Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Acemi'ye Hyosung GT250R uyarmı?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar ehliyet kursuna yazılacağım şimdiden hangi motoru alıcagımı düşünüyorum hyosung'un güzel ve kaslı yapısı var beni kendine hayran etti fakat daha önce hiç motor kullannamış biri için sizce idealmidir kullanırsam motora cok zarar verirmiyim? Bu 1. sorumdu 2. sorum ise Honda cbr125 i öneriyor herkes fakat boyum 1.85 altımda çok cılız kalıyor motor bir kere galeride binmiştim Sizce o daha mı çok uyar bana acemi olduğumdan dolayı? 3. sorum ise Kışın bu motorları nasıl kullanıyorsan zor olmuyor yağmurlu yolda okula gidip geleceğim bende okul 4 km evimden kışın sizce zorlanırmıyım yağmurda çamurda motora zarar gelirmi? Bu soruları cevaplandırırsanız gerçekten çok sevinirim aklımda çok soru var tehlikeli olduğundan sizin gibi motor sever ve motor kullananlara sormak istediğim...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    İst gop k karabekır
    Motosikleti
    Monero 250 cmx a Hedef Custom Chopper !
    Bence kendıne bır cın malı bol bol dusup kıracagın bı motor al sora Kalıtelının hem kıymetını bılırsın hemde motorsıklet tecruben ıyı olur

  3. #3

    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Scooter kullansam bir kaç hafta ondan sonra kullanabilirmiyim acaba rahatlarmıyım biraz daha ?

  4. #4

    Üyelik
    24 Mayıs 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Hyosung Gt250r
    Alıntı ad0man1ac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence kendıne bır cın malı bol bol dusup kıracagın bı motor al sora Kalıtelının hem kıymetını bılırsın hemde motorsıklet tecruben ıyı olur
    aslında ilk kullanıyor die düşcek die birşey yok.. ben ilk basta chopper alcaktım babamın zoruyla scooter aldı 7000km tecrübem oldu Allah'a şükür hiç düşmedim..motoruma dikkat ederim ama arkadaşıma vermiştim motorla kaza yaptı 500 tl masraf insanın canı acıyor gene hyosungla yapsa ne kadar olur bide siz düşünün ama arkadaşa katılıyorum genede önce 1 scooter al şu an bende satıp hyosung almayı düşünüyorum

  5. #5
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    ben pek tavsiye etmem,hadi canından geçtim sana bişey olmadığını farz ediyorum,ilk motorunla muhakkak ufak tefek yatırmaların olacak bu tecrübe ile.ozaman kesin olarak cebin yanar.Bence GT için çok acele etme.altında düdük gibi dursada bir tane ucuz YBr gibi bişey al.
    And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.

  6. #6
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    benim arkdaşım da senin durumdaydı. ankaradan hyo250r aldı. ve direk konyaya ordan antalyaya ordan da kayserye geldi. şu anda da gayet güzel sürüyor. o da acemiydi. bir iki defa yatırdı sadecemotoru ufak tefek sıyrıklar oldu. o da herkeste olabilir...
    paran varsa git al. çinliye bulaşma. paran yoksa ben gibi çinliye elin mahküm..
    Bir başkadır Balkanlar'da Türk olmak!

  7. #7

    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Alıntı ad0man1ac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence kendıne bır cın malı bol bol dusup kıracagın bı motor al sora Kalıtelının hem kıymetını bılırsın hemde motorsıklet tecruben ıyı olur
    çok yerinde bir cevap...başlıngıç olarak sıfırı 1500 lira civarında satılan motorlardan birini ikinci el olarak al.bir kaç ay kullan.daha sonra küçük bir zararla ya da zararsız satıp daha kaliteli bir motora sahip olmak en akıllıca yoldur.(bana göre tabii ki )

