Bana da herkes soruyor, eee bu kadar giyinmişsin boyun bölgen ne olacak diye.. Orası için de bişey var da ben mi bilmiyorum..
Bana da herkes soruyor, eee bu kadar giyinmişsin boyun bölgen ne olacak diye.. Orası için de bişey var da ben mi bilmiyorum..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
bu tulum dediler tulumda boyunu korumuyo benim bildigi kadariyla. ve kıyafet ve ask gercekten hayat kurtarıyor. kask alirkende kesinlikle ucuza kacmamak lazim bence. ben ilk motorumu aldigimda bana kask hediye etmislerdi elimden dustugunde kask 2ye ayrildi
GT650R
herkes ne kadar yapar bilemem ama ben motora binerken kesin Ayet-el Kürsi okurum,manevi zırhım olduğuna inanırım
tabiki tedbirimi alır,kaskımı takarım vs.;önce tedbir sonra takdir...
güzel bir konu hakkaten,ama ders almasını bilene!
aslında karakterlere göre motor sınırlaması yapılsa çok iyi olur,çabuk sinirlenen,amiyane tabirle gazcı bir kişilikte birisine kesinlikle hızlı bir motor verilmemeli veya yakınları aldırmamalı
tecrübe mutlaka ama mutlaka önemli,bende modifikasyon vb. işlerine acayip meraklıyımdır,scooter aldığımı gören arkadaşlar acayip garipsedi
ama emeklemeden yürümek olmuyor malesef
250'lik bir SS istiyorum ama sırf sesi ve görüntüsü için(başkalarına hava atmak için mi? : hayır,kendimi tatmin etmek için!)
ailede karşı çıkıyor: "o kadar para verdik,biraz daha verirdik onu alırdın,şimdi bir daha mı masraf edeksin ?" diye
bende isterim ama tabi ki tecrübe, tecrübe ...
tecrübe diyoruz ama arkadaşlarında belirttiği gibi bu bizde sürekli bir güven duygusu yaşatmamalı
Allah korusun bir anlık dalgınlık ile meydana geliyor herşey
herkes kendini biliyor,100 cc'lik scooterın suyunu çıkaracak derecede adamlar SS'lere özeniyor
daha kask takmasına ikna edemediğim bir arkadaşımında içi gidiyor,imkan olsa alacağım diyor
"ya bende bu scooter ile bile ne tehlikeler atlattım" diyor vatandaş
arkasına bir biniyorum ki atlattığı kazaların hiçte tesadüf olmadığına şahit oluyorum
asgari kuralları bilmek çok önemli,inş. hepimiz bunları yaşamadan öğreniriz
benim aklıma gelenler
- insanımız trafikte genelde kendinden başka kimse yokmuş gibi hareket ediyor
-kurallarda neymiş,ışıklarda hiç beklemem diyen bir yığın insan var
-en ufak bir kıvılcımla hayatını riske atacak kadar gaza gelen onlarca genç var
Allah hepimizi trafiğin şerrinden korusun diyeyim,nasıl bir tabirdir bilemem ama bu ülke trafiğinde yürümek bile bir risk bu açıdan böyle bir yakıştırma doğru olabilir!
Ölen arkadaşların mekanı cennet olsun
bende her motorun insanlarin karakterini ifade ettigine inanırım. ben kendim i bildim bileli cruiser severim ilk suzuki gn 250 sonra tiger 250 simdi de hyosun gv 650. hayatımdan cok memnunum motorumdan da cok memnunum. sana katiliyor ve olen arkadaslara rahmet diliyorum! hepsinin mekanı cennet olsun.
GT650R
aslında kazalardan ne kadar ders çıkarıyoruz bundan emin değilim çünkü her dakka kaza oluyo ve bu beni üzüyo aslın da bazı eylem planları kafamda var bunları konu başlığı açarak sizlerle paylaşmak istiyorum son olarak ):savaşa giden askerler zırhlı giyerler ve bir çoğu ölüceğini bilir ama yinede zırh giyer çünkü dost larım sağ kalma ihtimalleri her zaman vardır :(
neden sizin kazalardan sağ çıkma şansınız olmasın bunu düşünün
aaa ozrace kardeşim nasıl motor kullandığım hakkında hic bilgin yok ben biraz anlatayım istanbulda motor kullanıoyrum super sporta yakın bi model benimki fakat şuana kadar kimseyle yarışmış değilim (trafiğe çıkarken egomu eve bırakırım;) küçükmotorların yanından gecerken ara gaz vermem, ışıkta ön kaldırarak kalkmam, şehir icindede vınvın yapmayı hic sevmem, yolumdan akar giderim ama açık bi yola otobana geldimmi keyfimi yaparım cekerim gazı sona kadar sağ sol Allah ne verdiyse giderim
otobana bile güvenemiyor insan yav,sağı solu kapalı ama köpek vs. çıkıyor
bende derim her zaman bölünmemiş yolda önünü görebiliyorsan basabilirsin diye ama motor üstünde olunca başka şeyleride göz önünde bulundurmak gerekiyor
geçen arkadaşım Abant'tan gelirken arabası bir köpeğe çarptı 110 km hız ile
Allah'tan bariyerlere falan girmedi,sadece tampon gitmiş o kadar,hayvan tabi mefta olmuş
motor ile köğeğe çarpmak... Aman Allah korusun!
Yoksa aman kaza işte diyip geçirtirirmisiniz ben çok kaza yapmışımdır ama bi gün cupla rampa yukarı kaptırıyordum yan sokaktan bi transporter çıktı frensiz göbekleme çarptım.. O gün bugündür yol ağızlarına yavaş girerim..
yeni yağmur yağmaya başladığında motorlaydık yerler buz gibi kaygandı aksine birde önümüzde kadın şoför vardı. önü 3 araba boyu boştu bir anda kalktı sonra hemen durdu ani fren yapınca arka taraf kaydı sağa doğru yattık aldığım ders bi daha aynı olayı yaşarsam nazik davranmıcam
ilk motorumu garajdan çıkarırken devirmiştim. garaj hafif meyilli olduğu için sert ön frende yatı veriyor motor
Drift Religion
iki kiŞi Teker Yapardım DAha GüzeL Ve ZevkLi oLurdu Taa aRkamdaki kaLçasının üStüne düŞene Kadar (: aRtık Tek Yapıcaksam Tek Yapıyorum (: (aLıntı..)
[B][I][COLOR="DarkRed"]aRamızdaki Tek Fark Şanzuman!. Sen: 6 viteS, 5 iLeri, 1 Geri.
ßen iSe: 5 Vites,5 iLeri.[/COLOR][/I][/B] [COLOR="Black"][B]Saadettin KartoğuLLarı Sado.. O Rh (-)[/B][/COLOR]
amaaann.. hayat öğretiyor zaten herzaman bişiler..
Akşam gezmeden dönüyoruz. Ben artçıyom. Arkdaş şehiriçinde biraz hız yaptı. Sonra aniden yanan kırmızıda durmak zorunda kaldı. Arka fren biraz ses yaptığı için ön frene asıldı. Tesadüfün böylesi tam ışığın olduğu kavşak ıslakmış. Ön freni de sıkınca biz yerleri söyle bir öpelim dedik.
Çıkarılan dersler;
-Şehir içinde fazla hız yapma.
-Kavşaklara ve ışıklara yavaş gir.
-Asla ve asla ıslak zeminde sadece ön freni kullanma.
-Yeni aldığın pantolonla motora binme (Yeni gıcır gıxır pantolon yırtılmıştı daha 1 günlüktü)
MoToSikLeT KuLLaNMaK BiR TuTKuDuR.
::tutkuy::
özellikle benzinlik giriş ve çıkışlarına çok dikkat ederim..
cünkü ilk kazamı önümde giden bir arabanın tam benzinlik girişine geldiginde ani bir manevra ile benzinliğe dalmasıyla yere düşmekle yaşamıstım..
Önünüzde büyük bir araç varsa ve napıcağı belirsiz bir dolmuşcuysa sakın ve sakın yakın takip yapmayın sonra benim gibi motoru dolmuşun altına sokarsınız
2.si ise tekerleriniz kabak olmuşsa sakın sokaklara dönerken fazla yatırmayın yoksa bir an motorun kıçını yanınızda görme ihtimaliniz çok fazla ben gördüm sonra bide yeri gördüm
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
kendime güvendim viraja hızlı girdim ölümden döndüm
bi daha hayatta kendime güvenmem
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
az önce yollardaydım bir tır ışıklara yaklaşırken frene asıldı ama öyle bi ses geliyoki balatalr bitmiş dedim belanı benden bulma içimden dedim arayı actım sakata gelmiyim dedim
ıslak zeminlerde daha dikkatli olalım özellikle virajlarda ve dik yokuşlarda
Yağmurlu bir gündü karaköyden levente giderken akıllılık yapıp tramvay yoluna girdim. Tramvay yolunda iki rayın tam ortasından gidiyordum, yola ilk girdiğimde ortalamak için mecbur ilk rayın üzerinden geçtim ve geçerken biraz yalpalama olmuştu toparladım.. Ancak ilerde yolun tam ortasında polisi gördüm ve tekrar yola gireyim diye direksiyonu kırıverdim.. Sürat de 30-40. Korumalıklar kurtardı tabi. Ama güzelim kymconun ön sağ tarafındaki o küçük kırık hala gözüme batar..
Yani yağmurlu havalarda raylara dikkat arkadaşlar..
paralı yol giriş çıkış gişelerinde bazen gişeye 5-10 metre kala güzel yağ birikintileri oluyor. düşmedim ama motoru zor toparladım. dikkat buyurun.
can't be worried about that shit. life goes on man.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)