Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

rolanti ayari

    REKLAM ALANI
  1. #1
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    ustalar bi sorum olucak yine izninizle.motorumu rolantide calistirirken bazen 900 devirde calisirlken 500 devire falan dusuyor ve tekrar duzeliyor,bazende stop ediyor.ancak souk iken yapmiyor.bunun nedeni ne olabiliri.ve motora herhangi bi zarari olurmu.tesekkur ederim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    24 Aralık 2008
    Şehir
    Mordor(orta dünya)
    Motosikleti
    ZX6-R
    cok düsük calıstırıyosun 1500 de çalışması daha uygun olur daha dogrusu öyle olması gerekir yükselt biraz

  3. #3
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Rölanti bana da düşük geldi, motor R6 sanırım? Benim 600F'de en düşük rölanti değerim 1200 devir civarı. Biraz artırıp o şekilde dene istersen. Bir de motor ısınıp optimum sıcaklığa gelene kadar ara stop etmesinin nedeni de rölantinin düşüklüğünden bence.

  4. #4
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rölanti bana da düşük geldi, motor R6 sanırım? Benim 600F'de en düşük rölanti değerim 1200 devir civarı. Biraz artırıp o şekilde dene istersen. Bir de motor ısınıp optimum sıcaklığa gelene kadar ara stop etmesinin nedeni de rölantinin düşüklüğünden bence.
    evet motorum r6.ancak motor soguk iken degil isininca rolantide calisirken stop ediyor bazen.

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul FLORENCE dizinin dibi :)
    Motosikleti
    TVS Apache
    Alıntı McWarnaly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet motorum r6.ancak motor soguk iken degil isininca rolantide calisirken stop ediyor bazen.
    benimki r6 deil ama benimkide sogukken rolantide stop ediyor motor ısındıgı zaman normale dönüyor belki seninkide tam ısınmadıgı için stop ediyor olabilirmi

  6. #6
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı trhakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benimki r6 deil ama benimkide sogukken rolantide stop ediyor motor ısındıgı zaman normale dönüyor belki seninkide tam ısınmadıgı için stop ediyor olabilirmi
    sanmam dostum motor 70 derecede iken de bazen rolantide calisirken stop ediyor,ama devirleri buyutup denicem,tesekkur ederim ilginiznicin

  7. #7

    Üyelik
    04 Ekim 2009
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    yamaha ybr125
    Alıntı McWarnaly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet motorum r6.ancak motor soguk iken degil isininca rolantide calisirken stop ediyor bazen.
    dostum subap ayarın sıkı olabilir sıkı ise soğuk iken düzgün çalışır ama ısınınca subaplar uzama yapar ve kapanamaz..subap ayarını biraz gevşelt derim

  8. #8
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı ybr_man adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum subap ayarın sıkı olabilir sıkı ise soğuk iken düzgün çalışır ama ısınınca subaplar uzama yapar ve kapanamaz..subap ayarını biraz gevşelt derim
    dostum bende bundan supheleniyorum aciksaci ancak bunu ben yapamam heralde.servise gitmei gerekli.ancak su anda bu sekilde kulanirsam motora bi zarari olurmu.

  9. #9
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    hadi beyler yaa bu supap problemi motoruma zarar verirmi..

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    genelde benım motorum soguk havalarda el marsı ıle calısmıyor ayak marsıyla calıstırıyorum. bu akunun az oldugundanmı kaynaklanıyor yoksa soguk oldugu ıcın dogal bır olaymı?

  11. #11
    purenake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Bu arazıdan önce rolanti kaç devirdeydi ?

  12. #12
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı purenake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arazıdan önce rolanti kaç devirdeydi ?
    motoru ilk aldigim zaman jikleyi hic cekmeden ve hic gaz vermeden start motora dokundugum gibi hemen calisirdi ve 600 devir civariydi rolanti.ancak simdi jikleyi cekmeden ve gaz vermeden motor calismiyor,ve dedigim gibi ara sira isininca rolantide calisiken motor stop ediyor.sanirim ybr_man arkadasiminda dedigi gibi supap ayarlarindan kaynaklaniyor.motoru bu sekilde kullanirsam bi zarari olurmu bunu merak ediyorum

  13. #13
    purenake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Valla ben motora yeni başladım fakat şu ana kadar 3 değişik motosiklete bindim, CBF150,250 ve BMW F650 hepsinin de rolantisi en az 1000'di. Ki CBF250'nin servis manuelinde 1400rpm yazıyor.

    Fazer'ın rolantisi 1250-1300 civarındayken senin 600 ile kullanman en baştan yanlış gibi geliyor. Ya da benim bu konudaki bilgim yanlış.


    Aşağıdaki R6'nın servis kitapçığı bir bak istersen.

    http://www.r6central.com/forums/down...ice_Manual.pdf

  14. #14
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı purenake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla ben motora yeni başladım fakat şu ana kadar 3 değişik motosiklete bindim, CBF150,250 ve BMW F650 hepsinin de rolantisi en az 1000'di. Ki CBF250'nin servis manuelinde 1400rpm yazıyor.

    Fazer'ın rolantisi 1250-1300 civarındayken senin 600 ile kullanman en baştan yanlış gibi geliyor. Ya da benim bu konudaki bilgim yanlış.


    Aşağıdaki R6'nın servis kitapçığı bir bak istersen.

    http://www.r6central.com/forums/down...ice_Manual.pdf
    dostum ben rolantimi 1400 e cikardim ancak sorum sudur.sanirim supap ayarlarimda ufak bi problem var bu motora zarar verirmi.

  15. #15
    ferhat uçank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    ninja 250r kısa bir süre için:)
    arkadaşlar..
    bende zxr 250r var..
    normal rolanti 1000 ancak ilk çalıştırdığımda otomatik jikle nedeniyele 3000 devire kadar çıkıyor...
    bu durum vitese takdığımda sorun oluyor tabi..
    motor ısınınca 1000 devire tekrar düşüyor bu olay 2 dakika kadar sürüyor
    sizin bi tavsiyeniz varmı??
    bunun bi ayarı varmı??

  16. #16
    purenake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    valla ben de acemiyim bir ustaya göstersen daha iyi olur.

    Bu adresteki bilgiler faydalı olur sanırım, zarar verip vermediğine sen karar verirsin..

    http://www.motordayim.com/motorda-su...-ne-ise-yarar/

  17. #17
    caner22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne ve Çevresi
    orjinal i 1100-1000 devir olması lazım diye aklımda kalmış

    Eger HErsey HaLa KOntroLündeYse YAVAS GidYoRRsUn

  18. #18

    Üyelik
    04 Ekim 2009
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    yamaha ybr125
    Alıntı McWarnaly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum bende bundan supheleniyorum aciksaci ancak bunu ben yapamam heralde.servise gitmei gerekli.ancak su anda bu sekilde kulanirsam motora bi zarari olurmu.
    dostm bencde sen yapamazsın..tek silindir filan olsa tamam da r6 da sanırım 16 subap var..güvendiğin bi ustaya yaptır derim..ayrıca da elinden geldiğince de böyle kullanmamaya çalış motoru..subapların pistona çarpma riski var..bi ara bu sorun başıma gelmişti..

  19. #19
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı ybr_man adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostm bencde sen yapamazsın..tek silindir filan olsa tamam da r6 da sanırım 16 subap var..güvendiğin bi ustaya yaptır derim..ayrıca da elinden geldiğince de böyle kullanmamaya çalış motoru..subapların pistona çarpma riski var..bi ara bu sorun başıma gelmişti..
    tamam tavsiyen icin tesekkur edrim.ancak simdi ustaya goturemicem zaten pek kmullanmiyorum.artik baharda heralde.tekrar tesekkur ederim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:45 ----------

    Alıntı ferhat uçank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar..
    bende zxr 250r var..
    normal rolanti 1000 ancak ilk çalıştırdığımda otomatik jikle nedeniyele 3000 devire kadar çıkıyor...
    bu durum vitese takdığımda sorun oluyor tabi..
    motor ısınınca 1000 devire tekrar düşüyor bu olay 2 dakika kadar sürüyor
    sizin bi tavsiyeniz varmı??
    bunun bi ayarı varmı??
    dostum motor isindigi zaman rolantin 1000 e dusuyorsa motorun normal calisiyor demekki.yapman gereken tek sey motorun isinip rolantinin normale donmesini beklemek.hem boylece motorun omrunu de fazlasiyla uzatmis olursun.motor asinmalarinin yuzde 75 motor soguk iken olur bunu unutma.

  20. #20
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    dostum rölanti devrin 1100-1300 arası iyidir.yalnız o bahsettiğin sönme problemi benim er5 tede olmuştu.karbüratörün vakum contaları probleminden olduğunu bulduk.onu güzelce oturtup eşit vakum sağlayınca problem kalmadı.yani sen karbüratör senkron ayarına baktır.dördü eşit emiş yapmıyor bence.benim çiftte öyle oldu
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler