Yeni Başlayacağım sizce seçimim doğru mu?
Reklamlar
-
Yukarıdaki ilandaki motor benim motorum.Benim de ilk motorum oldu bu motor.Güç bakımından 125'lik klasmanındaki en iyi motor RS125.Bir GT250R(29hp) kadar gücü var(28hp),ama kilo bakımından aralarında çok büyük fark var.(127kg)Yaklaşık 165-170km/s kadar gittiğini netteki videolardan biliyorum.
Reklamlar
-
dostum satarken ilanı görenler dicek 125 lik motor 10 bin lira edermi die ?
onu alcağına git runner 180 al daha iyi ;)
-
yok ss seviyorum ben. runner 180 tipi birşeyi hiç düşünmedim...
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
gönlündekini yap, mutlu ol
Bu yorumu görünce her nekar yumuşasam da...Yine de söylemeden edmiycem. Bazı kütük (özellikle)HONDA kolikler gibi "hondadan şaşma...Aman haa pişman olursun" tarzı her allahın kulunu aynı motora yönlendirmek en son yapacağım şeydir FAKAT sana şiddetle Ninja 250 tavsiye ediyorum... Yamahanın bu modeli para tuzağı sadece
-
aprilia rs 125, derbi gpr 125 2 zamanlı motorlardır.
yani performans açısından ne hyosungtan ne ninja 250 den geri kalmazlar.
-
10 bin e al satarken 5 ten alırım senden haha ben olsam hıç bulaşmam 2 zamanlı bir 125 alırm 2.el ille racing diyorsan.
Bu krallığın tacı kask , tahtıda motordur.
"htmetin"
-
ninja 250 al rahatına bak ayriyetten diğerlerine nispeten daha dik bir oturma pozisyonu var ilk kez başlayacak biri için daha az yorulmak daha fazla keyif almak demek hyo hiç düşünme aprillia rs125 ise gerçekten güçlü ama yakıtı çok seven bir makina yanında bide benzin istasyonu alsan iyi edersin bence 2-3 belkide 4 sene bineceğim diyorsan kesinlikle ninja 250 almalısın! r125 e gelince yamaha her zaman yaptığı gibi görüntü ve biraz daha hp vaat ederek milletten paraları toplamayı başarıyor herkesin tuttuğu kendine ama ben olsam o parayı bir 125 liğe asla vermem! herşey dış görünüş değil!
-
dostum sana tavsiyem 250 cc bi ninja alman hem motor fazla zorlanmaz hemde bikac ay sonra alistigin zaman sana yeterli gelicektir.ama illaki 125 cc alicam dersen tavsiyem yamaha r 125
-
VoDK adlı üyeden alıntı
yok ss seviyorum ben. runner 180 tipi birşeyi hiç düşünmedim...
runner için bindiğim kadarıyla söyleyebilirim ki çevik atak görünse de çok yakıyor , zamansız motor ve sesi rahatsız ediyor.
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
3 aydir hyo250gtr kullaniyorum.ilk motosikletim.
tecrubeli arkadaslar bu donemi coktan unutmuslardir.ben taze yeni baslama sancilari yasadigim icin faydali olabilir diye düşündüm.
daha önce motosiklet kullanmadiysaniz ilk iş bir eğitim alın.motosikleti nasil olsa alirsiniz acele etmeyin.
motosikletle tanışın önce.burada arkadaşlarınızdan veya kendi tecrübelerinizle öğrenmeniz çok zaman alacak veya imkansız olan şeyler öğrenirsiniz.(motosiklet baktığınız yere gider, kafanızı çevirin!,bacaklarınızla depoyu sıkın)bunların ne kadar önemli olduğunu başladığınızda farkedeceksiniz.
profilinizi bir düşünün.trafik tecrübeniz var mı?araba sürüyorsanız trafik dinamiğini anlamak açısından faydası olacaktır diye düşünüyorum.fiziksel uygunluğunuza bakın.almayı düşündüğünüz motosiklete binip bir bakın ayaklarınızın durumu ne,(bu denemede motosikletin ağırlığı ürkütecek kesin biraz)
alışveriş zamanı geldiğinde önce ekipmanlarınızı alın.iyi bir kask,çizme,dizlik,eldiven,gözlük!Kafanızı koruyacaksınız.şu örnek çok güzel gelmişti bana, en fazla kaç km hızla koşabilirsiniz?10km?bu hızda bir direğe koşarak çarptığınızı düşünün.sonra motosikletle çarptığınızı düşünün.gözlerinizi korumayı unutmayın.80km hizla giderken asfalttan yükselen binlerce minik parça kaskınıza dolup gözünüze çarpıyor.vücudunuzu koruyun.doğal tehditlere karşı ve çarpışma ihtimaline karşı.sağlık tehditleri kısa vadede olmuyor orta ve uzun vadede çıkıyor.
tabi ekipman işinde şöyle bir durum olacak.ya acaba ben bu işi sevecek miyim?bir sürü pahalı ekipman bir sürü para.başlamak için idare eden birşeyler mi alsam?veya sadece bir kask mi alsam?onu da mı almasam.(sakın öyle yapmayın)
hyo ve kawa 250r ler başlangıç motosikleri ama tamamen yeni başlayanlar için SS gövdesi dönüşlerde zorlayabilir.yani aslinda SS tarz icin baslangic.ben ilk zamanlar zorlandim dogrusu.3bin km oldu.artık ilk zamanlar gibi değil.biraz hakim oldum.ama çalışmam gereken öğrenmem gereken çok şey var.
140km meselesi benim icin de bir kriter olmustu.arabayla cevre yolunda kullandigim hiz cunku.120-140.düşündüm ki çevre yolunda sürerken gaz sondayken 120 yle kalmayayım.biraz daha gazim olsun.bunun beni koruyacagini düşündüm.bu doğru sanki.fakat bu hızlarda motosiklete hakim olmak, refleks geliştirmek arabaya göre 100 kere zor.
yani son fotoğrafa bakmayın, (virajda yatmış giden bir supersportun üzerindesiniz).bilgi yetenek ve tecrübenin her makinadan daha kıymetli olduğunu görün.bunun için de mutlaka bir eğitime gidin.sonra karar verin.
kawa250-10bin lira, kawayı düzgün sürmek 100bin lira-bundan alinan zevk bin lira benim gözümde.
saygılarımla.
-
kawasaki ninja 0 fiyatı 10000TL mi?
-
yamaha çalışanından tavsiye o motor tırt aldığına pişman olursun hysung gt250 al daha iyi
-
Mersin İl Temsilcisi
tigermbz adlı üyeden alıntı
aprilia rs 125, derbi gpr 125 2 zamanlı motorlardır.
yani performans açısından ne hyosungtan ne ninja 250 den geri kalmazlar.
ben de rs125 alacaktım ama boyuma çok küçük geldi. 5000 tl ye çok rahat alıp satabilirsin
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
Araba kullanmışlığın varsa Hyo 250GTR işini çok rahat görür hemde baya para cebinde kalır.Türkiye şartlarında 10bin lira verme bence çünki bi süre sonra ne kadar desende ben 80 90km geçmem yeter bana yetmeyecek dümdüz yolda debelenmeye başlayacaksın biraz daha gitsin diye.Hyo gene 160km görüyor diyolar bu sürat tatmin açısından güzel bir sürat.
Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...
-
arkadaş 10000 lira veririm diyorsa neden yzf 125 yada hyo gt250 alsın gider ninja alır adam akıllı biner tabi hiç sürmediysen eğitimini de almalısın yoksa ufak bir kazada çok yüksek maliyetlerle karşılaşırsın arkadaşımda var birtane gt250 2 aynasından birini mahallenin çocukları kırmış çiftine 100 lira istiyorlar pahalı olan japonlar değil sadece ayriyetten hyo nun kronik bir depo gevşeme olayı var şıngır şıngır oynuyor artçısıyken deposuna tutunduğumda bir ileri bir geri oynuyor elimde kalacak diye korkuyorum :D
-
görünüme önem veriyosan yzf 125 tam sana göre
-
Toqi adlı üyeden alıntı
Araba kullanmışlığın varsa Hyo 250GTR işini çok rahat görür hemde baya para cebinde kalır.Türkiye şartlarında 10bin lira verme bence çünki bi süre sonra ne kadar desende ben 80 90km geçmem yeter bana yetmeyecek dümdüz yolda debelenmeye başlayacaksın biraz daha gitsin diye.Hyo gene 160km görüyor diyolar bu sürat tatmin açısından güzel bir sürat.
ninja bana yeter diye düşünüyorum. 80-90 la yetineceğimi de düşünmüyorum. Benim ulaşacağım azami hız 140 bilemedin en fazla 150 olur zaten. daha fazlasını gereksiz görüyorum kendi açımdan...
nich@tine adlı üyeden alıntı
3 aydir hyo250gtr kullaniyorum.ilk motosikletim.
tecrubeli arkadaslar bu donemi coktan unutmuslardir.ben taze yeni baslama sancilari yasadigim icin faydali olabilir diye düşündüm.
daha önce motosiklet kullanmadiysaniz ilk iş bir eğitim alın.motosikleti nasil olsa alirsiniz acele etmeyin.
motosikletle tanışın önce.burada arkadaşlarınızdan veya kendi tecrübelerinizle öğrenmeniz çok zaman alacak veya imkansız olan şeyler öğrenirsiniz.(motosiklet baktığınız yere gider, kafanızı çevirin!,bacaklarınızla depoyu sıkın)bunların ne kadar önemli olduğunu başladığınızda farkedeceksiniz.
profilinizi bir düşünün.trafik tecrübeniz var mı?araba sürüyorsanız trafik dinamiğini anlamak açısından faydası olacaktır diye düşünüyorum.fiziksel uygunluğunuza bakın.almayı düşündüğünüz motosiklete binip bir bakın ayaklarınızın durumu ne,(bu denemede motosikletin ağırlığı ürkütecek kesin biraz)
alışveriş zamanı geldiğinde önce ekipmanlarınızı alın.iyi bir kask,çizme,dizlik,eldiven,gözlük!Kafanızı koruyacaksınız.şu örnek çok güzel gelmişti bana, en fazla kaç km hızla koşabilirsiniz?10km?bu hızda bir direğe koşarak çarptığınızı düşünün.sonra motosikletle çarptığınızı düşünün.gözlerinizi korumayı unutmayın.80km hizla giderken asfalttan yükselen binlerce minik parça kaskınıza dolup gözünüze çarpıyor.vücudunuzu koruyun.doğal tehditlere karşı ve çarpışma ihtimaline karşı.sağlık tehditleri kısa vadede olmuyor orta ve uzun vadede çıkıyor.
tabi ekipman işinde şöyle bir durum olacak.ya acaba ben bu işi sevecek miyim?bir sürü pahalı ekipman bir sürü para.başlamak için idare eden birşeyler mi alsam?veya sadece bir kask mi alsam?onu da mı almasam.(sakın öyle yapmayın)
hyo ve kawa 250r ler başlangıç motosikleri ama tamamen yeni başlayanlar için SS gövdesi dönüşlerde zorlayabilir.yani aslinda SS tarz icin baslangic.ben ilk zamanlar zorlandim dogrusu.3bin km oldu.artık ilk zamanlar gibi değil.biraz hakim oldum.ama çalışmam gereken öğrenmem gereken çok şey var.
140km meselesi benim icin de bir kriter olmustu.arabayla cevre yolunda kullandigim hiz cunku.120-140.düşündüm ki çevre yolunda sürerken gaz sondayken 120 yle kalmayayım.biraz daha gazim olsun.bunun beni koruyacagini düşündüm.bu doğru sanki.fakat bu hızlarda motosiklete hakim olmak, refleks geliştirmek arabaya göre 100 kere zor.
yani son fotoğrafa bakmayın, (virajda yatmış giden bir supersportun üzerindesiniz).bilgi yetenek ve tecrübenin her makinadan daha kıymetli olduğunu görün.bunun için de mutlaka bir eğitime gidin.sonra karar verin.
kawa250-10bin lira, kawayı düzgün sürmek 100bin lira-bundan alinan zevk bin lira benim gözümde.
saygılarımla.
öncelikle uğraşıp yorum yazmışsın baya bi teşekkür ediyorum. (tabi yorum yapan herkese teşekkürlerimi sunuyorum o ayrı)
eğitime gitmekte kararlıyım ve eğitim hepsinden daha etkili ve gerekli olacaktır benim için bu tartışılamaz. yorumunda supersport kullanmanın zorluklarından bahsetmişsin. ama bazen yürümeyi öğrenmeden önce koşmak gerekmez mi?
Bir de bu makineleri sürmek bu kadar zor mu ya :S
-
Zormuş hocam zormuş valla arkadaşımın CBR 125'ine bindim 17 yıllık araba ehliyetim var eşşekten düşmüşe döndüm inince ayaklarım titremeye başladı farklı bişey bu iş...
-
ss motorların hata toleransları azdır.
bahis konusu motorların içinde sürüşü en zor olan hyosung gt250r dir.
-
yav abi yzf125 R alıp napcan =) cok pahalı ayrıca en fazla taş catlasın patlaya patlaya 140 =) bak Hyosung GT 250R al bence hem bak bayada paran varmıs geri kalanıylada cok iyi korumalar alırsın bence böyle yap o motor sıkar bogar bi süre sonra ama tabi gönlünden ne gecerse odur Ninjada alabilirsin 250'lik tabi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler