Motorumu buldum ama fikrinizi sormalıyım!
-
12 Temmuz 2009, 00:27
#21
muhakkak satacak ama gücü yeten birisi alır.yani belki eski model alıp koleksiyon yapan yada modifiye hastaları bobber denilen o şeylerden yapacak olanlar falan çıkar alırlar.yani bir şekilde satılır.niyet meselesi.
gv250 neredeyse 650-750 cc cruiser dediğimiz gezi motorları kadar heybetli bir duruşu var ama bir o kadar da güçlü bir makine.al diye demiyorum ama ben motorumu ilk aldığımda selesine oturup iterek biraz ilerleteyim demiştim ve oldukça yorulmuştum.halbuki o bahsettiğim arkadaşın viragosu gv den sonra bisiklet gibi gelmişti.ama...motora binipte hareket etmeye başlayınca o kadar rahat ve uzun yolda beşikteymişsin gibi gidiyorki...yani izlenim olarak yanlış bir izlenime kapılma.gv650 süper demişsin ama o motor gv250 den de iri ve büyük..
neyse konuyu saptırmayalım.alacağın motor kesinlikle v motor olsun.o yüzden regali tavsiye etmem.regal de gösterişli bol kromajlı bir motor ama titreşim sıkıntısı var aletin.v motor biraz daha rahattır regale göre.roadstar da tel jant var,uzun yolda ekstra süspansiyon sağlar rahat edersin,parça sıkıntısı çekmezsin çinli arasında en tercih edilmesi gerekendir diye düşünüyorum.o yüzden roadstar al derim.umarım yardımcı oluyorumdur..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Reklamlar
-
12 Temmuz 2009, 00:32
#22
virago 250 güzel motordur ama modeli çok eski.aynı motoru kullana arkadaşlarda sorun çıkınca parça sıkıntısını bisan roadstarın parçalarını alarak temin ediyorlar.çoğu parça uyumlu zaten.fakat 93 model motor için 3500 çok fazla.eğer motor iyi durumda ise pazarlık yapıp fiyatı düşür derim.benim roadstar bile 2006 model 3000 tl fiyat yazdım.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
12 Temmuz 2009, 00:43
#23
arkadaşlar ilginize teşekkür ederim. emin olun hepinizin yazdıklarını dikkatle okuyorum, kesinlikle yardımcı oluyorsunuz. mesele en başta da yazdığım gibi "yamaha" isminin yarattığı etki ile aracın yaşı arasında mantık/duygu çatışması yaşamamdan kaynaklandı.
şimdi durum: hyosung gv250 bir kez daha incelenecek (yerinde ve üzerine binerek - ama bana büyük gelen ayakkabı misali yine olmayacak sanırım). bisan roadstar ilanları daha dikkatle incelenecek (bisan başlığında diğer yamaha klonlarının ciddi farkları var mıdır diye sormuştum - çoğunluk fark var hem de ciddi anlamda, bisan dışındakilere bulaşma dedi. yoksa şu ledow markasını da beğendim yani). en olmadık durum uygun fiyatlı regal bakılacak. başka önerisi olan?
-
12 Temmuz 2009, 01:00
#24
arkadaşlar motosiklet binmek icindir motor alırken ilk sormamız gereken soru şu olmalı o motor size isdediginizi verecekmi yani binebilcekmisiniz bence herne olursa olsun o şey temel görevini yerine getiremicekse hicbizaman sahibinin yüzünü güldürmeyecek demektir ... 3 ay keyifle binip 5 ay kapıda yatıp beni sinir krizine sokacaksa hic olmasın daha iyi ben aldım 91 modelı 6 aydır kapıda yatıo eski motora binceksen bütce cok önemli ama % 50 bütce % 50 şans tonla paranda olsa bit kadar parcayı bulamıyabılıosun (viragoların yedek parca durumunu bılmıorum genel olarak yazdım)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:00 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:56 PM ----------
baklawah adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ilginize teşekkür ederim. emin olun hepinizin yazdıklarını dikkatle okuyorum, kesinlikle yardımcı oluyorsunuz. mesele en başta da yazdığım gibi "yamaha" isminin yarattığı etki ile aracın yaşı arasında mantık/duygu çatışması yaşamamdan kaynaklandı.
şimdi durum: hyosung gv250 bir kez daha incelenecek (yerinde ve üzerine binerek - ama bana büyük gelen ayakkabı misali yine olmayacak sanırım). bisan roadstar ilanları daha dikkatle incelenecek (bisan başlığında diğer yamaha klonlarının ciddi farkları var mıdır diye sormuştum - çoğunluk fark var hem de ciddi anlamda, bisan dışındakilere bulaşma dedi. yoksa şu ledow markasını da beğendim yani). en olmadık durum uygun fiyatlı regal bakılacak. başka önerisi olan?
abi motosiklete ısınıktan sonra o büyüklük öle bi hoşuna gıdecekki şahsen benım düşüncem bi motosiklet ne kadar buyukse insan o kadar yakısır o motora
-
12 Temmuz 2009, 01:01
#25
öncelikle hiç acele edilmeyecek.imkanın varsa gv250 ile tekrar buluşup flört edilecek.hatta buluşmadan önce sitenin gv250 başlığı üşenilmeden baştan sona okunacak ve gerekli araştırma yapılmış olunacak.buluşunca kıza alıcı gözle bakılacak.ön yargılı gidilmeyecek buluşmaya.eğer fırsat varsa binilip biraz yakından tanınacak.olmadı bisan roadstara bakılacak ve en temizinden alınacak.hiç olmadı regale bakılacak ama fiyat olarak hiç olmadı diyerek sona atacağımız bir motor olmadığı ve roadstarlar kadar fiyatı olduğu unutulmayacak. inşallah gönlündeki temiz motora kavuşursun. ve tabiki bizimle de paylaşırsın..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
12 Temmuz 2009, 01:01
#26
kymco venox nasıl bu arada
-
12 Temmuz 2009, 01:09
#27
gv250 ile motor olarak aynı neredeyse ama fiyat olarak 1000-2000 tl daha pahalı gv250 den..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
12 Temmuz 2009, 01:10
#28
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
öncelikle hiç acele edilmeyecek.imkanın varsa gv250 ile tekrar buluşup flört edilecek.hatta buluşmadan önce sitenin gv250 başlığı üşenilmeden baştan sona okunacak ve gerekli araştırma yapılmış olunacak.buluşunca kıza alıcı gözle bakılacak.ön yargılı gidilmeyecek buluşmaya.eğer fırsat varsa binilip biraz yakından tanınacak.olmadı bisan roadstara bakılacak ve en temizinden alınacak.hiç olmadı regale bakılacak ama fiyat olarak hiç olmadı diyerek sona atacağımız bir motor olmadığı ve roadstarlar kadar fiyatı olduğu unutulmayacak.
inşallah gönlündeki temiz motora kavuşursun. ve tabiki bizimle de paylaşırsın..
bak bu güzel bir yorum olmuş. inşallah ağustos'a motorla gireceğim (tabi ehliyet gecikmezse). o zamana kadar başka fikirleri de paylaşırız sanıyorum.
archeus adlı üyeden alıntı
kymco venox nasıl bu arada
görünüşü güzel ama çok bildiğim bir makine değil, ayrıyeten fiyatı da çok fazla. tercih edeceğim bir model değil. aslında benim gönlümde yatan aslan avatarımdaki türden bir costom chopper ama ne para ne tecrübe yetmiyor maalesef, ancak resimlerine bakıyoruz...
-
12 Temmuz 2009, 01:15
#29
tabiki dostum.bizler bunun için buradayız.birbirimize yardımcı olmak için.paylaşmak için..ama acele etme.insanın kanı kaynıyor biran önce olsun bitsin diyor ama araç alırken hiç ama hiç acele etme.inşallah hayırlısı olur..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
12 Temmuz 2009, 01:18
#30
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
12 Temmuz 2009, 01:19
#31
demirgursel adlı üyeden alıntı
gerçekten doğru yorumlar yazılmış arkadaşlar
peki bi soruda ben sorayım:
93 model motoru olan adam artık başka bir modele geçmek istediğinde eski motorunu yaksınmı, ne yapsın
yakabilir, çöpe doğru sürebilir, masa yapabilir.
veya bu başlık altında 93 model motosikleti makul goren arkadaşlara satabilir. o da bir fikir. veya siz o arkadaşların derdine derman olmak için de alabilirsiniz.
her malın kullanım ömrü olduğunu da unutmamak lazım. kullanım kitapçıklarında bu süre 10 yıl olarak belirlenmiştir ekseriyetle. ha motosikleti sıfır almışsınızdır ve 30 sene işlemesini sağlayacak itinayı göstermişsinizdir. o zaman iş değişir. bakın benim ufak bir motorum var. 20 bin km ye merdiven dayadı. ama hala benzin alırken pompacı arkadaşlar "hayırlı olsun" diyorlar. bu gibi durumlarda o 10 yıl pekala aşılabilir. ama 5 el değiştirmiş motosiklet ne haldedir bilemezsiniz.
-
12 Temmuz 2009, 01:35
#32
avare rulman adlı üyeden alıntı
her malın kullanım ömrü olduğunu da unutmamak lazım. kullanım kitapçıklarında bu süre 10 yıl olarak belirlenmiştir ekseriyetle. ha motosikleti sıfır almışsınızdır ve 30 sene işlemesini sağlayacak itinayı göstermişsinizdir. o zaman iş değişir. bakın benim ufak bir motorum var. 20 bin km ye merdiven dayadı. ama hala benzin alırken pompacı arkadaşlar "hayırlı olsun" diyorlar. bu gibi durumlarda o 10 yıl pekala aşılabilir. ama 5 el değiştirmiş motosiklet ne haldedir bilemezsiniz.
bu yorum konunun bir özeti gibi olmuş.... şimdi konuyu dağıtmak istemiyorum, ama bir de bütçe meselesi var bildiğiniz gibi.
ben motor almak için ortalama bir bütçe ayırmıştım ama evdeki hesap çarşıya uymadı her zamanki gibi. şimdi burada yazmaya çekiniyorum ama yine de karalayayım bahaneyle bunu da sizinle paylaşmış olayım bari...
kursa A2 ve G (forklift) için ödediğim rakam 400 tl, sınav harçları 165 tl, diğer evrak-sağlık raporu vs için 55 tl, honda gs1 eğitimi ve istanbul masrafları 400 tl, trafik şubeye dosya için 400 tl ayırdım, rusat/devir/plaka vs için 300 tl ayırdım, koruma ekipmanları için 1000 tl, disk kilidi, alarm, branda vs için 250 tl... yaklaşık 3000 tl gitti (gidiyor). motora para kalmadı valla! en fazla 3000 tl verebilirim hatta pazarlık etmeyi becerebilsem 2500 ama işte o yetenek yok bende...
buna ne dersiniz?
-
12 Temmuz 2009, 01:41
#33
baklawah adlı üyeden alıntı
bu yorum konunun bir özeti gibi olmuş.... şimdi konuyu dağıtmak istemiyorum, ama bir de bütçe meselesi var bildiğiniz gibi.
ben motor almak için ortalama bir bütçe ayırmıştım ama evdeki hesap çarşıya uymadı her zamanki gibi. şimdi burada yazmaya çekiniyorum ama yine de karalayayım bahaneyle bunu da sizinle paylaşmış olayım bari...
kursa A2 ve G (forklift) için ödediğim rakam 400 tl, sınav harçları 165 tl, diğer evrak-sağlık raporu vs için 55 tl, honda gs1 eğitimi ve istanbul masrafları 400 tl, trafik şubeye dosya için 400 tl ayırdım, rusat/devir/plaka vs için 300 tl ayırdım, koruma ekipmanları için 1000 tl, disk kilidi, alarm, branda vs için 250 tl... yaklaşık 3000 tl gitti (gidiyor). motora para kalmadı valla!
en fazla 3000 tl verebilirim hatta pazarlık etmeyi becerebilsem 2500 ama işte o yetenek yok bende...
buna ne dersiniz?
içimden bir ses "2008 model bir cbf 150 veya ybr 125 al" de diyor ama demeyecegim. zira cruiser tipi makinelerden hoşlandığınız belli. bu durumda V motor çift silindirli bir çinlinin 2008-2007 modelini almak sizin için en mantıklısı. 2-3 seneye de satar evladiyelik bir motosiklet alırsınız. böylece acemiliginizi de pahalı olmayan bir makineyi yıpratarak atmış olursunuz.
-
12 Temmuz 2009, 01:46
#34
işte bu yüzden bisan roadstar
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
12 Temmuz 2009, 01:50
#35
avare rulman adlı üyeden alıntı
içimden bir ses "2008 model bir cbf 150 veya ybr 125 al" de diyor ama demeyecegim. zira cruiser tipi makinelerden hoşlandığınız belli. bu durumda V motor çift silindirli bir çinlinin 2008-2007 modelini almak sizin için en mantıklısı. 2-3 seneye de satar evladiyelik bir motosiklet alırsınız. böylece acemiliginizi de pahalı olmayan bir makineyi yıpratarak atmış olursunuz.
sizin "de deyip de demediğiniz" (devrik cümle kralı oldum) commuter sınıfı çok tavsiye edildi bana hem MT forum kullanıcılarından, hem de çevremde az sayıda anlayan kişi tarafından. özellikle ybr 125 hala ısrarla al diyenler var, düşünmedim değil acemiliği atana kadar en iyi seçenek gibi duruyor ama o modellerin hiçbir çekiciliği yok (kullanıcıları alınmasın tamamen kişisel yorumumdur). honda eğitimde kulandığım cbf 150 de üzerine binene kadar çok itici gelmişti ama kullanırken çok keyif aldım, hatta üzerinde dururken depoya bakarken bir race motor havası görmüş kadar oldum yani. ama sizin de yazdığınız gibi cruiser sınıfının yeri ayrı, onları beğenenler diğer modellere o gözle bakamıyor, ben de çocukluktan beri harley stili cruiser/chopper hayranıyım. artık kısmetse yazdığınız gibi yapıcam...bakalım....
-
12 Temmuz 2009, 02:10
#36
aa sınıf değişikliği yapacaksak ona göre yorum yapıp yardımcı olalaım
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
12 Temmuz 2009, 02:15
#37
baklawah adlı üyeden alıntı
bak bu güzel bir yorum olmuş.
inşallah ağustos'a motorla gireceğim (tabi ehliyet gecikmezse). o zamana kadar başka fikirleri de paylaşırız sanıyorum.
görünüşü güzel ama çok bildiğim bir makine değil, ayrıyeten fiyatı da çok fazla. tercih edeceğim bir model değil. aslında benim gönlümde yatan aslan avatarımdaki türden bir costom chopper ama ne para ne tecrübe yetmiyor maalesef, ancak resimlerine bakıyoruz...
valla avatarındakı bobberi gorunce şeytan dürte dürte bögrümü delmeye basladı parcaya ayırdıgın gpz 500 u bobbere cevir die ama bı kac gun ıcınde kafamdakı dusunceler netlesır dıe tahmın edıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:15 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:13 AM ----------
ama sırf oturuş şekli yüzünden cruiser sevmıyorum kollar bacaklar ayrık carmıha gerılmıs yada hareket halınde ıken mancınıkla fırlatılmıs gıbı gelıo :D ben yapsam oturus pozısyonunu raceye yakın yaparım gene
-
12 Temmuz 2009, 02:19
#38
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
aa sınıf değişikliği yapacaksak ona göre yorum yapıp yardımcı olalaım
yok yok sınıf değiştirmiyorum kesinlikle cruiser alacağım. sadece avare_rulman arkadaşımın bahsettiği şeyi de bir ara düşündüğümü söylemek istedim. roadstar olacak %95 diyorum...
archeus adlı üyeden alıntı
valla avatarındakı bobberi gorunce şeytan dürte dürte bögrümü delmeye basladı parcaya ayırdıgın gpz 500 u bobbere cevir die ama bı kac gun ıcınde kafamdakı dusunceler netlesır dıe tahmın edıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:15 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:13 AM ----------
ama sırf oturuş şekli yüzünden cruiser sevmıyorum kollar bacaklar ayrık carmıha gerılmıs yada hareket halınde ıken mancınıkla fırlatılmıs gıbı gelıo :D ben yapsam oturus pozısyonunu raceye yakın yaparım gene
şeytan dürtüyorsa bilmem ama ben dürtüyorsam aman uğraşma derim! (avatardaki modelin üreticileri bu linkte: http://www.walz-hardcore-cycles.com/deutsch/index.html )
senin dediğin gibi oturuş şekli tam tersine dizayn edilmiş yani kollar fazlaca öndeyken ayaklar oldukça geride (adeta uzanırmış gibi kullanılan-şu tuhaf pejo motorları var ya üstüne uzanıp kullandıkları onun gibi işte) olan bir custom chopper fotoğrafları vardı bende ama bulursam eklerim.
-
12 Temmuz 2009, 02:47
#39
baklawah adlı üyeden alıntı
yok yok sınıf değiştirmiyorum kesinlikle cruiser alacağım. sadece avare_rulman arkadaşımın bahsettiği şeyi de bir ara düşündüğümü söylemek istedim. roadstar olacak %95 diyorum...
şeytan dürtüyorsa bilmem ama ben dürtüyorsam aman uğraşma derim!
(avatardaki modelin üreticileri bu linkte:
http://www.walz-hardcore-cycles.com/deutsch/index.html )
senin dediğin gibi oturuş şekli tam tersine dizayn edilmiş yani kollar fazlaca öndeyken ayaklar oldukça geride (adeta uzanırmış gibi kullanılan-şu tuhaf pejo motorları var ya üstüne uzanıp kullandıkları onun gibi işte) olan bir custom chopper fotoğrafları vardı bende ama bulursam eklerim.
ole olmasada sport bı motordan donusuyor o yuzden geriye dogru uzanmıs gıbı olmaz gıdonuda bı metre yukselen godonlardan yapmamm ducatının bı makınası var tecnobobbermı ne dıolar o tarz bı bobber olabıulır yada dırek düz gidon yukselmeyen
-
12 Temmuz 2009, 03:10
#40
Amacım ortalığı ya da kafanızı karıştırmak değil ama bu segmentte son zamanlarda görünüş olarak en beğendiğim makine keeway in land cruiser modeli. İkinci elleri de sizin aklınızdaki fiyattan pek uzak sayılmaz. Özellikle turuncu renk olanlarını incelemenizi tavsiye ederim. Fiyat olarak makul olan bir ilan:
http://www.sahibinden.com/land_cruis...XQQdisplayitem
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler