Bu Kadarına da Pes!(Kymco)
Reklamlar
-
12 Haziran 2009, 17:01
#1
Kymco'ya taktım ya bir kere,haber ajansı gibi gelişmeleri takip ediyorum.
Agility City 125 EGZOS SUST. (Çıplak) : 472.00 $
Agility 125 Egzoz Sustucu: 175.78 $
Agililty 50 Egzoz Sustucu : 179.27 $
Agility City 125 Karbüratör : 400 küsür $ (idi ama galiba listeden kaldırılmış City'nin karbüratörü)
Agility 125 Karbüratör : 195.96 $
Agility 50 karbüratör : 404 $ (evet yanlış duymadınız!)
Agility 50'nin motor parçalarının çoğu Agility 125'ten daha pahalı.
Benim anlamadığım noktalar :
1- Agility City 125 ile Agility 125 motor olarak hemen hemen aynı veya tamamen aynı motoru kullanıyorsa parçaları arasında neden bu kadar fiyat farkı var?
2- Agility 50'nin parçaları nasıl oluyor da 125'lik modelinden daha pahalı oluyor?
Küçük sınıfta Kymco mu? Bu fiyat politikası ile bir daha asla...
Not: Agility'nin parçaları bu kadar pahalı değildi. Son 1 senede bariz bir zam oldu Agility'nin yedek parçalarına.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Reklamlar
-
12 Haziran 2009, 17:12
#2
evet kymco da modele göre fiyatlandırma söz konusu. aynı parça olsa bile. ama hangi marka daha iyi bir de o var. hepsi pahalı. idare etmek lazım motorun yıllık masrafını hesaplayıp tahmini ona göre bütçe ayırmak lazım.
-
12 Haziran 2009, 17:24
#3
Bu egsoz susturucu Ne oliii Acaba?
-
12 Haziran 2009, 17:55
#4
Yahu abi karbüratör dediğin şey nedir ya agility 50de 400dolar bu nedir arkadaş 125te karbüratör nedir arkadaş yahu bunlar adamı ayaktada oturarakta ........
-
12 Haziran 2009, 18:02
#5
kymco yedek parçalarının pahallı olmadığını kimse inkar edemez ayhan abimizde grand dink 250 var
şasi yan koruma parçası yaklaşık 20cm bi parça 90 dolar felan dedi
yedek parçaları italyan motorların ki gibi geldi bana. .
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
-
12 Haziran 2009, 18:19
#6
atlantic adlı üyeden alıntı
1 sene granddink kullandım 250 lik. Bir daha asla Kymco almam dedim kendi kendime.. Benim kullandığım dönemde de parçaları oldukça pahalıydı, birçok parçası da Silkar'ın elinde olmuyodu zaten. Km telini bile 1 ay beklemiştim...
olgay kymco alcağıma Nexus 500 alırım yedek parçaları senin kine yakın
aslında hiç düşünmemek için italyan alıp kasko yapmak lazım
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
-
12 Haziran 2009, 18:32
#7
Yedek parçaları pahalı olacaksa ucuz diye motor almanın mantığı yok o zaman.
Düşünsenize motor 1500 lira(benim 2006 Agility mesela) ama egzozu 300 küsür lira.
Yahu bu motordur; durduğu yerde bile düşer ve masraf açabilir.
Hadi karbüratör falan ömürde 1 kere ya lazım olur ya olmaz. Ama küçük bir scooter'ın jantı 170 küsür dolar olursa adama dokunur o.
atlantic adlı üyeden alıntı
1 sene granddink kullandım 250 lik. Bir daha asla Kymco almam dedim kendi kendime.. Benim kullandığım dönemde de parçaları oldukça pahalıydı, birçok parçası da Silkar'ın elinde olmuyodu zaten. Km telini bile 1 ay beklemiştim...
Ankara'da 2800 km'de 2005 model bir Grand Dink 250 var.
Bu motoru 3900'e satıyor sahibi. Benim 1500 liralık motoru satsam üstüne fazla birşey ödememe gerek kalmıyor ama kazık yedek parça fiyatları ve serviste parça bekleme olayına binaen almak istemiyorum bu motoru.
Ben bu kafa ile farklı bir motor alamayacağım herhalde! (sorun benim kafada mı gerçi?)
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
12 Haziran 2009, 18:46
#8
E-M-R-E adlı üyeden alıntı
olgay kymco alcağıma Nexus 500 alırım yedek parçaları senin kine yakın
aslında hiç düşünmemek için italyan alıp kasko yapmak lazım
Aynen Emre, ben de öyle yaptım ve de inanılmaz memnunum. Ama benim için bitmiştir artık..
asm adlı üyeden alıntı
Yedek parçaları pahalı olacaksa ucuz diye motor almanın mantığı yok o zaman.
Düşünsenize motor 1500 lira(benim 2006 Agility mesela) ama egzozu 300 küsür lira.
Yahu bu motordur; durduğu yerde bile düşer ve masraf açabilir.
Hadi karbüratör falan ömürde 1 kere ya lazım olur ya olmaz. Ama küçük bir scooter'ın jantı 170 küsür dolar olursa adama dokunur o.
Ankara'da 2800 km'de 2005 model bir Grand Dink 250 var.
Bu motoru 3900'e satıyor sahibi. Benim 1500 liralık motoru satsam üstüne fazla birşey ödememe gerek kalmıyor ama kazık yedek parça fiyatları ve serviste parça bekleme olayına binaen almak istemiyorum bu motoru.
Ben bu kafa ile farklı bir motor alamayacağım herhalde! (sorun benim kafada mı gerçi?)
Ben tavsiye etmem. Kymco'ya bi lafım yok benim yanlış anlaşılmasın. Kymco çok iyi bir marka, kaliteli üretim yapıyor tamam ama ülkemizdeki tedarikçisi çok kötü. Müşteriye karşı da çok ilgisizler. Servisleri de bir o kadar berbat zaten.
Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!
-
12 Haziran 2009, 18:50
#9
kymco şöyle ucuz kymco böyle ucuz diyen arkadaşlar nerde, vardı 1-2 kişi devamlı kymco diyip başka bişey demezlerdi. Anlaşılan o ki kymconunda yedek parça fiyatlarının diğer markalardan aşağı kalır yanı yokmuş..
-
12 Haziran 2009, 18:51
#10
Ben şu an Kymco kullanmama rağmen malımın değeri düşücek diye sesimi çıkartmamazlık yapmıyorum. (üstelik bu 2. Kymco'm)
Ama bakıyorum çoğu Kymco kullanıcısı sesini çıkarmıyor bu hususta.
Kymco hakkaten iyi bir marka,sorunsuz motorlar üretiyor.
Ama bir daha Kymco almayı düşünmüyorum. Ben Agility'yi aldığımda her yönüyle avantajlı bir motordu. Ama şimdi alınabilir bir yanı kalmadı Agility'nin. City deseniz ona o kadar para verene kadar ikinci el güzel motorlar alınır(gerçi herkesin zevkidir bana düşmez yönlendirmek)
Her markada servis,yedek parça sıkıntısı oluyor ama daha bilindik markalarda en azından alternatifler olabiliyor. (yok yurt dışından parça getirtme,yok çıkma parça vs.)
Silkar'ın bu hususta yaptığı hakkaten fırsatçılık.
Aynı fırsatçılığı S&T'de Kanuni de yapıyor.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
12 Haziran 2009, 18:53
#11
bu fiyat politikası ile ne yapmaya çalışıyor? küçük sınıfta, bu yedek parça fiyatlarıyla nasıl yer bulacak kendine pazarda?
ayrıca atlantic arkadaşıma da katılıyorum. kymco gerçekten sağlam bir motor.
umarım bu işi hakedenler yapar..
çok affedersiniz ama yuh. ck125in karbürator fiyatı tam tamına 477$. bir dah herhangi birisine kymco al dersem iki olsun.
Tedbirde kusur koyup takdire bahane bulma!
-
12 Haziran 2009, 18:54
#12
Helal olsun kardeş sana. senin gibi konuşmayanlar utansın.
-
12 Haziran 2009, 18:56
#13
Ticarettir bu. Yedek parçadan kazanılabilir.
Ama bu motosiklet siteleri ile tanıtılan bu motorların yedek parça fiyatlarının bu kadar arttırılması fırsatçılıktır bence.
Nasıl ki zamanında birçok arkadaşı olumlu anlamda yönlendirdiysek şimdi de bazı şeylerin olumsuz yanlarını belirtmek lazım.
Farklı siteden bir üyenin aynı konuya cevabı :
Suzuki Burgman 400 Egzos :390.00 $
Suzuki ye pahalı demek yanlış olur demek ki.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
12 Haziran 2009, 18:57
#14
yok artık..bu ne yaa? vespa gibi olmuş. ybr-cbf'den şaşmamak gerek
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
12 Haziran 2009, 19:09
#15
Bizdeki çinli scooterin bile orjinal egzozuna 100 lira aldılar, sonra akllandık gidiyoruz sanayiye yaparmısın bir egzoz paslanmaz 70 lira adam istediği seside verdirtiyor.
''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''
-
12 Haziran 2009, 19:27
#16
CBA adlı üyeden alıntı
kymco şöyle ucuz kymco böyle ucuz diyen arkadaşlar nerde, vardı 1-2 kişi devamlı kymco diyip başka bişey demezlerdi. Anlaşılan o ki kymconunda yedek parça fiyatlarının diğer markalardan aşağı kalır yanı yokmuş..
hemde hiç yok honda - kymco hatta honda piyasada fazla olduğu için bazı parçaları daha ucuz
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
-
05 Aralık 2009, 11:35
#17
arkadaslar benımde kymcom var
su an motor 60.000de ve 50 cc makına ıyı ama ydek parca fela pahalı
ben plastık granajları degıstırmek ıstedım adam 350 dolar fıat cıkrttı:(
sok oldum bune yaaaaa resmen bızı opüyolar
-
05 Aralık 2009, 12:09
#18
ticaret demek arz talep meselesi talep oldukça zam yapıyorlar.
-
05 Aralık 2009, 12:11
#19
yoruk86 adlı üyeden alıntı
ticaret demek arz talep meselesi talep oldukça zam yapıyorlar.
Doğru diyorsun kardeş.Honda beat Türkiye'ye geldiğinde 2.600 civarlarındaydı.Şimdi 4.030 arz talep artınca zam yaptılar.
-
05 Aralık 2009, 12:21
#20
emrecamcan adlı üyeden alıntı
Doğru diyorsun kardeş.Honda beat Türkiye'ye geldiğinde 2.600 civarlarındaydı.Şimdi 4.030 arz talep artınca zam yaptılar.
bu mantığa göre motosıklet kulturü yaygınlaşırsa italya gibi yaşlı bayanlar bıle kullanıyor o zaman talep artışından vay halımıze
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler