için saga konuluyor ama genelde ilk basta soldur...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler