Önemli Bir Anı ! Bir nevi sosyal sorumluluk
Reklamlar
-
bizim marketimiz var.deden , babaya hesabı bir işletme.
genel olarak büyük firmaların kampanyaları olur.
şu kadar mal al hediye verelim.bu kadar mal al yüzde 50 indirim gibilerinden.
zamanında babamda bisiklet manyağı oğlu için bu tür bir kampanyadan faydalandı.
benim bisiklet geldi.9-10 yaşlarındayım.kurulu bir halde !
babam civataları kontrol etti.frenleri kontrol etti.
saldı beni çayıra.
ben yeni bisiklet almanın hevesiyle bir o yanda geziyorum , bir bu yanda geziyorum.
hızımın doruklara ulaşmasını arzuluyorum.(ülen deli zaten 10 , yapçan en fazla)
derken ben ayağa kalkıp pedal çevirmeye başladım.maksimum güç hesabı.ama bu artistik bir hareket falan değil ,hala kısa mesafede aracım bisiklettir ellerimi falan bırakabilen , bunu deniyen biri değilim.
neyse seleye tekrar oturdum 1-2 çatır çutur ve ben yerdeyim !
bir baktım ön tekerlek hala gidiyor !
oha ön tekerlek maşadan ayrıldı ben yerle birim.
ve huzurlarınızda made in china !
o zamanlar en fazla 40 kilo olan beni , alt tarafı 1-2 somunu olan bisiklet taşıyamadı , dağıldı.ve bir araba altında kalabilirdim.
şunu hatırlıyorum ki civatalar kontrol edilmişti !
ve şunuda hatırlatayım daha sıfırdı ! gıcır gıcır'dı.
haa şimdi nereye varacağım.demin bir arkadaşımız yuki marka cup motor ile 125 km hızlara çıktığını falan yazmış.
pes
ben bu anımı hiç bir zaman unutmadım ... alt tarafı bir şasi 2 tekerlek olan bisikletten düşmedim ben ... çin malı dandik bir bisikletten düştüm.
bu gün bisiklet fiyatları 350 tl den başlamaktadır ... bunlar bir şasi 2 tekerlek değil "bisiklettir".ve şu anda 93 kilo olan beni 20 -25 km hızlarda taşımaktadır.
nereye varacağım.
40 kilo olan 9 yaşındaki çocuğu taşıyamayan bir çin ürünü,
75-80 kilo olan bir adamı 125 km hızlarda nasıl taşıyor ? hadi taşıyor bir hatada (motosiklet hata payı , aşırı yüksek) neler olacağını hiç düşünüyor mu ?
yada düşünüyor musunuz ?
bisikletle motosiklet kıyaslanmaz demeyin , cep telefonuyla bile kıyaslarım !
çin malı çin malıdır.bunun bilincinde kullanın , hız falan nedir yahu bu...
ve sloganım
"MOTOSİKLET UCUZ , PEKİ YA HAYAT ?"
şimdi burada boykot moykot gibi bir şey başlatmaya çalışmıyorum , bir şey başlatmak istemiyorum zaten.
yanlızca uzak durun , tabi ki birde maddiyat var , para kazanmak zor ...aldıysanız lütfen fazla zorlamayın.yavaş yavaş gidin , extreme hareketlerden kaçının !
demek istiyorum.
saygılarımla
not: 13 saattir falan uykusuzum .. sabaha kadar marketteyim imla hatalarını kusurları görmeyiniz
blogger bir kişiliğim var yoksa bihaller.net (reklamıda yapayım)
Ayvalık Motosiklet Tutkunları (A.M.T)
Reklamlar
-
Sym Joyride 200 ,Peugeot satalis 250 ,Ybr125 ,Suzuki Bandit 600, Yzf-r25...
-
şimdi burada boykot moykot gibi bir şey başlatmaya çalışmıyorum , bir şey başlatmak istemiyorum zaten.
yanlızca uzak durun , tabi ki birde maddiyat var , para kazanmak zor ...aldıysanız lütfen fazla zorlamayın.yavaş yavaş gidin , extreme hareketlerden kaçının !
demek istiyorum.
ama herkes aynı şeyi söylesede eminim yapacak olan adam yine yapacaktır:(
-
ben cin mallarının savunucusu değilim olamamda bana ne bende bır bisiklet aldım 5 sene oldu problem yok şimdi oğlumun elinde hırpalanıyor motor aldım 2 yıldır kullanıyorum tık yok dünde edirne kapıda öküzün birini solladım oda hızlandı bende önüme cukur cıktı ALLAH korudu fena girdim cukura yani herhalde bu gelen malların hepsi kötü değil ama ben yınede temkınlı olun derım ve aldığım herşeyın sony bile altında made in çin yazmasından ciddi rahatsız oluyorum.
-
-
Katılmıyorum. Çalıştıgım sırkette çinden ürün getiriyor. çinde ne kadar para o kadar işçilik o kadar kaliteli malzeme ve getirilen ürünler elektronik o kadar az sorun cıkıyor ne kadar para o kadar kofte sen ucuz dıge turk malı alsanda ucuz olmasının sebebı zaten hammade malıyetının dusururmesı bu durumda neler ola bılecegını kımse bılemez
-
kaliteli çin malı ürünlerde var ama neden Türk malı olmasın bir markete gitsek kaç kişi bu Türk malı deyipte alır. 869 Türk malı diyorum meyve suyu kraker türü market alışverişlerinde Türk malı almayı tercih ediyorum
Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...
-
tamam arçelik Türk markası mesela.güzel bir marka...
sorun ne malı olduğu değil.kalitesi ......
piyasadaki çin mallarının büyük bir çoğunluğu "GÜVENİLMEZ"
Yamaha Çin'de üretim yapıyor mesela ama ben bundan bahsetmiyorum.
Asya , Mondial o Çetmen mağazalarında falan satılanlardan bahsediyorum
motosiklet tamircisi bi arkadaşım var onun söylediğini aktarıyorum ÇİN MALI MOTORLAR OLMASA BİZ AÇ KALIRIZ gerisini siz düşünün..
başka bir konu başlığından mehmet06 kullanıcısının yorumu örneğin
Ayvalık Motosiklet Tutkunları (A.M.T)
-
daha iyi anlatılamazdı. Bravo.
ONUR SUAL... SENİ ASLA UNUTMAYACAĞIZ KARDEŞİM!!!
"ONUR"umuzu KAYBETMEYELİM..
-
12 Temmuz 2009, 15:15
#10
bu kadarda katı olamayalım.bakarsan bağ bakmazsan dağ olur demişler.sorun çıktımı yaptıracan hocam başka yolu yok bunun.ayrıcan japon mallarıda arıza çıkarıyor ve maliyeti çin malların göre çok daha yüksek.hem çin motorları olmasaydı Türkiye gibi ekonomik yönden sıkıntılı bir ülkede bu kadar insan motosikletle tanışamazdı bunuda unutmayalım.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
12 Temmuz 2009, 15:27
#11
yazından dolayı seni tebrik ediyorum..
HONDA;hayat onda...
İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
-
12 Temmuz 2009, 15:37
#12
iki ucu *oklu değnek.motora binmek istiyorsan ve çok paran yoksa çin alman lazım ama çin malları dandik diyoruz.öbür türlü japona almana amerikana biniyim desen en ufak arızada astarı yüzünden pahalıya geliyor ki birde sorma gitsin bizde daha o yüzü alacak para yok.şimdi onca motor sevdalısı doğal olarak hep ilk şıkkı seçiyor maalesef ben dahil.çinli almak zorundayız çünkü zengin değiliz.eğer bir gün paramız olursa işte o zaman çin harici seçeneklere bakarız.tabi o zamana kadar abartı hareketlerin bir anlamı yok.lütfen önce sağlığınızı düşünerek kullanın bu meredi.
-
12 Temmuz 2009, 18:12
#13
motopirate adlı üyeden alıntı
bu kadarda katı olamayalım.bakarsan bağ bakmazsan dağ olur demişler.sorun çıktımı yaptıracan hocam başka yolu yok bunun.ayrıcan japon mallarıda arıza çıkarıyor ve maliyeti çin malların göre çok daha yüksek.hem çin motorları olmasaydı Türkiye gibi ekonomik yönden sıkıntılı bir ülkede bu kadar insan motosikletle tanışamazdı bunuda unutmayalım.
güzel diyorsunda melet devamlı bakım istiyor,cüzdan kalın olsun diyor.idare etsin diye çin scootor aldım,sözde firması orda baya kaliteli imiş.2.el 1100 tl vermiştim.650 tl masraf ettim.durmadan arıza sonunda sattımda kurtuldum.daha alırmıyım iyi olursa alırım,yoksa eski model de olsa bildik kaliteli marka alırım.ustalara ve servislere para vericek kadar zengin değilim.hani bir ata sözü varya ordan alıntıdır.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
13 Temmuz 2009, 04:00
#14
Arkadaşlar benim görüşüm çin malınında iyisi var tamam fakat onlarda pahalı. Bizim asıl sorunumuz biz koyun psikolojili bi milletiz ve bunu kabul etmiyoruz ikinci en büyük sorunumuzda kabullenmemek. Devletimiz basıyo vergiyi basıyo vergiyi bizde halk olarak ayaklanmıyoruz. Ayaklansak bile bikaç akıllı hemen birileri susturuyo haklı olduğumuz halde ceza alıyoruz. Bakın Ülkenin yarısı satıldı kaç kişi çıkıpta baş kaldırdı bikaç kişi sonrası yok edildi. biz eğer bu durumun önüne geçmezsek halk olarak birlik olmazsak daha çok vergi yeriz daha çok eziliriz.
-
13 Temmuz 2009, 04:26
#15
Moderatör
Bu konu 3584 kere gündeme geldi, 9865'inci defa gündeme geldiğinde de aynı yorumu yazabilirim sanırım.
Çinli'ler olmasa buradaki üyelerin 3/2'si şu anda burada olmayacak, ya chat yapıyor, ya uyuyor, ya işte, yada farklı bir sitede olacaklardı ve Motosiklet.net'ten haberleri bile olmayacaklardı. İşin en acı tarafı iki tekerlekli olarak sadece bisiklete binebileceklerdi, ama bisiklete binecek olanların büyük çoğunluğu da yine çin malları olmadığı için bisiklete dahi binemeyeceklerdi.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
13 Temmuz 2009, 05:50
#16
neticede lüzumsuz başlıklar listesine bir ek bu.
-
13 Temmuz 2009, 07:21
#17
Ne diyeyimki bu zamanda donumuza kadar çin malı ürün kullandığımız bir ortamda
bence boşuboşuna hikaye anlatmaktan öteye gitmez.
Bir ürünü alırken üzerinde sertifikası var ticaret bakanlığından onayı var
Devletimiz kötü bir ürünü bizlerin kullanmasına izin vermez
Bir malın pahalı olması o ürünüde dünyanın en kaliteli ürünü yapmaz
Çin malı motorlar çok iyi bir ürün demiyorum
Motorun limitlerinin üstünde hız yapılmasınıda çok tehlikeli buluyorum
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali
http://www.apaydinmakine.net
-
13 Temmuz 2009, 09:47
#18
hala asıl konuya odaklanamadık abilerim yahu ...
asıl konu çin alma almama mevzuusu değil.
aldığın çinliyi zorlama , hız yapma , dandik makine.yolda 2 ye ayrılırsa bir şey olursa fena hallere düşersiniz , canınızdan olursunuz mevzuusu ..
Ayvalık Motosiklet Tutkunları (A.M.T)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler