Okulda aldigim dersler.. Her motorcu bunlari ögrenmeli
Reklamlar
-
Aaaaaaaaaaaaaa
Bana okulda ögretilenlerin hepsi bu vidoada...
Bilmemkackere yaptigim seyler bir ay önce.
Her yeni baslayana tavsiye edebilecegim seyler.
Motorun ana kurallari..
Benim icin duba larin arasindan yavas gitmek en zoruydu. Adim hiziyla.
Ve buda bir cbf600 abs li.. benim okuldakinin aynisi..
http://www.evisor.tv/tv/motorrad-sch...bungen-524.htm
Reklamlar
-
-
Moderatör
Stop & go yani dur ve git kısmını en sona koymuşlar, ilk öğrenilmesi gereken şeyi güzel bir video, keşke bizleri de böyle eğitim verseler ehliyeti.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
son bölümde dur git yaparken önce sol ayagını sonra sag ayagını yere koyuyosun. bu egitimin parçasımı sana oan o ayagın kolay geldiği içinmi yaptıgın bişey?
dogrusu güzel bir egitim almışsın. Türkiyede ehliyet verilen kursların istisnalar hariç bırak detaylı bir egitimi motosiklet hocaları bile yok. butür egitimler ancak özel dersler özel kurslarla alınabilir malesef...
[B]durmak yok... yola devam.....
[/B]
[COLOR="Red"][B][I]selam dünyalı ben dostum......::sapka::::151::[/I][/B][/COLOR]
-
Benim bildigim, kalkışta yerde sol ayağımız olur ve sağ ayağımız arka fren peginde hazır bekler. Belki sağ ayakla yapılan denemeler, normal haller dışında gerçekleşen durumlar için bir alıştırmadır.
Ama yine de bana tuhaf geldi bu sol ayak pegde, sağ ayak yerde olayı.
= = = Be Aprilia racer! = = =
-
sürekli viteste 1-2, 1-2 yapmanız gereken durumlarda, ön frenle durup, sol ayağı sürekli vites değişimine kullanıp, sağ ayakla da yere basma durumu olabilir...
-
Zemin şartları yüzünden yere sağ ayakla basmak gerekebiliyor. Özellikle yüksek motorlarda. Mesela zemin sola doğru meyilliyse, motorun sol yanında seleyle yer arasındaki mesafe uzuyor. Bir keresinde trafik yüzünden öyle bir yerde durmak zorunda kalmıştım. İşin kötüsü, sağ taraftan da çok şiddetli rüzgar esiyordu. Az kalsın devrilecekti motor. Sağ ayağımı yere koysaydım o soğuk terleri dökmezdim.
-
Aslında dengeni hangi yönde sağlayabiliyorsan o ayağı koymak mantıklı olsa gerek; aya arkadaşıma katılıyorum.
İmzamı? Bilmiyorum! Parmak bassam olmazmı? :cat: :P :mrgreen:
-
Bu başlangıc eğitimi olsa gerek...çünkü gerçektende hiç bir tekniğin gösterilmediği...Bir Kelime Bir Harf Öğreniyorum misali bir video...yani 500 cc üstüne ilk defa biniyorsan bunları görmek normal gibi...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
Teşekkürler paylaşım için.
Başlangıç eğitimi düzeyinde bir video olarak kabul edilebilir.
Mesut KORKMAZ
05324625892
www.mesutkorkmaz.com
-
genelde sol ayağımızı atıyoruz trafikte. çünkü tam durmuyoruz ve o an az ileri gitmemiz lazım oluyor dönmemiz lazım oluyor. sağ ayağımız fren üzerinde oluyor frene basıyor. ayak frende olmasa ön frene basıyoruz ve bazen gaza da basıyoruz o sırada
ama sadece park etmek için duruyorsak sağ ayağımızı yere koyuyoruz
-
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
genelde sol ayağımızı atıyoruz trafikte. çünkü tam durmuyoruz ve o an az ileri gitmemiz lazım oluyor dönmemiz lazım oluyor. sağ ayağımız fren üzerinde oluyor frene basıyor. ayak frende olmasa ön frene basıyoruz ve bazen gaza da basıyoruz o sırada
ama sadece park etmek için duruyorsak sağ ayağımızı yere koyuyoruz
Çünki sehbayı açmalıyız...
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
-
yeni motorsiklet kullanıcıları için faydalı bence paylaşım için tşk ler
4 teker bedenimizi 2 teker ise ruhumuzu taşır.diğer aleme motorlamı gidecez die bana sormayın gidip gelmedim...:queen:
-
aslında bu ayak koyma durumu kişiye ve şartlara göre değişen bir durum. çok da takılmamak lazım. durum olur, sol ayağı kullanırsınız, durum olur sağ ayağı. bazen ikisiyle de basmak gerekir. hepsi için antreman yapıp, ihtiyaç neye göre hasıl olursa o ayağı/ayakları kullanmak en doğrusu. bunu kesin bir kurala bağlamamak ve ille de sol ayakla yere basmalıyım diye şartlanıp kendini kasmamak en güzeli...
-
Çok Güzel Bende Yeni Başlıcam İnşallah Bunlar Banada ŞArt
(K)aza (A)nında (S)eni (K)orur
-
mete_han adlı üyeden alıntı
Bu başlangıc eğitimi olsa gerek...çünkü gerçektende hiç bir tekniğin gösterilmediği...Bir Kelime Bir Harf Öğreniyorum misali bir video...yani 500 cc üstüne ilk defa biniyorsan bunları görmek normal gibi...
Mete_han bey zaten sizin icin degil bu video.
Benim ve benim gibi acemi arkadaslar icin. Siz zaten bunlarin hepsini biliyorsunuzdur. Bundan eminim.
Banada ögrettiler bu bir harf bir kelimeyi. Ama ehliyetimi aldiktan sonra kimseye 600cc kullanabilirmiyim diye sorma ihtiyacini duymadim. Gittim aldim motorumu.
Vidoada yapilanlara kolay seyler diyebilmek icin
1. Bunlari hic yapmadan klavye motorcusu olmak. Kolay seyler diyebilmek.
2. Bunlari gözü kapali yapabilmek.
Eminimki siz 2. guruptansiniz.
Neden yalan söyliyeyim öyle bir kelime bir harf degil yapilanlar.
Benim zorlandigim anlar cok oldu bunlari yaparken.
Eger bende sizin gibi egitim alsaydim sanirim bir hayabusa alirdim kendime direk.
Ama malesefki bize böyle bir harf bir kelimeleri ögrettiler bir 600 la bas edebiliyorum.
Sanirim 600cc lere bir takintiniz var..
-
yüksek hızla yapılan hareketler düşük hıza göre çok kolaydır, yürüyüz hızınkda kaç kişi onları devirmeden gidebilir
-
Honda Güvenli Sürüş Eğitiminde, ayak koyma bir teknik/kural olarak anlatıldı. Sağ ayak frene basar. Sol ayak yere konur. Bu bir kural. Nasıl motosikletin solundan binilirse, duruşlarda da sol ayak yere konur.
Benim düşüncem bu tür hareketlerin hep aynı şekilde ve sırada yapılması. Ve böylece, bir şeyin gözden kaçmasını engelliyor. İkinci vitesde kalkmak, sehap açıkken gitmek vs. gibi. )Yani, sağ el frende, sol el debriyajda. Sağ ayak frende, vitesi kontol ediyorsunuz, bazen düşürmeye fırsat olmadan durmak zorunda kaldığınız için.
Motosikletde bu halde her duruma hazrılıklısınız.
Aynı şekilde ilk binişde de, motosiklet çalıştırılır. Sağ ayak frene konur ve yan sehpa kaldırılır. Ondna sonra vitese takılır. Hep aynı sırayla ve hiç kaçırmadan.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Teknik
hello_moto adlı üyeden alıntı
Honda Güvenli Sürüş Eğitiminde, ayak koyma bir teknik/kural olarak anlatıldı. Sağ ayak frene basar. Sol ayak yere konur. Bu bir kural. Nasıl motosikletin solundan binilirse, duruşlarda da sol ayak yere konur.
Benim düşüncem bu tür hareketlerin hep aynı şekilde ve sırada yapılması. Ve böylece, bir şeyin gözden kaçmasını engelliyor. İkinci vitesde kalkmak, sehap açıkken gitmek vs. gibi. )Yani, sağ el frende, sol el debriyajda. Sağ ayak frende, vitesi kontol ediyorsunuz, bazen düşürmeye fırsat olmadan durmak zorunda kaldığınız için.
Motosikletde bu halde her duruma hazrılıklısınız.
Aynı şekilde ilk binişde de, motosiklet çalıştırılır. Sağ ayak frene konur ve yan sehpa kaldırılır. Ondna sonra vitese takılır. Hep aynı sırayla ve hiç kaçırmadan.
Yazdıklarınızı bir kere daha anlıyarak ve yaptığınızı canladırarak okurmusunuz!
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler