Bu 3 motordan hangisini önerirsiniz....
Reklamlar
-
01 Temmuz 2009, 21:35
#21
Bir buçuk yıldan bu yana DL650 kullanıyorum ve keşke daha önce alsaydım diye hayıflanıyorum kendi kendime...
Geçenlerde Enduro Club festivali için Erdek / Kapıdağ yarım adasına gittim artçımla. Beraberimizde iki de ufak motosiklet olduğu için hız ortalamamız yaklaşık 80-90km/s oldu..zaman zaman 100-110km/s lere de çıktık ama önemli nokta şu:
depo 22l tam dolu, artım ve ben yaklaşı 150kg, 3 çanta dolu en azından 30kg eder ve top case üzerinde artı yük vardı...neticede toplam ağırlığımız 400kg civarında idi.
20lt benzinle de yaklaşık 490km mesafe katettim. Basarsanız tüm motosikletler yakıyor ama 90-100-110km/s ortalamalar, zamanında ve uygun vitesler kullanıldığında daha ekonmik olabiliyor DL650.
400kg ile her tür rampada hiç sorun yaşamadan dur - kalk yapılabilior...bunu yazmam bile saçma aslında amma arkadaş değinmiş ya....
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
Reklamlar
-
01 Temmuz 2009, 21:37
#22
-
01 Temmuz 2009, 21:37
#23
dl 650 al bak keyfine kafanı başka motorlarla bulandırma senin için en uygunu
-
01 Temmuz 2009, 21:54
#24
[B]Kara Yılan[/B]
[B]67 LP 278[/B]
-
01 Temmuz 2009, 21:55
#25
Pegasoyu ben direkt elerdim. İkinci elinin bile ne olduğu belli değil.
F650GS ve V-Strom arasında kalırdım. Arazide bence F650 önde. Gerçek Safkan Enduro... Asfaltta DL650 derim ben.. DL 650 mi? Daha çok Enduro-Touring bir makina gibi...Yakıtta F650 daha iyi.. DL650 daha karizmatik. Fiyatta F6650 daha iyi aynı model aynı km F650 yi en az 1500 YTL az rakama alırsın. F650 BMW Borusan. Evet her Borusan'a girdiğinde tuzlu olur) DL650 bakımda daha makul..
Sonuç mu?
F650 50%
V-Strom 50%
Böyle durumda mı? İkisinide araştır en temizi ve en ucuz olanını VStrom da bulursan onu F650 de bulursan onu al derim ben... Bence iki motorda harika..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
01 Temmuz 2009, 21:59
#26
deeeeeeeeleeeeeeeeeeee 650
-
01 Temmuz 2009, 22:38
#27
sakinseytan adlı üyeden alıntı
bende senin gibi motor araştırıyodum 1 aya kadar suzuki freewind xf650 aldım tek silindir olmasından dolayı pek yüksek hızlara çıkamıyo 120 130 fln yazmışsın bu motorlar için o hızlar cerez bi kere motora bindiğimi hissettim güven veriyo insana ama benzin konusuna gelirsek benim cimri tvs apachemi arar oldum
ben haftada 20 liraya gezerken apacheme bunda 2 günde bir atıyom benzin çok bi gezmiyorum da DL650 çok kalıblı insanı çok yorar o bide çift silindir çok benzin yer bmw650 fena degil biraz ufak geliyo bana o parca sıkıntısı cekersin oralarda aprillayı pek bilmiyorum transalp ta güzel makina dl650 gibi bütcene göre alıcaksın artık ama benden sölemesi benzin olayını bi düşün ben şuan analiz yapıyorum böle zırt pırt elimi cebime attırıcaksa olmaz 250 cc bişi bakmakta lazım ama piyasada dogru düzgün motor yok servisinde sıkıntı yaşamıyacagın bi motor al
bende senın gıbı araştırıyorum ama biz sağlam olsun az yaksın dediğimiz zaman olmuyor onun için alıştık şimdi bir depo benzinle bir hafta on gün dolaşmaya cimri olduk galıba 250 sınıfının üzerine en azından şimdilik cıkamayacağız arkadaşıma tavsıye etsem ben ben olsam transalp alırdım. ama tavsiyeme uymayınız benımki transalp hastalığı
-
01 Temmuz 2009, 23:06
#28
benim tavsiyem pegaso düzde bastınmı gidiyor arazisi de güzel. xt600lere nal toplatıyor ama dl650'ye napar bilmiyorum
-
02 Temmuz 2009, 12:20
#29
Yorumlarınız ve tavsiyeleriniz için teşekkürler arkadaşlar. Bu üç motor arasında görünüş olarak en begendigim motor DL fakat görünüşe aldanarak aldıktan pişman olmamak adına sormuşdum. İşin ustaları DL dedikten sonra sorun yok. Hepinize ayrı artı teşkkürlerimi sunarımm...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
02 Temmuz 2009, 12:42
#30
yazdıklarına göre dele senin için en iyi tercih olacaktır arkadaşım hiç şüphen olmasın
-
02 Temmuz 2009, 12:55
#31
Selam,
Eğer ağırlığı sorun olmayacaksa tek tercih V Storm dur bence. Daha önce F 650 GS kullandım, kısa sürede sıkılırsın, Aprila da zaten onun aynısı. Yakıt sarfiyatın biraz fazla olur gibi görünmekle, yüklü binince diğer motorlardı daha fazla zorlarsın, oda yakıt sarfiyatını arttırır.
Suzuki kullanıcıı olarak, parça sıkıntısı yaşamayacağını düşünüyorum, çünkü ben servis hizmetinden çok memmunum.
-
02 Temmuz 2009, 13:56
#32
Bahsettiğiniz kriterlerde, orta segmentte (250cc < x < 1000cc) aralığında alınabilecek en mükemmel makina hiç kuşkusuzki DL650 V-Strom'dur.
Ben bu makineyi motor tutkumun zirvesi olarak görüyorum. Yani alırsınız ve ondan sonra başka makine aramazsınız kolay kolay. Benim gibi düşünen onlarca 2 teker tutkunu olduğunada çokça şahit oldum.
V-Strom, motosiklet sevdası yolunda son noktadır!
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
02 Temmuz 2009, 18:06
#33
o senin biniş tarzına göre değişir
[U][U][/U][B][COLOR="Indigo"]::lac::Maksat bir sevgili uğruna ölmek değil uğrunda ölünecek bir sevgili bulmaktır...::lac::[/COLOR][/B][/U]
-
02 Temmuz 2009, 23:19
#34
dl 650 den şaşma desem yetermi
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
-
02 Temmuz 2009, 23:34
#35
bencede DL 650 suzuki olsun çamur olsun BMW ye güç yetmez ne parçasına nede servisine resmen öperler ciğerim ama,AFRİCATWİN 750 cc onuda araştır derim
http://www.bikez.com/pictures/honda/...0-%20Fiore.jpg böyle bir güzellik hangi motorda var
-
02 Temmuz 2009, 23:38
#36
99 model f650 kullanıcısıyım. motorumdan çokda memnunm ama gücüm olsa DL650 yi gözüm kapalı alırım.
f650GS alacaksan 2004 model ve sonrasını almanı tavsiye ederim. 2000-2003 arası tek buji ve bu sorun yaratabiliyor. 2004 ve sonrası çift buji.
tekrar söylüyorum gücün varsa dl al uzun yıllar memnun kalırsın.
-
02 Temmuz 2009, 23:43
#37
Süper Moderatör (BBRR)
Aprilla ve GS zaten 2 . şıkta elenir tek silimndirli olduklarından 5000 devir üstünde hissedilir titreşim olacaktır. DL ise bu konuda oldukça başarılı. DL ile muğla gidiş dönüş yaptım deneme şansım oldu . o iri kıyım yapısının altında çok dengeli ve yumuşak bir motor yatıyor. ben avrupalıdan şaşmam eğer her 3 motoru yan yana koysan bmw alırım .. titreşirim , serviste biraz fazla öpülürüm ama avrupa olsun çamurdan olsun derim Aprilla ülkemizde daha az, yedek parçada sorun yaşayabilirim mantığı güderim BMW (tek silindirli olanı) zaten yakıttan ettiği tasarrufla servisteki parasını çıkartır. ısrarla diyorum DL de iyi motordur. ama ben avrupa malını hep bi gömlek önde tutarım japaneseden
yani 25 yıllık deneyim sonrası cevabım BMW olur..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
02 Temmuz 2009, 23:53
#38
uzun zaman enduro motorları araştırmış biri olarak diyorumki dostum eğer çok taşlı,kayalıklı çamurda gitmeyeceksen DL650 seni fazlasıyla mutlu eder.lakin bana katır lazım sırtında yükle arada bir arazide yaparım diyorsan PEGASO ilk tercihin olsun.bence BMW yi listenden sil çünkü eğer kronik arızası varsa motora verdiğin para kadar arıza için verirsin.ama listene bence 2003 model bir Africa Twinde ekleyebilirsin.160'ın üzerine çıkmam diyorsan bence bildiğin ingiliz atı.hem heybetli hem güçlü hem taş gibi.
-
03 Temmuz 2009, 00:15
#39
gezgin_33 adlı üyeden alıntı
TA için yakıtının biraz fazla oldugunu ve Araziye daha uygun oldugunu duydum. Oysa ben cogunlukla asfalt da kullanacagım için TA yı eledim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:38 PM ----------
tamam haklısın ama XL700 TA ların yakıt tüketiminden haberin varmı peki?
bence bunu bi öğren ona göre karar ver.Bende sordum bi kaç konuda ama kimsenin bilgisi yok sanırım?
diğer arkadaşların yorumlarını da okudum fakat nedense kimse XL700 TA yı tavsiye etmemiş bilgi eksikliğimi var acep?
3.18 tl olan benzinin 2 tl'si vergi
-
03 Temmuz 2009, 00:16
#40
[B]joker[/B]
[B]live to ride-ride to die[/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler