CC Büyütme adına 4 zamanlı motosikletten 2 zamanlıya geçilebilirmi mantığı nedir sizc
Reklamlar
-
Öncelikle selamlar arkadaşlar kendimden yaş olarak oldukça küçük bi kardeşimde Kanuni seyhan 150 c var ve bu arkadaş sağolsun biz gibi büyüklerinin tavsiyelerini dinleyerek sindire sindire yavaş yavaş hacim büyülterek motosiklet kullanıyor.İlk motosikleti 50 cc mobilet,ikinci motosikleti 100 cc mondial cup ve üçüncü motosikleti seyhan 150 c.Bu kardeşimiz şimdilerde ise motosikletini biraz daha büyütmek amacıyla 300-350 cc Naked yada ss tarzı ve yaklaşık 3.000 lira gibi bi bütçeyle bi arayış içinde, ve bütçesi sınırlı olduğundanmı diyelim artık yada istediği hacimde ve tarzda 4 zamanlı makina kafasına yatmadığı içinmidir tam anlayamadım ama bana MZ 301,301 FUN yada JAWA 350 TS,STYLE türü bi motosiklet almayı düşündüğünü söyledi. İki zamanlı motosikletlerin bakımından,yakıt ve yağ tüketiminin getireceği ekstra masraflardan söz ettiysemde CC yükseltmek adına alınabileceği görüşünde.Bende konuyu sizlerle bi paylaşayım dedim ne dersiniz arkadaşlar? CC yükseltmek adına eski model eski teknoloji bi motora dönülebilirmi?
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Reklamlar
-
2 zamanlılar 4 zamanılara oranla oldukca seri motorlar... ASLında ara geciş için düşünülebilir yalnız; bakımı arızaları vs. uğrasabilecek mi? 2 zamanlılar daha cok bakım isteyen motorlar
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
301 mz ölmez sağlam ve kaliteli bir motordur.... ama biraz ilinden anlamak lazım...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
Moderatör
Bakımları 4 zamanlıdan daha kolaydır, daha masrafsızdır aslında. Fakat 4 zamanlıdan neredeyse 4 kat daha fazla bakım gerektirir. 2 zamanlı motor tamiri yapamayacak usta yoktur, zira hepsi bu motorlarla öğrenmiştir tamirciliği, parça bulunurluğu oldukça fazladır. Eski model 4 zamanlı bir raceye karşın 2 zamanlı bir MZ daha az masraflı olacaktır. Yakıtı da neredeyse aynı oranda olduğundan MZ daha mantıklı bir seçim gibi sanki.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
Süper Moderatör (BBRR)
al mz i bağla pulluğu arkasına tarla sür..o kadar yane ..her yola gider gidilen her yolda motorundan anlayan bi usta vardır .. ölmez
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
AKILLILAR DÖVÜŞMEDEN KAZANIR, cahiller kazanmak için dövüşür
-
Hiç uğraşma parça sorunu yaşarsınız...
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
-
egeli kütahyalı kardeşim mz in 90 model ile 1993 modelinden sonrasına bakma bu modeller tamamen alman olup çok seri bir motordur 1. viteste nerdeyse 60 der atiktir eski model olduğuna bakma çok sağlamdır alacaksa bu modelde ve temizini bulursa çok güzel olur yakıt konusunda ise 100 km ye 4.5 litre arası , yağda katılıyor iki tam depo benzine 1 litre yağ gider. jawa felan ateşleme çok arıza veriyor diyorlar
[B][COLOR="Red"]ADANILIYIK ALLAHIN ADAMIYIK[/COLOR][/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler