Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawasaki ZX-6R

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İzmir
    Arkadaşlar konuyu ilk önce ss bölümüne açtım ama konu sanırım tam o klasmanda deil biraz yoruma açık, burayada açma gereği duydum..

    Arkadaşlar öncelikle meraba,
    ben çoğunuz gibi uzun süredir motor kullanan 23 yaşında bir arkadaşınızım..,
    ilk motorum(motoru tanıyanlara ilginç gelicektir ) 1968 BMW r60/2'di ondan sonra fz6 kullandım ve halada kullanıyorum 2. fz6'ım naked..

    Benim sorum şu yakın bir abimde 2007 model kawasaki zx-6r war motor 8000 de. Sanırım bu model de bu km'deki zx-6r'ların piyasasının 17-18 bin civarında.

    Ben bu motorla fz6'ımı takas edicem üstüne 3000 bin verip,, ama şöyle bir durum war. Bu motor pınarbaşında yarışmış bir motor yani yarıştan çıkmış 1-2 kere yatmış; ama biliorsunuz yarışa hazırlanan motorların orjinal grenaj'larını değiştirip muadil polyesterini ve çıkma depo takıyorlar yani; motorun orjinal deposu,grenajı gibi dış aksamında hufak bir çizik bile yok..

    durumu çok fazla uzatmadan öze döneyim bnm korkum şu:8 bin km yarışmış bir Racing'in motor aksamı ne durumda olur? alınırmı? piyasasından baya aşşağı..

    ve birde ben yamaha kullandığım için kawasakiler hakkında hiç bir bilgim yok bilen arkadaşlarım varsa benimle paylaşırlarsa sevinirim..
    İyi günler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ErTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    vaRRdı
    Bence hiç girme bu işe...

    Aklında bişey olacağına bildiğin motora bin.... kendi fikrim...
    ... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
    ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
    ''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''

  3. #3

    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı ErTech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence hiç girme bu işe...

    Aklında bişey olacağına bildiğin motora bin.... kendi fikrim...
    Mantıklı ve direk bir yorum olmuş, bnm de aklımda biraz kuşku war ama detaylı açıklamalar olursa sewinirim km'nin azlığı çekici geliyor birde yazın başında altımda fz6'da olsa zx-6'da olsa satıcam başka bir motor alıcam yani bu kışlık gibi bir durum war; alıp uzun süre kullanmicam ama 2 gündede bozulmasın yani..

  4. #4
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    çok gereksiz hareketler bunlar
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  5. #5

    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir,Bornova / Berlin,Schöneberg
    Motosikleti
    06" Honda Cbr 125 R(Satıldı) / BekleniyoRR :)
    Valla dostum bende yakın zamanda bir 2006 636 alacagım.

    km normalde düşük şimdi düştügünde neler oldgunu bılemıyorsun zaten piyasda düşmyen motor yoktur.

    senin ihtiyacın olan kaliteli bir ustya motor aksamını ve şasesini test ettirmendir
    [B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]

  6. #6
    ferhat uçank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    ninja 250r kısa bir süre için:)
    arkadaşım bu adam tanıdık olduğu için mi sana bu fiyata bırakıyor...
    çünkü bu durumdaki bi motoru eğer bi sorun yoksa daha yüksek fiyattan satabilir neden zarar etsin adam...

  7. #7

    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok gereksiz hareketler bunlar
    Neden böyle düşündün?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:09 ----------

    Alıntı dynner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla dostum bende yakın zamanda bir 2006 636 alacagım.

    km normalde düşük şimdi düştügünde neler oldgunu bılemıyorsun zaten piyasda düşmyen motor yoktur.

    senin ihtiyacın olan kaliteli bir ustya motor aksamını ve şasesini test ettirmendir
    Haklısın tabi ki kontrol ettireceğim ama motoru inceledim yan yatmış şasesinde fln bir sorun olacağını düşünmüyorum ama motor işinde içinede girilmiyor ki umarım sorunsuzdur..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:11 ----------

    Alıntı ferhat uçank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım bu adam tanıdık olduğu için mi sana bu fiyata bırakıyor...
    çünkü bu durumdaki bi motoru eğer bi sorun yoksa daha yüksek fiyattan satabilir neden zarar etsin adam...
    Ewet hem yakınım olduğu için fiyat düşüyor hemde motor sonuçta yatmış ve yarıştan çıkmış yatmış olması bir derece bnm gibi bu işten anlamayan(motor aksamı vs) bir çok insan yarıştan çıktığını duyunca bnm gibi kuşku duyacak belkide haklıda bende bunu öğrenmek istiyorum bu yüzden sizlere soruyorum içinizde çok tecrübeli insanlar mutlaka wardır..

  8. #8

    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Artık çok daha güzel bir şeye sahibim..
    19bin TL'ye satayım ben sana... 08 zx6r, jardine egzost, mono kapak, dobble bubble cam, gpr gidon amortisör, tertemiz 1300km de.

    Zaten sitede herks biliyor, öyle oynama km felan değil, sürmeye vaktim olmadı, çil çil mavi renk.

    Kocam dövdüğü için satıyorum bende.
    Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.

  9. #9
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    şimdi bazı şeyleri daha detaylı düşünüp mantıklı karar vermek lazım.

    yarışan bir motor yarışta bogazda gezinir gibi kullanılmaz. bunda hepimiz hem fikiriz.
    peki normal cadde kullanıcısından aldıgın motor nasıl olabilir sence;
    1- haftasonları kaskı dirsege geçirip sıkışık trafikte abuk sabuk boşta gaz çeken tiplerdense motor teknik çerçeve içinde yarışan motordan daha çok yıpranmıştır.
    2-haftasonları sadece otobanda kullanıldı hiç fan açmamıştır diyen tiplerdense o motor otobanda habire top speed gormuştur. sürekli top speed demek motorun aralıksız son devirlerde çalışması demek. yarışan motor viraj yaptıgı için aralıklı olarak yüksek devir görür. yani otoban motoru yarışan motora gore daha çok yıpranır.
    3- motorunu öpe koklaya kullanan tipler. 1dk'dan fazla trafik lambası yandımı motoru kapatırlar. motorun her parçasına ayrı temizlik maddesi kullanırlar. tabiri caizse bal dök yala. yarışan motora göre daha az yıpranır.
    4- kimisi de gündelik kullanır motoru. dolayısıyla gün geçtikçe benzine verilen paralar motor sahibinin cebini yaktıgı için bu tiplerin sag eli biraz daha masum olur. yarışan motora gore daha az yıpranır.

    1,2 ve 3 az km'li motorlardır.
    4 çok km'li motorlardır.

    aslında daha çok sınıfa ayırlabilirim motosiklet kullanıcılarını fakat genelleme yapmak karar verme açınızdan daha saglıklı olur diye düşünüyorum. kıldı tüydü dersek motosiklet alamaz hale gelirsiniz en sonunda "0 km" alırsınız. sonra da salagın biri ilk günden düşürür 0 km motoru. siz de niye 0 km aldım dersiniz.

  10. #10
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    Alıntı Medijine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden böyle düşündün?[COLOR="Silver"]

    motor sahibi için tanıdık diyorsun bu nedenle fiyatı uygun , tanıdık ile yapılan alışverişlerde satıcı insaflı görünsede genelde kıyağın büyüğünü alıcı yapar
    fz6'ım naked güzel bir motor motorunla sorunun var mı ? , 68 bmw ile başlamışsın şimdi fz6 biniyorsun ee daha ne?
    zx-6r alsanda yazın satacaksın sonra başka bişey alacaksın kışlık binmek için alım satım yapacaksın vs.( tercih sebebi , alım satım şart)
    hadi bunu geç 2007 model kawasaki zx-6r motor 8000 km. nin yarısını yarışlarda yapsa anahtar değmedik yeri kalmamıştır. sök tak sök tak

    hadi onuda boşver zx-6r 17-18 bin civarında piyasası var , fz-6 nın üstüne 3000 bin verip alıyorsun henüz tam durumunu bilmediğin bir motora grenajları çiziksiz ama 1-2 kez yatmış diye mi ? motoru motor yapan içindeki aslandır fazla ellenmiş oynanmış aslan sünepe olur

    bu nedenle böyle düşündüm

    hakkında hayırlısı ne ise o olsun
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  11. #11
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi bazı şeyleri daha detaylı düşünüp mantıklı karar vermek lazım.

    yarışan bir motor yarışta bogazda gezinir gibi kullanılmaz. bunda hepimiz hem fikiriz.
    peki normal cadde kullanıcısından aldıgın motor nasıl olabilir sence;
    1- haftasonları kaskı dirsege geçirip sıkışık trafikte abuk sabuk boşta gaz çeken tiplerdense motor teknik çerçeve içinde yarışan motordan daha çok yıpranmıştır.
    2-haftasonları sadece otobanda kullanıldı hiç fan açmamıştır diyen tiplerdense o motor otobanda habire top speed gormuştur. sürekli top speed demek motorun aralıksız son devirlerde çalışması demek. yarışan motor viraj yaptıgı için aralıklı olarak yüksek devir görür. yani otoban motoru yarışan motora gore daha çok yıpranır.
    3- motorunu öpe koklaya kullanan tipler. 1dk'dan fazla trafik lambası yandımı motoru kapatırlar. motorun her parçasına ayrı temizlik maddesi kullanırlar. tabiri caizse bal dök yala. yarışan motora göre daha az yıpranır.
    4- kimisi de gündelik kullanır motoru. dolayısıyla gün geçtikçe benzine verilen paralar motor sahibinin cebini yaktıgı için bu tiplerin sag eli biraz daha masum olur. yarışan motora gore daha az yıpranır.

    1,2 ve 3 az km'li motorlardır.
    4 çok km'li motorlardır.

    aslında daha çok sınıfa ayırlabilirim motosiklet kullanıcılarını fakat genelleme yapmak karar verme açınızdan daha saglıklı olur diye düşünüyorum. kıldı tüydü dersek motosiklet alamaz hale gelirsiniz en sonunda "0 km" alırsınız. sonra da salagın biri ilk günden düşürür 0 km motoru. siz de niye 0 km aldım dersiniz.
    Sıfır da bir başka kokuyor be abi, yerde bile güzel kokuyor namussus.
    ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::

  12. #12

    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı morrigan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    19bin TL'ye satayım ben sana... 08 zx6r, jardine egzost, mono kapak, dobble bubble cam, gpr gidon amortisör, tertemiz 1300km de.

    Zaten sitede herks biliyor, öyle oynama km felan değil, sürmeye vaktim olmadı, çil çil mavi renk.

    Kocam dövdüğü için satıyorum bende.
    Sağol da şu an ona o kadar wericek param yok

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:50 ----------

    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi bazı şeyleri daha detaylı düşünüp mantıklı karar vermek lazım.

    yarışan bir motor yarışta bogazda gezinir gibi kullanılmaz. bunda hepimiz hem fikiriz.
    peki normal cadde kullanıcısından aldıgın motor nasıl olabilir sence;
    1- haftasonları kaskı dirsege geçirip sıkışık trafikte abuk sabuk boşta gaz çeken tiplerdense motor teknik çerçeve içinde yarışan motordan daha çok yıpranmıştır.
    2-haftasonları sadece otobanda kullanıldı hiç fan açmamıştır diyen tiplerdense o motor otobanda habire top speed gormuştur. sürekli top speed demek motorun aralıksız son devirlerde çalışması demek. yarışan motor viraj yaptıgı için aralıklı olarak yüksek devir görür. yani otoban motoru yarışan motora gore daha çok yıpranır.
    3- motorunu öpe koklaya kullanan tipler. 1dk'dan fazla trafik lambası yandımı motoru kapatırlar. motorun her parçasına ayrı temizlik maddesi kullanırlar. tabiri caizse bal dök yala. yarışan motora göre daha az yıpranır.
    4- kimisi de gündelik kullanır motoru. dolayısıyla gün geçtikçe benzine verilen paralar motor sahibinin cebini yaktıgı için bu tiplerin sag eli biraz daha masum olur. yarışan motora gore daha az yıpranır.

    1,2 ve 3 az km'li motorlardır.
    4 çok km'li motorlardır.

    aslında daha çok sınıfa ayırlabilirim motosiklet kullanıcılarını fakat genelleme yapmak karar verme açınızdan daha saglıklı olur diye düşünüyorum. kıldı tüydü dersek motosiklet alamaz hale gelirsiniz en sonunda "0 km" alırsınız. sonra da salagın biri ilk günden düşürür 0 km motoru. siz de niye 0 km aldım dersiniz.
    Çok güzel bir açıklama olmuş teşekkür ederim aklımdaki bir kısım soru işaretleri güzel bir şekilde aydınlandı daha ılımlı bakmaya başladım almaya ama birde ani gazlama ve çok yüklenerek frenleme durumları çok sert kullanım yani(yarışların kaçınılmazları) aklıma takılıyor.. gerçi motorun yapılış amacı bu adı üstünde ama bunlar ne kadar dayanıklı üretiliyor onunla ilgili hiç fikrim yok..

  13. #13
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    @ aYe,
    ilk nazara kadar 0 motorun keyfi bir başka hakikatende

  14. #14

    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor sahibi için tanıdık diyorsun bu nedenle fiyatı uygun , tanıdık ile yapılan alışverişlerde satıcı insaflı görünsede genelde kıyağın büyüğünü alıcı yapar
    fz6'ım naked güzel bir motor motorunla sorunun var mı ? , 68 bmw ile başlamışsın şimdi fz6 biniyorsun ee daha ne?
    zx-6r alsanda yazın satacaksın sonra başka bişey alacaksın kışlık binmek için alım satım yapacaksın vs.( tercih sebebi , alım satım şart)
    hadi bunu geç 2007 model kawasaki zx-6r motor 8000 km. nin yarısını yarışlarda yapsa anahtar değmedik yeri kalmamıştır. sök tak sök tak

    hadi onuda boşver zx-6r 17-18 bin civarında piyasası var , fz-6 nın üstüne 3000 bin verip alıyorsun henüz tam durumunu bilmediğin bir motora grenajları çiziksiz ama 1-2 kez yatmış diye mi ? motoru motor yapan içindeki aslandır fazla ellenmiş oynanmış aslan sünepe olur

    bu nedenle böyle düşündüm

    hakkında hayırlısı ne ise o olsun
    Tanıdık olduğu için milyarlar düşmüyor zaten dediğim gibi yarıştan çıkan motora kuşkuyla bakılır sebep o,, motorumdan memnunum 2. fz6'ım zaten yazmıştım ama artık ss'e geçicem.. birde yarış organizasyonlarında az çok bulunuyorum (pınarbaşı) öyle sanıldığı gibi motorun her yeri söküp takılmıyor zaten klasmanın adı süperstock yani motor içi mod yok sökülüp takılan yerler lastikler,grenajlar,benzin deposu egsoz modları power com.. vs motoru almak istedim çünkü güzel göründü gözüme hemde ss hemde ucuz ama haklısın bozuk olduktan sonra bir anlamı yok bu yüzden burada konu açtım,, iyi dileklerin için teşekkür ederim inş hayırlısı olur..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:59 ----------

    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ aYe,
    ilk nazara kadar 0 motorun keyfi bir başka hakikatende
    ben ilk fz6'ımı aldığımın 5. günü mıcırda yere düştüm motor'un ufacık bir yeri çizilddi neredeyse ağlıcaktım
    ama ilk hewesler işte geçiyor,, geçen günde yattım, kalktım baktım debriyaj maneti kırık çektim sağa bindim taksiye gittim içim sızlamadı bile

  15. #15
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    valla benim gordugum;
    eger motosiklet çöpe gidiyorsa kesinlikle büyük bir kaza geçirmiştir veya aşırı derecede bakımsız olarak kullanılmıştır.

    ben daha kronik sorunu olmayıp ve bakımları tam olup da çöpe giden bir motosiklet gormedim.
    zaten motorun canını çıkartarak kullanan en sonunda dayanamıyo o kadar adrenaline gidiyo kendi patlıyo yanında motoru da götürüyor.

    sen modelli (2006 ve üstü) 70-80binde racing gordun mu. valla ben 50.000'i geçen gormedim. zaten çoğu 20.000'i geçemiyor. çünkü hep patlayıp pert oluyorlar.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:11 ----------

    yani neticede bu meretler dayanıklı (bakımlıysa ve pertten dönme değilse)

  16. #16

    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla benim gordugum;
    eger motosiklet çöpe gidiyorsa kesinlikle büyük bir kaza geçirmiştir veya aşırı derecede bakımsız olarak kullanılmıştır.

    ben daha kronik sorunu olmayıp ve bakımları tam olup da çöpe giden bir motosiklet gormedim.
    zaten motorun canını çıkartarak kullanan en sonunda dayanamıyo o kadar adrenaline gidiyo kendi patlıyo yanında motoru da götürüyor.

    sen modelli (2006 ve üstü) 70-80binde racing gordun mu. valla ben 50.000'i geçen gormedim. zaten çoğu 20.000'i geçemiyor. çünkü hep patlayıp pert oluyorlar.
    çöp kısmıyla ne demek istediğini anlmadım,, yani endişelenmeme gerek yok anlamındamı söyledin?

  17. #17
    asivezor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    altımda scooter hayalimde 600 f
    km olayına inanın akıl erdiremiyorum. herkes düşük km arıyor. bu motorların amacı nedir gezmek degilmi. önemli olan km degil bakımları zamanında yapıldımı kullanan kişi nasıl kullandı adam yüksek devirde kullanmayıo seven biriyse limitlerini zorlayıp 8000 km de motorun yarı ömrünü yer. diger taraftan adam bakımlarını aksatmadan yapar motosikletini hiç satmayacakmış gibi korur kollarsa o motor 50000 km bile olsa alınır. herkes tutturmuş düşük km arıyor. düşük km arıyorsanız 0 almalısınız. gezersiniz tozrsınız makina olur 25-30 bin ondan sonrada kmyi nasıl düşürüm diye çareler arasınız. en sonunda bu işten anlayan birine kmyi düşürtür allahın bildigini kuldan saklarsınız. bu işin vebali büyüktür arkadaşlar. motosiklet almak isteyen kişiler eger o işten anlamıyorsa anlayan birileriyle gitmeleri ruh saglıkları için daha iyi olur.

    şimdi burada hiç görülmemiş nasıl oldugunu bilmedigimiz bir motosiklet için alınızr alınmaz diye birçok kişi yorum yapıyor. allah aşkına kaç kişiye böylr bir motosiklet denk geldi ve aldı. benim tavsiyem eger kafana yatıyorsa götürürsün servise alırsın babalar gibi eksper raporunu ondan sonra kafan rahat olur.

  18. #18

    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı asivezor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    km olayına inanın akıl erdiremiyorum. herkes düşük km arıyor. bu motorların amacı nedir gezmek degilmi. önemli olan km degil bakımları zamanında yapıldımı kullanan kişi nasıl kullandı adam yüksek devirde kullanmayıo seven biriyse limitlerini zorlayıp 8000 km de motorun yarı ömrünü yer. diger taraftan adam bakımlarını aksatmadan yapar motosikletini hiç satmayacakmış gibi korur kollarsa o motor 50000 km bile olsa alınır. herkes tutturmuş düşük km arıyor. düşük km arıyorsanız 0 almalısınız. gezersiniz tozrsınız makina olur 25-30 bin ondan sonrada kmyi nasıl düşürüm diye çareler arasınız. en sonunda bu işten anlayan birine kmyi düşürtür allahın bildigini kuldan saklarsınız. bu işin vebali büyüktür arkadaşlar. motosiklet almak isteyen kişiler eger o işten anlamıyorsa anlayan birileriyle gitmeleri ruh saglıkları için daha iyi olur.

    şimdi burada hiç görülmemiş nasıl oldugunu bilmedigimiz bir motosiklet için alınızr alınmaz diye birçok kişi yorum yapıyor. allah aşkına kaç kişiye böylr bir motosiklet denk geldi ve aldı. benim tavsiyem eger kafana yatıyorsa götürürsün servise alırsın babalar gibi eksper raporunu ondan sonra kafan rahat olur.
    Detaylı yorumun için teşekkürler..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler