2010 Honda Twister 300R ve XRE 300 Enduro
Reklamlar
-
02 Temmuz 2009, 13:49
#21
Türkiyeye gelme ihtimalleri bir yana; enduro olan makinenin ön grenajl ve çamurluğu karga gibi; iğrenç..
Hadi diğeri abisinin soyundan geliyor, belli.. Bir "Hornet"lık var; ama endurolar felaket tipsiz olmuş!
---
Türkiye'deki fiyatları 16.000'den aşağı olmaz. Ki gelmeme ihtimalleride çok yüksek.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Reklamlar
-
02 Temmuz 2009, 14:00
#22
Son derece binilesi ürünler. 2010 model ve tek silindir olması da ilginç. Ben CBF 250 kullanıyorum. Tek silindir olmasının bir dezavantaj olabileceği fikrini sanırım artık kafamdan atmalıyım.
Arka kampana fren konusunda da görsel açıdan disk fren daha iyi görünsede Honda'nın bir bildiği vardır diye düşünüyorum.
-
02 Temmuz 2009, 15:06
#23
cb600f abs 34000 R$
cb300r 11500 R$
Acaba brezilyada da vergiler bizimkine benzer şekilde motor hacmine göre mi? İkisi de yerli üretim orası için,o konuda bir fark olmaz.
-
02 Temmuz 2009, 15:48
#24
arka sinyaller stopla bütün değil bide jant kolları çok ince ve zayıf geldi
-
02 Temmuz 2009, 15:58
#25
fiyatlar belirliyici unsur olacağı benzer Tasarımlar ii fakat Fiyat?
3.18 tl olan benzinin 2 tl'si vergi
-
02 Temmuz 2009, 15:58
#26
buda gösterge panalleri
-
02 Temmuz 2009, 16:10
#27
300 cc de devir yok kesinlikle işe yaramaz bu motor gitmez 140 zor görür. 13 bin devir beklerdim. torklu motor benden uzak olsun aman aman tam dede motoru olmuş 6 binde maxsimum tork 7,5 binde maxsimum güç scooter gibi olmuş. hız beklemeyin bundan belki 60 yaşına gelirsem bakarım.
-
02 Temmuz 2009, 16:23
#28
Videoda XRE 300 Enduro yağ soğutmalı ve arkada disk görünüyor.Birde sivri ön çamurluğu beğenmedim tipitipe benzemiş
''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''
-
02 Temmuz 2009, 16:35
#29
acun0 adlı üyeden alıntı
300 cc de devir yok kesinlikle işe yaramaz bu motor gitmez 140 zor görür. 13 bin devir beklerdim. torklu motor benden uzak olsun aman aman tam dede motoru olmuş 6 binde maxsimum tork 7,5 binde maxsimum güç scooter gibi olmuş. hız beklemeyin bundan belki 60 yaşına gelirsem bakarım.
evet haklısın katılıyorum
-
02 Temmuz 2009, 16:43
#30
acun0 adlı üyeden alıntı
300 cc de devir yok kesinlikle işe yaramaz bu motor gitmez 140 zor görür. 13 bin devir beklerdim. torklu motor benden uzak olsun aman aman tam dede motoru olmuş 6 binde maxsimum tork 7,5 binde maxsimum güç scooter gibi olmuş. hız beklemeyin bundan belki 60 yaşına gelirsem bakarım.
Torklu motor, dede motoru demek mi oluyormuş? İlginç bir teori... Bu durumda gençken ss kullanıp yaşlanınca cross'a geçmek doğru bir tercih olacak.
Enduroda da kullanılan bir motor tipinden hız bekleyen zihniyete ayrıca şaşıyorum...
-
02 Temmuz 2009, 17:17
#31
eric_cartman adlı üyeden alıntı
Torklu motor, dede motoru demek mi oluyormuş? İlginç bir teori... Bu durumda gençken ss kullanıp yaşlanınca cross'a geçmek doğru bir tercih olacak.
Enduroda da kullanılan bir motor tipinden hız bekleyen zihniyete ayrıca şaşıyorum...
enduru için degil bu konuştuğum. tivister için
-
02 Temmuz 2009, 17:42
#32
Moderatör
Yurtdışında yaşayanlar için güzel bir oyuncak. Zira onlar bunu oyuncak olarak alıp hoplayıp zıplarlar. Biz Türk'ler için ise pahalı bir zevk olacaktır herzamanki gibi.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
02 Temmuz 2009, 23:20
#33
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
-
02 Temmuz 2009, 23:23
#34
enduroya bittim yahu
Orgazma Dudak Büktürür
-
02 Temmuz 2009, 23:27
#35
enduro çok hoş,balıkçıl kuşu gibi duruyor 300 cc de çok ideal hemde ekonomik olur, birde fiyatını öğrenseydik
-
03 Temmuz 2009, 16:15
#36
motor çok süper'de türkiye'ye cbf125 bile getirmezlerken bu motor zor hocam
-
03 Temmuz 2009, 16:25
#37
26.5 hp 135-140 km hızı düz yolda görebilir.CBF250'ye göre 6.5 hp fazlası var.Bu da 15 km daha fazla hız demek.Ancak tek silindirin titreşimi rahatsız edici olur gibime geliyo.VTR250 çift silindir 30 hp ile hem titreşim olarak hemde hız olarak bunlara fark atar.
-
03 Temmuz 2009, 16:35
#38
kingman30 adlı üyeden alıntı
26.5 hp 135-140 km hızı düz yolda görebilir.CBF250'ye göre 6.5 hp fazlası var.Bu da 15 km daha fazla hız demek.Ancak tek silindirin titreşimi rahatsız edici olur gibime geliyo.VTR250 çift silindir 30 hp ile hem titreşim olarak hemde hız olarak bunlara fark atar.
Bu hususu honda mühendislerine iletelim ,iş yoğunluğundan atladılar her halde .....
-
03 Temmuz 2009, 16:39
#39
kingman30 adlı üyeden alıntı
26.5 hp 135-140 km hızı düz yolda görebilir.CBF250'ye göre 6.5 hp fazlası var.Bu da 15 km daha fazla hız demek.Ancak tek silindirin titreşimi rahatsız edici olur gibime geliyo.VTR250 çift silindir 30 hp ile hem titreşim olarak hemde hız olarak bunlara fark atar.
hız olarak tatmin edici değil o yönden katılıyorum
aerodinamik özelliğini bilemem tabi fakat görünüş ,sağlamlık ve uzun yol konusunda epey bir tatmin edici gözüküyor zaten bu motorların tipi racing olmadığından bi sorun yok torku önemli diye düşünüyorum
-
03 Temmuz 2009, 16:47
#40
Moderatör
Herşeyi anlıyorumda hala şu kampana fren sistemini ısrarla kullanmak istemelerini anlayamıyorum.
YÜRÜYEN BİR APTAL OTURAN İKİ AKILLIDAN DAHA ÇOK YOL ALIR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler