Hangi Pozisyonda Düşmeliyiz(bilinçli düşüş)
Reklamlar
-
Reklamlar
-
-
coq adlı üyeden alıntı
Google'da arayana kadar, bizim forumda arasaydin, sayfalar dolusu tartismistik bu konuyu.
Yine de dusme konusunda bu isin profesyoneli Aye'dir.
Adam kaç tane motor pert etti, kendisinde bisey yok.
Pirimiz odur senin anlayacagin.
Bi ona sor istersen.
Tamamdır bana düşmede uzman bir arkadaş lazım şu sıralar oda Aye sanırım düşeceğim gibi hissediyorum.Kardeşimde rüyasında görmüş kaza yaparken beni tırsa tırsa bekliyorum eheh
-
Kaza yaparken motorun üstünde olmada naparsan yap diye bi fikrim oldu benimde hep bide boyunu korumak ona dikkat etmek lazım gibi.O bebeği kundağa sarmışlar pozisyonu full koruma için ve pist için iyi bi fikir olabilir ama cadde kazaları için bence ilk önce motosikletin üstünde olma kafanı kaldırım gibi köşe sert bi yere vurma gibi şeyler vardı.
Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
aye (murat) buraya davet edin o cevap versinler
Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(MEVLANA)
-
sularseller adlı üyeden alıntı
Tamamdır
bana düşmede uzman bir arkadaş lazım şu sıralar oda Aye sanırım düşeceğim gibi hissediyorum.Kardeşimde rüyasında görmüş kaza yaparken beni tırsa tırsa bekliyorum eheh
Kardesim Halis gibi bir adamın arkasından gitmedigin ve onun gibi bir adamla surmedigin surece bisicik olmaz dert etme
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(MEVLANA)
-
-
ben kaza yapacagımı anladıgımda motordan atlıyorum pek bişey olmuyo daha önce 4 kere kaza yaptım eğlenceli oluyo tavsiye ederim biraz canan acıyo ama olsun o kadar...
-
emre_1_6 adlı üyeden alıntı
ben kaza yapacagımı anladıgımda motordan atlıyorum pek bişey olmuyo daha önce 4 kere kaza yaptım eğlenceli oluyo tavsiye ederim biraz canan acıyo ama olsun o kadar...
e tabi pinokyo bisiklet gibi motora binince bacakları aradan sıyırıp atlaması kolay oluyordur [COLOR="Silver"]
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
-
-
sularseller adlı üyeden alıntı
Atlamakta baya yararlı anladığım kadarıyla.Çünkü ani bir fren kızaklamasına çarpacağın yere atabilir ama motoru bırakıp kendi başına kalınca daha hafif olur doğrumudur?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:31 PM ----------
Hay Allah razı olsun.
Scooter ların orta kısmı bacakları kaza yapacagın esnada cekip alabilecegin icin onemli kazalardan kurtulma ihtimali cok yuksek. atıyorum 80 km hız ile giderken ileride carpman kacınılmaz olan bir cisime carpmadan atlayabilmeyi dusundukten sonra dusme sonrasında nasıl kapaklanıp kendini korudugunla, saglam kalman paralellik gosterir.
uzerindekiler de saglam korumalarsa cok ufak tefek sıyrıklarla atlatabilirsin.
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
-
-
CERRAHI adlı üyeden alıntı
Scooter ların orta kısmı bacakları kaza yapacagın esnada cekip alabilecegin icin onemli kazalardan kurtulma ihtimali cok yuksek. atıyorum 80 km hız ile giderken ileride carpman kacınılmaz olan bir cisime carpmadan atlayabilmeyi dusundukten sonra dusme sonrasında nasıl kapaklanıp kendini korudugunla, saglam kalman paralellik gosterir.
uzerindekiler de saglam korumalarsa cok ufak tefek sıyrıklarla atlatabilirsin.
Scooterı ilk aldıgımda mondial den 2 tane kask verdiler,biri yarım kask biride nazi kask ama ben ikisini güvenli bulmadığım için bir tane ls2 tam kapalı kask ve dizlik dirseklik seti aldım.İşin ilginç yanı ben bu scootera böyle binince millet dalga geçiyor hayır dalga geçmelik pozisyon oluyor nasıl altındaki motor ne üstündekiler nedir gibi.Kazayı yapacak benim başkası olsa başkasının canı tehlikede olsa o onun bileceği iş ama ben canımı korurum bu kadar basit alıştım zaten.Buarada ilk babam dalga geçti.Milletin babası motosiklete bindirmez ben güvenlik alıyorum diye babam benle dalga geçiyor.Neyse konu dağılmasın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:40 PM ----------
coq adlı üyeden alıntı
Motordan atlayip, arkadan gelen bir aracin altinda kalmakta var.
Hani atliyacam derken, boyut atlamasi gerçeklestirmeyin sonra.
Fani alemden ruhani eyleme dikey geçis yapabilirsiniz.
Ha illa obur tarafa gidecegim diyorsaniz, genis bilgi için Cerrahi'ye basvurunuz...
Bundan sonra dikkatle takip ediyorum.Deneyimli abileri
-
coq adlı üyeden alıntı
Motordan atlayip, arkadan gelen bir aracin altinda kalmakta var.
Hani atliyacam derken, boyut atlamasi gerçeklestirmeyin sonra.
Fani alemden ruhani eyleme dikey geçis yapabilirsiniz.
Ha illa obur tarafa gidecegim diyorsaniz, genis bilgi için Cerrahi'ye basvurunuz...
Abi dur urkutme kardesimi sende yani
Hani olur ya yol otoban degildir sokak arası veya ıssız bir yoldur tek bir arac o da karsında carpmak uzere oldugun kişidir diye bir senaryo uzerinde durdum.
Hani dustugunde en az riskle ne sekilde nasıl atlatırız soz konusu ya o bakımdan.
Otobanda zaten Allah korusun atlasan ayrı dert atlamasan ayrı dert.
Genelde atlamadan carpmak cogu zaman daha karlı olmasını saglayabilir.
Sonucta karsıdaki carptıgın aracta camdan da girsen ustunden araba gecmesinden daha az zarar verir.
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
-
CERRAHI adlı üyeden alıntı
Abi dur urkutme kardesimi sende yani
Hani olur ya yol otoban degildir sokak arası veya ıssız bir yoldur tek bir arac o da karsında carpmak uzere oldugun kişidir diye bir senaryo uzerinde durdum.
Hani dustugunde en az riskle ne sekilde nasıl atlatırız soz konusu ya o bakımdan.
Otobanda zaten Allah korusun atlasan ayrı dert atlamasan ayrı dert.
Genelde atlamadan carpmak cogu zaman daha karlı olmasını saglayabilir.
Sonucta karsıdaki carptıgın aracta camdan da girsen ustunden araba gecmesinden daha az zarar verir.
Otobanda çok yavaş gidiyorum sadece sorunum rüzgar oda sağa sola çok savuruyor otobüs kamyon beni sollarken.Bunada bir çare ilerde alırsam ağır bir motor alacağım naked olacak zaten 180+ kilolarda bu sorun ortadan kalkar gibime geliyor forumdan okuduğum kadarıyla.
-
Aslında konu sundan ibaret ;
Hangi senaryo ile ne sekilde dustugun onemli..
Cunki her senaryo ve dusus kendine ozgu hareket etmeyi gerektirir.
O kadar cok senaryo varki..
Bence siz senaryoyu soyleyin bilen, bilgilerinin dogru oldugunu dusunen veya dogru olduguna inan arkadaslarımız da ne sekilde hareket edilmesi gerektigi konusunda bilgilerini paylassın.
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
-
Motosiklet Eğitmeni
Aslinda, geçtigimiz yillarda bu konuyu tartismistik.
Fakat aradim ben de linki bulamadim.
Makaraya devam mi edelim, yoksa bu isin altindan nasil kalkacagimizi ciddi ciddi yazalim mi?
Ya da biri tartisma linkini bulup, bizi bir suru yazi yazma derdinden kurtarirmi?
Var mi oyle bir cengaver?
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
birde kafadan çarpmalarda yarışçıların önerdiği şey ayağa kalkmak
nedeni ise hayalarınızın depo ile bedeniz arasında sıkışıp patlayabilmesidir bu yüzden ölenler olmuş sanırım (sitede daha önce yarışanlardan okumuştum bunu sanırım boy'du yazanda) buda önemli bir bilgi
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
ben GKNnin ustune dusen tanımam adam normalde motora zor oturuyo ama motor oldugu yerde devrilsin havada parande atıp 2-3metre ilerde biyerde guvenli bi sekilde konuyo yola
bende cok dustum olay zamanla kazanılan bi reflex bana gore son 3 carpmamda hızlı olup hasar almama ragmen devirmedim motoru bnm refleximde o anda motoru dengede tutmak kimileri motordan uzaklasır kimileri motora sarılır oyuzden hangisi hangi pozisyonda guvenlidir cok geniş bi konu..
true love..
Drift Religion
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler