Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

İlk motoru cbr600rr olup hayatta kalan yok mu???

    REKLAM ALANI
  1. #61
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı eftelya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış bişe söylememisler ki , hepimiz bir gün ölecez

    akşam akşam başladım yine espirilerime , kötümüydü
    Sen yaşıyomusun ya...

    Ne olur, gelir mi bu topiğin sonu?? Yoksa kilitle mi biter sence??


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    3 gün İzmir , 5 gün Mersin
    Alıntı halis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyide canım baklava cekti nasılolsa avcılardasın cabuk al yola cık gecerken alcam
    diyosunn halis abicim ama okullar açıldı farkındaysan , ne işim var istanvulda , hıı , söyleyek söz bulamıyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:01 ----------

    Alıntı 19gok07han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    espri kabiliyetine hayran oldum doğrusu... (gerçi felsefe yapmaya çalışmışsın sanırım???
    Hayatta hiç bişey mutlu olacağın şeyi yapmak için engel değildir!!
    o zaman git al motorunu , mutlu bir insan olarak öl ( Allah korusun )

    Alıntı morrigan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonrada Burger King'e gidecez mi

    Halis abüüü ayıptır sölemesi özel gün baklavası en misinden mevcuttur mutluluk yuvamızda.
    bensiz gidersin ancakk
    ya baklava demisken istanbulda baklava fiyatı burdakinin 2 katı , hatta 2.3 katı , bu espiri diildi gerçektennn amaa

  3. #63

    Üyelik
    09 Kasım 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı morrigan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600RR'ı 600f 'e 304583406973048 kez tercih ederim...

    Ayrıca azarlamak ne haddime.

    Şu başlıklara da göz atmanı tavsiye ederim.
    SS'ler hakkında baya bir şey yazıldı çizildi. Kullanmaya başladığında yada başlamadan önce faydalanabilecğein bir yer.

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...lasmalari.html

    http://www.motosiklet.net/forum/supe...m-basligi.html

    İstediğin her türlü teknik konuda da yardımcı olacak iyilik meleği kişilerle dolu

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:57 ----------


    Sonrada Burger King'e gidecez mi

    Halis abüüü ayıptır sölemesi özel gün baklavası en misinden mevcuttur mutluluk yuvamızda.
    çok teşekkür ederim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:06 ----------

    Alıntı eftelya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    diyosunn halis abicim ama okullar açıldı farkındaysan , ne işim var istanvulda , hıı , söyleyek söz bulamıyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:01 ----------



    o zaman git al motorunu , mutlu bir insan olarak öl ( Allah korusun )



    bensiz gidersin ancakk
    ya baklava demisken istanbulda baklava fiyatı burdakinin 2 katı , hatta 2.3 katı , bu espiri diildi gerçektennn amaa
    çok teşekkürler temennilerin için o kadar çok hoşlanacaksan imamdan rica et pamukla sen ilgilen

  4. #64
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    3 gün İzmir , 5 gün Mersin
    Alıntı 19gok07han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]

    çok teşekkürler temennilerin için o kadar çok hoşlanacaksan imamdan rica et pamukla sen ilgilen
    ne demek istediğini anlamadım ama kötü birşey söylemediğini düşünüyorum bu akşam bu kdr espiri yeter , şimdi ders calısma zamanı ... yazık bana

  5. #65

    Üyelik
    09 Kasım 2009
    Şehir
    İzmir
    kötü değil ben de espri yaptım

  6. #66
    mogli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2009
    Şehir
    İzmit-İstanbul Otobanı
    Motosikleti
    Fazer1000 - F650 GS
    Merhabalar;

    Yazılan herşeyi okudum. 600 cclik bir canavarla başlayıp da ölmemek....

    Mümkün müdür?

    Tabi ki...

    Ama önce bazı noktalara dikkat etmen gerek. Ben tartışmadan birkaç şey söyleyeceğim dikkate almak senin elinde. Almazsan da sorun değil sonuçta senden sonra mutlaka birileri faydalanır.

    Herşeyden önce ben bir iki noktaya dikkat etmek istiyorum. Sende pek hoşlanmadığım bit tarz var; bunu neden sana söylüyorum, çünkü yenisin ve burada bilip bilmeden herkesle aynı şekilde konuşamazsın. Bilmem farkında mısın ama sürekli " Bu tavsiyeyi verenin altında ne var, o markayı bu markaya tercih edersen seni dikkate almam.... vb" bir sürü şey var. Öncelikle bilmelisin ki bir markayı bir markaya tercih ederken birçok etken dikkate alınır, ve bunlar değişkendir. Sana göre saçma olan bir tercih bir başkası için çok doğru olabilir. çünkü sen dediğin gibi görünüşünü beğendiğin için binersin o motora ama o belki de sadece kullanılan bir sistemi beğendiği için bile binebilir.
    Ayrıca insanların tecrübeleri ya da bilgileri yalnızca kullandığı motora göre oluşmaz. Herkesin maddi durumu pahalı motorlar kullanmaya yetmeyebilir.

    Ama bir MOTORCU'nun altındaki motorun fiyatı, modeli ya da başka bir şeyi onun MOTORCUluğunu etkilemez.

    Hiç düşündün mü " Yahu burda bana yapma zarar görürsün diye yırtının insanlar neden bunu düşünüyor ki?" diye...

    Seni tanımıyorlar, seni görmediler, bilmezler, etmezler... Sana zarar gelse birşey kaybetmezler... Peki neden burada seninle uzun uzadıya tartışarak kedilerini yorsunlar ki? Üstelik yardımcı olmaya çalıştığı kişi kendisine saygısızlık yaptığı halde? ( Kusura bakma ama bence verdiğin cevapların bazıları çok saygısızca.)

    Çünkü onlar her ne olursa olsun bir MOTORCU'nun zarar görmesini istemezler. Önemli olan kim olduğu, nası olduğu, akıllı ya da aptal olduğu, tercihlerinin KAALE bile alınmayacak kadar saçma olup olmadığı, ya da altındaki makinanın gücü değildir... Önemli olan MOTORCU olabilmesidir.

    Ben sana 600 cc alma diyeceğim ve sen muhtemelen bana da olmaması gerekn bir cevap vereceksin.

    Soruyorsun, 600 lükle başlayıp ölmemek mümkün mü?

    Cevaplıyorum, evet. Ama...

    "Ama" nın arkasında esasında ciddi parametreler var. Ancak en önemlisi senin bu parametrelere ne derece dikkat ettiğin. Bence şöyle yap( bunu söylüyorum çünkü sen bir 600 RR a SAHİP OLMAK istiyorsun herşeyden önce anladığım kadarıyla);

    Al 600RR ı. Herşeyden önce rahatla... Kafan rahatlasın, içine sinsin.
    Sonra ufak cc li bir motorcu bul kafana göre rica et ve motorunu kullan ya da bence git ucuzundan bir çinli al. Vaktin varsa uzun uzadıya zorla sınırlarını bu ufaklıkla. Ama senin de dediğin gibi hafta sonları da RR ı ihmal etme. Ama sakın onda gazın ayarını kaçırma. Baktın içinden gazlamak geldi atla ufaklığa git boş bir yere gazla...

    Şimdi iki motor maliyet falan gibi şeyler gelecek aklına. Belki ikinci motoruna 2 milyar fazla vereceksin ama emin ol birşey değil. Çünkü en basitinden bir ameliyat ve kaybedeceklerinin yanında lafı bile olmaz.

    Sonra lütfen motorcu olmanın havalı olduğu olgusundan yola çıkarak sırf hava atmak için motora binme. Yine aynı sebepten sırf kendini ispatlamak ya da birşeyleri kanıtlamak için gaz çevirme.

    Kedimden bir tecrübe örneği vereyim. Ben de senin gibi düşünüyordum motora başlarken. Ben endurocuyum ve nerdeyse almak üzere olduğum XT600 yerine son anda vazgeçip 200'lük bir motorla başladım.

    Neden?

    Asfaltta belki çok fazla ihtiyacın olmayacak zor bir duruma düşmediğin sürece belki ama düşün; eğer motorun devrilmek üzereyken gaz vererek toparlaman gerekse ne yapcaksın? Eğer 600 lük olursa muhtemelen motoru kontrol edemeyeceksin ve kaza yapacaksın. Düşük cc de iste ilk tepki daha az olacağından kontrol edebileceksin. Düşük cc den başla denmesinin sebebi sadece hızlı gidersin kaza yaparsın değil.

    Güç arttıkça kullandığın teknikler de değişmekte.

    Ben de senin gibi düşünüyordum dedim ya, sürati sevmememe rağmen motorumu ilk aldığımda sınırlarda dolaşıyordum. Çünkü Seenin de dediğin gibi bazı insanlarda zor olana en iyiye sahip olmaya çalışma isteği baskındır. İşte ne kadar yapmayacağım etmeyeceğim desem de yaptım. Çok zor o duyguya karşı koymak. Ki bence koyulmamalı da. Çünkü eğer karşı koymazsan daha fazla haz daha fazla bağlılık kazanıyorsun motora. Eğer bu isteğini engellersen bir zaman sonra tad alamamaya başlıyorsun. Peki bu hazzı 600 lük bir makinayla nasıl tatmin edeceksin?

    Hadi zorla sınırlarını.... Ama dikkat et o sürtmek üzere olduğun şey bariyer.

    E istediğin gibi gaz çeviremediğin zaman mutlu olamayacaksın emin ol. Hani motosiklet özgürlüktü? Daha elinin altındaki gazı bile istediğin kadar çeviremezken nasıl "Özgürlük Duygusu" nu tadacaksın?

    Bunun gibi birçok şey var. Ama bence en önemlisi şu anda yapmakta olduğun şeyi yapma. Sadece senle aynı fikirde olanları destekleyip " Akıllı" olarak niteleyip aslında senin iyiliğin için burada çaba sarf edip uğraşanlara " Boş konuşuyor, işkembeden sallıyor... " gibi şeyler söyleme.



    Bak benim motosiklete olan aşkımı 20yle çarpan bir etkeni paylaşmak istiyorum seninle. İşte motosiklet böyle kullanılmalı, tanımı da bu etkisi de, bakılması gereken açı da...



    birçok babanın korkusu oğlunun motosiklete binmesidir.ölümden ve başka her türlü tehlikeli durumun çocuklarının başına gelmesinden korkarlar.

    benim senin başına gelmesinden en çok korktuğum şey ise hayatın zevklerini almadan yaşayan bir eğreltiotu olmandır.

    eğer yapmak istediğin şey orada duruyorsa ve aranızda bir tehlike dikilmişse, senin yapman gereken o tehlikeyi bertaraf edip, istediğin şeye ulaşmaktır. işte bunu yapamazsan hayatın ancak bir eğreltiotununki kadar heyecanlı olabilir.

    motosiklete bin oğlum, ama dikkat et, motosiklet tehlikelidir.

    o tehlikenin üzerine aptal gibi gitme. unutma sun tzu der ki; "kötü komutanlar önce savaşa girer, sonra nasıl kazanacağını düşünürler; iyi komutanlar önce nasıl kazanacağını bulmadan savaşa girmezler".

    önce viraja girip de sonra nasıl çıkacağını düşünen aptallardan olma.

    tehlikeleri en küçüğüne kadar bertaraf et. hep tam koruma kullan, bakımsız motorla yola çıkma, alkollü ya da yorgun binme, kafan bozukken taksi tut, bilmediğin yolda risk alma, diğer araç sürücülerinden köşe bucak kaç.

    tehlikeleri nasıl dibine kadar bertaraf edeceğini bilemiyorsan sakın motosiklete binme, çünkü o zaman bu işi beceremezsin demektir.

    motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet aşktır. sadece kızlardan bahsetmiyorum, motosiklet macerası yaşam aşkıyla doludur.

    güneşi batıracağın yeri bilmek, üzerinde yaşadığın toprakları karışı karışına gezmek, her yaş ve meslekten insanla yolunu paylaşmak ve bindiğin makinenin üzerinde sanki çığlık atarmış gibi kopup gitmek, hayatı dibine kadar yaşamak, ancak bu araçla mümkündür.

    motosiklet macerasının içinde yaşam aşkı olmayan insanların tek yaptığı ise teknik detayları birbirlerine anlatarak kocaman, yararlı ama sıkıcı bir ansiklopediyi yaşayıp gitmektir.

    aşkın ucunu bırakma, heyecanlı ve renkli ol, sıkıcı olma. sıkıcı olacaksan arabaya binip, hafta sonları futbol, akşamları ana haber seyrederek yaşayabilirsin, motosiklete ihtiyacın yok.

    günü yakalamayı bil oğlum, motosiklet senin yaşama enstrümanındır.

    kızlardan bahsetmiyorum dediysem, o kadar da demedim tabi. hani bazen pembe bir vespa üzerinde pembe kaskla kuğu gibi giden pembe pantolonlu bir kız görürsün ya? git yanaş, merhaba de ona. seni terslerse, kıza efendi gibi bir selam çakıp gazla bana gel, ensene bir tane patlatayım, sonra bira içmeye gideriz. hayatı böyle yaşayacaksın işte, öküz gibi, ödlek gibi değil. hem efendiliğini bozmayacaksın, hem de çılgınlığını koruyacaksın.

    ha hoşlandığın bir kız mı buldun? at motorunun arkasına, datça'ya götür onu, knidos'un sularıyla yıka. can yücel'in en sevdiğin şiirlerini okurken batan güneşi izlet ona, domuzbükü'nde yıldızları ört üstüne uyusun. sonra bu macera için bana teşekkür edeceksin.

    motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet isyandır.

    insanlık tarihi popüler kültürler ve onlara tepkiyle gelişen kültlerle doludur. rock tarihi, 68 kuşağı, avrupa bohemleri, beatnick'ler hep aynı heyecanla tutuştular. bugün bu ateş bir miktar sönmüş görünse de sen buna aldanma. insanoğlunun doğasında isyan vardır ve motosiklet bunun dışa vuruluş şekillerinin en güzellerinden biridir. motosiklet bir ulaşım aracı değildir, bir isyan aracıdır, bunu kafandan çıkarma.

    hayatın rutinlerine dikkat et oğlum. efendi ol ama içindeki serseriyi korumayı bil, akşam eve gelince takım elbiseni çıkarıp deri montunu giy.

    her zaman kravatın olabilir ama hiç yuların olmasın , her zaman bir patronun olabilir ama hiç efendin olmasın. eğer seni zincirliyorlarsa o patronu, arkadaşı ya da sevgiliyi dehleyip, kravatı çöz, kol saatini fırlatıp at, gemileri yakmayı bil.

    hayatımda tanımaktan keyif aldığım insanların neredeyse hepsi, günü geldiğinde hayatında radikal değişiklikler yaparken gözünü kırpmamış insanlardır.

    ve bu insanların neredeyse hepsi motorcudur.

    motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet dostluktur.

    bir motosiklet grubuna mutlaka gir. o motosiklet grubunun içerisindeki bir kavgaya ise asla girme. unutma ki insanın olduğu yerde sevgi de vardır, kavga da vardır. toplumdan soyut yaşama, yolu paylaş. ama kimliğini de kaybetme, yolunu şaşırma. toplumun içinde dur, ama tek başına ayakta dur, sonuçta yol yalnız senin yolundur unutma.

    herkesle konuştuğun gibi, her tip motora da bin, tutucu olma. "chopper gitmiyor, dönmüyor" diyenleri takma, altındaki v motorun ritmiyle dans etmeden isyanın ruhunu anlayamazsın. sıkı bir enduroyla off-road yapmadan doğaya fazla kavuşamazsın. ibrende bir kez olsun 200'leri görmeden de adrenalin seni ilk defa içki içmiş 15 yaşındaki kız gibi sarhoş eder durur. herkesi dinle ama hiç kimseye kulak asma. motosiklet türlerinin her biri farklı amaçlarla üretilmiştir, birini seçeceksen seç, ama hepsiyle barışık ol, hiçbirinin fanatiği olma.

    motosiklete bin oğlum, çünkü ben hep motosiklete bindim.

    ve şu hayatımda yaptığım en iyi şeylerden biri bu. tek bir dakikasından bile pişman değilim ve iyi kötü her maceramın kıymetini bildim.

    hayatta öğrendiğim birçok şeyi bu iki tekerlekli cansız makineden öğrendim.

    motosikletle yaşa oğlum ve aradan yıllar geçerse ve ben motosiklete binemeyecek durumda olursam, gel bana maceralarını anlat, nereleri keşfettiğini, kimlerle hırlaştığını, kimlerle dost olduğunu, hangi şarabı kiminle içip, hangi güneşi nerede batırdığını.

    eğer ben ölmüşsem de çok önemseme. motor üzerinde ölmüşsem neden pişman olmadığımı anlayacak tek kişi sen olacaksın. eğer ölmemişsem şu pembeli kıza sor bakalım ablası var mı?

    sana bırakacağım en büyük miras, işte bu hayat rehberi, motosikletli hayatın ta kendisidir.

    motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet hayatın ta kendisidir.




    Umarım 600RRla mutlu olursun.
    Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
    Her şeyin Aslı Güzeldir!
    Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...

  7. #67
    barrokas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    maxillofacialtrauma Hamamatsu
    şuraya bir göz at bu arkadaşım uzun zaman bu motosikleti kullandı ilk motoru deği di.bunu sattı gerisi sayda zaten

    http://www.motosiklet.net/forum/tazi...dedi-oldu.html



    ha birde imam pamuk falan bu tür konulara girmesen iyi olur son ra banlandım deme
    Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......

  8. #68

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Değerli kardeşim,

    1 - İlk motorum CBR 600RR olacak,
    2 - 28 yaşındayım bundan önce çok arabam oldu,
    3 - 25 yaşında bmw 3.18e sahip oldum, herkes parçası pahalı, altında tutamazsın bilmem ne dedi,
    4 - Sonuç olarak gaz teli elimde olacak aynen arabalardaki gaz pedalı gibi, herkes bu makineden sanki mustang gibi bahsediyor ama kullanan hükmeden ben olacağım!!
    5 - Son olarak motor kullanmayı zar zor becermiş arkadaşlar hayatta yaptığınız en önemli şeymiş gibi bahsetmeniz beni sadece güldürüyor
    6 - Arkadaşım 600rr yerine her ne sebeple olursa olsun hyosung diyosan bana ben seni kaale almam kusura bakma!

    Bunların senin sözlerin. Şimdi detayna girmek istemiyorum ama bunların hepsini alt alta koyduğumda seni ciddi veya değil, %99 bir kazanın beklediğini söyleyebilirim. Yanlış anlama kesinlikle hakaret veya küçümseme için yazmıyorum amacım sadece yardımcı olmak. Kendinin de kabul edeceğini tahmin ederek söylüyorum ki şu anda motosiklet kültürüne sahip değilsin ve almak istediğin motosiklet zihnen belirli bir olgunluğa ulaşmadan kullanılabilecek bir makina değil. Yine de sen bilirsin, şimdiden hayırlı olsun.

    Not : Karşılaştırma için yazıyorum, Hyosung Gt250'nin bile senin kullandığım 3.18 BMW kadar seri olduğuna emin olabilirsin. CBR600RR'ı artık kendin düşün.

  9. #69

    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    aydın
    Motosikleti
    honda cbf250 - kymco agility 125
    bak arkadaş!
    ilk motor için 600rr tehlikeli bi makinedir. diyelimki ölmedin belkide sakat kalıp hayatın boyunca ailene yük olacaksın (allah göstermesin). bu da var ona göre.sen iyisimi benim gibi yap. *önce bu forumlardan bilgi al. sonra küçük bi vitesli motosiklet al ben honda cbf 250 aldım. onunla sürüşün tekniğini öğren sonra ileride büyük motor alabilirsin. zaten küçük motoru alınca "iyiki bununla başlamışım yoksa başıma dert açacakmışım" dersin zaten.

  10. #70

    Üyelik
    13 Temmuz 2009
    Şehir
    büyük bir köy
    Motosikleti
    Var
    Alıntı 19gok07han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle 28 yaşındayım bundan önce çok arabam oldu dedim defalarca inanmayan arkadaşlar var fanusa bakmaya kalkan falan!!! tamam sen bak sonra bi de ben bakayım senin fanusuna!!!! bu yorum yazan arkadaşlardan kaç tanesi 600rr ın elciğine dokunmuş acaba çok merak ettim???[COLOR="Silver"]
    Benim fanus uma neden bukadar alindinki?
    ilk mesajini birdaha iyicene oku derim.
    Farzetki o senin yazdiklarini ben sana yazdim.
    Sen bana ne cevap verirdin? Sadece birkacsenedir araba kullandigini yazmissin.
    Bu bilgilerle sana kim akil verebilirki? Buradakiler falci degil sonunda.
    Biraz kendinden birseyler anlaticanki buradaki arkadaslarda seni yönledirebilsinler..

    Burada bazi arkadaslarin motorum bozuldu calismiyor.. Neden? Buna benzemis senin yazinda.
    Ama baska hic bir information yok.. Buyur burdan yak.
    Umarim anlatabildim..

    Birde sonralarda 220 falan yaptim diye okudum.
    Öyle 220 ler falan sökmüyor motorda.
    Ben senden uzun zamandir söförüm ve cok 220 ler gördüm. Daha fazlasinida.
    Ama bir 600cc ye binince anladimki o 220 ler ise yaramiyormus..

  11. #71

    Üyelik
    17 Haziran 2008
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    TVS APACHE RTR 150
    Alıntı sularseller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah yinede Yok hayır büyük motosikletlerdede böyleyse ve tecrübeyle orantılıysa benim pişmem gerekiyor acemilik işte naparsıın
    Yok kardeşim senin scooter da sorun yok benim motorda da aynı sorun var rüzgarlı havalarda rüzgar bi vuruyor sanki şerit değiştircek kadar fazla rüzgar alıyor . Bi gün hiç unutmam şehir dışındayım annem ve ben hızım yaklaşık 60 civarı rüzgardan gaz veremiyorum korkuyorum çünki ne olur ne olmaz diye zor gidiyorum . Yanımdan bir racing geçti yaklaşık 200 km hızla gidiyordu rahat . İşte o zaman anladım büyük motorların rüzgardan etkilenmediklerini . Malesef scooter ların kronik rahatsızlığı bu rüzgar olayı .
    SAYGILAR ...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:14 ----------

    Bak kardeşim bu yazdıklarımı 150 cc lik bir scooter kullanan biri olarak yazıyorum .Yeni başlayanlar için 150 cc nin bile fazla geldiğine şahit olmuş biriyim . Motoru özellikle de racing leri diğer tip motorlar dan geçtim araba ile kıyaslaman son derece yanlış . Arabanın altından fırlayıp gitmesi gibi bir durum söz konusu değil anca kapıyı açıp senin atlaman lazım . Burada söz konusu olan bir canavar yani 600 lük bir makina saniyeler içinde 220 km hıza çıkarsın azgın bir at gibi zapt edemezsin bide motor konusunda zaten tecruben yok ve inşallah burada yazdıklarımızın ne derece doğru olduğunu düşünecek kadar şanslı olursun . Kesinlikle böyle bişeye kalkışma derim ama yine de can senin canın sen bilirsin .
    Saygılar ..
    [I]Ne kadar bilirsen bil anlatabileceklerin karşındakinin anlayabileceği kadardır [/I]

  12. #72
    asivezor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    altımda scooter hayalimde 600 f
    bence bu arkadaş kendine aşırı güveniyor ve yorumlar yazıldıkça agresifleşiyor. mademki insanların senin için içten ve iyi niyetli söylemlerini ciddiye almayacaksın neden burada fikir alışverişi yapıyorsun. insanlar sana yanlış olanı göstermeye çalışıyor. eger ölümden korkmuyorsan yada sakat kalmaktan ki böyle birşey senin için söz konusu oldugunu sanmıyorum git al bin gez toz burayada yeni motorum de birkaç foto da koy insanlar seni tebrik etsin kullanırken geçirebilecegin muhtemel bir kazada birisi senin adına taziye topigi açar. kimsenin zamanını boşa harcamaya hakkın yok. insanlar uzun uzun yazıyor yok efendim 600rr ın elcigini tutmamış insanlar bana akıl veriyor gibisinden bir yaklaşımla bi yere varamazsın. buradaki insanlar alma diyorsa ve seni böyle yönlendirmek istiyorsa alsan ne kaybı olacak almasan ne kaybı olacak bir düşün. git kardeş sen elaleme akıl danışma istedigin motoru al.

    şu sözümde kulagına küpe olsun bir scooter yada tek ve iki silindirli motorda kazalar genelde başkasının hatalarından kaynaklanır. ama ss de durum farklıdır. saniyeler içinde bir kamyonun arkasında bitiverirsin ve en ufak bir temas yada panik koparır seni hayattan. dahada yazmaya gerek yok

  13. #73

    Üyelik
    09 Kasım 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı mogli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar;

    Yazılan herşeyi okudum. 600 cclik bir canavarla başlayıp da ölmemek....

    Mümkün müdür?

    Tabi ki...

    Ama önce bazı noktalara dikkat etmen gerek. Ben tartışmadan birkaç şey söyleyeceğim dikkate almak senin elinde. Almazsan da sorun değil sonuçta senden sonra mutlaka birileri faydalanır.

    Herşeyden önce ben bir iki noktaya dikkat etmek istiyorum. Sende pek hoşlanmadığım bit tarz var; bunu neden sana söylüyorum, çünkü yenisin ve burada bilip bilmeden herkesle aynı şekilde konuşamazsın. Bilmem farkında mısın ama sürekli " Bu tavsiyeyi verenin altında ne var, o markayı bu markaya tercih edersen seni dikkate almam.... vb" bir sürü şey var. Öncelikle bilmelisin ki bir markayı bir markaya tercih ederken birçok etken dikkate alınır, ve bunlar değişkendir. Sana göre saçma olan bir tercih bir başkası için çok doğru olabilir. çünkü sen dediğin gibi görünüşünü beğendiğin için binersin o motora ama o belki de sadece kullanılan bir sistemi beğendiği için bile binebilir.
    Ayrıca insanların tecrübeleri ya da bilgileri yalnızca kullandığı motora göre oluşmaz. Herkesin maddi durumu pahalı motorlar kullanmaya yetmeyebilir.

    Ama bir MOTORCU'nun altındaki motorun fiyatı, modeli ya da başka bir şeyi onun MOTORCUluğunu etkilemez.

    Hiç düşündün mü " Yahu burda bana yapma zarar görürsün diye yırtının insanlar neden bunu düşünüyor ki?" diye...

    Seni tanımıyorlar, seni görmediler, bilmezler, etmezler... Sana zarar gelse birşey kaybetmezler... Peki neden burada seninle uzun uzadıya tartışarak kedilerini yorsunlar ki? Üstelik yardımcı olmaya çalıştığı kişi kendisine saygısızlık yaptığı halde? ( Kusura bakma ama bence verdiğin cevapların bazıları çok saygısızca.)

    Çünkü onlar her ne olursa olsun bir MOTORCU'nun zarar görmesini istemezler. Önemli olan kim olduğu, nası olduğu, akıllı ya da aptal olduğu, tercihlerinin KAALE bile alınmayacak kadar saçma olup olmadığı, ya da altındaki makinanın gücü değildir... Önemli olan MOTORCU olabilmesidir.

    Ben sana 600 cc alma diyeceğim ve sen muhtemelen bana da olmaması gerekn bir cevap vereceksin.

    Soruyorsun, 600 lükle başlayıp ölmemek mümkün mü?

    Cevaplıyorum, evet. Ama...

    "Ama" nın arkasında esasında ciddi parametreler var. Ancak en önemlisi senin bu parametrelere ne derece dikkat ettiğin. Bence şöyle yap( bunu söylüyorum çünkü sen bir 600 RR a SAHİP OLMAK istiyorsun herşeyden önce anladığım kadarıyla);

    Al 600RR ı. Herşeyden önce rahatla... Kafan rahatlasın, içine sinsin.
    Sonra ufak cc li bir motorcu bul kafana göre rica et ve motorunu kullan ya da bence git ucuzundan bir çinli al. Vaktin varsa uzun uzadıya zorla sınırlarını bu ufaklıkla. Ama senin de dediğin gibi hafta sonları da RR ı ihmal etme. Ama sakın onda gazın ayarını kaçırma. Baktın içinden gazlamak geldi atla ufaklığa git boş bir yere gazla...

    Şimdi iki motor maliyet falan gibi şeyler gelecek aklına. Belki ikinci motoruna 2 milyar fazla vereceksin ama emin ol birşey değil. Çünkü en basitinden bir ameliyat ve kaybedeceklerinin yanında lafı bile olmaz.

    Sonra lütfen motorcu olmanın havalı olduğu olgusundan yola çıkarak sırf hava atmak için motora binme. Yine aynı sebepten sırf kendini ispatlamak ya da birşeyleri kanıtlamak için gaz çevirme.

    Kedimden bir tecrübe örneği vereyim. Ben de senin gibi düşünüyordum motora başlarken. Ben endurocuyum ve nerdeyse almak üzere olduğum XT600 yerine son anda vazgeçip 200'lük bir motorla başladım.

    Neden?

    Asfaltta belki çok fazla ihtiyacın olmayacak zor bir duruma düşmediğin sürece belki ama düşün; eğer motorun devrilmek üzereyken gaz vererek toparlaman gerekse ne yapcaksın? Eğer 600 lük olursa muhtemelen motoru kontrol edemeyeceksin ve kaza yapacaksın. Düşük cc de iste ilk tepki daha az olacağından kontrol edebileceksin. Düşük cc den başla denmesinin sebebi sadece hızlı gidersin kaza yaparsın değil.

    Güç arttıkça kullandığın teknikler de değişmekte.

    Ben de senin gibi düşünüyordum dedim ya, sürati sevmememe rağmen motorumu ilk aldığımda sınırlarda dolaşıyordum. Çünkü Seenin de dediğin gibi bazı insanlarda zor olana en iyiye sahip olmaya çalışma isteği baskındır. İşte ne kadar yapmayacağım etmeyeceğim desem de yaptım. Çok zor o duyguya karşı koymak. Ki bence koyulmamalı da. Çünkü eğer karşı koymazsan daha fazla haz daha fazla bağlılık kazanıyorsun motora. Eğer bu isteğini engellersen bir zaman sonra tad alamamaya başlıyorsun. Peki bu hazzı 600 lük bir makinayla nasıl tatmin edeceksin?

    Hadi zorla sınırlarını.... Ama dikkat et o sürtmek üzere olduğun şey bariyer.

    E istediğin gibi gaz çeviremediğin zaman mutlu olamayacaksın emin ol. Hani motosiklet özgürlüktü? Daha elinin altındaki gazı bile istediğin kadar çeviremezken nasıl "Özgürlük Duygusu" nu tadacaksın?

    Bunun gibi birçok şey var. Ama bence en önemlisi şu anda yapmakta olduğun şeyi yapma. Sadece senle aynı fikirde olanları destekleyip " Akıllı" olarak niteleyip aslında senin iyiliğin için burada çaba sarf edip uğraşanlara " Boş konuşuyor, işkembeden sallıyor... " gibi şeyler söyleme.



    Bak benim motosiklete olan aşkımı 20yle çarpan bir etkeni paylaşmak istiyorum seninle. İşte motosiklet böyle kullanılmalı, tanımı da bu etkisi de, bakılması gereken açı da...



    birçok babanın korkusu oğlunun motosiklete binmesidir.ölümden ve başka her türlü tehlikeli durumun çocuklarının başına gelmesinden korkarlar.

    benim senin başına gelmesinden en çok korktuğum şey ise hayatın zevklerini almadan yaşayan bir eğreltiotu olmandır.

    eğer yapmak istediğin şey orada duruyorsa ve aranızda bir tehlike dikilmişse, senin yapman gereken o tehlikeyi bertaraf edip, istediğin şeye ulaşmaktır. işte bunu yapamazsan hayatın ancak bir eğreltiotununki kadar heyecanlı olabilir.

    motosiklete bin oğlum, ama dikkat et, motosiklet tehlikelidir.

    o tehlikenin üzerine aptal gibi gitme. unutma sun tzu der ki; "kötü komutanlar önce savaşa girer, sonra nasıl kazanacağını düşünürler; iyi komutanlar önce nasıl kazanacağını bulmadan savaşa girmezler".

    önce viraja girip de sonra nasıl çıkacağını düşünen aptallardan olma.

    tehlikeleri en küçüğüne kadar bertaraf et. hep tam koruma kullan, bakımsız motorla yola çıkma, alkollü ya da yorgun binme, kafan bozukken taksi tut, bilmediğin yolda risk alma, diğer araç sürücülerinden köşe bucak kaç.

    tehlikeleri nasıl dibine kadar bertaraf edeceğini bilemiyorsan sakın motosiklete binme, çünkü o zaman bu işi beceremezsin demektir.

    motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet aşktır. sadece kızlardan bahsetmiyorum, motosiklet macerası yaşam aşkıyla doludur.

    güneşi batıracağın yeri bilmek, üzerinde yaşadığın toprakları karışı karışına gezmek, her yaş ve meslekten insanla yolunu paylaşmak ve bindiğin makinenin üzerinde sanki çığlık atarmış gibi kopup gitmek, hayatı dibine kadar yaşamak, ancak bu araçla mümkündür.

    motosiklet macerasının içinde yaşam aşkı olmayan insanların tek yaptığı ise teknik detayları birbirlerine anlatarak kocaman, yararlı ama sıkıcı bir ansiklopediyi yaşayıp gitmektir.

    aşkın ucunu bırakma, heyecanlı ve renkli ol, sıkıcı olma. sıkıcı olacaksan arabaya binip, hafta sonları futbol, akşamları ana haber seyrederek yaşayabilirsin, motosiklete ihtiyacın yok.

    günü yakalamayı bil oğlum, motosiklet senin yaşama enstrümanındır.

    kızlardan bahsetmiyorum dediysem, o kadar da demedim tabi. hani bazen pembe bir vespa üzerinde pembe kaskla kuğu gibi giden pembe pantolonlu bir kız görürsün ya? git yanaş, merhaba de ona. seni terslerse, kıza efendi gibi bir selam çakıp gazla bana gel, ensene bir tane patlatayım, sonra bira içmeye gideriz. hayatı böyle yaşayacaksın işte, öküz gibi, ödlek gibi değil. hem efendiliğini bozmayacaksın, hem de çılgınlığını koruyacaksın.

    ha hoşlandığın bir kız mı buldun? at motorunun arkasına, datça'ya götür onu, knidos'un sularıyla yıka. can yücel'in en sevdiğin şiirlerini okurken batan güneşi izlet ona, domuzbükü'nde yıldızları ört üstüne uyusun. sonra bu macera için bana teşekkür edeceksin.

    motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet isyandır.

    insanlık tarihi popüler kültürler ve onlara tepkiyle gelişen kültlerle doludur. rock tarihi, 68 kuşağı, avrupa bohemleri, beatnick'ler hep aynı heyecanla tutuştular. bugün bu ateş bir miktar sönmüş görünse de sen buna aldanma. insanoğlunun doğasında isyan vardır ve motosiklet bunun dışa vuruluş şekillerinin en güzellerinden biridir. motosiklet bir ulaşım aracı değildir, bir isyan aracıdır, bunu kafandan çıkarma.

    hayatın rutinlerine dikkat et oğlum. efendi ol ama içindeki serseriyi korumayı bil, akşam eve gelince takım elbiseni çıkarıp deri montunu giy.

    her zaman kravatın olabilir ama hiç yuların olmasın , her zaman bir patronun olabilir ama hiç efendin olmasın. eğer seni zincirliyorlarsa o patronu, arkadaşı ya da sevgiliyi dehleyip, kravatı çöz, kol saatini fırlatıp at, gemileri yakmayı bil.

    hayatımda tanımaktan keyif aldığım insanların neredeyse hepsi, günü geldiğinde hayatında radikal değişiklikler yaparken gözünü kırpmamış insanlardır.

    ve bu insanların neredeyse hepsi motorcudur.

    motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet dostluktur.

    bir motosiklet grubuna mutlaka gir. o motosiklet grubunun içerisindeki bir kavgaya ise asla girme. unutma ki insanın olduğu yerde sevgi de vardır, kavga da vardır. toplumdan soyut yaşama, yolu paylaş. ama kimliğini de kaybetme, yolunu şaşırma. toplumun içinde dur, ama tek başına ayakta dur, sonuçta yol yalnız senin yolundur unutma.

    herkesle konuştuğun gibi, her tip motora da bin, tutucu olma. "chopper gitmiyor, dönmüyor" diyenleri takma, altındaki v motorun ritmiyle dans etmeden isyanın ruhunu anlayamazsın. sıkı bir enduroyla off-road yapmadan doğaya fazla kavuşamazsın. ibrende bir kez olsun 200'leri görmeden de adrenalin seni ilk defa içki içmiş 15 yaşındaki kız gibi sarhoş eder durur. herkesi dinle ama hiç kimseye kulak asma. motosiklet türlerinin her biri farklı amaçlarla üretilmiştir, birini seçeceksen seç, ama hepsiyle barışık ol, hiçbirinin fanatiği olma.

    motosiklete bin oğlum, çünkü ben hep motosiklete bindim.

    ve şu hayatımda yaptığım en iyi şeylerden biri bu. tek bir dakikasından bile pişman değilim ve iyi kötü her maceramın kıymetini bildim.

    hayatta öğrendiğim birçok şeyi bu iki tekerlekli cansız makineden öğrendim.

    motosikletle yaşa oğlum ve aradan yıllar geçerse ve ben motosiklete binemeyecek durumda olursam, gel bana maceralarını anlat, nereleri keşfettiğini, kimlerle hırlaştığını, kimlerle dost olduğunu, hangi şarabı kiminle içip, hangi güneşi nerede batırdığını.

    eğer ben ölmüşsem de çok önemseme. motor üzerinde ölmüşsem neden pişman olmadığımı anlayacak tek kişi sen olacaksın. eğer ölmemişsem şu pembeli kıza sor bakalım ablası var mı?

    sana bırakacağım en büyük miras, işte bu hayat rehberi, motosikletli hayatın ta kendisidir.

    motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet hayatın ta kendisidir.




    Umarım 600RRla mutlu olursun.


    yorulup yazmışsın ama 2 paragrafı okuduktan sonra devamını okumama gerek kalmadı. çnk sen benim konuşabileceğim seviyede değilsin ne demek istediğimi bile anlamamışsın!!!

    1) Ben kimseyi motoru yok diye aşağılamadım olmayabilir de benim de hala yok!!! (hatta inşallah enkısa zamanda alırsın dedim o arkadaşa)

    2) Motor kıyaslaması yaparken honda 600cc cbr ile hyosung u karşılaştıran bir kişi kalkmış bana akıl vermeye çalışıyor daha fazla rencide etmemek için öyle yazdım!!!

    3) Benim tarzımdan hoşlanmayabilirsin ama saygı duymak zorundasın aynı benim sana duymak zorunda olduğum gibi.

    Her Türk filminde de vardır ya herkes konuşur konuşur en son bilge insan gelir 2 çift laf söyler olay kapanır film biter kendini o havaya da sokmana gerek yok.

    BU FORUMA YAZMADAN ÖNCE BEN DE KORKUYODUM O MOTORDAN AMA ARTIK KESİN KARARLIYIM. SİZLERİN SAYESİNDE ÇOK SAĞOLUN...
    Unutmayın ki tecrübe sonradan kazanılan bir yeti dir. Bunu kimi insan 2 günde kimi insan 2 yılda kazanır kabiliyetine göre değişir. Motoru aldığım günden itibaren hergün forumda yazacağım o zaman sanırım daha iyi tanımış olacağız birbirimizi kabiliyet ve tecrübe kabiliyeti konusunda........

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:40 ----------

    Alıntı asivezor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence bu arkadaş kendine aşırı güveniyor ve yorumlar yazıldıkça agresifleşiyor. mademki insanların senin için içten ve iyi niyetli söylemlerini ciddiye almayacaksın neden burada fikir alışverişi yapıyorsun. insanlar sana yanlış olanı göstermeye çalışıyor. eger ölümden korkmuyorsan yada sakat kalmaktan ki böyle birşey senin için söz konusu oldugunu sanmıyorum git al bin gez toz burayada yeni motorum de birkaç foto da koy insanlar seni tebrik etsin kullanırken geçirebilecegin muhtemel bir kazada birisi senin adına taziye topigi açar. kimsenin zamanını boşa harcamaya hakkın yok. insanlar uzun uzun yazıyor yok efendim 600rr ın elcigini tutmamış insanlar bana akıl veriyor gibisinden bir yaklaşımla bi yere varamazsın. buradaki insanlar alma diyorsa ve seni böyle yönlendirmek istiyorsa alsan ne kaybı olacak almasan ne kaybı olacak bir düşün. git kardeş sen elaleme akıl danışma istedigin motoru al.

    şu sözümde kulagına küpe olsun bir scooter yada tek ve iki silindirli motorda kazalar genelde başkasının hatalarından kaynaklanır. ama ss de durum farklıdır. saniyeler içinde bir kamyonun arkasında bitiverirsin ve en ufak bir temas yada panik koparır seni hayattan. dahada yazmaya gerek yok
    anlamadığım bir konu var neden bazı arkadaşlar benim birilerini aşağılamaya çalıştığımı zannediyor???
    TOPİC OLARAK İLK MOTORU CBR600RR OLUP DA HAYATTA KALAN YOK MU DİYE YAZDIM!!! AMA DAHA 600RR KULLANMAMIŞ BİRİSİNİN BANA YORUM YAZMASI SİNİR BOZUCU ÇÜNKÜ YOK ÜSTÜNDEN ATAR YOK ÖLÜRSÜN YOK BİLMEM NE!!!! BU YORUMLARI YAPABİLMEK İÇİN ÖNCELİKLE MOTORA BİNMİŞ OLMAK LAZIM DEMEK İSTİYORUM KİMSEYİ FALAN DA AŞAĞILAMAYA ÇALIŞMIYORUM ASLA AŞAĞILAMADIM DA BU GÜNE KADAR HAYATIMDA....

  14. #74
    EruKING - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R 2010
    Az çok analiz yaptım. Ama burdaki arkadaşın 600 cc bir motor istemesi, kim ne derse desin tamamen özentilik. Bmw demişsin, 220km gördüm demişsin. BMW 1200-1300kg 110-130bg gücünde, 600 rr ise 118 hp ve 184 kg ağırlığında. Sence kim daha seri ? Ve motor iki teker, araba 4 teker. Arabada 220 km de motor kadar kesinlikle hızı hissetmezsin. Ve arabada kontolü bir şekilde yine toparlarsın, ama motorda çok zor. Ki sen iki teker üzerinde ne kadar kıvraksın ? Bence sen tamamen. motoru hava atma aracı, o lastiklerin kalınlığı ve çıkardığı ses için istiyorsun. Bunu geç aynanın karşısına yüzüne söyle. Gözlerine bakabiliyorsan, gel buraya de EruKING sen yalancısın. Eyvallah diyicem bende...
    Birde burası forum seni tanımazlar etmezler. Konuyu açmışsın insanlar sana yardımcı olsun diye. Ama ne saygı, ne birşey. Sana okey diyeni sevmişsin, demeyeni bi dövmediğin kalmış. Hayat senin hayatın, can senin canın, bari kötü birşey olucaksa bile, ki olmasın ne olursa olsun. Önemli olan başkalarına zarar vermemektir.
    Madem kararlısın hiç açma konu. Boşunada kalp kırma.
    ha unutmadan mustang 4 tekerdir ve 1,5 tonun üzerindedir. Sen daha motorla, arabanın seriliğini farkedememişsin.
    Belki gülücen ama sana güzel bir bianchi tavsiye ediyorum.. İyi düşünmeler... Düşüncelerim bu, seninde laik bir insan olduğunu düşünerek, düşüncelerime saygı duyduğunu ümit ediyorum. Selametle...

  15. #75

    Üyelik
    09 Kasım 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli kardeşim,

    1 - İlk motorum CBR 600RR olacak,
    2 - 28 yaşındayım bundan önce çok arabam oldu,
    3 - 25 yaşında bmw 3.18e sahip oldum, herkes parçası pahalı, altında tutamazsın bilmem ne dedi,
    4 - Sonuç olarak gaz teli elimde olacak aynen arabalardaki gaz pedalı gibi, herkes bu makineden sanki mustang gibi bahsediyor ama kullanan hükmeden ben olacağım!!
    5 - Son olarak motor kullanmayı zar zor becermiş arkadaşlar hayatta yaptığınız en önemli şeymiş gibi bahsetmeniz beni sadece güldürüyor
    6 - Arkadaşım 600rr yerine her ne sebeple olursa olsun hyosung diyosan bana ben seni kaale almam kusura bakma!

    Bunların senin sözlerin. Şimdi detayna girmek istemiyorum ama bunların hepsini alt alta koyduğumda seni ciddi veya değil, %99 bir kazanın beklediğini söyleyebilirim. Yanlış anlama kesinlikle hakaret veya küçümseme için yazmıyorum amacım sadece yardımcı olmak. Kendinin de kabul edeceğini tahmin ederek söylüyorum ki şu anda motosiklet kültürüne sahip değilsin ve almak istediğin motosiklet zihnen belirli bir olgunluğa ulaşmadan kullanılabilecek bir makina değil. Yine de sen bilirsin, şimdiden hayırlı olsun.

    Not : Karşılaştırma için yazıyorum, Hyosung Gt250'nin bile senin kullandığım 3.18 BMW kadar seri olduğuna emin olabilirsin. CBR600RR'ı artık kendin düşün.

    Evet kaza yapılabilir ciddi olur ya da olmaz. heran başımıza gelebilir. Benim amacım gerçek CBR600rr kullanıcılardan tavsiye almak başka bişey değil. Herkes ölürsün yazıyo sap yiyip saman .. anlamı ne?
    Ben Honda ve hyosung teknolojileri yüzünden öyle söyledim o arkadaşa aşağılamak için değil tekrar söylüyorum.........
    Senin karşılaştırman da serilikten bahsetmişsin farklı noktalardan bakıyoruz olaylara!!!

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:02 ----------

    Alıntı EruKING adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Az çok analiz yaptım. Ama burdaki arkadaşın 600 cc bir motor istemesi, kim ne derse desin tamamen özentilik. Bmw demişsin, 220km gördüm demişsin. BMW 1200-1300kg 110-130bg gücünde, 600 rr ise 118 hp ve 184 kg ağırlığında. Sence kim daha seri ? Ve motor iki teker, araba 4 teker. Arabada 220 km de motor kadar kesinlikle hızı hissetmezsin. Ve arabada kontolü bir şekilde yine toparlarsın, ama motorda çok zor. Ki sen iki teker üzerinde ne kadar kıvraksın ? Bence sen tamamen. motoru hava atma aracı, o lastiklerin kalınlığı ve çıkardığı ses için istiyorsun. Bunu geç aynanın karşısına yüzüne söyle. Gözlerine bakabiliyorsan, gel buraya de EruKING sen yalancısın. Eyvallah diyicem bende...
    Birde burası forum seni tanımazlar etmezler. Konuyu açmışsın insanlar sana yardımcı olsun diye. Ama ne saygı, ne birşey. Sana okey diyeni sevmişsin, demeyeni bi dövmediğin kalmış. Hayat senin hayatın, can senin canın, bari kötü birşey olucaksa bile, ki olmasın ne olursa olsun. Önemli olan başkalarına zarar vermemektir.
    Madem kararlısın hiç açma konu. Boşunada kalp kırma.
    ha unutmadan mustang 4 tekerdir ve 1,5 tonun üzerindedir. Sen daha motorla, arabanın seriliğini farkedememişsin.
    Belki gülücen ama sana güzel bir bianchi tavsiye ediyorum.. İyi düşünmeler... Düşüncelerim bu, seninde laik bir insan olduğunu düşünerek, düşüncelerime saygı duyduğunu ümit ediyorum. Selametle...
    Evet laik bir insanım saygı duyuyorum! Ben BMWden bahsederken yerine göre hız yaparım demeye çalıştım hep ama bu forumdaki arkadaşlar beni yanlış anlamakta kararlı sanırım!!! ARABAYLA MOTORU KIYASLAMADIM YANİ!!!

    BU ARADA MUSTANG BİR ARABA MARKASIDIR AYNI ZAMANDA
    MUSTANG İNGİLİZCEDE "VAHŞİ AT" ANLAMINA GELİYOR SEVGİLİ ARKADAŞIM

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:06 ----------

    arkadaşlar ben daha başka birşey yazmıcam buraya çünkü insanlar farklı algılamalar içerisindeler sebebini anlamadığım bir şekilde

  16. #76
    EruKING - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R 2010
    Arkadaşım mustang araba markası değildir. Fordun modelidir.
    Burda kelime oyunu yapmıyorum. Bir şeyi doğru bil diye yazdım.
    Ve sen çok gerilmişsin. Sakinleş biraz. Tamam al motorunu hayırlı olsun^^^
    Fikir öğrenmek için açmışsın. Fikirlere ters çıkıyorsun. Al onları, kendine göre uyarla. Benim düşüncem buydu, ha bu adam böyle dedi. Değerlendir biraz. Ortamı germeye gerek yokki:S

  17. #77

    Üyelik
    10 Mart 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    -
    19gok07han arkadaşım,

    Mogli'nin yazdıklarını bence sonuna kadar oku. Sevmesen de oku, sonra bu sitede bu tür yüksek cc'li ve beygirli motorlarla başlamak isteyen arkadaşların açtığı tüm başlıkları da oku. İnan şu an seni anlıyorum, sanki birkaç kişi "evet, tabi alabilirsin" diye cevap verince senin de için rahatlayacak, ama şunu hep bil ki durum öyle değil.

    Eğer şansın varsa, lütfen git 40-50 beygir arası bir motoru biraz kullan ve bu motorların bile ani hızlanmalarının orta sınıf otomobillerden ve hatta 3.18 ve muadillerinden kat kat iyi olduğunu göreceksin.

    Umarım, kararını iyi düşündükten sonra verirsin ve herşeye rağmen 600rr alacak olursan da, çok dikkatli olursun. Şimdiden iyi sürüşler.

  18. #78
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    Alıntı 19gok07han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TOPİC OLARAK İLK MOTORU CBR600RR OLUP DA HAYATTA KALAN YOK MU DİYE YAZDIM!!! AMA DAHA 600RR KULLANMAMIŞ BİRİSİNİN BANA YORUM YAZMASI SİNİR BOZUCU ÇÜNKÜ YOK ÜSTÜNDEN ATAR YOK ÖLÜRSÜN YOK BİLMEM NE!!!! BU YORUMLARI YAPABİLMEK İÇİN ÖNCELİKLE MOTORA BİNMİŞ OLMAK LAZIM DEMEK İSTİYORUM KİMSEYİ FALAN DA AŞAĞILAMAYA ÇALIŞMIYORUM ASLA AŞAĞILAMADIM DA BU GÜNE KADAR HAYATIMDA....
    daha önceki mesajımda daha olumlu yaklaşmıştım ancak bu agresiflik ile iyice düşünmen gerektiğine karar verdim.

    Yukarıdaki soruna gelince

    ilk motoru 600 cc ve üstü olan ama aramızda olmadıkları için şuan yazamayan rahmetli arkadaşlar vardır.

    ilk motoru 600 cc ve üstü olan ama aramızda oldukları halde bendeki şans bu arkadaşta olmayabilir diye yazmayan arkadaşlar da vardır.
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  19. #79

    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    artık yok.. beklemede
    bence boşuna konuşup vakit kaybediyoruz daha verimli konulara vakit ayırsak iyi olur.. kardeşim sende git 600 rr mı alcan 1000 rr mı alcan ne alacaksan al ondan sonra yaz..bi deli kuyuya taş attı bin akıllı çıkarmaya çalışıyor.. madem topic açıp insanların fikirlerini soruyorsun o zaman bu fikirlere saygı duymak zorundasın

  20. #80
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    öldürürse iyidir. süründürmesin
    öyle yada böyle tercih işi sonuçta.
    ekonomiye de bakar. bende isterim 600 ile başlamak riskli de olurdu . malum o kadar param yoktu
    hele hele düşersem tamir ettirecek para daha önemli bence. iyi kötü 12- 13 bn bulunur alınır da sonrasını düşünüyoum ben daha çok.
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler