ula, ula durun ya. Motorun dili olsa allahınız varmı diye sorardı yazık günah ya apache ye bu kadar yüklenmeyin
ula, ula durun ya. Motorun dili olsa allahınız varmı diye sorardı yazık günah ya apache ye bu kadar yüklenmeyin
montaj bu resimler böyle bişey olamazHakkaten helal olsun iyi ugrasmissiniz pazar günü düzcedeyim allah izin verirse sinekli yaylasina çikacagiz arkadasla şenliğe
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
@aspesdos8181
elinize sağlık. titreşimde artış varmı yada yakıt tüketiminde?
Titreşim in artması söz konusu değil,fakat yakıt tüketimi konusunda cimri olmayı bıraktı artık cok ziyancı...
[B][COLOR="Red"][/COLOR][/B]Dikkat Önemli Not : [COLOR="Blue"][/COLOR]Beyninizin Değerinde Kask Kullanın!!!
Motosiklet mucidi
Evet sana gönderdiğim zamn yapıldı,debriyajı 4 ve 5. vites lere alırken yüksek devirli gazla değişirsem eyer hafif kaçırmalar oluyor,ama ona göre ayarlıyorum.Önce vites sonra gaz yapıyorum yani.
[B][COLOR="Red"][/COLOR][/B]Dikkat Önemli Not : [COLOR="Blue"][/COLOR]Beyninizin Değerinde Kask Kullanın!!!
Yeni motorun hayırlı olsun ozaman.Valla ben satmayı düşünmüyorum ama tabiki uzun yol için 500 ve üzeri almak niyetim var.Ama bu motorumu satmam,şehir içi cok işimi görüyor.
[B][COLOR="Red"][/COLOR][/B]Dikkat Önemli Not : [COLOR="Blue"][/COLOR]Beyninizin Değerinde Kask Kullanın!!!
güzel çalışma demek isterim ama arkadaşın dediği gibi bu kadar üzmemek lazım tvs yi.başlar sağdan soldan arıza yapmaya.yok şanzıman,yok krank.ne gerk var çıkart motoru tak bir çıkma 250 ve ya 500 cc motor üzerine yine tvs ye binmeye devam.gören ya bu tvs harbiden hızlıymış derler.bence en güzeli 500 cc motosiklet almak.tam ideal.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
ancak şu var.
ilerde yağ yakmya başlayabilir.
belki komprasöre bıraktığında bile yağ yakıyo olablir.
motosiklet sektörünün içindr olduğum iin biliyorum.performans ürünleride satıyoruz ancak ufak hacimli motorlara göre değil.hal böyle olunca silindr büyütme işine giriliyor(bende denedim bi ara). şuan bi çalışanımız 125kt yi 200 yaptı.benm cbr ye kafa tutuyodu hatta kalkışta zaman zaman geçiyordu ben yatmassam.ama şuan deli gibi yağ yakıyor motoru.
yine bi arkadaş silindir büyüttü rektefe payı hiç bırakmadı motoru yedi şuan blok falan araştırıyor.yani ne olursa olsun orjinal gibi olmuyor.kısa süreli etkileri var.
Orgazma Dudak Büktürür
Anladım biz bunların araştırmasını yapdık zaten,silindirin payı 250 cc ye yetiyor,bunun tartışması hayli fazla oldu,bu konuda tecrübe cok önemlidir.,işin yapılması değil.benim taktığım piston,61.5 cmküp,bir arkadaşım gecen yıl 63,5 ini taktı,ve hala deli gibi kullanıyor,aynı pistonu bulamadım yoksa zaten 63.5 takıcaktık,bulamayınca fazla araştırmadık,ve 61,5 in daha uzun ömürlü ve daha kullanışlı olacağını düşünerek taktık,motorun patlayacağını sanmıyorum ama patlasada önemli değil.
[B][COLOR="Red"][/COLOR][/B]Dikkat Önemli Not : [COLOR="Blue"][/COLOR]Beyninizin Değerinde Kask Kullanın!!!
Her kez patlar diyor ama patlanmadı gitti.
[B][COLOR="Red"][/COLOR][/B]Dikkat Önemli Not : [COLOR="Blue"][/COLOR]Beyninizin Değerinde Kask Kullanın!!!
abi senin moto rtr 180 le hemen hemen aynı olmuş. aslında rtr 180 yada rtr 160 beklemesine gerek yok fabrikadada senin ki gibi büyük silindir piston takıyolar. bence çok orjinal olmuş moto.
hesap makinesini aldım elime senin motorun hacmini hesapladım ustalar sallamış
pi*rkare*h ile
2r:61.5 mm den r 30.75mm
h strok=57,8mm
3,14**30,75*30,75,57*57,8mm=172cc olmuş rtr 180 de 177 cc hemen hemen aynı rtr 180 de de 62.5 mm piston varmış .
rtr 180 de arka disk bir de mikuni karbüratör var yaklaşık 1 beygir katkısı olmuş sıradan karbüratörden. senin moto da 16 beygir olmuştur.
rtr 180 i beklemeye gerek yok silindir piston tamam.bir disk fren eksiği duyulur. zaten apache 4150 lira olmuş 180 lik en az 5000 lira olur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)