TAKİP EDİYORUMDA BİR ÇOK İNSAN FARKLI FORUMLARDA BAŞKA BAŞKA MOTORLARI ÇEKİŞTİRİYOR,,
ALMIŞ PİŞMAN OLMUŞ..!
YADA ALAMAMIŞ PİŞMAN...
YADA SATMIŞ PİŞMAN....
AMA HALA ARKASINDAN KONUŞUYOR,
PEKİ YA SİZ.?
TECRÜBENİZİ PAYLAŞMAK İSTERMİSİNİZ....?
TAKİP EDİYORUMDA BİR ÇOK İNSAN FARKLI FORUMLARDA BAŞKA BAŞKA MOTORLARI ÇEKİŞTİRİYOR,,
ALMIŞ PİŞMAN OLMUŞ..!
YADA ALAMAMIŞ PİŞMAN...
YADA SATMIŞ PİŞMAN....
AMA HALA ARKASINDAN KONUŞUYOR,
PEKİ YA SİZ.?
TECRÜBENİZİ PAYLAŞMAK İSTERMİSİNİZ....?
CANIM KIZIM HERŞEYİM
İkinci motorumdur
Suzuki ts50
Sıfır motor yaptırıyordum 1 hafta sonra yine patlıyodu..
ama onun sayesinde tamire başladım
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
Allahın belası Bisan lifan 125 ama bu motoe yüzünden bu siteye üye oldum..
başka yokmu ?
anlaşılan kimse o günleri hatırlamak istemiyor
CANIM KIZIM HERŞEYİM
sürücü kursunda kanuni tigrina 100 kullandım
kısacası beğenmedim
Life is what happens when you are busy making plans
honda beat'in performans ve konforundan hiç memnun kalmadım.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Güzel başlık.Çok iyi düşünmüşsün.Bence çok kişiye yol gösterecek bir başlık olmuş.Çünkü insanlar kullandığı motorlara laf söyletmiyo.Ancak kullanıp sattıktan sonra memnuniyetsizliklerini anlatabilirler.
CBF150 kullandım 10 ay kadar.11.000 km'de sattım.Çok sevmeme rağmen uzun yolda bazen 80 km hızın üzerine çıkamaması , periyodik bakım masraflarının fazla olması , ayrıca 30.000 km'de yağ eksiltip motor yenileyenleri duyunca hemen satıp kurtuldum.
CBF250 aldım.Bir hafta sonra ilk uzun yola çıktığımda cbf150'den 15 km daha hızlı olduğunu farkedince onu da hemen sattım.Ayrıca uzun süre kullanımda titreşimi de oldukça rahatsız ediciydi.
1000rr yokuşta çekmiyor
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
yazdığımız motorları kullanan arkadaşlar alınmasınlar sakın amaç kimsenin motoruna çamur atmak değil. sadece görüş paylaşımı
bende japon motor kullanıyorum hep modelli olmasada başımı ağrıtmıyor en azından. Çin motoruda ufak tefek messafelere kullanırım diye aldım. ama uğraştırdı biraz
Beni kanser eden çin motoru mondial 150 zattı. bi arıza çıkartıyordu çok uğraştırıyordu. herşeyi sökülebilir yapmışlar ama çok vida olduğu için habire sök dur. bi hafta çalışmayınca motor uğraştırıyodu çalışmamak için inatlaşıyodu sanki ya. bazen vaktim olmuyodu yapmak için tamirciye götürüyodum. adam abi şu gün gel biraz uğraştırıyor bu motor gibi vb. cevap aldım bi kaç yerden. satıncaya kadar akla karayı seçtim. şimdi kurtuldum bidaha büyük motorun yanına ufak tefek mesafelere gidip gelmek için çin malı vb motor almakmı kesinliklee olursa japon olsun biraz fazla para verin. çünkü arıza çıkarmaya başlayınca farketmiyorsunuz ama ufak ufak tamirciye sonradan bu parayı fazlasıyla kazandırıyorsunuz.
çin malı 100 cc cup yeni dişli taktım yinede 90 ı geçmiyor + çin mallarında titreme kaçınılmaz
tek memnun olduğum şey yakıt 1 litre ile ortalama 60-70 km gidiyor.
::shake2::
Kullanıp memnun kalmamaktan ziyade,ZC den oncekı motorum KLR650 yı ınanın unutamadım bır turlu..Kaza yapıp omuzumu kırdıktan sonra para toparlayıp yaptıramamıştım ve yok pahasına satmak durumunda kalmıstım..içime oturmuştur o makina..hala KLR görünce inanın için acır yine..:(
fazer'dan çok memnun kaldım denemez kullanıpta
sanırım tarzla alakalı birşey rahatlık olarak çok rahat ama gazı vereye başladığınızda race motordaki kadar üzerinde rahat duamıyorum nedense boyunda etkisi yok değildir illaki...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Yaw nedir bu fazerden şikayetler.Beni de uzun zaman düşündürmüştür bu motor.Ancak hep kaçmayı tercih ettim.Aslında sorunsuz bir motor ancak sorun kullanım tarzından kaynaklanıyo galiba.En iyisi 500'lük ya da 600'lük 2 silindirliler galiba.Boşver ses olmasın.Şu cbf500'ün enjeksiyonlusunu imalata başlasalar çok iyi olacak.
Sürücü kursunda mondial Kt vardı. Gerçekten çok fenaydı. Adamlar daha yeni almıştı. Vidaları döküldü, benzin deposunun kapağından benzin akıttı, bir de kullanırken titreşimden elim kaşınıyodu. Sık sık durup ellerimi kaşıyodum. Gidonu sanki kaynaklı yapılmışta ben zorluyomuşum gibi aağırdı. Açıkcası hiç beğenmemiştim. Ama arkadaşımda kn var ona o sorunlar yoktu. Baya da rahat motordu.
Beat in fiyatına göre performansı, fren sistemi süspansiyonları kesinlikle etmez. Evet benimde eski motorumdu ve her ne kadar problemsiz olsada bence özellikleri daha iyi olmalıydı.
Başlığın açılması çok iyi olmuş, bu şekilde bi başlık açılabileceğini bazı yersiz tartışmaların son bulması adına cbf 150 forum başlığı altında önermiştim. Eline sağlık. En azından her hangi bi marka model farum başlığından bağımsız, kimsenin tepkisini çekmeden burada paylaşabiliriz düşüncelerimizi.
Bende ilk motorum hakkında bi yorum yapiyim, İlk motorum mondial 150 hs idi, 1 senede 18000 km yaptım, ve çok zarar ettim. Çin malı ile, hele bide scooter ise kısa zamanda fazla km yapmak çok büyük zarar. Hiç yolda bırakmadı. Çin malı min malı gidiyor makine ama, 800-900 km de bir yağ değişimi istiyor, 6000 km de bi kayış değişimi, derken derken külliyen zarar. Grenajları çok zayıf, tangırtulu tungurtulu yollara fazla dayanmıyor. Montaj yerlerinden kırılıyor. Tek avantajı parçası bol ve ucuz, kolay temin edilebiliyor. Ama düşük kalitedeki parça, ömrü kısa olduğundan dolayı sık sık parça ihtiyacınız söz konusu oluyor. 1 senede 150 lik çin malını uzun yola vurdum. 2 haftada 2000 km yaptığım oldu. Ama dediğim gibi, uzun yol için çin malı, ve bu scooter ise.. Olmuyor. Ve o dönem şunu Hesaplamıştım. Ben bu çin malını 1 sene 18000 kullanarak 1 sene aynı yolu Burgman 400 le yapan adamdan daha fazla masraf etmişim motoruma.
Ben fazer kullaniyorum , yakin zamanda dl 1000 e degistirmeyi düsünmüstüm ama vazgectim. Nedeni ise fazer daki zevk katsayisini cogu motorda yakalayamamis olmam. Inanin apayri bir tutku yaratiyor bu motor insanda, cok tuhaf bisey binmeyen anlayamaz. Yarin pazar ve yarini iple cekiyorum biran önce üstüne atlayip püfür püfür gezmek icin. Degistirmeyi düsünebilirim belki ama neyle olabilir diye aklimdan geciriyorum bundan sonraki motorum fazer 1 olabilir. Ama kardesim o motorunda 98 hp olani yokki cünkü fazeriin 98 hp si bir ömre bedel bu kadar diyorum.
Memnun olmadigim motorlara gelince, japon mali disinda hepsinden illallah ettim nefret ettim diyebilirim (alman malina sahip olmadim hic ama cok kaliteli biliyorum ve bir okadarda soguk geliyor bana. bir bmw motosiklete baktigim zaman sanki karsimda bir motosiklet degilde bir otomobil duruyor o yüzden sevemedim hic. motor dedigin biraz rahatsiz olmali uykusunu getirmicek insanin)
http://difm :cat:
Aprılla Vespa 150 Lx kullandım mecburen. Yaklaşık 100 km kullandım bir günde nefret etmeme fazlasıyla yetti. O kadar yavaş_rahatsız_küçük ki inşallah bi daha kullanmak zorunda kalmam.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)