CBR 125 e K&N Hava Filtresi
Reklamlar
-
Arkadaşlar motorum CBR 125 ve 700 km de. Üzerinde Devil egzostla aldım. Kn Hava filtresi taktırmayı düşünüyorum. Sebebi de Devil egzostda yanma açısından çıkışın rahat ama hava girişinin yeterli olmadığı görüşü.Bir de hava filtresi takılırsa ilave ayar gerekiyor mu ? Aynı şekilde İridyum buji (NGK)takılması bu ikiliyi destekler mi ? Teşekkürler.
Reklamlar
-
hiç bir fikrim yok eğer olurda işe yararsa bi performans artışı görürsen bizede haber ver
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIRR. DeLi RüZgArr.
-
arkadasımdada devil egsoz var bayagı bir patlama oluyor . hele bide jigleyi çekip gaz verirsen alev ata ata gıdıyor . alev atmasının pek ıyı bır sey olmadıgını duymustum...
ayrıyetten servis ara borulu devile kn takarsan sesin daha tok olcagını soylemıstı..
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
-
Ara borulu devil bendeki. Tok sesi ben de duymuştum. Ondan kesinlikle eminim.
-
822 tl mı neydı arkadas aldıgında eğerki oyle bı egsozum olsaydı hıc dusunmeden bi KN filtre taktırırdım 80-100tl gibi bir fiyatı vardı.. 125 cc olmasına ragmen ıyı yonden motoru bayagı bi etkilediği söylenıyor...
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
-
Peki Buji hakkında görüşü olan yok mu ?
-
boş şeyler,
Standart bir cbr125 ile kapış fark olmadıgını göreceksin ;)
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
-
Şimdi mi ilaveleri yaptıktan sonra mı ?
-
Moderatör
KN Hava filtresi yerine Performans Hava filtresi diye adlandırılan konik şeklindeki hava filtrelerinden taktırabilirsin. 30 Lira civarı fiyatı. Fakat tüm yaptıkların ve yapacakların sana pek fazla fayda sağlamayacaktır. Hatta motora da fazla fayda sağlamayacaktır. Ses için egzos alınabilir 125 cc bir motora ama performans için fazla birşey beklemek hata olur. Değişikliği yaptıktan sonraki bir kaç gün çok iyi sonuç aldığını düşünecek ama o değişikliğe de çabuk alışacaksın.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
14 Temmuz 2009, 02:55
#10
-
14 Temmuz 2009, 03:19
#11
dynner adlı üyeden alıntı
boş şeyler,
Standart bir cbr125 ile kapış fark olmadıgını göreceksin ;)
dostum performans egzozlu bir cbr a bindin mi???ben arkadaşımda ki orjinal egzozlu cbr ile arasında baya bir fark görüyorum bunu ilk binişte kendiside söyledi en basit örneği vites aralarında ki fark = vites mesafesi artıyor ve şans tanımıyorum orjinalekalkışta olsun son hızda olsun bence etkisi gayet açık,motorun resmen got atıyor diyor binenler bence küçümsemeyin bende performans hava filtresi siparişi verdim 5 gündür gelmesini bekliyorum birde servis bakımı yaptırıcam bujiler yağ vs. o zaman otobana çıkıp arasında ki farkı size kanıtlarım istersen...ha ben bu motoru hız yapacak diye almadım öyle bir beklentim yok sadece adı yeder mondialdan gına gelmişti artık
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
17 Temmuz 2009, 13:55
#12
Arkadaşlar başka cvp yok mu yahu ?
Kullanan arkadaşlar görüş bildirsin lütfen..
-
17 Temmuz 2009, 14:15
#13
bosnak_semko adlı üyeden alıntı
burda amaç standart bi cbr 125le yarışmak ve onu geçmek değilki...
kişisel bir zevk olarak motorun standart bir cbr 125 ten daha güzel ve daha tok bir ses vermesini sağlamak.
bu senin kişisel zevkine uygun olmayabilir ama hiçbirimizin senin zevkine göre hareket etmeyede niyetimiz yok dostum.
ok
Arkadaşın sordugu perfoprmans bilip bilmeden alfa atlama seninle muhattap olanda yok, performans olarak hiçbirşekilde farkını gözle görülür bir şekilde saglayamaz bundan bahsediyorum, Görünüş ses benim alakam deil ben performanstan bahsediyorum git 189cc llik bore up kit taktır belki o zaman olumlu seyler söylerim aynı motordan bende kullanıyorum leovince liyede bindim endurance liyede bindim, K&n liyede bindim standartınada biras tecrube ögren ondan sonra benmle muhattap böyle ahkam kesmene gerke yok ok
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:12 PM ----------
onur35 adlı üyeden alıntı
dostum performans egzozlu bir cbr a bindin mi???ben arkadaşımda ki orjinal egzozlu cbr ile arasında baya bir fark görüyorum bunu ilk binişte kendiside söyledi en basit örneği vites aralarında ki fark = vites mesafesi artıyor ve şans tanımıyorum orjinale
kalkışta olsun son hızda olsun bence etkisi gayet açık,motorun resmen got atıyor diyor binenler bence küçümsemeyin bende performans hava filtresi siparişi verdim 5 gündür gelmesini bekliyorum birde servis bakımı yaptırıcam bujiler yağ vs. o zaman otobana çıkıp arasında ki farkı size kanıtlarım istersen...ha ben bu motoru hız yapacak diye almadım öyle bir beklentim yok sadece adı yeder mondialdan gına gelmişti artık
Dostum gel izmirdensin nasıl olsa cıkalım senle otobana bakalım kim kimi ekiyor kalkışta son hızda vs.
0.1-0.2 saliseilk araları diyorsan diyecegim bişey yok herkesin kendi motoru ben fikrimi söyluyorum.
K&n i ben cok araştırdım hatta alacaktım da ancak kullanan cok Tecrubelı arkadaşlarımdan sorna vazgectım orjınalınden 2.5 kat daha pahalı ve hiçbir artısı yok sadece ömur boyu kullanıosun diyorlar hava filtresini 10binde deiştrsen 2 kez deiştrsen eder sana 20bin buda sana 70 liraya patlar demek istedigim bu herkesin zevki tabikide kendisine ben sadece izlenimlerimi paylaşıyorum alınma gücenme olmasın,Yakın zamanda Endurance marka full egzost sistemi taktırmayı planlıyorum ama sesbibim trafikte farkedilmek performans deil
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
-
17 Temmuz 2009, 22:32
#14
Sadece tok ses istiyorsan. Hava filtresine kadar motoru sök. Bunun için arka yolcu selesini anahtarla aç ve çıkart. Onun içinde ön tarafı tutan bi civata var. Onu çıkart. Seleyi sök. Selenin ön tarafında bi civata daha var onuda sök. Depoyu kaldır ama dikkat et abartma deponun hortumlarını zorlama.(Zaten o kadar hassas değiller). Orda siyah bir kutu var. Hatta önünde 2 deliği olan plastik bir parça var. O siyah kutuyu aç. Hava filtreni yerinden çıkar. En yakın basınçlı hava bulabileceğin yerde iyice temizle. Sonra yerine geri tak.(Arada hava filtreni de temizlemiş oldun). O dediğim 2 delikli zımbırtı(şnorkel) yı yerinden çıkart ve geri takma. Depoyu geri tak. Motoru çalıştır ve sesi dinle. Tok ses istiyosan en basit, maliyetsiz ve etkili yöntem. Bu arada motorun hav girişini rahatlatmak kıl yün o kadar basit işler değil sanılanın aksine. Düşük-yüksek devirler çekiş kayıpları yaşaman mümkün(Egzosun olduğu için problem daha az olur hatta olmayabilir). Özellikle giriş(hava) arttıkça böyle şeyler olabiliyor. Karbüratör ayarlarınıda değiştirirsen, hissedilir güç artışı olabilir. Her filtre takan meydana çıkmasın, madaraolabiliteniz olduğunu unutmayın. Sevgiler
-
Gnusher adlı üyeden alıntı
Sadece tok ses istiyorsan. Hava filtresine kadar motoru sök. Bunun için arka yolcu selesini anahtarla aç ve çıkart. Onun içinde ön tarafı tutan bi civata var. Onu çıkart. Seleyi sök. Selenin ön tarafında bi civata daha var onuda sök. Depoyu kaldır ama dikkat et abartma deponun hortumlarını zorlama.(Zaten o kadar hassas değiller). Orda siyah bir kutu var. Hatta önünde 2 deliği olan plastik bir parça var. O siyah kutuyu aç. Hava filtreni yerinden çıkar. En yakın basınçlı hava bulabileceğin yerde iyice temizle. Sonra yerine geri tak.(Arada hava filtreni de temizlemiş oldun). O dediğim 2 delikli zımbırtı(şnorkel) yı yerinden çıkart ve geri takma. Depoyu geri tak. Motoru çalıştır ve sesi dinle. Tok ses istiyosan en basit, maliyetsiz ve etkili yöntem. Bu arada motorun hav girişini rahatlatmak kıl yün o kadar basit işler değil sanılanın aksine. Düşük-yüksek devirler çekiş kayıpları yaşaman mümkün(Egzosun olduğu için problem daha az olur hatta olmayabilir). Özellikle giriş(hava) arttıkça böyle şeyler olabiliyor. Karbüratör ayarlarınıda değiştirirsen, hissedilir güç artışı olabilir. Her filtre takan meydana çıkmasın, madaraolabiliteniz olduğunu unutmayın. Sevgiler
Otomobillerde açık spor hava filtresi takıldığında çok güzel bir ses veriyor bildiğiniz gibi o havanın emiş sesini, anladığım kadarıyla motorda bu mümkün değil galiba arkadaşlar?
-
31 Temmuz 2012, 17:15
#16
Buji konusunda orjinal buji haricinde ürün kullanması tavsiye etmem piston eritmen dahi söz konusu olabilir, çünkü 4 silindirli değil tek 125 bir makinaya biniyosun aşırı beslememli hava girişi + yüksek basınçlı patlatma hızlı aralıklarla olacağından piston normaldan daha sert ve hızlı patlamaya maruz kalıyor hızlı çıkış ile beraber standartta 13,4 hp olan güç 15 16 lara çıkarımak mümküm ama extra 0,75 hp için de piston eritmeye deymez derim 125 için egzost ve hava filtresi en uygunudur ;)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler