çin motorları neden iyi değildir
Reklamlar
-
21 Ağustos 2009, 19:25
#1
ben de çin malı bi motosiklet kullanıcısıyım tabiki bi yamaha ile honda ile kıyaslanamaz bi çin malı ama neden kötü yapıyorlar ve bu kadar kötü yaptıkları halde neden insanların çoğu bu motoru kullanıyor hatta bi çinliyi satıp diğer çinliyi alıyorlar bi duyumuma göre yamaha honda vs. onlar bile parçalarını çinlilere yaptırıyolarmış ama bi japon mühendis gözetiminde bence adamlar iyi motosiklet yapıyorlar neden çinlilere karşı bu kadar ön yargılısınız
arkadaşlar demek istediğim şu çin malları öyle kötüleniyorki şaşırıp kalıyorum öyle anlatılıyorki binilmiycek gibi geliyor
Reklamlar
-
21 Ağustos 2009, 19:44
#2
-
21 Ağustos 2009, 19:45
#3
çin malı demek basit mal demek deil, Dünyanın en kaliteli poarçaları hala çinde uretılıyor
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
-
21 Ağustos 2009, 19:50
#4
Ya arkadaşım çin malı kötü değil bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur adam alıyo bi motor motordan anlamıyo etmiyo 1 haftalık motorla kadran dayatmaya çalışıyo eşek niyetine biniyo nasıl olsa çin malı ölede bozulcak böylede bozulcak diyo bakımlarını yaptırmıyo sonra motordan şikayet ediyo bunların şikayetini duyanda anlamadan bilmeden çin malı kötü diyo
-
21 Ağustos 2009, 19:51
#5
kalite kalite kalite arada dayanıklık var örneği 125 cc'de biri çinli diğeri japon çinliyi çok titiz ve dikkatli biri alsa diğerinide herhangi bir kuryeye verseler bu motorlar 3 sene sonra karşılaştırılsa ikiside aynı olacaktır bilmem anlatabildimmi...
yani çiçançon canım cicimlik diğeride parası hariç her kesime hitap ediyo
Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!
-
21 Ağustos 2009, 19:52
#6
Aslında tüm çin motorları kötüdür diyemeyiz sadece ülkemizdeki distribütörlerin aç gözlü olmasından kaynaklanan ucuz olan motorların ülkemize ithal edilmesinden kaynaklı piyasadaki çin motorlarınının birçoğunun kalitesi çok düşük. Oysaki çin de gerçek mana da çok kaliteli üretim yapan firmalar da var unutmayalımki bugn gerek teknoloji gerekse savunma sanayiinde çin firmaları dünyanın en iyi firmaları arasında yer almakta hatta bmw, suzuki, mercedes gibi firmalara fason çalışan çin firmalarının listesini arattırdığında bulabilirsin rahatlıkla. Ben tamamen çin mallarının kalitesiz ve kötü olduğu önyargısına karşıyım bence distirübütörlerin kalitesizliği ve açgözlülüğünün sonuçu en ucuz maliyetli motorlar geliyor ülkemize aynı motorun farklı markalarda ve kalitelerde üretildiği bir ülke çin baktığınız zaman amerikadaki bir lifan la ya da skygo ile türkiyedeki lifan ya da skygo gibi aynı marka ve modeldeki araçlar arasında görüntü aynı gibi görünse de kalite yönünden dağlar kadar fark var nereden biliyorsun diiyenler çıkabilir aranızda vakti zamanında çok araştırmıştım hatta youtube daki lifan ve skygo videolarına bakarsanız anlarsınız. Ben herşeye rağmen çinli motoların ülkemizde olmasından yana mutluyum sonuçta imkanı japona yada italyana amerikana avrupa ya yetişmeyen ancak motor sevgisini içinde barındıran o kültürü layıkıyla yaşamak isteyen bir çok kişinin böylelikle bu hayali gerçekleşmiştir.
-
21 Ağustos 2009, 20:02
#7
Kalitesiz die bişey yok,tabiki japon motorlara göre daha ucuz malzemeden üretiliyor ama çabuk dağılması birazda kullanımla alakalı insanlar ilk motorları olarak hatta ilk motorlu araçları olarak alıp motorun canını okuyorlar ben hergün onlarca çin motoru kullanan görüyorum(scooter) kırmızı ışıkta ara gazı veren debriyaj tasının canına okuyorlar haberleri yok... ve bunun onlarca örneği var bilinçsiz kullanıma...
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
www.ataturk.com
-
21 Ağustos 2009, 20:07
#8
-
21 Ağustos 2009, 20:30
#9
bu konu üzerine bu forumlarda sayfalarca şey tartışıldı zaten.
derlesen ansiklopedi olur.
-
21 Ağustos 2009, 21:24
#10
çinli işçiler az maaş aldıkları için çok kaytarıyolar, böyle kötü mal yapıyolar sonrada.
