acemilere yeni başlıyacaklara motor tavsiyesi alabilirmiyim
Reklamlar
-
23 Temmuz 2009, 02:06
#21
inşallah hayırlısı olur ne diyeyim bende..
Reklamlar
-
23 Temmuz 2009, 02:20
#22
son iki yıldır 600 makine kullanıyorum daha önce 2 yıl 150lik 1 yılda 250 lik makineler kullandım ama suan keske 250 lik makineye keske 1-2 yıl daha binip ole 600 lük alsaydım diyorum bazen...
bi kere sunu aklından tamamen çıkar yıllarca 100-150 yi geçmem diye bi kavram yok.zaten cihaz 1. viteste 130 diyo 100-150 gidebilmek cok zor ve altında güç seni sürekli teşvik ediyor biraz düzgün ve ucu görünen bir yolda sen hiç farketmeden motor 200 leri buluyor...
buradaki her dost yıllardır motor biniyor ve tecrübelerini göz ardı etme.kısacası akıllı ol...mantıklı düşün bence...
-
23 Temmuz 2009, 11:10
#23
eass adlı üyeden alıntı
arkadaşlar hepinize çok teşekür ederim
bu istediğim benim için çok eskiye dayalı çocuken isterdim cros hayranıydım ama şimdi yaş geçi zevklerde deyişti derdim hız yapmak deli gibi ortalıkta dengesizce dolanmak değil yılarca belki 100 150 yi geçmiycem ama kulandığım motorada güvenmek istiyorum açıkcası orda yazdım dedimki görüntüsü çok önemli görüntü delisiyim ama sanırım yanlış tabir ettim 150 200 lük bir cihazdan gelecek olan ses le 600 700 lükten gelicek ses çok farklı olucak belkide ben biraz güce hayranım evet bunu yönetmek gerçektende deneyim işi ama şebnem ablanında dediği gibi artık hayatı izlemek istemiyorum riskler sonuçta herzaman olucak 2 teker şeytan işi der araba kulananlar 150 lik motordada 600 lük r1 dede riski olucak korkularım yok değil 45 sn 90 sn ışıklarda parmak ucunda o araçla nasıl dururum korkusu var bende yada ortalık yerde devirme korkusu o zaman ne yaparım bilmiyorum motorun düştüğü yeri kazıp asfaltı üstüme çekmem lazım heralde
kulanıcağım yada benim beyendiklerime baktım 170 200 kilo arası hepsi ben ise 60 kiloyum sadece
anlıyacağınız abiler ablalar ne yaparım bilmiyorum ama 600 lük bir cihaz bakıcam r1 ler çok hoşuma gitti ama fiyat bakımından çok istiyolar 1 2 tane var 12 13m civarı belki onlara bakıcam tavsiyeleriniz için çok teşekür ederim hepinize tekrar
bir gün şu yazdığın yazının ne kadar komik olduğunu sende göreceksin , umarım o gün hala hayatta olursun
-
23 Temmuz 2009, 16:37
#24
eftelya adlı üyeden alıntı
bir gün şu yazdığın yazının ne kadar komik olduğunu sende göreceksin , umarım o gün hala hayatta olursun
umarım
ilerde ölmezde kalırsam size tekrar yazıcam
verdiğin acı bile artık hoşuma gidiyor
-
23 Temmuz 2009, 17:37
#25
eass adlı üyeden alıntı
arkadaşlar hepinize çok teşekür ederim
bu istediğim benim için çok eskiye dayalı çocuken isterdim cros hayranıydım ama şimdi yaş geçi zevklerde deyişti derdim hız yapmak deli gibi ortalıkta dengesizce dolanmak değil yılarca belki 100 150 yi geçmiycem ama kulandığım motorada güvenmek istiyorum açıkcası orda yazdım dedimki görüntüsü çok önemli görüntü delisiyim ama sanırım yanlış tabir ettim 150 200 lük bir cihazdan gelecek olan ses le 600 700 lükten gelicek ses çok farklı olucak belkide ben biraz güce hayranım evet bunu yönetmek gerçektende deneyim işi ama şebnem ablanında dediği gibi artık hayatı izlemek istemiyorum riskler sonuçta herzaman olucak 2 teker şeytan işi der araba kulananlar 150 lik motordada 600 lük r1 dede riski olucak korkularım yok değil 45 sn 90 sn ışıklarda parmak ucunda o araçla nasıl dururum korkusu var bende yada ortalık yerde devirme korkusu o zaman ne yaparım bilmiyorum motorun düştüğü yeri kazıp asfaltı üstüme çekmem lazım heralde
kulanıcağım yada benim beyendiklerime baktım 170 200 kilo arası hepsi ben ise 60 kiloyum sadece
anlıyacağınız abiler ablalar ne yaparım bilmiyorum ama 600 lük bir cihaz bakıcam r1 ler çok hoşuma gitti ama fiyat bakımından çok istiyolar 1 2 tane var 12 13m civarı belki onlara bakıcam tavsiyeleriniz için çok teşekür ederim hepinize tekrar
Tecrübesi yok 180 beygirlik r1 almak istiyor. Helvanı yeriz artık....Ben daha ne diyeyim....
-
23 Temmuz 2009, 18:03
#26
kurubuz adlı üyeden alıntı
Tecrübesi yok 180 beygirlik r1 almak istiyor. Helvanı yeriz artık....Ben daha ne diyeyim....
fıstıklı olsunn lütfen
-
23 Temmuz 2009, 18:31
#27
eass adlı üyeden alıntı
umarım
ilerde ölmezde kalırsam size tekrar yazıcam
Soğuk terletir bak sölim
...r1 sürdüm daha doğrusu o beni sürdü...denedim ve kendime daha cook var r1e dedim söliim yani..ben ise 250 ccleri rahat kullanabilen bir sürücüyüm biraz belki kıstas olur...yapma derim ben...
-
23 Temmuz 2009, 18:46
#28
Eger kendini öldürmek istiyorsan daha ucuz yollar var ve baskalarinada zarar vermeden..
Ama sen illa alicam ve en kötü tarafida bu zaten hic tecrübem yok diyorsun.
Yukarida bir arkadas yazmis. Gazi ilk actigin zaman anliycan anyayi konyayi. Umarim baskalarina zarar vermessin.
Hocam bana ne demisti gecen hafta kursta.. Bu altindaki bir silah. Sakin unutma.. Senin alacaginda bir silah ama kullanmasini bilmiyorsun..
-
24 Temmuz 2009, 23:42
#29
tamam haklısınız farkındayım neye giriştiğimin ama geçmişimi istiyorum asıl yaptığım şey bu en hızlı şekilde ve bunu en güvenli hala getirmeye çalışıcam gidip sağlam bir yerden ehliyet alıcam sağlam bir kulanıcıdan bir süre ders alıcam belki olayı tamamen çözene kadar gerçek bir tarafiğe çıkmıycam yapabileceğim bu
ama sizi helvamı yemekten mahrum bırakıcam ;) belki bir gün toplantılarınızada katılırım :D
verdiğin acı bile artık hoşuma gidiyor
-
24 Temmuz 2009, 23:46
#30
omersirin adlı üyeden alıntı
motosiklet konusunda sakin olacaksın bu ilk kural.ikinci kural da birinci kuralı uygulayıp uygulamadığını teyit etmen olacaktır.üçüncü kural boyuna,kilona, motosikleti ne amaçla seçtiğin, kullanmak istediğini belirlemek olacaktır.kabaca 6 tane ana segment, tür var motosiklette..hangisine binersen bin,hangisine gücün yeterse yetsin öncelikle küçük ccli bir makina alman ve reflekslerini, aletin tepkilerini,dört tekerlekli araç sürücülerinin sana olan tutumlarını,trafikteki değerini bir güzel anlamalısın..üniverisiteye başlayınca daha 2.günden diploma vermediklerine göre,motosiklette de yüksek cc alet kullanmak hem cüzdan hem de yaşam müsrifliğidir.lütfen pişman olacağınız bir şey yapmayın,zira iki teker hata kabul etmiyor..esenlikler ve kasklı, dizlikli günler..
açıklamışlar zaten bize laf kalmamış.
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
-
25 Temmuz 2009, 00:04
#31
Benim dikkatimi " altımdaki motora güvenmek istiyorum " bölümü çekti. Altındaki motor R1 olunca otomatik pilot devreye girmiyor.
Bence altındaki motora güvenmek yerine, üstünde oturacak olan kendine böyle bir makineye tamamen hakim olacak kadar güvenene kadar düşünme böyle birşey.
★★ ----- Decaying organic matter ----- ★★
-
25 Temmuz 2009, 00:10
#32
-
25 Temmuz 2009, 01:14
#33
eass adlı üyeden alıntı
600 lük r1 dede riski olucak korkularım yok değil 45 sn 90 sn ışıklarda parmak ucunda o araçla nasıl dururum korkusu var bende
R1, 600lük değil yalnız, 1000lik... R6 desen daha doğru olur sanırım... hayır alacaksın ya, alırken yanlış alma diye dedim...
-
25 Temmuz 2009, 02:08
#34
hyosung rt 125 tavsiye ederim.Diğer 125cc motorlara göre hem daha gösterişlidir hem de çok keyifli bir sürüşü var.Bende ducati monster la başlamak istemiştim bir kere 125 cc bir motor kullandıktan sonra R1 gibi motorları uzun yıllar düşünmek istemiyceksin bence.Trafikte motosiklet kullanmak ciddi tecrübe gerektirir ,bunuda ara sokaklarda değil trafikte öğrenirsin.
-
Bende 600 lükleri begendim 1000 likleride begendim hatta motor tavsiyesi diyede konu açtıom ama insanların fikirlerini daha da ötesinde tecrübelerini paylaştıklarını okuyunca fikrim değişti hyosung 250 R ile başlayacağım... Evliyim çocugum var ve yaşamak istiyorum...
-
Kardeş bence görüntü önemli demişsin. Yamaha Yzf R125 al. Görüntüyse görüntü. E hızda var biraz 135 falan görüyor. Başlangıç içinde ideal bir motor. Yamahanın sitesine ilk baktığımda R6 olsun diyordum. Ama işin içine girince değişiyor. Al motoru kullan bir yaz. Sonra sat 600 lük al. Benim görüşüm bu...
-
çok bi bilgim yok büyük motor da kullanmadım ama şahsi fikrim ilk deneyimin olacaksa ve r1,r6 ların görünüşünü beğendiğini söylüyosun ve hız yapmayacağını sölüosun yzf 125 senin söylediğin standartlara göre biçilmiş kaftan
-
100 km hız için yapılan daha uygun motorlar var
600 cc ve üstü race makine de yavaş gidersen kendini de motoruda yakarsın , hızlı gidersen ailen ile beraber hepiniz yanarsınız....
iyisimi sen bırak 700 lüğü kap bi 70 lik içelim güzelleşelim unut tüm bu olanları.....
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
Kanaatimce Honda CBF 250'liler görüntü olarak tatmin edici olabilir. İyi bir başlangıç motoru olduğu gibi uzun yıllar binilebilir de. 120-130 km hıza çıkabilirsin. Elbette 600 ve üstü gibi değildir ama görüntü nisbeten tatmin eder. Bir de ön siperlik takarsan daha sükseli durur.
Uzun yıllar önce motora binmeme rağmen tekrar başladığımda üşenmedim kurs aldım, hocam iki saatten sonra artık XL 200'e binebilirsin diye kanaat ettiğinde makinamı kullanmaya başladım. Sonra yine CBF 250 aldım ve ancak şimdi 650'lik bir Transalp almak üzereyim ama hala tereddütlerim var ve yine ders almayı düşünüyorum. Mesele ölmekten korkmak veya korkmamak değil. En nihayet hepimiz bir gün öleceğiz ama işin sonunda sürünmek de var. Sonra niçin kırmızı ışıkta korkuyla bir 1000'liğin üstünde duracağınıza kendinize güvenerek 250'lik bir motorun üstünde durmayasınız. Ayrıca binicisine göredir motorun sükseli durması. Tam koruma giydiğinizde zaten insanlar size saygı duyuyor genel olarak. 1000'lik motor alıp daha ilk gaz açışında altından motoru kaçıranları da unutmayalım.
Yine de hayırlı olsun kararınız, neticede arkadaşlar ön yargılarla yazmıyorlar, tecrübelerini aktarıyorlar.
-
bence gönlünden hangi motor geçiyorsa onu al ama yinede aygıra binmeden önce eşşekle biraz antreman yap herkesin yaptığı gibi )
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler