Bu dahil tüm genellemeler yanlıştır ki; tüm ybrciler genellemesini kabul etmiyorum...
Bnde ybr 125 sürüyorum kmde az yaktığı ve ucuz olduğu için işe gidip gelirken ideal bir motor eskişehir yolunda manyak ego otobüslerinin altına girmiycek kadar hızlı 90-100 şehir içinde 5.000dd civarında sıkıştırmadan kullandığında bir o kadarda cimri bir motor...
Peki nedir bu paketçi ybr kültürü ? Bu yazdıklarım benim gözlemlerimdir...
Egzozu delmek,hava filtresinin yarısından fazlasını sökmek veya hiç takmamak,siperlikle gösterge arasına motordan pahallı pioneer mp3 çalar takmak, paket için kullanılan çantanın içne amfi ve üstüen 6x9 hoparlör,heryerine saçak takmak koruma demirinin üstüne kilim sermek, deponu üstüne halı koymak,siperliğe ekleme yapıp üstüne eşkiya,kabus benzeri isimler yazmak, neon lamba takmak, bu kadar elektrik tesisatı yüzünden ikide bir tesisatı yakmak, olur olmaz her yerde tek teker yapmak, motorda yağ değiştirmemek, buji değiştirmemek ellerinden gelse benzinde koymıycaklar ama genelde hep bi benzin dipte muhabbetidir gider, hemen hemen hepsinin ybrsi 4.viteste 100km görür yada öyle olduğunu iddia ediyorlar, kesinlikle kask takmamak, mont giymemek, yaz kış jöleli saçlar, kışın bere artı atkı vsvs...
Bunlar onların bileceği iş... Biz kimsenin kötülüğünü istemeyiz bn yolda gördüğüm zaman özellikle 30dk pzzacılarıan mutlaka yol veriyorum...
Ama bunları sadece ben görmüyorum motosikletle hiç alakası olmayan biri bile bu olayların farkında motorun ismi kötüye çıkıyor paketçi motoru ismi alması hiç hoşuma gitmiyor.Aslında bir ülkede en iyi binilecek motor paketçinin en iyi binilecek araba ise plasiyerlerin arabasıdır.Çünkü firmalar kalite/ekonomi yönünden en iyisini seçerler..Allahtan plasiyerlerde araçları bu şekilde garip hale getirmiyorlar...
Yoksa memlekette adı çıkmamış ekonomik araç kalmıycak