helal olsun
dehşet yha saheser muzeye konması lazım..
slm benım hosuma gıttı elıne saglık
Bu durumda ilk yaptığım 150km sonunda:
1. Çamurlukların çamurdan korumadığını gördüm (zaten düştüler).
2. Motor çok sıkıntılıydı: a. Karbüratör çıkma deponun içindeki pastan habire tıkanıyordu. b. 50cc ağırlaşan makineyi ve ayı gibi beni taşırken perişandı.
3. Yağdeposu tangırdıyor ve yağ sızdırıyordu.
4. Egzoz aşırı ağır olduğu için motor bloğundaki bağlantı noktasını kırdı ve kopardı.
Çözümleri şöyle ürettim:
1. 1978 model bir Honda XL50'nin çamurluklarını fiberciye kalıplattım ve yeni çamurluk yaptırttım.
2. "Sıfır" CGL 125 deposu aldım ve taktım (bu da seleyi sıkıştırdı)
3. İtalya'dan Malossi 70cc kiti getirttip motora taktım.
4. Büyük hacim için yeni karbüratör memesi taktım.
5. Yine İtalya'dan Leo Vİnce SP3 egzoz getirttim ve o egzozu kromlattım.
6. Yağ deposunu önce bir tüpe çevirdim sonra da MZ yağ deposuyla son halini yakaladım (en iyisi bu oldu)
Tüm bu işlerden sonraki hali (Versiyon 2)
çok güzel bir çalışma. insan özeniyor doğrusu..
yalnız sele çok kafama takıldı. o şekilde rahat mı o?
naçizane yorumum görüntü olarka kuyruğu kesip sırtlık yapmadan önce daha chopper bi havası vardı. belki ilk şekildeki gibi düz kalsaydı ve yine sizin tasarlayacağınız bir sisibarla birleşeydi daha farklı durabilirdi.
harıkaaa ya ellıne koluna sabrına saglık
süper ya Maşşallah :D harika ötesi olmuş çok çılgın :D
çok güzel fikir. tescilletirilesi. büyük markalardan biri bu fikrini çalarsa basına vurma
Coq ağabey;
Cıbır gitti gider artık bunlarla deli doktor gibi gezeceğim(başka bir ayı motor bulana dek).
1-2 bin TL harcarım diye başladım.
3-4 bin'den sonra saymaz oldum.
Yanlışlar, iptaller, ziyan edilen malzeme, zaman ve emek de cabası.
Hiç bilmediğim bir iş olduğu için çok da kazık yedim.
Az biraz öğrendim mi?
Belki.
Şunu biliyorum: "ne bütçe planlıyorsan ikiyle çarp bunun biraz üstüne biterse sevin".
Slmlr
Brkn
EMeğine sağlık
Barkin;
yoksa kasko yokmuydu?
Yok deme sakin?
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
herşey harika helede bu sitenin tanımı
Hayvan gibi para ve emek harcayıp site yaptırttım:
http://www.thunder-flash.org
süper ya
ellerine kollarına sağlık
Emeğine sağlık, gerçekten tam çin markalarının ülkemize girdiği yıla denk geliyor ki, seri üretimin hayal olmuş. Yoksa şimdi köşeyi dönmüştün
Legends may sLeep.. But they never diE..!
Süper dostum ... Crayzy...
Ama bukadar sorunlu çinli ardından sanırım bunu hortlatmak lazım diye düşünüyorum. En azından babalar gibi honda parça kullanılıyor.
güzel ama tehlikeli gibi geldi bana
Yüksek Kalite Üstün Performans
Süper olmuş emeğine sağlık....
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
Tebrikler bence başarılı bir çalışma olmuş,
Ben de iki tekne yapmıştım bir zamanlar
Her biri beni inanılmaz tecrübelerle donattı,emsali bulunmayan insanlarla tanıştırdı.En önemlisi yapabileceklerimin sınırlarını keşfetmemi sağladı.
Tekne imalatında şöyle bir söz vardır,birincisini yakarsın,ikincisini satarsın,üçüncüsünü kendine yaparsın.
Ben ikisini de sattım,sonrasında bir zodiac aldım.
En azından soğuk ve fırtınalı gecelerde 40 km yol yapıp teknenin çapasını kontrol etmek zahmetinden kurtuldum
emegine sağlık çok güzel olmuş biraz daha büyük cc bir motor takarsan seni daha rahat taşır galiba.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
vallahi çok uzun zaman uğraşmış para harcamışsınız elinize emeğinize sağlık...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)