Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Supersport almak istiyorum. Başlangıç için ne önerirsiniz.

    REKLAM ALANI
  1. #21
    reflexiv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2008
    Şehir
    Kayseri
    Alıntı rman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R1 vs 1000 cc baska bir alet tavsiye edilmiyor ama 600 lük racing tavsiye ediliyor!! bu nasil bir mantik yahu anlamiyorum ben.
    Emin ol canim kardesim bu tavsiyelerde bulunan bazi arkadaslar daha 600 cc koltuguna oturmamisdir bile ve nasil oldugunu kestiremiyorlar.
    Düsünce direk su 1000 cc cok güclü cok hizli 175 bg tabut olur.... ama 600 cc 100 veya 130 bg o tabut olmaz yavas gider nasil olsa,,, sesde var.
    Yapmayin arkadaslar bu motorlarin arasinda öyle aman aman farklar olmaz ilk 600 metrede felan hemen hemen aynidir hizlari akselerasyonlari!!!!! aklinizi basiniza alin 600 cc deyip yabana atmayin cok hizlidir bu makinalar ciddi ciddi büyük tecrübe gerektirir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Alıntı Mo(scow)tor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R1 -tavsiye etmem...125 cc likten sonra 1000 lik , tabut olur o motor sana ...Allah korusun
    yerinde olsam 600 lukle devam ederim...CBR 600 tek gecerim veya R6...ama illada 1000 lik diyorsan Ninja ZX-10R al
    vay anam vay ne günlere kaldık ... uzmana bak uzmana 125 ten sonra r1 tabut olur r6 al demiş... vay vay vay kaç kere r6 ya bindin veya kaç ss kullandın ...

    125 mondial le tecrübe edinmiş arkadaş race soruyo ...cc ne olursa olsun spor modeller ciddi tecrübe isterler ... ybr de 125 cbr de 125... değil işte öle ilk virajda anlarsın neden değil olduğunu ... 650 race kullanmadan önce en az 600 cc 1-2 motor kullanmak lazım .. öle deneme sürüşündende bahsetmiyorum uzun kmlerden bahsediyorum .. o güce alışmak lazım ufak ufak .. ha sıfır tecrübe ile git ciddi eğitim al direk 600 cc bi enduro veya çepırla başla ama sağlam eğitim ... yoksa yaş sana kafa verenlerin çoğu selesine oturmamışlardır bak bu olur dedikleri motorun .. 26 senedir bir fiil motor biniyom hemde yaz kış 26 yıllık tecrübe ve bilmemkaçbin km den sonra ben bile race in hakkını veremem .. o yüzden haddimi bilirim .. ha ama 2 yıllık motorcu pist ve trafik eğitimi alır r1 i öttürür o başka mesele .. bu birazda yetenek işi .. 3. viteste 140 ve üstünü gören motorlardan konuşuyoruz burada ... akıl başta yakışır
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  3. #23

    Üyelik
    02 Ağustos 2009
    600cc ve üzerini sakın düşünme supersport'a yeni başlıyorsan, emin ol 125 cc'lik commuter kullanmakla alakası yok 125'lik supersportların. o kadar seri hızlanıyorsun ki commuter'dan sonra alışmak zaman alıyor ve alışana kadar adrenalin bağımlısı olunuyor. 1 - 1,5 sene sonra adrenalin kesmezse 600cc'yi düşünmelisin ve en son 1000cc ve üzeri. Emin ol hayat evreleri gibi gitmen gerekiyor motosiklette. Ben honda cbr-125,ve yamaha yzf-r125 öneririm. Maddi duruma göre birini 0 veya 2.el düşünmelisin bence, hyosung gt 250r oldukça tutulan bir model s&t kanuni adıyla geliyor ama supersport japon işidir ben bunu bilir bunu söylerim.

  4. #24
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3. viteste 140 ve üstünü gören motorlardan konuşuyoruz burada ... akıl başta yakışır
    Abi çok mütevazisin.

    1000RR'da 1. vites bittiğinde kesiciye girme anında kadran 158-159 değişir.

    R1'de 161-162kmh şeklinde.

  5. #25
    reflexiv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2008
    Şehir
    Kayseri
    niye italyan ya da ispanyol olmaz mı?

  6. #26
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Alıntı asivezor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    muhtemelen ss lerin sesi gıdıklamıştır motor sevdanı. bu nedenle 600 cc den aşagısı ses olarak kesmez seni. bu iş için ne kadar bir bütçe ayırdın. eger varsa 10000liran git yüksek model temizbir cbr600f al. genelde şehir içi kullanacaksan fz6 -gsr 600 seni tatmin eder.
    bak bak bak ... dergiden modelmi sayıyon o olmazsa bu bu olmaz şu ... yurdumun forumu uzman kaynıyo .. ama uzmanlık bisiklette kazanılmış
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  7. #27
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı reflexiv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    niye italyan ya da ispanyol olmaz mı?
    Geniş gelir.....

    Biraz daha devam et derim düşük cc liye... ya da hyo alabilirsin alışmak için.... Tek fark motor gücü... Görüntü aynı istediğin 600-1000 kasası...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  8. #28
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Alıntı aYe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi çok mütevazisin.

    1000RR'da 1. vites bittiğinde kesiciye girme anında kadran 158-159 değişir.

    R1'de 161-162kmh şeklinde.


    olm herkes senin gibi pertçimi normal vites atmalarda diyom öle red line görerek gdersen 3. motor da pert ona göre
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  9. #29
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Topa tutulma ihtimalim olsada, CBR 600 F diyeceğim. Neden ?
    1- Yeterince hızlı, hatta senin için çok bile hızlı (O yüzden agresif kullanmayacak, gaza gelmeyeceksen al)
    2- Yeterince seri, beygiri torku senin isteklerini karşılayacaktır (O yüzden agresif kullanmayacak, gaza gelmeyecek ve kendine hakim olabileceksen al)
    3- İkinci el piyasası iyi, kolay alınır, kolay satılır (Al ama agresif kullanma uyarısı bu madde içinde geçerli)
    4- Ben irademe sahip çıkamam, çok çabuk gaza gelirim, motoru aldığım zaman yola çıkar basabildiğim kadar basarım diyorsanız madde 1-2 ve 3 sizi bağlamayacağından madde 5'e geçiniz.
    5- 250 cc kategorilerine bakabilirsiniz, İkinci el piyasası sizin için önemli bir unsursa Hyosung GT 250 R' lere bakabilirsiniz, yok değil derseniz Kawasaki daha iyi bir seçenek.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  10. #30
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olm herkes senin gibi pertçimi normal vites atmalarda diyom öle red line görerek gdersen 3. motor da pert ona göre
    Yaf ER5 te 3.viteste 150 görür.....

    Marmaris sıcak mı?.....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  11. #31
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olm herkes senin gibi pertçimi normal vites atmalarda diyom öle red line görerek gdersen 3. motor da pert ona göre
    Töpe de abi, son motorun depo kuyruk kafa grenajını daha geçen hafta boyattım, bir de bu akşam otobanda kaldım zaten, otobanın ortasında lastik mi biter abi.

    Motorummu bedevi benmi anlamadım ki.

    Mercedes servisini çeken Aydın abime de çok çok teşekkürler, burgman400'ü varmış kendisinin sağolsun beni yol kenarında salak salak bakınırken gördüde durdu, fitilden tut araç çakmaklığından çalışan pompasına kadar full destek tam destek, çok teşekkürler abi.(yoksa halen kuş yutmuş aptal kedi numarası bakışıyla otoban kenarında bekliyordum)

    Bu arada 250'le giderken arka lastik bir anda inince(ilk tamir pek başarılı olmadıda) bi hoş oluo hiç tavsiye etmem, her sürüş öncesi tam kontrol şartmış onuda öğrendim.

  12. #32
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    istanbul florya
    Motosikleti
    yamaha süper tenere 1200cc ZE
    yalnız böyle giderse daha cok taziye başlıkları acarsınız burda yazık yazık kolay yetişmiyorsunuz kız tavlamak cadede kask kolunda gezmek için motor alımaz motora binilmez motor bir tutkudur. o yoksa ölmek yakındır bende motor kulanırken kendimi kaybederim ama geleikle arkamdan gelen zarar görür hava atmak ve sesi vardiye motor alcaksan yakın zamanda senin içinde bir taziye başlıgı acarlar burda ama arkandan ancak 3 gün sonra sadece anan baban aglar bizde başka biri bir başlık acar 125cc motorum var bilmem kac km yol yaptım 600cc alcam yada 1000cc alcam yazan birine başlık acar ona akıl veriyo oluruz bu böyle sürer gider eger bizde bir kazada ölmezsek
    Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
    Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(MEVLANA)

  13. #33
    cihan_34_ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 F
    dostum otomatik istiyorsan Gilera nexus 500 aprillia atlantic 500 ve burgman 400 veya 650 abs eğer vitesli diyorsan. cebinde paranda kalsın bak bu fikrimi herkezle paylaşmam 3bin liraya git bi Yamaha RX 135 2 zamanlı Motoru al. hem arı gibi ses var hemde. müthiş bir serii lik emin olki zx 250 r ı filan tokatlıyor 500 lük scooterleri bile geçiyor. sana yeter ve artarda. ;)
    Ilerlediginiz yolda hic bir zorlukla karsilasmiyorsaniz,bilinki o yol asla sizi dogruya ulastirmaz... heybetini gizli tut gidişin ölümü korkutuyor...

  14. #34
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    regresyon59
    güneş gözlükleri tamam sırta bi mont ama flight jecket olcak üste armalar falan .. altınada bi race top-gun daki tom cruise gibi .. arkayada bi sarışın sivri topuk giyen .. sonrada bas gaza aşkım bas gaza ..

    bu arada çok takan olmuş ben orada 140 ve üzeri 3. viteste görür dediğim motorlar 250 gtr den başlayarak r1 e uzanan yelpazedir. okuduğunuza dikkat edin max 140 dememişim
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  15. #35
    asivezor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    altımda scooter hayalimde 600 f
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bak bak bak ... dergiden modelmi sayıyon o olmazsa bu bu olmaz şu ... yurdumun forumu uzman kaynıyo .. ama uzmanlık bisiklette kazanılmış
    lisedeyken kendime bir moped aldım. 2 yıl kadar kullandım. daha sonra gidip 350 jawa aldım daha önce hiç kullanmamıştım vitesli. ama hiç zorluk çekmeden kullandım. daha sonra bi arkadaşımda 750 lik suzuki vardı. oldukça agır olmasına ragmen sorunsuz kullandım. hatta ilk sürüşümde 170 gördüm ama biraz tırstım. dogru bişe mi yaptım hayır. ama keyf aldım.onun haricinde birçok irili ufaklı motor tecrübelerim oldu. uzunca bir ara verdim en son bi scooter aldım. motosiklet tecrüben benden kat kat fazladır. saygı duyarım. fakat şu anda kullanamayacagım bir motor olmaz. sadece risk almam belli bir dönem. kendimide haddimide bilirim.

    şimdi adamı etkileyen ses. ve duydugu ses en düşük 600 cc 4 silindir makinadan çıkıyor. bu adam gitse cbr 125 alsa tatmin olmayacak.

    saydıgım modeller ses olarak tatmin olabilecegi replika bir ss e göre kullanımı daha kolay(özellikle naked olanlar) modellerdir. herkese iyi geceler.

  16. #36
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    bende şu an 125 cc kullanıyorum, ss isteseydim hedefim 600 cc bir makina olurdu ama gidip hazırlık olarak hyo 250 cc alırdım, acele etmeye gerek yok, kaporta bizim bedenimiz, tecrübe olayı çok önemli, ben alırım basmam demekle olmuyor, hız güzel şey o makinalarla ama işte virajlar var, sürüş teknikleri var, var da var enduro da da aynı şeyi yapardım, 250-400 cc birşey arardım ..

  17. #37
    hasanpinar0537 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Alıntı RoMe0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    seLamlar Tavsiyelerim Şunlar..

    Honda CBR 125 R
    Hyosung Gt 250 R
    Kawasaki zx 250 R

    bunlardır
    sana değil lan adama...
    HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
    DRİFT RELİGİON

  18. #38

    Üyelik
    15 Ağustos 2009
    Motosikleti
    Honda CBR 125 RR
    Honda CBR 125 R sizin için gayet güzel bir başlangıç olabilir diye düşünüyorum. En azından bu motoru satın alırken başlangıç motorunuzun sonunuzu getirmeyeceğinden emin olabilirsiniz. Honda CBR 125 R ses olarak Supersport hissini size yaşatmayabilir. Ama kasa olarak Hondanın diğer Supersport modelleri olan CBR 600 RR ve CBR 1000 RR ile görüşünüş olarak biraz benzer. Sonuçta modelleri her ne kadar farklı olsada supersport model motorlar hepsi. CBR 600 RR ve CBR 1000 RR gerçek anlamda tecrübe ve deneyim isteyen motorlardır. Hatta tecrübe ve deneyiminiz olsa bile hata affetmezler. Benim dayım CBR 1000 RR sahibiydi. Deneyim ve tecrübesi oldukçada yüksekti. CBR 1000 RR kullanmadan önce çeşitli süpersport modelleri kullanmışlığı vardı. Ancak bir anlık hatası ve hız tutkusu neredeyse ölümüne sebep olucaktı. Uzun lafın kısası "Kontrolsüz güç, güç değildir.." Aşağıya başlangıç motoru olarak önerdiğim Honda CBR 125 R'ın Honda sitesinde ki linkini ekliyorum ordan bakıp fikir sahibi olabilirsin..

    http://www.honda.com.tr/motosiklet/c...ort/cbr125.htm

    Fikir sahibi olmadığım diğer bir supersport modeli ise Yamahanın YZF R125 modeli daha detaylı bilgi için Yamahanın kendi sitesinden bakıp fikir sahibi olabilirsiniz..

    http://www.beldeyama.com.tr/www/urun...id=13&u_id=285

    Saygılar..

  19. #39
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    bence alma......bana al...
    dermişim...git parana ve zevkine göre hangisini istersen al...sen seç yani..nasıl olsa hepsi aynı.
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Cbr-600rr '07
    4yıllık vitesli tecrüben varmış daha ne istiorsun 600rr ile başla bence.. Gayet ciddiyim.. Hatta beraber gezeriz yavaş yavaş pişersin;)
    tek önerim gaza gelme, ve gazı çok çekme.. Bunlara uyarsan çok uzun yaşarsın,.. ölmek için değil ölümüne kullanmış olursun motoru...)


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler