Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Numaralı gözlük sorunu

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    02 Kasım 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DRZ400 SM
    Alıntı sularseller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimde hiç aklıma gelmedi bu ama canım gözlüğü bozmak yerine ucuz bir çerçeve alıp yapmak mantıklı.Link için teşekkürler.
    Evet. Adam gözlüklerinden birini bu şekilde sürüş gözlüğü yaptığını anlatıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Günlük hayatta kullanmıyordur onu.
    [B]J şimdi asker[/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    09 Haziran 2007
    Kaskla kullanılacak şekilde en profesyonel çalışan marka tag heuer (formula 1 pilotlarının kullandığı gözlük olarak tanınmıştı).Bu markanın gözlükleri 650.00 tl gibi başlıyor.Bence sadece motorda kullanmak için bu kadar para harcamaya gerek yok.Dunlop un nike ın gözlüklerinde var.Aslında bu işi cam numaralarını bilmeden söylemek zor.Bence çok sıkıntılı birşey çıkmaz yani 100-150 lira gibi çıkartılır.Veya evde bi kenar da atıl duran gözlüğünüz varsa onu da modifiye edebiliriz.Bunun için herhangi birşey istemem.www.efeoptik.com.tr vakit bulabilirseniz sitedeki modellerede bakabilirsiniz.

    saygılar

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:30 AM ----------

    Alıntı Jagadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de gözlük kullanıyorum ama sapların arkaya temas ettiği hiç aklıma gelmemişti. Sonra senin yazdıklarını okuyunca aşağıdaki sayfayı hatırladım ve anlatılan yöntem daha bir mantıklı geldi.

    http://www.webbikeworld.com/r4/motorcycle-glasses/

    Bu arada, günümüzde normal camlı gözlük pek kalmadı diye biliyorum. Organik camlar da bir nevi plastik. Öyle kolay kolay kırılır mı hakikaten? Kırılsa bile un ufak olup takan kişiye hasar verir mi? Organikten organiğe de fark vardır tabii ama polikarbonat gibi bir takım malzemeden yapılmış camlar kırılıp hasar vermeyi geçtik, küçük şarapnel parçalarını hatta ufak saçmaları bile durdurabiliyor. Peki bizdeki normal organik camlar da tehlike değil güvenlik unsuru olabilir mi?
    Evet bu aslında bı sıkıntıyı gidermenin en az masraflı yolu ama kolları kısaltılan gözlük normal kullanımda kavrama mesafesi azaldığı için çok gevşek bir gözlük haline geliyor ama kaskla çok rahat oluyor.Bir kenar da atıl duran bir gözlük varsa nasıl olsa bu gözlüğü artık kullanmıyorum kask gözlüğü yaparım diyerek ayarlama yapılabilir.

  3. #63
    sularseller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nexus 500
    Alıntı ahmet alan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaskla kullanılacak şekilde en profesyonel çalışan marka tag heuer (formula 1 pilotlarının kullandığı gözlük olarak tanınmıştı).Bu markanın gözlükleri 650.00 tl gibi başlıyor.Bence sadece motorda kullanmak için bu kadar para harcamaya gerek yok.Dunlop un nike ın gözlüklerinde var.Aslında bu işi cam numaralarını bilmeden söylemek zor.Bence çok sıkıntılı birşey çıkmaz yani 100-150 lira gibi çıkartılır.Veya evde bi kenar da atıl duran gözlüğünüz varsa onu da modifiye edebiliriz.Bunun için herhangi birşey istemem.www.efeoptik.com.tr vakit bulabilirseniz sitedeki modellerede bakabilirsiniz.

    saygılar

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:30 AM ----------



    Evet bu aslında bı sıkıntıyı gidermenin en az masraflı yolu ama kolları kısaltılan gözlük normal kullanımda kavrama mesafesi azaldığı için çok gevşek bir gözlük haline geliyor ama kaskla çok rahat oluyor.Bir kenar da atıl duran bir gözlük varsa nasıl olsa bu gözlüğü artık kullanmıyorum kask gözlüğü yaparım diyerek ayarlama yapılabilir.

    Ben böyle yapmayı düşünüyorum,ama yeriniz doğunbankta sanırım bir uğrar motosiklet için uygun nikelarada bakarım.Güzel modeller var ama tag heuer marka gozlukler 650 den baslıyor yazmıssınız ben devamlı kırdığım ve kaybettiğim için fazla pahalı gelir sanırım.Bu forumu bu yüzden seviyorum her iş kolundan insan var

  4. #64

    Üyelik
    02 Kasım 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DRZ400 SM

    Gözlüğü Budadım

    Sivrizekalı arkadaşınız bu kadar tüyo aldıktan sonra rahat duramadı, motosiklete binerken kullandığı numaralı güneş gözlüğünün kollarını budadı
    İşte fotoğraflar. Uçlardan yaklaşık üçer santim aldım. Karşılaştırma yapılabilsin diye sağ taraf kesik, sol taraf henüz bütünken çektim fotoğrafları.



    Kullandığım kask Şubert J1. Fakat onun içinde bile gözlük bir parça rahatsızlık veriyordu. Saat 6 yönüne bakmak için boynumu çevirdiğimde çerçeve tuhaf tuhaf esniyordu.
    Fakat operasyondan sonra gözlüğü kask içinde denediğimde gördüm ki o sorun ortadan kalkmış.

    Ayrıca gözlük kask takmazken de gayet sağlam duruyor gözümde. Hiç öyle düşecekmiş hissi falan vermiyor.
    [B]J şimdi asker[/B]

  5. #65
    vukuat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 TrAnSaLp SİYAH İNCİ
    dostum banada doktor vermıstı bunda üç dört sene önce hala evde duruyo bır turlu kullanamadım takmıs olsaydım sımdıye gozumuz duzelmıstı gerce o kadar bozuk degıl ama sanırım dünya göz hastanesınde lazerle tedavı edılıyomus bakalım bende yakında orayagıdıcem sende bı ugra nereye kadar takılırkı bu gozluk dımı yanı
    booş kooooooooooyyyy gitsin

  6. #66
    ochi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2009
    Şehir
    izmir
    damdan düşer gibi olacak ama ben göz hstl. uzmanıyım;öncelikle lazer dedğiniz famto lazer
    ile lasik(şu an en iyisi bu yöntem; 6 ayda bir yenisi çıkıyor teknik hala ideal değil,adamlar
    yapıp bizim gibi az gelişmiş beyinli insanların yaşadığı yerlere satıyorlar ve sonuçları değerlendiriyorlar.bizimkiler de tv lerde yurdışından hastalar(onların az gelişmişleri) geliyor diye övünüyorlar.)teknik özellikle eksi numaralarda başarılı(-2.00ile -6.00 Dypt.) iyi sonuç
    veriyor,tabii santral 5mm kornea yeterince kalın olmak kaydıyla.bu arada gece kamaşmaları
    önemli bir sorun.ayrıca gözün 20-40 yaş arası numaraları pek değişmediğinden teknik bu yıllara hizmet eder daha sonra hiçbir değişiklik olmasa bile yakın gözlük takılması gerekir.bana kalırsa,illa yaptırmak isteyenler geri dönüşümsüz olan bu yöntem yerine (lasik) , geri dönüşümü olan yüzeyel ablasyon tekniğini yaptırsınlar.numaralar 4-5 yılda geri geliyor ama hayatınızın aktif yıllarında rahat edip yaşlılığınıza kazık atmış olmuyorsunuz.son olarak yaşayan hiçbir göz doktorunun tekniği bulan dr.fyodorof ve en çok uygulayan dr.palikaris bile bu yöntemleri kendilerine uygulamamışlardır.
    çözüm:-öldükten sonra görmeye ihtiyacımız olmıyacağından kesinlikle tam kask tekılmalı.
    -gözlük ve lens için optisyen arkadaş herşeyi söylemiş zaten,ilave olarak numaralı yüzücü
    gözlükleri düşünülebilir fiyatları oldukça düştü 100 dolar civarında(yabancı sitelerde) kaskın
    altında çok rahat olur,renklileri bile var.
    -çok isteyenler de yüzeyel ablasyon yaptırabilirler.
    konuya böyle ortadan girdiğim için kusura bakmayın.kazasız belasız iyi sürüşler...

  7. #67

    Üyelik
    09 Haziran 2007
    Alıntı sularseller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben böyle yapmayı düşünüyorum,ama yeriniz doğunbankta sanırım bir uğrar motosiklet için uygun nikelarada bakarım.Güzel modeller var ama tag heuer marka gozlukler 650 den baslıyor yazmıssınız ben devamlı kırdığım ve kaybettiğim için fazla pahalı gelir sanırım.Bu forumu bu yüzden seviyorum her iş kolundan insan var
    - Ne zaman istersen beklerim dükkanda sürekli bir kask bulunur deneyerek bakarız.
    - Jagadam,kesilen sap uçlarını bence biraz yumuşatmalısın ok gibi olmuş.Aslında o uçlar için kalın spor bağlamalar var bu bağlamalardan takılırsa uçlar rahatsız etmez.
    - Bu arada Doktor bey lazerin her yönünü açık kalplilikle anlatmış teşekkür ederim .Her yerde bu açıklamaları duyamazsınız.Sitemizin ve Doktorumuzun kıymetini bilelim.

  8. #68
    groteks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda 750 shadow
    exess in şeffaf plastik bi modeli var. ben onu kullanıyordum yüze direk oturuyor ve kaskı takarkende çıkartırkende rahatsız etmiyor. farklı markalarda ona benzer gözlükler var ama onun kadar rahat değil.
    gözlükteki sorun darbe aldığında camının kırılması ve 1 yılı doldurduğunda çerçevenin çatlaması ve kırılması.

  9. #69
    olcaytoshow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Varadero
    zahmetli oluyor ama naparsınız

  10. #70
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı ochi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    damdan düşer gibi olacak ama ben göz hstl. uzmanıyım;öncelikle lazer dedğiniz famto lazer
    ile lasik(şu an en iyisi bu yöntem; 6 ayda bir yenisi çıkıyor teknik hala ideal değil,adamlar
    yapıp bizim gibi az gelişmiş beyinli insanların yaşadığı yerlere satıyorlar ve sonuçları değerlendiriyorlar.bizimkiler de tv lerde yurdışından hastalar(onların az gelişmişleri) geliyor diye övünüyorlar.)teknik özellikle eksi numaralarda başarılı(-2.00ile -6.00 Dypt.) iyi sonuç
    veriyor,tabii santral 5mm kornea yeterince kalın olmak kaydıyla.bu arada gece kamaşmaları
    önemli bir sorun.ayrıca gözün 20-40 yaş arası numaraları pek değişmediğinden teknik bu yıllara hizmet eder daha sonra hiçbir değişiklik olmasa bile yakın gözlük takılması gerekir.bana kalırsa,illa yaptırmak isteyenler geri dönüşümsüz olan bu yöntem yerine (lasik) , geri dönüşümü olan yüzeyel ablasyon tekniğini yaptırsınlar.numaralar 4-5 yılda geri geliyor ama hayatınızın aktif yıllarında rahat edip yaşlılığınıza kazık atmış olmuyorsunuz.son olarak yaşayan hiçbir göz doktorunun tekniği bulan dr.fyodorof ve en çok uygulayan dr.palikaris bile bu yöntemleri kendilerine uygulamamışlardır.
    çözüm:-öldükten sonra görmeye ihtiyacımız olmıyacağından kesinlikle tam kask tekılmalı.
    -gözlük ve lens için optisyen arkadaş herşeyi söylemiş zaten,ilave olarak numaralı yüzücü
    gözlükleri düşünülebilir fiyatları oldukça düştü 100 dolar civarında(yabancı sitelerde) kaskın
    altında çok rahat olur,renklileri bile var.
    -çok isteyenler de yüzeyel ablasyon yaptırabilirler.
    konuya böyle ortadan girdiğim için kusura bakmayın.kazasız belasız iyi sürüşler...
    Hocam çok yerinde oldu,gerçekten aydınlattınız,25 yıldır bu yüzden gözlükte vazgeçmedim.Teşekkürler.

  11. #71
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    Alıntı ochi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    damdan düşer gibi olacak ama ben göz hstl. uzmanıyım;öncelikle lazer dedğiniz famto lazer
    ile lasik(şu an en iyisi bu yöntem; 6 ayda bir yenisi çıkıyor teknik hala ideal değil,adamlar
    yapıp bizim gibi az gelişmiş beyinli insanların yaşadığı yerlere satıyorlar ve sonuçları değerlendiriyorlar.bizimkiler de tv lerde yurdışından hastalar(onların az gelişmişleri) geliyor diye övünüyorlar.)teknik özellikle eksi numaralarda başarılı(-2.00ile -6.00 Dypt.) iyi sonuç
    veriyor,tabii santral 5mm kornea yeterince kalın olmak kaydıyla.bu arada gece kamaşmaları
    önemli bir sorun.ayrıca gözün 20-40 yaş arası numaraları pek değişmediğinden teknik bu yıllara hizmet eder daha sonra hiçbir değişiklik olmasa bile yakın gözlük takılması gerekir.bana kalırsa,illa yaptırmak isteyenler geri dönüşümsüz olan bu yöntem yerine (lasik) , geri dönüşümü olan yüzeyel ablasyon tekniğini yaptırsınlar.numaralar 4-5 yılda geri geliyor ama hayatınızın aktif yıllarında rahat edip yaşlılığınıza kazık atmış olmuyorsunuz.son olarak yaşayan hiçbir göz doktorunun tekniği bulan dr.fyodorof ve en çok uygulayan dr.palikaris bile bu yöntemleri kendilerine uygulamamışlardır.
    çözüm:-öldükten sonra görmeye ihtiyacımız olmıyacağından kesinlikle tam kask tekılmalı.
    -gözlük ve lens için optisyen arkadaş herşeyi söylemiş zaten,ilave olarak numaralı yüzücü
    gözlükleri düşünülebilir fiyatları oldukça düştü 100 dolar civarında(yabancı sitelerde) kaskın
    altında çok rahat olur,renklileri bile var.
    -çok isteyenler de yüzeyel ablasyon yaptırabilirler.
    konuya böyle ortadan girdiğim için kusura bakmayın.kazasız belasız iyi sürüşler...
    Bende lazer tedavisi olmayı düşünüyordum sanırım daha düşünmem gerekiyor.
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.

  12. #72
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Alıntı ochi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    damdan düşer gibi olacak ama ben göz hstl. uzmanıyım;öncelikle lazer dedğiniz famto lazer
    ile lasik(şu an en iyisi bu yöntem; 6 ayda bir yenisi çıkıyor teknik hala ideal değil,adamlar
    yapıp bizim gibi az gelişmiş beyinli insanların yaşadığı yerlere satıyorlar ve sonuçları değerlendiriyorlar.bizimkiler de tv lerde yurdışından hastalar(onların az gelişmişleri) geliyor diye övünüyorlar.)teknik özellikle eksi numaralarda başarılı(-2.00ile -6.00 Dypt.) iyi sonuç
    veriyor,tabii santral 5mm kornea yeterince kalın olmak kaydıyla.bu arada gece kamaşmaları
    önemli bir sorun.ayrıca gözün 20-40 yaş arası numaraları pek değişmediğinden teknik bu yıllara hizmet eder daha sonra hiçbir değişiklik olmasa bile yakın gözlük takılması gerekir.bana kalırsa,illa yaptırmak isteyenler geri dönüşümsüz olan bu yöntem yerine (lasik) , geri dönüşümü olan yüzeyel ablasyon tekniğini yaptırsınlar.numaralar 4-5 yılda geri geliyor ama hayatınızın aktif yıllarında rahat edip yaşlılığınıza kazık atmış olmuyorsunuz.son olarak yaşayan hiçbir göz doktorunun tekniği bulan dr.fyodorof ve en çok uygulayan dr.palikaris bile bu yöntemleri kendilerine uygulamamışlardır.
    çözüm:-öldükten sonra görmeye ihtiyacımız olmıyacağından kesinlikle tam kask tekılmalı.
    -gözlük ve lens için optisyen arkadaş herşeyi söylemiş zaten,ilave olarak numaralı yüzücü
    gözlükleri düşünülebilir fiyatları oldukça düştü 100 dolar civarında(yabancı sitelerde) kaskın
    altında çok rahat olur,renklileri bile var.
    -çok isteyenler de yüzeyel ablasyon yaptırabilirler.
    konuya böyle ortadan girdiğim için kusura bakmayın.kazasız belasız iyi sürüşler...
    ben de açık yüreklilikle bizlere anlattığı için,dr.beye teşekkür ederim.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  13. #73

    Üyelik
    11 Ekim 2008
    Doktor bey çok doğru söylemiş. Bende bir lasik kurbanı olarak bu yöntemi kimseye tavsiye etmem. Hiçbir dostuma yaptırmam. Düşmanıma bile tavsiye etmem. Daha iyi bir görüş beklerken daha kötüsüyle karşılaşabilirsiniz. Özellikle motor kullanan arkadaşlar için lasik/prk vs büyük bir trajediye dönüşebilir. Bende 31 Temmuzda bu ameliyatı oldum motor kullanmıyorum ama ilk başlarda gece araba kullanırken çok zorlandım birde motor'u düşünün. Lasik 'den uzak durun. Asla gözlüklü halinizden daha iyi göreceğinizin garantisi yok. Aslında bu ameliyatın hiçbir garantisi yok. Herşey yüzdelerle, ihtimallerle, çoğunlukla lanse ediliyor. Yan etkilerinden ya hiç yada çok az bahsediliyor.

    Bazı yan etkileri:

    *Göz kuruluğu (gözde yanma batma) : Her 3 kişiden birine oluyor (Ben dahil) Etkisi çok uzun süre kalıcı olabiliryor. Suni göz yaşına mahkum oluyorsunuz.

    * Işıklanmalar (Gash effects): Işık kaynakları etradında çizgilenmeler, hareler oluşması. Bu da her 3 kişiden birinde oluyor. En kötü tarafı kalıcı olabiliyor. Diğer yan etkiler içinde kalıcı olma ihtimali en yüksek yan etki bu.
    (örn : )

    * Yetersiz düzeltme veya numarada artış. Gözün tekrar ameliyat edilmesi için en az 6 ay beklenmesi gerekiyor ve ikinci ameliyat göze ilkinden daha fazla zarar veriyor.

    * Kontrast kaybı.

    Lazer ameliyatlarının tüm görsel yan etkilerini bu sitede görebilirsiniz.

    http://www.visionsimulations.com/

    Ve lasik yönteminde sizi en çok ürkütecek olan ise gözün yüzeyinden kesilen kapağın (flap) asla tamamen iyileşmemesi. Retinanın malesef kendini yenileme özelliği yok. Bunu test edecek kadar yaşayan bir insan yok. Yani aradan 10 sene bile geçce tıbbi bir aletle kolayca yerinden kalkar. Gözünüzün içine ince bir darbe aldığınızı düşünün.

  14. #74

    Üyelik
    16 Eylül 2008
    Şehir
    şimdilik ankara
    Motosikleti
    mondial 125zn gitti tiger250 geldi.
    bizim ilacımız budur arkadaşlar.biraz tuzlu ama bence güzel.



    olay şudur:vizöre göz numaranıza göre mercek koyuyorlar aynı numaralı gözlükte olduğu gibi.sizde yolunuza vizörü kapatıp devam edebiliyorsunuz.
    2 teker tek ruh tek yol.

  15. #75
    Levsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    NX 400
    Alıntı skakfilozofu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizim ilacımız budur arkadaşlar.biraz tuzlu ama bence güzel.



    olay şudur:vizöre göz numaranıza göre mercek koyuyorlar aynı numaralı gözlükte olduğu gibi.sizde yolunuza vizörü kapatıp devam edebiliyorsunuz.
    Şnorkeli nerede bunun diye sorasım geldi. Komik olmuş usta ya

  16. #76
    Terapist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Arkadaşlar şimdi benim bi önerim olacak ama % 100 emin değilim bundan
    Ben bu yaz izmirde gözlükçüden gözlük alırken bir bayan arkadaş vardı güneş gözlüğü alıyodu ve içine numaralı cam koydurmuş tam olarak nasıl bilmiyorum ama hiç belli olmuyodu. Şimdi bazı kaskların güneş vizörü var acaba bu vizöre bunu uygulasak etkili bi sonuç verirmi kask kendiliğinden gözlük görevi görmüş olur. Ha bu olmazsa motorcular için olan gözlüklere bunu uygulamak mümkün olabilir nacizane fikrim budur

  17. #77

    Üyelik
    09 Haziran 2007
    Alıntı Terapist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar şimdi benim bi önerim olacak ama % 100 emin değilim bundan
    Ben bu yaz izmirde gözlükçüden gözlük alırken bir bayan arkadaş vardı güneş gözlüğü alıyodu ve içine numaralı cam koydurmuş tam olarak nasıl bilmiyorum ama hiç belli olmuyodu. Şimdi bazı kaskların güneş vizörü var acaba bu vizöre bunu uygulasak etkili bi sonuç verirmi kask kendiliğinden gözlük görevi görmüş olur. Ha bu olmazsa motorcular için olan gözlüklere bunu uygulamak mümkün olabilir nacizane fikrim budur
    Numaralı cam takılabilecek güneş gözlükleri ,kendi içinde bulunan aparat sayesinde camı tutarlar.Bunun için normal bir güneş gözlüğünün içine veya kask vizörüne numaralı cam yapmak pratikte mümkün gibi görünmüyor.Camı vizöre sabitlemek için yapıştırıcı veya slikon kullanmak lazım buda hem vizörü hem camı bozabilir.Numaralı camaparatı olan bir güneş gözlüğü modeli fotosunu aşşağıdaki adresde görebilirsiniz.
    http://www.oakleysunglassessale.com/...i/OL0089CA.jpg

  18. #78
    HTBAYDAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yerleşik hayata geçince yeniden olacak...
    Arkadaşlar gözlük probleminin en basit çözümü şudur: Gözlük almaya giderken kaskını yanına alırsın, kaskla denersin, uygun olanı alırsın. Hatta kaskla kullanmak için ayrı bir gözlük alırsan tipini falan da çok önemsemeden sadece kaskın içinde rahat oluşuna bakarak seçimi rahat rahat yaparsın...

    Benim fikrim bu.
    "in the land of the blind, one eyed is the king..."

  19. #79
    Forumdan Uzaklaştırıldı UmARsIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TDM900
    Ya da benim gibi lens kullanırsınız :D

  20. #80
    raven71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    honda xl 200
    gözlük kullanan biri olarak şunu tavsiye edebilirim: kask çene açılır ve güneş vizörlü olmalı ki bir de numaralı güneş gözlüğü sorunu yaşamayın. en önemlisi de gözlük sapları spor model yani düz olmalı çünkü eğik saplı gözlükleri kulak arkasına yerleştirmek zor oluyor.


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler