S'a ben seyhan125t motoruma dubleks lastik takmak istiyorum sizce takılır mı takılır ise fiyatları nerelerde birde alacağım lastik küçük olsa yani jant yere daha yakın olsa hız artarmi bilgilerinizi bekliyorum
S'a ben seyhan125t motoruma dubleks lastik takmak istiyorum sizce takılır mı takılır ise fiyatları nerelerde birde alacağım lastik küçük olsa yani jant yere daha yakın olsa hız artarmi bilgilerinizi bekliyorum
arkadaşım motorun jant'ları çelık ıse elbette olur,
duro marka lastıkler fıyat ve saglamlık acısından kötünün iyisidir,
fakat yanak işlemleri açısından bilgim yok,
öğrenırsemde fena olmaz.
illaki cvp gelecektir,
örnek,
150 70 18,
olan lastik ebatında,
150 genışlık,
18 jant,
70 olan boyu,
ufaltmakmı gerek büyütmekmi??
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Tamam kardeş jant çelik o zaman olur duro markasını tuttum şimdi sıra performansa geldi inşallah küçük olursa hız artar bunuda birileri yazar inşallah ha bide fiyatlar nerelerde.
Benim bi arkadaşım Kanuni Tiger'e yaptı aynı işlemi canta küçük bi işlem hepsi bu. Aynı dış lastiklerini kullanıyor lastik bile almadı. Önce Cantların sibop yerlerini torna'da biraz büyüteceksin (dublex sibobun ölçüsüne göre) sonrada lastikçi dublex sibobu takacak.
İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır:bounce:
takılır ben 100cc cub a yaptım tel jantı cıkardım alaşım jant aldım mondial cub jantı 250 tl irc lastik aldım 50 tl ön 60 tl arka ön 2.50x17 ebattı 2.75 yaptım arka 2.75x17 ebattı90x90x17 yaptım lastikler biraz geniş geldiğinden son hızım 5km gibi azaldı fakat yol tutuş mükemmel derecede arttı birde lastik tamir spreyi aldım 20 tl şamrelli lastiklerle yolda rezil olmayalım küçük lastik ve jantla hızın düşer daha büyük jant ve lastik kullanman lazım eğer biryere sürtmesse
selam.janta tubless sibop' un ve lastik yanaklarının tam oturması gerek.(aksi taktirde virajlarda lastik yanaklarından havayı boşaltıverir maazallah)lastik kalınlığı 70 rakamının ifade ettiği yerdir.örneğin bu rakam 30 olursa lastik yanağı ince, 70 olursa kalın olur.
A) Sözkonusu Jantlar çelik değil, Aluminyum dur.
B) Sözkonusu Jantlar İç Lastik ile kullanmak üzere tasarlanmıştır.
C) İç Lastik olmadan şişirme imkanı var ve motosiklet yürür de fakat hangi keskin köşede ya da çukurdan lastiğin atacağını kestiremeyeceğin için sürekli bir tehdit altında olacaksın
Lastiğin attığı anda kendini yerde hatta başka bir aracın altında bulablirsin.
D) Motosikleti tasarlayan ve uluslararası dolaşım hakkını (aralarında TÜV de var) alan firmalar salak mı da küçük jant yaerine ''büyük'' Jant kullanmışlar? Motosikletin kendi Jant ve Lastiği neyse onu kullan kardeşim...
HER yazılana atlayarak kendinizi tehlikeye atmayın.....üzülür ve üzersiniz
Bir kez sorun bakalım olur diyenlere, dediklerini yapmışlarmı??? Fotoğraf atsınlar kendi uygulamalrından
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
ben resim atmasını bilmiyorum çorluya gel misafirim ol sana tekirdağ köftesi ısmarlayım motorumada kendin bak istediğin yere göster çinli lastikler virajlarda kayıyordu şimdi 1500km kullandım atsa atardı benim helvamıda yerlerdi bilmeden yorum yapmayın taktık kullandık memnun kaldık yazdık isteyene tel no veririm bol bol konuşuruz çorlu davetim herkeze açık beklerim
Valla, senin için üzüldüm dersem yalan olmaz
Sen harcanmışsın oralarda resmen....O halde TSE, TÜV ve motosiklet jantı ile lastik üreten firmalara sistemi anlat ta boşuna fazla masraf ve işçilik yapmasınlar Tubeless jant ve Lastiklere
Adamlar aptal o zaman değilmi? bir jant ya da lastiğin tasarımı için yüzbinlerce dolar harcıyor akılsızlar
Neyse, bırakalım geyiği ve sadede gelelim.
Taktik-maktik anlamam ben. Sen yaptın hala bir şey olmadı ama olmayacak diye bir şey yok. Bırakın böyle akılsızca işleri, Bunlar çok tehlikeli ve deneme yanılmaya gelmez. Ya, TUBELESS Jant ve uygun dış lastiğini takacaksın ya da iç lastikle devam edeceksin doğrusu bu.
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
Yazılanları baktım korktum şimdi iç lastikle devam edecez artık
gerçekten benımde çin malı bı çapur çupurum var lastikler berbat çok kayıyor nasıl bi lastıkle degıstırsek acaba ?
zaten lastikler irc firmasının tubalees dış lastiği yani şamrelli dış lastik değil ve alaşım jantlara takıldığı söylendi bazı çinli ucuz motorların orjinalindede var cantlara balans ayarı bile yaptırdım sen zaten 80 i geçemessin balansa ne gerek var dedi servis fakat balansı bozuk çıktı yanına kurşun yapıştırdılar olmasa bukadar uğraşmazlar
sayın arkadaşlar: birde tubalees yapmak için jantta sbob deliğini büyütmüyorsun kendi orjinal sibobu var
Şimdi gerçekten Çin malı motosikletlerin Cantları çok zayıf Nerdenmi biliyorsunuz derseniz ..Arkadaşımın motosikletinin cantı ortadan ikiye ayrıldı Hemde iki defa... İki defa yeni cant almak zorunda kaldı. Kim diye soracak olursanız Bu siteden Oğlum ve ben Nickli Gürkan abi.Bendede var bir tane Mondial ve lastikleri dubleks ve cant çoğu yerinden eyik ve ben onu şamryelliye çevireceğim.. Yukarıda yazıldığı gibi dubleks olur ama ne kadar sağlıklı olur bilinmez.Ama kaliteli bir cant bulursun o zaman başka...
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
dubleks lastik resimleri burada
http://img141.imageshack.us/gal.php?...motorum009.jpg
http://img404.imageshack.us/img404/1...motorum011.jpg
http://img11.imageshack.us/img11/379...motorum012.jpg
arkadaşımın yardımıyla resimleri attım ikinci resimde orjinal sibop ve tubalees yazısı silik bir şekilde belli oluyor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)