İlk motorumu aldım. Foruma aktım:D Dragstar hakkında bir kaç ufak sorum oalcak.
-
26 Temmuz 2009, 13:43
#41
Süper Moderatör (BBRR)
today de yatar bakma sen acemi laflarına fıstıklı helvacı yeni daha abisi oda yatıracak motoru .. devirecek kaldıramayacak olur böle şeyler .. süratin düşükse hiç sorun olmaz .. dediğim gibi kurallara azami riayet et .. hatta yeşilde bile gazlama .. illaki kırmızıda geçen bi anzo ile burun buruna gelecen .. her kavşağa kontrolsüz kavşak muamelesi yap ..
bide motorun o iriliği seni korkutmasın .. o sana değil sen ona hükmet.. inan ruhu vardır kısa sürede anlar patronun kim olduğunu
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Reklamlar
-
26 Temmuz 2009, 13:46
#42
BBRR adlı üyeden alıntı
today de yatar bakma sen acemi laflarına
fıstıklı helvacı yeni daha abisi oda yatıracak motoru .. devirecek kaldıramayacak olur böle şeyler .. süratin düşükse hiç sorun olmaz .. dediğim gibi kurallara azami riayet et .. hatta yeşilde bile gazlama .. illaki kırmızıda geçen bi anzo ile burun buruna gelecen .. her kavşağa kontrolsüz kavşak muamelesi yap ..
bide motorun o iriliği seni korkutmasın .. o sana değil sen ona hükmet.. inan ruhu vardır kısa sürede anlar patronun kim olduğunu
Şunu da eklemek isterim ki
Büyük motosikletler sanılanın aksine lastikler dönmeye başladığı andan itibaren hafifler daha kontrollü olur .
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
-
26 Temmuz 2009, 13:46
#43
Tequ adlı üyeden alıntı
İlk motoru büyük olan bu kadar adam -ki yakınım olan çok örnek var .(Tanıdıklarım hepsi benim motorumla öğrendi sürmeyi.) süperman mı oluyorlar ?
Motora küçük başlanır diye birşey yoktur.Başlanmalı diye birşey vardır, oda görecelidir.Daha sağlam, sağlıklı olması içindir.Bu yüzdendir o kadar eğitmenin tavsiyesi.
Ama sağlığını güvenliğini sapkınlık derecesinde çok düşünüyorsan ne sigara iç ne alkol al..Bunlarda sana çok fazla zarar verebilir, senin fıstıklı hevlanı bize tattırabilir.
benim lafım arkadasımızın böyle başlamasını çok normal bir olaymış gibi göstermeye çalışanlara , kimse bunun normal olduğunu iddia edemez . Benimde 600 cc race motorla başlamış birkaç arkadaşım var ve hepside büyük kazalar atlattılar , birisi viraj alamayıp karayolları tabelasına patladı , birisi dümdüz yolda kontrolünü kaybedip yan yattı . yani tamamen acemilikten kaynaklanan kazalar , küçük ccyle başlasalardı nerde ne yapmaları gerektiğini daha net kestirebileceklerdi .
-
26 Temmuz 2009, 13:49
#44
Süper Moderatör (BBRR)
bende helvamı fırında iyice ısıtılmış ve üstüne dövülmüş ceviz dökülerek severim
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
26 Temmuz 2009, 13:53
#45
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
-
26 Temmuz 2009, 13:56
#46
istediği kadar yavaş kullansın , daha önce motosiklet kullanmamış ve sonuçta el hassasiyeti yok . herşey bir anlık dalgınlığına ufak bir bir hatasına bakar . benden bu kadar , umarım ayağının şişliğiyle kalır herşey ...
-
26 Temmuz 2009, 13:59
#47
lan tülay :D traktörden bozma motorla tarlada bayırda sürüp gelmişsin senin neyine viraj sen çık daglara maralım .. kırlarda tozlu tepeli yollarda cross una bak :D :D paşam tülayım meşk edelim :D
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
-
26 Temmuz 2009, 14:01
#48
Süper Moderatör (BBRR)
İkincisi ise senin tabeladan kazıdığınız arkadaşın viraja kaç km hızla girdi acaba ?
Ya da düz yolda kıvılcım çıkartan arkadaşın o kontrolü kaç km de kaybetti ?
Benim bu konuda altını çizdiğim bir tekkonu var.Kendini bilmek, irade sahibi olmak..
Bunlara sahip olmayan kişiler 125 lik motoruda versen tabelaya patlayacak, yerde sürünecek
Ekleyecek bişi yok tam olarak anlatmak istediğim bu..
mental olarak motora hazır değisen todayle bile kazınacak durumu yaratırsın...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
26 Temmuz 2009, 14:05
#49
jesse adlı üyeden alıntı
lan tülay :D traktörden bozma motorla tarlada bayırda sürüp gelmişsin senin neyine viraj
sen çık daglara maralım .. kırlarda tozlu tepeli yollarda cross una bak :D :D paşam tülayım meşk edelim :D
Olum seni virajda tokatlarım bulandırma topici
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
-
26 Temmuz 2009, 14:19
#50
vay babacan sen ne yaptın dragstar sıfırdan hemde helal olsun dikkatli bi şekilde kazasız belasız kullanırsın sabahları çalışmaması jiklesi varsa çek yoksa dip gaz yap ve sal sorna ateşlemeyle birlikte tekrar gaz ver..!
<<<<<VEDALAR HEP ZAMANSIZDIR..!!>>>>>
-
26 Temmuz 2009, 14:40
#51
Dostum hayırlı olsun.Kullanması çok keyifli bir makine almışsın.Her ne kadar başlangıç için biraz ağır da olsa,alıştıktan sonra çok rahat edeceksin emin ol.Sabahları motoru çalıştırırken jikle açık olarak çalıştır ve çalışınca biraz gaz ver.Ondan sonra normale dönecektir.Geçirdiğin kaza içinde geçmiş olsun.Allah daha beterinden saklasın.Kazasız günlerde kullanman dileğiyle..
-
26 Temmuz 2009, 15:04
#52
Turintr adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Forumda yeniyim bu benim ilk mesajım bir arkadaşın tavsiyesiyle geldim... Geçen gün 2 gün önce bende ilk motoruma kavuştum. Çocukluğumdan beri motosiklet hastasıyım diyebilirim ama anca 26 yaşına geldiğimde bir tanesine sahip olbildim. Gerçi herşey birden olup bitti motor alacam dedim bir hafta sonra baktım motorumu almışım :D
Yamaha dragstar xvs 650 aldım. İkinci el 29binde güzel ve temiz bir motor. Öle diyolar :D gerçi ben anlamam. Alım satımını daha yapmadım ruhastın yani. Daha bir ay vaktim var neyse. Ehliyetim olmasına rağmen trafiğe çıkmıyorum. işim home office tarzında işim evim aynı yerde olduğu için. Arada bir gidip bir kaç tur atıp geri koyuyorum.
Motoru iki gün az kullanamam rağmen şu anda bütün kol ve göğüz kaslarım ağrıyor. yavaş hızda dönüşler oakdar zorki o direksiyonun ağırlığı 70kg basıyor heralde.
Bir kaç sorum olacak: Motor sabahları çalışırken biraz zorlanıyor stop ediyor bir kaç kere. Belkide çalıştırmasını bilmiyorum:D yada devri düşükbilmiyorum tavsiyeniz nedir. çalıştırırken hızlıca gazmı verim.
İkinci sorum yedek yakıt tankıyla ilgili. Bu yedek yakıt tankı düğmesinin uzun kısmımı üste geliyor yoksa kısa olanmı. Daha aldığım ilk gün benzin bitti motoru 1km fazla ittim. 250kg siz düşünün :d Adamın biride yolda espiri yaptı birazda o seni taşısın diye...
Son olarak tavsiyeleriniz bekliyorum.. 2 gündür motosiklet kullanan biri olarak. bana ne gibi önerileriniz olur yada dragstar kullanan arkadaşlar neler diyebilir. Pekala daha yeni motosiklet srümeyi öğreniyon ne 650cc lik motor aldın be adamda diyebilirsiniz. :D
Motorun hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız..
-
26 Temmuz 2009, 15:22
#53
çok güzel bir seçim olmuş hayırlı olsun gidon sertliği lastik havasından olmasın doğru değerleri öğrenip benzincide bi kontrol et indiği belli olmuyor ama özellikle ön tekerde inik lastik dönüşü zorlaştırabilir.
İki kişinin bindiği motor değildir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler