bence 250cc motosiklet ile en az 5000 km kendi rodajını yapmalısın.
sonra gider 0 km istediğin büyük motosikleti alırsın. eğer bu acemiliğin ile sıfır alacak olursan hem kendine hem motosikletine yazık edersin.
bence 250cc motosiklet ile en az 5000 km kendi rodajını yapmalısın.
sonra gider 0 km istediğin büyük motosikleti alırsın. eğer bu acemiliğin ile sıfır alacak olursan hem kendine hem motosikletine yazık edersin.
Modenas -1999, Agility 125 -2006, CK 125 -2008, Crypton -2010, X-City 250 -2011, er6N 2006, er6F 2014
Haklısın hocam.
Peki kasko yaptırmayı düşünürsek ki düşünüyorum. Ne kadar tutar kasko? Yıllık mı oluyor aylık para mı ödüyoruz. Ona göre bütçemizi ayarlayalım. Öğrenciyim zaten, amacım hız falan değil, aklımda kalmasın diye 1000 cc alıyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:16 PM ----------
Hocam 250 alıpta ileride 1000 cc alacak imkanım yok yani. 250'yi de satamayız elimizde kalır. :( Vitesli konusunda acemiyim hiç kullanmadım ama scooter konusunda iyiyim. Vitesli gerçekten çok değişik. Debriyaj falan onları yanlış yaparım dişlisine kadar heryerini bozarım. Alıpta bekletebiliriz sanırım? Hocam peki kaç bin km rodajı var bunun? Kitapçığında yazar ama size sorayım birde merak ettim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:29 PM ----------
Hocam bir önceki sayfanın altındaki arkadaşımız ybr ile 2 senelik acemilik atlat demişte. Haklıdır da yahu 2 sene çok değil mi? Motosiklet kullanmasını biliyorum, ama sadece vitesli kullanmadım. Kendi motosikletim de var 2. olarak ZAT aldık durumumuz yoktu. Şimdi sadece 1 kere ve tek olarak CBF 1000 alacağız.
Rodaj yapalım derken içine etmek istemem motorun. O yüzden ybr tipi bir motosiklet ile iyice kavrayacağım.
1000 cc alıcaksın öylemi peki tamam sen bilirsin al bakalım neler olacak hep beraber görelim.
İMPOSSİBLE İS NOTHİNG
Arkadaşlar konu hakkında fikirlerini belirtmişler,bende buna katılıyorum.1000 lik bir makina şakaya gelmez.Gazı yarım açtığında bile neye uğradığını şaşırırsın.Tavsiyeleri dinle bence.Forumlarda hemen hemen her gün arkadaşlarımızdan birinin kayıp haberini alıyoruz.Sende bunlardan olma.
150 cc çin malı 10 hp Zat'tan inip 200 kg ağırlığında 97 hp gücü olan bir makine istiyorsun enteresan sevdiklerinle vedalaş helalleş.
İMPOSSİBLE İS NOTHİNG
Peki nasıl bir çözüm üretebilirim? İlk önce 250 CC alıpta sonradan yavaşça büyütecek imkanım yok arkadaşlar. Size sonuna kadar hak veriyorum. Haklısınız ama bir yol bulmam lazım bu durumda.
git araba al üstünü kestir rüzgarı hisset motor seni bozar
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Arkadaslar yazmislar ve konuyu tekrerlamak istemedim ( binlik baslangic icin cok büyük)
Eger CBF 1000 alacagim diyorsan al derim,cünki kullanimi cok rahat hele hele 2 kisiylen rahatlikta üstüne yok.
Motor seni asla yolda birakmaz,,
Ama sen önce detayli motor egitimi al,ve ilk zamanlari tek basina kullan ok
selam mehmet
Bu ne cesaret dostum,yahu bende scooter kullanıcısıyım ve arada serviste goruyorum,o almak ıstedıgın tarz modelleri orda görüyorum bzen,Motora dokununca bile ,şuurumu kaybedıyorum,Ağırlıgını dokunarak bıle hıssedebılırsın,Scooterları,bisikleti sürebılen cogu kısı,coluk cocuk bıle güzel kullanabılıyor,Arkadaslar çözümleri zaten sunmuş sana,bencede bu olayın onların dedıklerınden baska cozumu yok,Profesyonellık isteyen bı kullanım,Şahsen benım fıkırlerımde boyle,Hevesini sonraya sakla,en güzeli bu olur
Herkese teşekkür ederim önerileri için. Almadan önce dediğim gibi ufak motosikletlerden eğitim alacağım. Honda'nın eğitimleri var. Hiç kullanmayı bilmeyen kişiler bile 2 günde racing eğitimini tamamlıyorlar. Oraya gidip eğitim almayı düşünüyorum. Teşekkürler arkadaşlar. Hayalimin gerçekleşmesini istiyorum ama bir yandan da kendime bir şey olmasını asla istemiyorum.
Honda CBF 1000'i önerir misiniz? Artçımı yormasın uzun yolda? Yamaha Tdm'de güzel aslında ..
nekadar ciddisin bilmiyorum ama illa 1000rr alıcam diyosan bide mezar alda bari arkandakilere masraf olmasın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:24 PM ----------
he şöyle ilk mesajları okudum sinirlendim şimdi olaya bakış açım değişti tmmdır
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
Hocam zaten ön yargı'dan geliyor bu yorumlar.
Bir arkadaş forumda anlatmıştı, arkadaşı 600 rr mi, 1000 rr mi ne makine almış sanırım. Honda'nın eğitimi varmış 2 günlük eğitimle profesyonel kullanıma kadar öğrenmiş diye duydum. 2,3 Ay kendim ybr gibi bir şey kullanıp bir de eğitimini alacağım.
Sonradan yazdım eğitimi başlıktakine yazmayı unutmuşum kusura bakmayın. Gerçekten aklımdaydı eğitim heyecandan unutmuşum yazmayı.
Max. hızı ne kadar acaba? Tek ve arçım ile beraber ne kadar hız yapabilirim? Amacım hız yapmak değil merak ettim sadece..
Yamaha TDM kullandim 6 ay filan,,fena motor degil,eger iki zylindir seviyorsan..
Ama CBF 1000 len kiyaslanmaz,,,
Honda yi tavsiye ederim..
Birde su var,,2 günde motorcu olamazsin,,
2 günlük egitimde ancak motorunu taniyabilirsin,sürmek ise baska bir sey,buda epey bir zaman alir.
Acele etmezsen ve dikkatli olup egitimide aksatmazsan uzun yillar kullabilirsin
2 günde sana sadece motor nasıl gider gibi teknik eğitimler verirler. Motoru 2 günde değil 2 yılda anca tanırsın veya tanıyamazsın.
Hocam motosiklet kullanmasını gerçekten çok iyi biliyorum. Sağolsun trafikteki kendini bilmezler motosikleti araçtan saymayarak sağdan soldan pat diye seyir halindeyken atlayan araçlar sayesinde reflekslerim de gelişti, yaptığım manevralarla guines rekorlar kitabına girebilirim nerdeyse. Artık bence bir DUR demeli trafikte motosikleti araçtan saymayanlara.
Neyse konumuza dönelim, kullanmasını biliyorum motosiklet ama yani böyle büyük makineleri hiç denemedim. Düşük CC motosikletler kullandım hep. Bu ilk olacak o yüzden eğitimini de alacağım. Max. Hızı nedir bunların? Silindir derken sadece sesi olarak mı işe yarıyor yoksa başka özelliği var mı silindirin? Honda 4 silindir. Arkadaşım şöyle örnek verdi; 2 kişinin yapabileceği işi bir de 4 kişi olarak düşün falan dedi. Daha avantajlı gibi bir şey söylemek istedi sanırım. Tek başına kullanıldığında max. hızı nedir? Artçı ile max. ne kadar yapıyor acaba merak ediyorum bilen var mı?
4 silindir cok daha sakin calisir,arkadasin yanlis biliyor iki silindirlik 1000 motor var 4 silindirlik 1000 motor var,iki silindir biraz daha kabadir calisirken hisedersin.
4 silindir calismasi daha zarif daha yumusaktir.
2 silindir alt saffalada yani binlen üc bin dönüm arasinda biraz zorlanir ve sirkelenir,bu problem 4 silindirde yoktur.
Uzun yollarda elin ayagin ugusmaz 2 silindirlerdeki gibi,,titreme olayinda.
CBF de fazla sürat bekleme 220-230 filan yapar ama hic gerekmez cünki o uzun yol motoru sürat motoru degil.Benim CB 1000R 250 yapiyor ama belki ayda bir kere onuda bir iki saniye filan cünki motorda dik oturuyorsun ve rüzgar kafani salliyor.
Bu racing motorlarinda yok,ama onlardada uzun yol yapamiyorsun cünki yorucu oluyor
Teşekkür ederim hocam. Peki artçı ile max. kaç yapar? Dik durduğumuz için hız yapacağız diye motor bizi savurmasın. Amacım hız değil zaten sadece merak etmiştim. Alındığında hava filtresi, buji , zincir gibi parçaları değiştirip yerine kalite malzemeler almak gerektirir mi acaba?
deauville öneririm
tam bir touring makina ve artçılı ve uzun seyahatlerde oldukça keyifli ve yorulmadan yol alacağınızı söyleyebilirim
sabit yançantalar ve topcase e 2 kişinin tüm full korumalarını (kask, çizme, pantalon, mont, sırtlık, eldiven vs)
depo üstü çanta ile birlikte de rahatlıkla 2haftalık tatile çıkabilirsiniz
http://www.sahibinden.com/2008_model...XQQdisplayitem
ilan no 14987226
bir göz atmanızı öneririm
tercihiniz ne olursa olsun şimdiden hayırlı olsun
kazasız belasız sürüşler
Kelimelerin anlattığı kadarım..
Ne anlatırsam anlatayım anladığın kadarım...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)