Hyosung gt/gtr 250 5000tl te teminiznden alırdım...
Hyosung gt/gtr 250 5000tl te teminiznden alırdım...
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Selamlar, Enduro'nun nesi uçuk anlamadım?
Aslında anladığım kadarıyla enduro senin işini tam olarak görür. Yalnız, aradığın fiyat aralığında 4, 4.5 lt yakan motor bulabilir misin bilemem.
Saydığın seçenekler içinde xt660 daha cazip görülüyor. Ama fiyat olarak biraz daha çıkman gerekli. E, o kadar çıkabiliyorsan, 2000 üstü transalp'lere de bakabilirsin bence. Her şeyiyle kendisini kanıtlamış bir motordur. Tek handikabı, yakıtı olacaktır. Ama uzun vadede sağlamlığı ve kalitesi ile bunu fazlasıyla çıkartır derim.
Tabi, senin şartlarını bilemiyorum. Benim açımdan buradan atıp tutmak kolay. Umarım gönlüne göre bir motor bulursun.
(Enduro'dan şaşma derim yine de)
cruiser bir motorla yorgunluktan bittinse bence hiç o dediğin motorlara bakma bile.ayrıca kıyas yaptığın iki motorun biri regal diğeri en 500.seninki su birikintisiyle okyanusu aynı tutmak gibi birşey.eğer 500 km de yorulduysan o senin 1.si motorunla alakalı 2.si kondisyonunla alakalı bir durum.
hayat şansa bırakılacak kadar uzun değil
diğer motorları tanımıyorum ama,xt yi bende 3aydır kullanıyorum.bin lira daha koyarsan,2005-2006 xt ler bulabilirsin.xt gördüğüm kadarı ile sorunsuz,kıvrak ve zevkli bir makina....
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
Konuyu ılgı ıle takıp edecem.
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Boşver sen hyo'yu myo'yu. 6000 liraya alacağın en iyi ve mantıklı motor temiz bir er5 yada gs500 olur. Zamanında bende 6000 liraya ne alırım diye az araştırıp düşünmemiştim. Ve sonuçta tertemiz bir er5 alıp keyfime bakmıştım.
Sonuçta kalite keyif verir...
[CENTER][B]Çarp tamponuma kır farımı, Bedenime zarar verebilirsin ama RUHUMA ASLA...[/B][/CENTER]
[CENTER]:bounce:[/CENTER]
Aslında 6000 TL kritik bir değer ; sanki ortalama tüm segmentlerin ortası gibi birşey 250cc den tut 650 cc ye kadar tercihlerini değiştirebileceğin bi aralık ; arkadaşlar Cruiser kesinlikle düşünmüyorum; ben biraz motoru hor kullanırım yani stabilize yollara girerim; kasislerde hız kesmeyi pek sevmem, toprakta basmak hoşuma gider ama bu devamlı stabilize yollarda olduğum anlamına gelmez; ağırlıklı şehir içi ve kafama estiğimde bazende uzun yol yaparım; aslında motorumdan şuan çok memnunum nedenide hiç sorun çıkartmaması ve az yakması ; onun içinde yeni aynı şekilde sorunsuz ve cc nin belli nispette yükselmesine rağmen yakıt tüketimininde belli oranda artacak , çok fazla hızlı olmasın ama rampalarda çekişten düşmesin ve sollamalarda yeterli olsun ve şehiriçinde de beni yormasın ; belki çok şey istedim ama kullanım amacım ve beklentilerim budur.
Hercul3367; yakıt durumunuz nedir ve 1,74 m boy Xt için yeterli olur mu sizce...
er 5 veya hyosung gt 650 comet ancak forumlarda takip ettiğim kadarı ile hararet sorunu olabiliyormuş
gönül en güzelini ister de; belirtmiş olduğun bütçeyle düzgün 500'lük motor bulacağını tahmin etmiyorum. hatta yamaha ybr 250 bile vermiyorlar. bakımını, parçasını da gözardı etme; cc büyüdükçe parça fiyatları da katlanıyor.
o fiyata temiz, yüksek modelli, düşük km. yapmış bir 250 cc almanı tavsiye ederim, benzin sarfiyatından da rahat edersin. hangi model dersen hyo gt250.
TEK KALEM 50.000KM sorunsuz bir makina suzuki gs500 gözü kapalı önerebilirim
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
kardeş xt 15-16 arası bişey yakar,boyun yeterlidir rahatlıkla kullanabilirsin.benim boyum 1.73 ona göre düşün.
şu topiğide baştan sona bi oku istersen.mersinden selamlar...
http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
XT660R şehiriçinde yaklaşık 5-5.5 litre gibi yakıyor. Yıllık motorlu taşıtlar vergisi 390-400 gibi birşey, bakım masrafı olarak 3.5 litre yağ ve filtre masrafı var 5000km'de.
Ybr250 ise şehiriçinde 3.2 litre gibi yakıyor, vergisi haliyle çok düşük, şehiriçinde yorulmadan kullanılacak kadar hafif ve şehirdışında sollamalarda ve uzun yollarda yeteri kadar performanslı. Bakım masrafı ise sadece yağ değişimi oda 1.5 litre.
Dİğer söylediğin motosikletler hakkında net yorumlar yapamıycam çünki sahip olmadım.
Er-5 güzel bir motor fakat toprakda sürerim diyorsan motosikletlerin kilolarına bak ve en hafifini seçmeye çalış. Eğer ağır bir motosikletle toprağa dalarsan seni diğerlerinden daha fazla üzeceği kesin.
Lafı fazla uzatmadan ben olsam YBR 250 alırdım.
Fazer'ı yeni sattım, XT660R herzaman duruyor ve şuanda bir YBR 250 deniyorum.
ER-5'i sadece az bir süre kullandım.
Umarım içine sinen bir motosikletin olur
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
Arkadaşlar tek tek teşekkürler; özellikle EliteXC arkadaşım;
Tet tek ele alırsak Gt250; açıkcası malzeme işçiliği açısından yanaşmak istemiyorum; dediğim gibi biraz hor kullanıyorum ama motor gücü ve yakıt olarak ideal görünüyor;
Ybr250; açıkcası hoş bi motor ve şimdiye kadar Cbf250 den duyulan kronik problemleri bu motorda duymadım ve yakıtta süper gerçekten ama insan işte içinden diyor; yahu bunu alacağın paraya 500 lükte alabilirsin ve forumlarda okuyorum şöyle bi kanı var 500 cc ye binmeden motosikletin keyfine varamzsın vs. türü şeyler, işte insanın aklınada bunlar gelmiyor değil
Er-5; esasında Ybr250 ile kendileri arasında çok gidip geliyorum ama aralarında epey bi tüketim farkı var ve Er-5 ler nispeten Ybr lerden daha eski model olacaklar ve şuan ülkemizde sıfırının satılmamasıda bi handikap mıdır bilemiyorum ve amortisorlerinin biraz sert olması , stabilize yollarda nasıl sonuçlar doğurur bilemiyorum ama cc/fiyat oranı iyi bi motor olduğu düşüncesindeyim;
Gs500'ü pek araştırmadım ama tek silindir yağ soğutmalı ve oturuş pozisyonu olarak biraz daha yatık bi motor olduğunu ve Er-5 e göre biraz daha az yakıt tüketiminin olduğunu duydum;
Xt660r ise esasında hala üretilen , sanırım enjeksiyonlu ve yakıt tüketimi sakin kullanımla diğer 500 cc lere göre daha az olan , dağa taşa giren ama vergisiyle ve bilmiyorum ama bakım maliyeti durumu nedir yüksek mi vs. hakkında cok fazla bilgi sahibi olmadığım ama hoşuma giden bi model
Cbf500; ise 500 cc kategorisine göre biraz pahalı ; albenisi olan ama er-5 ile kıyasladığımda ; sonuçta 500cc'ye bineceksem neden 2000 TL fazla veriyim diye beni düşündüren bi motor ama sonuç olarak bu saydığım bütün modellerin yedek parça ve bakım maliyetleri konusunda çok bilgili değilim ve yedek parçaya en az gereksinim duyacak ve bakımıda kolay yapılabilecek bi model olması daha iyi tabiki..
Motor hacmi ve silindir sayısı arttıkça bakım masrafların artacak düz mantıkla düşündüğünde.
Verdiğin meblağ için şahsen ben japon alternatifler varken Hyosung'u tercih etmem.
Er-5 bana göre 500cc için eski teknoloji barındıran bir motosiklet.
2008 model XT660R motorum her zaman bir kenarda duruyor ve farklı motorları denemek için alıp satıyorum. Piaggio Beverly 250ie, Yamaha MT-03, 2006 Fz6 Fazer kullandım şuanda XmaX 250ie veya YBR250 düşünüyorum. YBR 250'yi 4 gündür test ediyorum ve hoşuma gitti açıkcası. Şehiriçinde denedim henüz ve olumlu bir motosiklet olarak fikirlerim oluşuyor.
Şahsi düşüncem (tartışmaya kapalıdır) o bütçe ile gidip ER-5, GS500 satın almam.
Motorlar kötü, çirkin, yaramaz gibi düşüncelerim ve yorumlarım yok...
XT660R bakıma girdiğinde 3.5 litre yağ değişiyor, buda 4 litrelik bir bidon açılması demek.
Yağ filtresini her yağ değişiminde değiştiririm. Yağı 5000km'de değilde ben 3000-4000'de değiştiriyorum çünki yüksek torklu ve tek silindirli motor yağı daha fazla inceltiyor.
Buji ise her 8000-10000kmde değiştiriyorum(20TL)
Bu verilerle bakımın yaklaşık işçilik dahil 150 lira gibi.
Bakım masrafı düşük, yüksek model, enjeksiyonlu, yakıt tasarrufu yüksek, yedek parçası kolay bulunur ve diğer japonlara göre daha ucuz, kilo olarak hafif, şehir içi sürüşü rahat, toprakda kilo avantajı ile kullanımı yüksek ihtimalle ER-5, GS500 ve CBF500'e göre daha kolay olan tek motor bu saydıklarının arasında YBR250.
Ben tek motora sahip olacağımı düşünseydim tabiki yüksek cc motor hacmi senin aklını çeldiği gibi benimde aklımı çelerdi. Yaptığım yorumlarda büyük cc motora sahip olduğum gerçeğini gözardı etmememeni öneririm.
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
hakıkaten zor bır durum acemı olsan al bır 125 lik başla dıyorsun tamam ama bende bu yaz aynı derde düşeceğim buyuk cc motosıkletlerı sevmeme ve kullanmış olmama rahmen kı geçmiş yıllarda daha zordu parca malıyetı şimdi takıntım 250 cc ile 500 cc arası tarzım yok desem ınanmayın enduro hastasıyım fakat butun motosıklet modellerınıde severim hatta ikinci bır motor olarak maxi scooter bıle düşünebılırım neyse konuyu dağıtmayalım bende yazdıklarınızın takipcisiyım zor iş ybr benımde aklımda ama o paralar o motora cok bence
EliteXC; aslında Xt660'ın bakım maliyetide anlattğına göre o kdar yüksek görünmüyor ; size ilgili motorlardan bikaç tane link veriyim
http://www.sahibinden.com/servis_bak...XQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/gsr600_ve_...XQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/2007_model...XQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/acil_satil...XQQdisplayitem
son 3 ilan forum üyelerimize ait..
Son ilandaki motor malesef satılmış; belki bunda benimde katkım oldu bilemiyorum ama şayet arkadaş buradan ise hayırlı olsun kendisine...
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)