İşte motor kardeşliği işte motor dostluğu diyoruz
sonrada hemen hemen her konuda biribirimize giriyoruz bu mudur motor kardeşliği ?
Ha sanal ha reel hep aynı tango canım Türkiyem
arada bir yabancı sitelerin forumlarınada bir göz atın bakın nasıl yazışmalar oluyor oralarda ,bilen konuşur yazar ,bilmeyen susar yazmaz ama böle kıyasıya çekişmleler pek nadirdir ...olursada düzeyli olur..
denge konusunda problemli , oturma / sürüş pozisyonu sıkıntılı , turu zayıf , böbrek taşlarına düşman bir makina
vibrasyondan sürekli vidaları gevşeyen bir motor benim binerek ve gözlemleyerek söyleyebileceklerim bundan ibarettir.
bu arada yorumlara alınan , kırılan arkadaslar olmuş her malın iyisi kötüsü ve bunlarında bir alıcısı var ...
kötüleyici yorum yapan arkadasların bir çoğu bilerek para ödeyerek motoru almış binmiş ve tecrübelerini paylaşmış olduğunu görüyorum.
edinilen tecrübeyi paylaştıkları için arkadaslara kızamayız tecrübenin açılımı bildiğiniz gibi yediğiniz kazıkların bileşkesidir.
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
Hyosung GT250R
görünüşü iyi 5 vites li 3.000 den sonra reaksıyon gösterdiğini söylüyolar 175 km falan basar
sana ek olarak yamaha tzr 50 bi araştır derim
birbirimize küsmeyelim ...kalp kırmayalım...kötf bi laf konusmussam kendi adıma özur dilerım...
sonuç olarak
arkadasim motor tamirinden anlamıyorsan alma racer
ben 2 hafta önce 2. el aldım...subap ayarını yaptım...elektrık arızaları vardı onları hallettim...gecen salak bi vida yüzünden motor kitledi...sebebide startörün vidasi cıkmis...mıkntısla bırbırıne kıtlemis....motorun her tarafını söktum suan geri topladım...ben suanda oldugu gibi el becerime ustalığıma güvendigim için aldım...
bu islerden anlamıyorsan alma racer...
kesinlikle uzak dur diyorum bundan.bir çok tamirci bu motosiklete teneke diyor.eğer racer olmasada olur diyorsan gidip ybr bakmanı tavsiye ederim 2. el piyasasıda fazla pahalı değil.
A p s u v A
Derdim kimseye ukalalık veya kalbini kırmak degil.
Derim Sadece bes para etmez bir motor yuzunden yarın bir gun uzulmeyin...
Ben yasadım biliyorum...
Siz de aynı sıkıntılara dusmeyin hepsi bu.
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
Teşekkür ederim arkadaşlar yorumlar ve öneriler için
[B]Önce eğitim (her konuda)[/B]
ne kadar para o kadar köfte.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
yaa arkadaşlar bende racer almayı düşünüyordum ama herkez arka tekerleğin gevşemesinden ve dengesiz bir motor olduğundan bahsediyor bana 3.000 ile 3.500 arasında bir motor önere bilirmisiniz yada alırsam kanuninin hangi motorunu alayım cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler
adamım r125 i bi salla oradan.bu kadar gereksiz bi motosiklet olamaz.onun yerine ninja 250r alırsın neredeyse o paraya.anladıgım kadarıyla racing tarz bi motosiklet istiyosun.ybr ile cbf i kıyaslamak cok zor hiç o konuya girme gt250r japon değil o yüzden asla ve asla tavsiye etmem.bence cbr 125 lere bi bak.ben o kadar memnunumki gidip bi tane daha alasım geliyor
Racer 200 pek kaliteli motor değildir , Ama bilenleriniz bilir racer 200 ile başlık açan niceman arkadaşımız hala aynı motora binmektedir :D Kendisi racer la ilgili en çok şikayet eden ve racer i alan ilk 10 kişiden birisidir...
Listende çin malı olmayan,kore malı sadece Hyosung var. 2007 de isviçrede en iyi geçiş motoru seçilen ve yabancı dergilerde rakip olarak sadece ninja ile kıyaslanan bir motosiklettir gt250r.250 cc 29 hp gücü, kaliteli fren sistemi var.Maalesef ybr ve cbf gibi segmenti dahi tutmayan bir kıyaslama tablosu oluşturmuşsun. Çok temizini ikinci el bulabilirsen üzmeyecektir.
GT250R hakkında özet bilgi…
Hyosung GT250R
MOTOR TiPi DOHC - 8 Subap Yag Sogutmali
MARS - Elektrikli
HACiM - 249c
BEYGiR GUCU - 29 hp
SiLiNDiR ADEDi - 2 Adet
UZUN. x GEN. x YUK - 2080x760x1120mm
TEKERLEK MESAFESi - 1445mm
SELE YUKSEKLiGi - 795 mm
AGIRLIK - 150 kg
ViTES YAPISI - 5 ViTES
FRENLER - On cift disk / Arka tek disk
LASTiKLER - 110/70-17 54H on / 150/70-17 69H arka
YAKIT TANKI - 17 Litre
Hyosung(korea)
1958 Hyosung Group of industries
1978 Hyosung Motors & Machinery Inc. kuruldu
1979 Japon Suzuki Motor Corps. lisansi ile Suzuki modelleri uretmeye basladi
1980 Changwon fabrikasi tamamlandi
1982 ihracat basladi
1986 Kendi Ar-Ge departmani
1988 Seul Olimpiyatlarinin resmi motosiklet saglayicisi
1990 Daesung 'da ki 2. fabrika tamamlandi
2005 ispanya'da en cok satan model
2007 Avrupanin en iyi gecis modeli secilmistir.
GT 250 R hakkinda genel izlenimler...
*On fren manetinde mesafe ayari yok.
*Akuye ulasmak kolay, akuye ulasmak icin depo, yan grenajlar.. vs.. sokmek gerekmiyor.
*Kornasi, 100 km nin uzerinde cok zayif kaliyor
*Lastikler, kuru yolda basarili. Islak zeminde biraz dikkat istiyor.
* Motosiklette oldukca buyuk iki tane disk var, rakiplerine farki fren konusunda atiyor. TCTC marka cift pistonlu kaliperli onde 300 mm capli iki adet disk, arka frende ise yine cift pistonlu 230 mm capinda bir disk mevcut. Her iki freninde dozajlamasi guzel. Arka fren siz istemedikce kilitlenmiyor.
*Grenajlardaki hava akim yerleri motora daha sportif bir hava vermis.
*Far aydinlatmasi yeterli.
*Amortisorler sorunsuz ama rebound ve damper ayari mevcut degil.
*Motosikletin aynalari dizayn olarak guzel. Gorus alani dar.
*Dusme takozu-koruma demiri takilacak yer gorunmuyor.
*100 km de 3.5 ile 4 litre arasi tuketim var.
*Her vites 3500 devir ustunde canlaniyor.
Hicbir motor laf olsun diye en cok satan ve en iyi gecis motoru olarak secilmez.
Sase olayina gelince,dolgun goruntusu ile yanina cbr 125 ve ya ninja 250 koydugunuzda cok daha goz dolduruyor. Dengesi gayet duzgun fakat test kisminda yazdigim gibi daha kaliteli lastik kullanilirsa islak zeminde kayma olayi biter.
Alternatifi olan tek motor ninja 250 33hp,yani 4hp guc farki var sadece...Ama arada yaklasik 3000 ytl fark mevcut.Dolayisiyla injeksiyonlu s&t modelleri kesinlikle parasinin hakkini veriyor.ikinci eldeki cuzzi fiyat dusmesinden de bunu gorebilirsiniz. :p
Konu ingiliz mcn dergisinde ele alinmis zamaninda.Asagidaki linkten video kiyaslamasina bir bakiniz.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/Ne...yosung-gt250r/
motorun cussesini merak edenler icin, honda cbr 125 le bi karsilastirma
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Hiç bir aracın kusursuz olarak üretileceğini sanmıyorum.
Çin malı kötüdür diyenlere, Kenbo Sport 125cc motorumla elektirik ve mekanik hiç bir arıza yaşamadan, 5 yıl yol gittik. 11,000 km. de sattım. 5 yıl içersinde 3 kez servis yüzü gördü. O da yağ değişimi ve normal bakımlarını yaptırmak için. Motora elimi sürmeyi hiç sevmem çocukluğumdan gelen tiksinti diyelim. Babam sürekli motor tamiri yapardı da
Tüm kötülemelere rağmen, Çevremdeki herkesin Cbr125 yada CFB 150 al demesine rağmen
gidip kanuni 200 racer aldım. Pişman değilim. 375 km.deyim. Hiç bir arıza ile karşılaşmadım. İnşallah da karşılaşmam. Fırsat buldukça km. yapmaya çalışıyorum. Tavsiye ile alıp pişman olmaktansa görerek beğendiğini al derim. Ben aylarca CBR ve CFB'yi inceledim. Bindim sürdüm. Kanuniyi aldım kaçtım. Gerisi benim için boş diyorum.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)