Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Kanuni tıger d-tech 350 dizel

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    BerKToprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Burası İstanbul Hacı!
    Motosikleti
    HİLTİ

    Motor......................Tek silindir, Dört zamanlı Dizel
    Silindir Hacmi ......................347 cc
    Silindir Çapı ve Strok......................80X69
    Sıkıştırma Oranı......................21,5
    Yakıt Tüketimi.......................2,0-2,7 lt/100 km
    Maksimum Güç......................5,4 kw 3600 dev./dk. (7,34 hP)
    Maksimum Tork......................17,2 Nm 2000 dev./dk.
    Ateşleme Sistemi......................Direkt Enjeksiyonlu
    Soğutma Sistemi......................Hava
    Çalıştırma......................Elektirikli/İpli
    Ön Fren......................Disk
    Arka Fren......................Tambur
    Akü......................12V/9Ah
    Ön Süspansiyon......................Teleskopik
    Arka Süspansiyon......................Hid.tek Amortisör
    Yakıt Tankı Kapasitesi......................18 Lt
    Ön Lastik......................110/90-16
    Arka Lastik......................130/90-15
    Boyutları (mm)......................2020X900X1120
    Ağırlığı......................200 kg
    Aktarma......................Zincir

    AĞUSTOS 2009

    YERLİ ÜRETİCİ KURALKAN DİZEL MOTOSİKLET GELİŞTİRDİ


    YAKIT TÜKETİMİ SADECE OTOMOBİL ÜRETİCİLERİNİN HEDEFİNDE DEĞİL.

    Ulaşım sektörümüzdeki en büyük gider kaleminin yakıt olduğu ülkemiz hala dünyanın en pahalı petrolünü kullanıyor. Bir taraftan petrol şirketlerinin satışlarına gelen son düzenlemelerle birlikte ülkemizdeki petrol fiyatları tartışıla dursun yerli motosiklet üreticisi Kuralkan Gurubu 2 yıl önce çalışmalarına başladığı dizel motorlu TİGER D-TECH 350 projesinin son aşamalarına geldi. Geliştirilen dizel motorlu motosiklet başta kuryeler olmak üzere ticari kullanımlar için ezber bozacak kadar iddialı ve sektörün merakla beklediği bir çalışma.

    MOTOSİKLETTE DİZEL TEKNOLOJİ GELİŞECEK

    Dizel motosikletin geçmişi 1910'lara dayanıyor. Bugüne kadar sayılı Avrupalı ve Japon markalar az adetlerde seri üretimini yaptı ancak benzinli motorlara alternatif olamadı. Ancak son yıllarda artan yakıt giderleri yabancı üreticilerleden sonra yerli üreticileri de tetikledi. 1994'den bu yana yerli motosiklet üreten Kuralkan Gurubu Türkiye'de ilk yerli dizel motorlu motosiklet üzerinde 2 yıl önce çalışmaya başladı. 2 yıl boyunca motosiklet üzerinde yapılan yatırımlarla motosiklet hem motor teknolojisi hem de ergonomik olarak arzu edilen safhaya geldi. Yerli mühendis ve teknikerlerle geliştirilen TIGER D-TECH 350 200 kilo ağırlığında, 8 hp gücünde ve 100 km'de sadece 2 litre dizel yakıt tüketiyor. 18 litre yakıt tankına sahip motosiklet hava soğutmalı ve 350 cc'lik tek silindir 4 zamanlı bir motora sahip.

    DİZEL MERAKI SADECE OTOMOBİLLE SINIRLI KALMIYOR
    Şirket genel müdürü M. Sait Kuralkan dizel motosiklet üzerinde 2 yılı bulan çalışmalarının son haline geldiğini belirtiyor. Kuralkan '' Türkiye'de yakıt en önemli gider kalemi. Konu motosiklet bile olsa kullanıcılar için ilk kriter yakıt gideri. Petrol fiyatlarının yurt dışına göre Türkiye'de yüksek oluşu nedeni ile yakıt teknolojisine odaklandık. Benzinli motorların yanısıra dizel motosiklet üzerinde çalışmaya başladık. Iki yılda arzu ettiğimiz noktaya getirdik. Bundan sonrasında üretimine yönelik çalışmalar üzerinde duracağız. Geliştirme safhasında yerli ve yabancı tedarikçilerle işbirliği yaptık.''

    Motosiklet kullancılarını en çok ilgilendiren kısım fiyat hakkında henüz net bir bilgi vermeyen M. Sait Kuralkan '' Üretim ve geliştirme maliyetleri üzerinde çalışmalar devam ediyor, Aracın fiyatı hakkında şimdilik bir bilgi erken .

    KURALKAN MOTORLU ARAÇLAR A.Ş
    Yolver gitsin .


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ufuk-*- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2007
    ayaklığada gerek yokmuş aslında,biraz sola yatırsalar motor kendi kendine durur zaten düşmeden

    biraz daha geliştirilmeye ihtiyacı var gibi sanki.yürür hale getirir getirmez piyasaya sürmektense iyi bir alternatif haline gelene kadar geliştirmeye devam etmeliler bence.fikir iyi ama biraz daha zamana ihtiyacı var sanki kuralkan'ın.
    KoreliVlog bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    27 Aralık 2008
    Anlam veremediğim şu bu motor 7.3beygir ve 200kilo acaba pedaldamı takıcaklar motora?

  4. #4
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Cüsse çok fazla ufak kalmış...Sırf motordan ibaret gibi olmuş.... Ayrıca biraz daha ykarı kalkması lazım motorun..Yoksa ilk kasiste takılır kalır....

    Hoş olmamış.. Beğenmedim.... Dizaynı da çirkin olmuş....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  5. #5
    BerKToprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Burası İstanbul Hacı!
    Motosikleti
    HİLTİ
    Berbat olmuş düşünsenize dizel araç sıkıştırması ile Altınızda deprem oluyor gibi gideceksiniz haha komik ya Ağırlığı......................200 kg basacağı en fazla 80 dir :D
    Yolver gitsin .

  6. #6
    tutankhamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Kymco G-Dink 250i
    düşünce güzel ama teknik veriler ve motosikletin görüntüsü berbat

  7. #7
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    80 bile gitmez. yere çok yakın. 2 kişide boğulur. vites kutusu çok büyük. sarsıntıyı alması için ybr veya cbf deki gibi silindir takozu lazım. anca o zaman normal bir çinlinin sarsıntısı elde edilir.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  8. #8
    Toqi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Hayabusa - Resimdeki Srad 600 unutamadığım aşkım
    1960 model bmw motosiketleri anımsattı motor kısmı bana
    Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...

  9. #9

    Üyelik
    27 Aralık 2008
    Yahu birtek ben mi taktım bu veriye motor topu topu 7beygir arkadaşlar ve 200kilo bu motor 50den sonra boğulur be.

  10. #10

    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Motosikleti
    S&T GV250
    böyle saçmalık olmaz
    [B][COLOR="Black"]LAUBALİLİKTEN HOŞLANMAM, CİDDİYETİ SEVERİM, DİSİPLİNE HAYRANIM[/COLOR][/B]

  11. #11

    Üyelik
    01 Aralık 2008
    Motosikleti
    yamaha xt 660r \ ybr 125ESD
    önden birinin çekmesi lazım gitmesi için...

  12. #12
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Alıntı G.BEREKET adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu birtek ben mi taktım bu veriye motor topu topu 7beygir arkadaşlar ve 200kilo bu motor 50den sonra boğulur be.
    beygir gücü ve ağırlığı ile son hızın ne alakası var ki? 7-8 beygirlik herhangi bir araçla aynı hıza ulaşır. torkuna kimse dikkat etmemiş sanırım, beygir gücüne oranla ürettiği tork çok çok iyi. dizelin avantajı işte. gerçi o ağırlığa o tork anca..
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  13. #13

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    abesle iştigal gibi olmuş..

    çirkinliği bir yana, bu verilerle o kasa nasıl hareket eder, ederse nasıl gider apayrı bi mevzu bahis..

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Temmuz 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF250 , GT250r'den sonra tekrar CBF150
    Bi de 5.000'den aşşağıya satmazlar bunu.Şimdi gülüyorum ancak fiyatını açıkladıklarında başka tarafımla gülücem ...

  15. #15
    asivezor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    altımda scooter hayalimde 600 f
    görsellik sıfır. kagıt üzerindeki veriler son derece yetersiz. kanuni bunu yapmak yerine ybr den az yakan daha güçlü daha saglam ve daha sarsıntısız bir motor yapsa emin olun şu projeden daha yararlı olur günümüz şartlarında. dizdel bir motor yapmak ve bunu piyasaya kabullendirmek oldukça zor. hele birde bunu büyük markalar yerine kanuni yaparsa işler dahada zorlaşır.

    en iyisi çin malı motorları yerli üretim diye yutturmaya devam etsin. kolay yoldan para kazansın.

  16. #16

    Üyelik
    27 Aralık 2008
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beygir gücü ve ağırlığı ile son hızın ne alakası var ki? 7-8 beygirlik herhangi bir araçla aynı hıza ulaşır. torkuna kimse dikkat etmemiş sanırım, beygir gücüne oranla ürettiği tork çok çok iyi. dizelin avantajı işte. gerçi o ağırlığa o tork anca..
    Tamam torku güzel de araç 200kilo birde dizek olucakmış en az 6-7milyar ister zaten yaktığı 5litreydi şimdi azalsa ne olucak 2sene sonra yine küflenicek.

  17. #17

    Üyelik
    11 Mart 2009
    Şehir
    istanbul/şişli/levent
    Motosikleti
    please wait mode...
    bence kasa hareket eder de buna kim binmek ister muamma

  18. #18

    Üyelik
    01 Mart 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    JİNLUN JL 250-5 ELEGANCE
    Tasarım iğrenç ötesi
    [COLOR="Red"][I][U][B]::shhh::ÖLMEKTEN DEĞİL UNUTULMAKTAN KORKARIM::shhh::[/B][/U][/I][/COLOR]

  19. #19
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Daha da geliştirilir bence. Bu şekliyle piyasaya sürüleceğini pek sanmıyorum.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  20. #20
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    tasarım çok kötü olmuş. ama 347 cc 7 beygir motor çeker bence giderr yani ben bizim eski arabaya göre düşündüm çünkü 1,5 motor 65 beygirdi 200 basıodu ve yokuşda çekişi çok çok iyiydi (clio) ben dizelin çekişi iyi die bilirim ama denemek lazım bu motoru.
    Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler