Tet tek ele alırsak
Gt250; açıkcası malzeme işçiliği açısından yanaşmak istemiyorum; dediğim gibi biraz hor kullanıyorum ama motor gücü ve yakıt olarak ideal görünüyor;
Ybr250; açıkcası hoş bi motor ve şimdiye kadar Cbf250 den duyulan kronik problemleri bu motorda duymadım ve yakıtta süper gerçekten ama insan işte içinden diyor; yahu bunu alacağın paraya 500 lükte alabilirsin
ve forumlarda okuyorum şöyle bi kanı var 500 cc ye binmeden motosikletin keyfine varamzsın vs. türü şeyler, işte insanın aklınada bunlar gelmiyor değil
Er-5; esasında Ybr250 ile kendileri arasında çok gidip geliyorum ama aralarında epey bi tüketim farkı var ve Er-5 ler nispeten Ybr lerden daha eski model olacaklar ve şuan ülkemizde sıfırının satılmamasıda bi handikap mıdır bilemiyorum ve amortisorlerinin biraz sert olması , stabilize yollarda nasıl sonuçlar doğurur bilemiyorum ama cc/fiyat oranı iyi bi motor olduğu düşüncesindeyim;
Gs500'ü pek araştırmadım ama tek silindir yağ soğutmalı ve oturuş pozisyonu olarak biraz daha yatık bi motor olduğunu ve Er-5 e göre biraz daha az yakıt tüketiminin olduğunu duydum;
Xt660r ise esasında hala üretilen , sanırım enjeksiyonlu ve yakıt tüketimi sakin kullanımla diğer 500 cc lere göre daha az olan , dağa taşa giren ama vergisiyle ve bilmiyorum ama bakım maliyeti durumu nedir yüksek mi
vs. hakkında cok fazla bilgi sahibi olmadığım ama hoşuma giden bi model
Cbf500; ise 500 cc kategorisine göre biraz pahalı ; albenisi olan ama er-5 ile kıyasladığımda ; sonuçta 500cc'ye bineceksem neden 2000 TL fazla veriyim diye beni düşündüren bi motor ama sonuç olarak bu saydığım bütün modellerin yedek parça ve bakım maliyetleri konusunda çok bilgili değilim ve yedek parçaya en az gereksinim duyacak ve bakımıda kolay yapılabilecek bi model olması daha iyi tabiki..