çinliye zam, mondiale kalite
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
21 Ağustos 2009, 21:45
#11
-
21 Ağustos 2009, 21:54
#12
iyiliğini kötülüğünü tartışmaktan ziyade, bi arkadastan duydugum kadarıyla:''çin malı chopper alan biri 2.000-2.500tlye, o choppera en az 1.000-1.500tl masraf yapılıyomuş'' o yüzden pek yaklaşmadım sorun çıkarır diye çin malı chopperlar, aslında piyasada çok yaygın ama yukarıda okudugum bi arkadasın dediği gibi aslında bakarsanız bağ, bakmazsanız dağ olur, sağlam bakıldığında en kaliteli motor markalarının gittiği kadar gidebilir diye düşünüyorum...
-
21 Ağustos 2009, 21:56
#13
-
21 Ağustos 2009, 22:24
#14
KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı
çinli işçiler az maaş aldıkları için çok kaytarıyolar, böyle kötü mal yapıyolar sonrada.
çinliye zam, mondiale kalite
Koptumm
Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!
-
22 Ağustos 2009, 02:07
#15
[COLOR="Red"][I][U][B]::shhh::ÖLMEKTEN DEĞİL UNUTULMAKTAN KORKARIM::shhh::[/B][/U][/I][/COLOR]
-
22 Ağustos 2009, 02:38
#16
-
22 Ağustos 2009, 02:40
#17
çin malı daha fazla özen ve ilgi istiyo xD
-
22 Ağustos 2009, 02:45
#18
ne kadar para verirsen o kadar kalite alırsın demek bunun cevabı parasına göre mal üretiyor adamlar.
sana deselerki 3000tl lik bir gerdanlık yap bize misal sen onun üzerine 3 bin liralık malzeme işlersin altın koyarsın bir kaç pırlanta koyarsın ama sana deselerki 40 binliralık bir gerdanlık yap ozaman artık ne koyucağını şaşırırsın kalitedende ödün vermezsin işleyebildiğin kadar kaliteli malzeme eklersin pırlantaları dizer gösterişin kıralını yaparsın işte aynı bu hesap sen ne kadarlık mal istersen adamlar sana o kadarlık mal yapar bunun anlayışı bu.
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
22 Ağustos 2009, 03:40
#19
önemli olan parçanın nerde ve nasıl üretildiği kaliteli bi çelikle adi çelik arasında çok fark vardır. biri bilmem kaç dereceye kadar ısıtlır daha saf metal kullanılır. daha uzun sürede yapılır. bunun gibi etkenler fiyatı etkiler. dökümün oranları filn
bakınız moto gp ile superbikeın farkı nedir? biri özel yapım biri fabrikasyon. özel yapımın maliyeti çok çünkü kaliteli daha dayanıklı daha performanslı ama piyasaya sürse alan olmaz niye çünkü çok pahalı olur 3 kat 4 kat ama yarışlarda önemli olan kazanmak neyse
pahalıysa keyfinden değil. kaliteli malzeme kullanılıyor. ybr çinde montajlanıyomuş filn diyolar isterse afganistanda montajlasın. fark etmez mal aynı. kontrolden geçiyo nasılsa
çin motoru denilen olay ucuz olduğu için adidir. nikelarda çinde üretiliyo kötü mü yo mis gibi zıpır zıpır giy. sapa sağlam. benim bi adidasım vardı. yürümekten altı eridi yere değiyordum gerçekten değiyordum. ama yanları yeni gibi sapa sağlam.
he ama japonyada daha iyi tesisleri vardır orda monte eder malı daha sağlam olur.
bakım her zaman önemli ama illa kalitee. nokia telefonlar üstünde araba geçiyo bişey olmaz. ben yere atarım hiç bişi olmaz. ama çin malı adi telefonlar oluyo 2 şarjda işi biter.
motorlara fiyat koyarken kafalarından sıkmıyolar. maliyetin belli bi oranında kar koyuyolar.
sen al en iyi mondiali isteediğin kadar iyi bak istersen her gün yağ değiştir. otobandan çıkma.
ben off road yapıyım. redline geziyim. çinden dahha çok dayanır. adamlar tasarlarken mantelitesi farklı oluyo
çin işi olanlar ucuzz olsun diye yapılır
japonlar evladiyelik olsun diye.
-
22 Ağustos 2009, 03:42
#20
çinde 1997 den en sonki depreme kadar elektirik kesilmemiş düşünün işte o sistemdeki kaliteyi adamdan ne istersen onu yapıyor ucuz istersen ucuz kaliteli istersen kaliteli bu olay bu kadar basit
Bianchi Falcon 125 41 N 3103
Hyosung MS3 250 35 AP 4831
Yeni bir gün, yeni bir savaş . . .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler