olay motoru kendine çektikten sonra arkaya yığılmamakta bitiyor sizler için.Bnm mobylette 50 küsür kilo olduğu için gerektiğinde sırtlanabilir de
çeviririm merak etme kanka.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:44 PM ----------
MUSA ilk buluşmamızda sanada öğretirim merak etme...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:45 PM ----------
http://www.youtube.com/watch?v=maNiy...eature=related
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
Biraz pratikle yapılacak olay ayaklığın sağlamlığını kontrol etmeli.
[COLOR="Red"]ZXR-900 İLE HAYAT 11.000 DEVİRDEN SONRA BAŞLAR...[/COLOR]:bounce:
genelde dar alanlarda ss tarzı motorları öyle döndürürler manevra kabiliyeti az olduğu için olayın boyla falan alakasıda yok tamamen teknik
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:
daha önce denemiştim olmamıştı bugun tekrar denedim yine olmadı SS lerde ağırlık merkeizne bağlı olarak sanırım daha kolay oluyor ben motoru denilen yerlerden kavrayınca ön taraf yerden kalkmadı daha fazla yüklenmem gerekti oda ayaklığ kastırdığı için vazgeçtim akşam tekrar denicem ama ağırlık merkezi ön tarafta olan motorlarda bu iş adamı maymun eder benden soylemesi.
İki kişinin bindiği motor değildir.
Kelimelerin anlattığı kadarım..
Ne anlatırsam anlatayım anladığın kadarım...
ben bile 600 f i çevirir gibi oldum hani bu teknik süper gerçekten
teşekkürler arkadaşlar, yeterince aydınlatıcı oldu. antrenmanlara başlıyorum...
Bu geri gitme tekniği her model için geçerlidir.(ön amortisörü olmayanlar hariç ) geri gitmek kolay da, ben olduğu yerde çevirmek için genelde yan ayaklıktayken (orta sehpa yok) motorun arkasına geçip hafif bi kaldırma kuvvetiyle (190 kg. olmasına rağmen arkayı yerden kesmek fazla güç istemiyor.) motorun arka tekerini sağa doğru kaydırıyorum.
Bunun daha kolay bi yolu varsa yorumlarınızı bekliyorum
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
bunun daha kolay yolu bir önceki sayfada verilen linkteki videoda var.
bu arada sözümü tutuyorum ve dualarımı ediyorum. yol gösteren, bilgi veren, emeği geçen ve yorum yapan herkesten Allah razı olsun, ne muradınız varsa versin. bırakın kazayı, çiziği, sıyrığı, Allah tehlike bile yaşatmasın. sevdiklerinize ve sevenlerinize bağışlasın hepinizi ve stresinden bile uzak eylesin inşallah...
Tamam tekniği izledim ama henüz deneme fırsatım hok.Yarın sabah deneyecem.Fakat benim chopper ayaklık tayken zaten 45 derecelik bi açıyla duruyo, levye de uzun.İnşallah kalrırabilirim.
Allah inşallah dualarını kabul eder.Dua ettiklerine vereceği mutluluğun bin katını verir sana inşallah...
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
arkadaşlar güzel ve ve kolay bi tekniktir ama bunu sadece motoru park ettiğimiz yerden çıkaramadığımız, manevra alanı olmayan yerlerde yapmak mantıklıdır. devamlı yapıldığında yan ayaklığa ciddi yük biniyo ve bollaşmaya başlıyo.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
peki, bir ayak yerdeyken motoru hafif yatırıp gaz vererek 180 derece dönüşün incelikleri nelerdir?
ayaklığı baya kasar o işlem. yani çin malı motorla yapılcak iş değil. yine benim orta ayaklıkvar
ayaklık kırılırsa çok zor durumda kalırsınız.
koca cruıserı donduruyorum cok basıt . arka teker biraz patinaj yapıyor
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)