arkadaşımın kuzeni kayar ve omuzunu kırar platin baglanır kemiklere ,arkaşım banada tembihler aman aman çok dikkatli ol diye !ama geç kalmıştı tembihinde ben o tecrübeyi yaşamıştım bıraz ağrı ile
arkadaşımın kuzeni kayar ve omuzunu kırar platin baglanır kemiklere ,arkaşım banada tembihler aman aman çok dikkatli ol diye !ama geç kalmıştı tembihinde ben o tecrübeyi yaşamıştım bıraz ağrı ile
geçmiş olsun..
ne çok düşen varmış raylarda yahu. önceden söyleseydiniz belki bu başlığı açan arkadaşta düşmezdi
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
Gecmis olsun arkadasim..
Üzülerek görüyorumki ray larin tehlikesini bilmiyen arkadaslar var..
Hele hele birde islak olursa aynen sabun gibi o raylar bunu unutmayin..
Burada tramvay yollari cok oldugundan hergün yasiyoruz biz bunu.
Bende birkackere kaydim bildigim halde ama düsmedim daha..
Hele scoter gibi hafif motorlar harika kayiyor raylarda bunu belirteyim.
Asagidaki yaziyi Almanca olarak buldum nette..
Tercüme etmeye calisacagim.. Yanlislarimi bulan arkadaslar memnuniyetle düzeltebilirler..
Yazi su
Metall auf der Straße: Schienen und Kanaldeckel
Über die insbesondere bei Nässe extrem glatten Schienen sollten wir im
stumpfen Winkel und mit möglichst geringer Schräglage fahren, um 90°
Schräglage zu vermeiden.
Kanaldeckel, die häufig auch noch vertieft oder erhöht zur Fahrbahn liegen
sorgen bei Nässe gleichermaßen für einen erhöhten Adrenalinspiegel. Auch diese
sollten wir meiden oder mit wenig Schräglage überfahren
Falls es zum „Rutscherle“ kommt, was unser Popometer in der Regel übrigens
viiiieeeel schlimmer empfindet, als es war, sollten Panikreaktionen- wie Bremsen
oder Lenkervereißen- möglichst vermieden werden. Auch hier gilt mal wieder die
Devise: Immer schön locker bleiben.
Türkcesi
Yollarda Metal: Raylari ve kanal kapaklarini 90 derece yan yatarak gecmek istemiyorsak bunlari kör acidan ve cok az yan yatarak gecmeliyiz.
Yol tabanindan yüksek yada alcak olan kanal kapaklarida yagmurlu havalarda adrenalinimizin yükselmesini saglar. Bunlari mümkün oldugu kadar gecmemeli yada mümkün oldugu kadar yan yatmamaya dikkat edilmelidir.
Eger yinede kayma olayi olursa, gercekte popometremiz oldugundan daha kötü hisseder bunu. bu durumlarda panik hareketlerden Fren yada direksiyonu kirma olaylarindan sakinmamiz gerek. Herzamanki gibi buradada kural: Sakin olunmali
bu raylar ne kadar tehlikeliymiş meğer ...var mı bunun gibi bilmediğimiz kaygan zeminler ???
geçmiş olsun. tek başına yaşasaydın daha az üzülürdün gibi... kız arkadaşınla düşmek gerçekten kötü :(
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Raylara mümkün olduğunca dik açıyla girin arkadaşlar,böylece motorun kayma şansını azaltırsınız.aynı şey küçük yükselti ve kaldırımlar için de geçerlidir.Kazasız sürüşler dilerim...
FARIN DA AÇIK OLSUN YOLUNDA...
Geçmiş Olsun. Çok haklısın aynı tehlikeyi bende yaşadım düşmedim ama motor altımda Z çizmiştir herhalde zor toparlamıştım.Bunun sebebi sanırım tekerleğin asfalttan sonra rayın üzerine cıkarken fazla sıcak olması normalde bu durum asfaltta yol tutuşunu arttırır ama raylarda bu durum söz konusu değil.Tamamını sıcaklıktan dolayı da değil sonucta onu teker için çucuk diye düşünebiliriz buda bize denge sorununu ortaya cıkarıyor ..
Regal Raptor 150 5.000KM - Regal Raptor Daytona 350 10.000KM - Yamaha MT-07 20.000KM
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)