  8. #8
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı sakarmagi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok yerinde bir cevap...başlıngıç olarak sıfırı 1500 lira civarında satılan motorlardan birini ikinci el olarak al.bir kaç ay kullan.daha sonra küçük bir zararla ya da zararsız satıp daha kaliteli bir motora sahip olmak en akıllıca yoldur.(bana göre tabii ki )
    neden hyoyuda alır grenajları söker biner dert sadece düştüğünde bi yerlerin kırılmasını engellemekse grenajsız halinede koruma takozu takılırsa depo ezilme derdide olmuyor

    al arkadaşım bin ilk motor için hemde boyuna göre uygun bir motor hatalarını tolere edebilecektir scooter'a bulaşma hiç

    bu arada o çin malı motorları önerenlere bi sözüm var
    scooter'la bu motorlar kullanım farkı olarka büyük farklar var bu adam ilerde vitesli motora geçiceği zaman gerek sürüş tarzı gerek fren ve debriyaj kombinasyonlarına alışana kadar motorun tepkilerini öğrenene kadar zaman geçicek yine 2 motorunda sürüşü çok farklı böyle motorlara bindikten sonra scooter'a binmiş biri olarak scooter'a bindiğimde bile kendimi güvensiz acemi biri gibi hissediyorum ve denge faktörü farklı şekilde sağlandığından çokta iyi gidebiliyorum denemez o kadar....
    bunları göz önünde bulundurun unutmadan !
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  9. #9
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    hiç deneyimin yoksa sakat olur..ama biraz deneyimin varsa alışa bilirisin..ama 250 cc diye okdara basite alınacak bi makine değil...ona göre..
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR

  10. #10
    mert961 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İzmir
    bence hiç hyo ya bulasma cbf 150 yada ybr 125 tarzında temiz 2.el bi motor al

  11. #11

    Üyelik
    19 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xx 12999,9rr cadı süpürgesi :P
    biraz alıştırma yaptıktan sonra hyo ile başlanabilir. ilkayın dediği gibi motora takacagın takozlar Allah korusun düşme esnasında fayda saglıycaktır.
    [B]durmak yok... yola devam.....
    [/B]
    [COLOR="Red"][B][I]selam dünyalı ben dostum......::sapka::::151::[/I][/B][/COLOR]

  12. #12
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı Akileos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiç deneyimin yoksa sakat olur..ama biraz deneyimin varsa alışa bilirisin..ama 2500 cc diye okdara basite alınacak bi makine değil...ona göre..
    temel yinede 125lik bir motordan fark göremiyorum 2 motor arasında çok aşırı dağlar kadar zaten hangi motora binse insan ilk deneyimi yaşarken ister istemez tırsıyor çok basamıyor sakin gidiyor malum denge ve virajda dönmek için motoru yatıramıyoruz düşme korkusu bunları aşana kadar bir süre motoru yavaş kullanacaktır zaten o yüzden başlangıç için ideal bir motor

    Alıntı kuyucadısı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biraz alıştırma yaptıktan sonra hyo ile başlanabilir bencede ilkayın dediği gibi motora takacagın takozlar Allah korusun düşme esnasında fayda saglıycaktır.
    evet grenajları söküp bir süre koruma takozuyla kullanmayı bi arkadaşa tavsiye etmiştim düştüğünde çok faydasını gördü hem grenajlarını söktüğü için grenaj kırılma derdi masrafı olmadı hemde takoz olduğundan dolayı benzin deposu kenarlardan ezilme gibi bir sorunlada karşılaşmadı çok ufak tefek 1 2 çizik olmuş ojeyle kapatılabilecek şeyler onlarda



    ufak bişe daha
    yağmurda kullanım için bişe dememiş soru işareti bırakmayalım bare
    kar buzlanma vs dışında yağmur altında kullanabilirsin ama çok çok aşırı yağmurda kullanmanı tavsiye etmem hava kanallarından içeri su girmeye başlarsa yolda giderken motorun stop edicektir bi yerden sonra doğal olarak bujilerin ıslanacağı için
    ama ben geçen sene yağmur altında bu motorla sakaryaya kadar gittim dönüştede yolda kaldım ama o yolda kalma hikayesi çok ayrı bir konu yağışsızdı dönüşte....
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  13. #13

    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Gerçekten çok yararlı bilgiler paylaştınız benimle saolun Hyosung alıp takozlarla kullanıcam bir müddet sonra eski haline getiririm gene çünkü cbr 125 gerçekten altımda pocket bike gibi kalıyo

  14. #14

    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Artık çok daha güzel bir şeye sahibim..
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet grenajları söküp bir süre koruma takozuyla kullanmayı bi arkadaşa tavsiye etmiştim düştüğünde çok faydasını gördü hem grenajlarını söktüğü için grenaj kırılma derdi masrafı olmadı hemde takoz olduğundan dolayı benzin deposu kenarlardan ezilme gibi bir sorunlada karşılaşmadı çok ufak tefek 1 2 çizik olmuş ojeyle kapatılabilecek şeyler onlarda
    Yanlız o takozların tek yararı motor hareketsiz haldeyken düştüğünde sağlanıyor.

    Motor hareket halindeyken düşerse ve üzerinde takozlar varsa, örneğin düşük hızda (max 50 diyelim) bir düşmede, takozlar asfalt üzerindeki sürtünmeyi azalttığından motor 5 m sürüklenecekken 50-100 m sürüklenebiliyor.

    Sürüklenme esnesında motordan ayrılmayı başarabildikten sonrada, motorun sürüklenip araçlara çarpmaması için dua etmeyede hemen başlamanız lazım.
    Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.

  15. #15
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı morrigan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlız o takozların tek yararı motor hareketsiz haldeyken düştüğünde sağlanıyor.

    Motor hareket halindeyken düşerse ve üzerinde takozlar varsa, örneğin düşük hızda (max 50 diyelim) bir düşmede, takozlar asfalt üzerindeki sürtünmeyi azalttığından motor 5 m sürüklenecekken 50-100 m sürüklenebiliyor.

    Sürüklenme esnesında motordan ayrılmayı başarabildikten sonrada, motorun sürüklenip araçlara çarpmaması için dua etmeyede hemen başlamanız lazım.
    evet buda ayrı bi konu unutmuşum hatırlattığın iyi oldu

    ama benim şahsi görüşüm motora alışma evresinde daha çok yavaş dönüşler durma kalkma vs gibi işlemlerdeki güvensizliğik ve tecrübe eksikliğinin getirdiği dengesizlik ve motoru yan ayaklığı açmadan (unutma) bırakma gibi girişimler daha çok olduğundan takoz mantıklı bir seçim yüksek hızlar için zaten riskli motora taklalar attırıp çok daha büyük hasalar verebiliyor lastiklerin yolla temasını sağlamasından
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  16. #16

    Üyelik
    05 Mart 2009
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    arkadaşlar bazılarınızı kınıyorum. demişsiniz cin malı al düşe düşe öğrenir diye.

    e bu adamın canı yok mu? robot mu bu arkadaşımız?

    düşme olur. ama çok dikkat edersen olmaz.

    bende senin gibi tereddüt ettim bi defa düştüm o da sen git mıcıra 80le git sonra aniden ön freni sık. sonra hop yerdeyim. pek bi hasar olmadı. ama hep içim yanar..

    nese güzel güzel gidip gelirsen olur. sonuçta 250 lik bi motor. gidip hayabusa almıcan.

    bence ideaal bi motor başlangıç için ama 2 el al. bi süre sonra tipi çok kötü gelebilir.

  17. #17

    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı hao_asakura adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bazılarınızı kınıyorum. demişsiniz cin malı al düşe düşe öğrenir diye.

    e bu adamın canı yok mu? robot mu bu arkadaşımız?

    düşme olur. ama çok dikkat edersen olmaz.

    bende senin gibi tereddüt ettim bi defa düştüm o da sen git mıcıra 80le git sonra aniden ön freni sık. sonra hop yerdeyim. pek bi hasar olmadı. ama hep içim yanar..

    nese güzel güzel gidip gelirsen olur. sonuçta 250 lik bi motor. gidip hayabusa almıcan.

    bence ideaal bi motor başlangıç için ama 2 el al. bi süre sonra tipi çok kötü gelebilir.
    Zaten seneye Amerikaya gidiyorum şimdilik kullanıp zevkimi almak istiyorum Allahın izniyle para bulabilirsim en kısa zamanda alacağım İnşh.

  18. #18

    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Kışın motoru nasıl kullanıyorsunuz beyler zorlanıyormusun? yağmurda çamurda bir sorun ile karşılaşma ihtimali varmıdır?

  19. #19

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Bisan/Lifan Roadstar 250cc
    bulunduğun yerin kışına bağlı ıslak zeminde teker çok çabuk kayar bide soğuktan zemin kayganlığı artıyo malum buzlanma oluyo

  20. #20

    Üyelik
    05 Mart 2009
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    ben ybr ile yağmurda kullandım. yerlerde toprak yoldu. çok zevkli oldu. cross binmek gibi bişey böle arka kayıyo filn biraz daha dikkat istiyo ama zevklii

    kötü yanı çamurlararı silmek çokkz zorrrr


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler