Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Dubleks lastik +bir soru

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    26 Ekim 2007
    S'a ben seyhan125t motoruma dubleks lastik takmak istiyorum sizce takılır mı takılır ise fiyatları nerelerde birde alacağım lastik küçük olsa yani jant yere daha yakın olsa hız artarmi bilgilerinizi bekliyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    arkadaşım motorun jant'ları çelık ıse elbette olur,
    duro marka lastıkler fıyat ve saglamlık acısından kötünün iyisidir,

    fakat yanak işlemleri açısından bilgim yok,

    öğrenırsemde fena olmaz.

    illaki cvp gelecektir,
    örnek,

    150 70 18,

    olan lastik ebatında,
    150 genışlık,
    18 jant,
    70 olan boyu,
    ufaltmakmı gerek büyütmekmi??
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  3. #3

    Üyelik
    26 Ekim 2007
    Tamam kardeş jant çelik o zaman olur duro markasını tuttum şimdi sıra performansa geldi inşallah küçük olursa hız artar bunuda birileri yazar inşallah ha bide fiyatlar nerelerde.

  4. #4

    Üyelik
    12 Temmuz 2009
    Şehir
    BURSA-M.K.PAŞA
    Motosikleti
    KANUNİ Tiger
    Benim bi arkadaşım Kanuni Tiger'e yaptı aynı işlemi canta küçük bi işlem hepsi bu. Aynı dış lastiklerini kullanıyor lastik bile almadı. Önce Cantların sibop yerlerini torna'da biraz büyüteceksin (dublex sibobun ölçüsüne göre) sonrada lastikçi dublex sibobu takacak.
    İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır:bounce:

  5. #5
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    takılır ben 100cc cub a yaptım tel jantı cıkardım alaşım jant aldım mondial cub jantı 250 tl irc lastik aldım 50 tl ön 60 tl arka ön 2.50x17 ebattı 2.75 yaptım arka 2.75x17 ebattı90x90x17 yaptım lastikler biraz geniş geldiğinden son hızım 5km gibi azaldı fakat yol tutuş mükemmel derecede arttı birde lastik tamir spreyi aldım 20 tl şamrelli lastiklerle yolda rezil olmayalım küçük lastik ve jantla hızın düşer daha büyük jant ve lastik kullanman lazım eğer biryere sürtmesse
    AvcıBey bunu beğendi.

  6. #6
    askersss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2009
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    HONDA DEAUVİLLE NT 700 VA ABS 2006
    selam.janta tubless sibop' un ve lastik yanaklarının tam oturması gerek.(aksi taktirde virajlarda lastik yanaklarından havayı boşaltıverir maazallah)lastik kalınlığı 70 rakamının ifade ettiği yerdir.örneğin bu rakam 30 olursa lastik yanağı ince, 70 olursa kalın olur.

  7. #7
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı macloren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam kardeş jant çelik o zaman olur duro markasını tuttum şimdi sıra performansa geldi inşallah küçük olursa hız artar bunuda birileri yazar inşallah ha bide fiyatlar nerelerde.

    A) Sözkonusu Jantlar çelik değil, Aluminyum dur.
    B) Sözkonusu Jantlar İç Lastik ile kullanmak üzere tasarlanmıştır.
    C) İç Lastik olmadan şişirme imkanı var ve motosiklet yürür de fakat hangi keskin köşede ya da çukurdan lastiğin atacağını kestiremeyeceğin için sürekli bir tehdit altında olacaksın
    Lastiğin attığı anda kendini yerde hatta başka bir aracın altında bulablirsin.
    D) Motosikleti tasarlayan ve uluslararası dolaşım hakkını (aralarında TÜV de var) alan firmalar salak mı da küçük jant yaerine ''büyük'' Jant kullanmışlar? Motosikletin kendi Jant ve Lastiği neyse onu kullan kardeşim...

    HER yazılana atlayarak kendinizi tehlikeye atmayın.....üzülür ve üzersiniz
    Bir kez sorun bakalım olur diyenlere, dediklerini yapmışlarmı??? Fotoğraf atsınlar kendi uygulamalrından
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  8. #8
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    Alıntı Özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    A) Sözkonusu Jantlar çelik değil, Aluminyum dur.
    B) Sözkonusu Jantlar İç Lastik ile kullanmak üzere tasarlanmıştır.
    C) İç Lastik olmadan şişirme imkanı var ve motosiklet yürür de fakat hangi keskin köşede ya da çukurdan lastiğin atacağını kestiremeyeceğin için sürekli bir tehdit altında olacaksın
    Lastiğin attığı anda kendini yerde hatta başka bir aracın altında bulablirsin.
    D) Motosikleti tasarlayan ve uluslararası dolaşım hakkını (aralarında TÜV de var) alan firmalar salak mı da küçük jant yaerine ''büyük'' Jant kullanmışlar? Motosikletin kendi Jant ve Lastiği neyse onu kullan kardeşim...

    HER yazılana atlayarak kendinizi tehlikeye atmayın.....üzülür ve üzersiniz
    Bir kez sorun bakalım olur diyenlere, dediklerini yapmışlarmı??? Fotoğraf atsınlar kendi uygulamalrından
    ben resim atmasını bilmiyorum çorluya gel misafirim ol sana tekirdağ köftesi ısmarlayım motorumada kendin bak istediğin yere göster çinli lastikler virajlarda kayıyordu şimdi 1500km kullandım atsa atardı benim helvamıda yerlerdi bilmeden yorum yapmayın taktık kullandık memnun kaldık yazdık isteyene tel no veririm bol bol konuşuruz çorlu davetim herkeze açık beklerim

  9. #9
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben resim atmasını bilmiyorum çorluya gel misafirim ol sana tekirdağ köftesi ısmarlayım motorumada kendin bak istediğin yere göster çinli lastikler virajlarda kayıyordu şimdi 1500km kullandım atsa atardı benim helvamıda yerlerdi bilmeden yorum yapmayın taktık kullandık memnun kaldık yazdık isteyene tel no veririm bol bol konuşuruz çorlu davetim herkeze açık beklerim
    Valla, senin için üzüldüm dersem yalan olmaz
    Sen harcanmışsın oralarda resmen....O halde TSE, TÜV ve motosiklet jantı ile lastik üreten firmalara sistemi anlat ta boşuna fazla masraf ve işçilik yapmasınlar Tubeless jant ve Lastiklere
    Adamlar aptal o zaman değilmi? bir jant ya da lastiğin tasarımı için yüzbinlerce dolar harcıyor akılsızlar

    Neyse, bırakalım geyiği ve sadede gelelim.
    Taktik-maktik anlamam ben. Sen yaptın hala bir şey olmadı ama olmayacak diye bir şey yok. Bırakın böyle akılsızca işleri, Bunlar çok tehlikeli ve deneme yanılmaya gelmez. Ya, TUBELESS Jant ve uygun dış lastiğini takacaksın ya da iç lastikle devam edeceksin doğrusu bu.
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  10. #10

    Üyelik
    26 Ekim 2007
    Yazılanları baktım korktum şimdi iç lastikle devam edecez artık

  11. #11

    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Motosikleti
    SaLcaNo SM 250-4
    gerçekten benımde çin malı bı çapur çupurum var lastikler berbat çok kayıyor nasıl bi lastıkle degıstırsek acaba ?

  12. #12
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı whopper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gerçekten benımde çin malı bı çapur çupurum var lastikler berbat çok kayıyor nasıl bi lastıkle degıstırsek acaba ?
    Şu anda motosikletinin üzerinde bulunan lastiklerin aynı ebatlara sahip marka lastiklerle değiştireceksin
    marka ve model çoook...iyi araştır çünkü aynı lastiği farklı fiyatlarla bulabilirsin.
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  13. #13
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    Alıntı Özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla, senin için üzüldüm dersem yalan olmaz
    Sen harcanmışsın oralarda resmen....O halde TSE, TÜV ve motosiklet jantı ile lastik üreten firmalara sistemi anlat ta boşuna fazla masraf ve işçilik yapmasınlar Tubeless jant ve Lastiklere
    Adamlar aptal o zaman değilmi? bir jant ya da lastiğin tasarımı için yüzbinlerce dolar harcıyor akılsızlar

    Neyse, bırakalım geyiği ve sadede gelelim.
    Taktik-maktik anlamam ben. Sen yaptın hala bir şey olmadı ama olmayacak diye bir şey yok. Bırakın böyle akılsızca işleri, Bunlar çok tehlikeli ve deneme yanılmaya gelmez. Ya, TUBELESS Jant ve uygun dış lastiğini takacaksın ya da iç lastikle devam edeceksin doğrusu bu.
    zaten lastikler irc firmasının tubalees dış lastiği yani şamrelli dış lastik değil ve alaşım jantlara takıldığı söylendi bazı çinli ucuz motorların orjinalindede var cantlara balans ayarı bile yaptırdım sen zaten 80 i geçemessin balansa ne gerek var dedi servis fakat balansı bozuk çıktı yanına kurşun yapıştırdılar olmasa bukadar uğraşmazlar

    sayın arkadaşlar: birde tubalees yapmak için jantta sbob deliğini büyütmüyorsun kendi orjinal sibobu var

  14. #14
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    Şimdi gerçekten Çin malı motosikletlerin Cantları çok zayıf Nerdenmi biliyorsunuz derseniz ..Arkadaşımın motosikletinin cantı ortadan ikiye ayrıldı Hemde iki defa... İki defa yeni cant almak zorunda kaldı. Kim diye soracak olursanız Bu siteden Oğlum ve ben Nickli Gürkan abi.Bendede var bir tane Mondial ve lastikleri dubleks ve cant çoğu yerinden eyik ve ben onu şamryelliye çevireceğim.. Yukarıda yazıldığı gibi dubleks olur ama ne kadar sağlıklı olur bilinmez.Ama kaliteli bir cant bulursun o zaman başka...
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.

  15. #15
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    dubleks lastik resimleri burada
    http://img141.imageshack.us/gal.php?...motorum009.jpg
    http://img404.imageshack.us/img404/1...motorum011.jpg
    http://img11.imageshack.us/img11/379...motorum012.jpg


    arkadaşımın yardımıyla resimleri attım ikinci resimde orjinal sibop ve tubalees yazısı silik bir şekilde belli oluyor


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler