http://www.sahibinden.com/2006_model...XQQdisplayitem
Bu daha ucuz,Pazarlıkta yaparsın,Bence acele etme..
http://www.sahibinden.com/2006_model...XQQdisplayitem
Bu daha ucuz,Pazarlıkta yaparsın,Bence acele etme..
gültekin abi takma kafana forumların durumu budur..ben bir mal alcaksam kullanan insanın durumu benım ıcın onemlıdır..belkı adam hevesle motoru aldı ama sogudu motordan, aılesı ızın vermedı, bındıgı zamanda cok az bındı bunların hepsı olabılecek seyler insanları yargılamamak lazım hemen ama bu motorsıklet pazarıda otomobilede benzemıyor hiç anlamsı gercekten zor....
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Motora binmeyi çok severim, otobüsten nefret ederim, arabam var ama kullanmıyorum, 17 Kasım 2008 - 22 Mayıs 2009 arası sadece 2500km yaptım, onun da 1500 civarı şehir dışında. 40 yaşında evli barklı bir adam tarafından sadece şehir içinde haftasonları kullanılan bir motor için yılda ortalama 2000km az, ama aşırı az değil. Her motor sahibi için motosiklet bir aşk değil, motor alan herkes motorcu olmuyor
Motorun km'siyle oynanmasını ve kazalı olmasını anlamanın birkaç ince yolu daha var. Örneğin ön fren diskine bak, aşınması motorun ne kadar yol yaptığı hakkında fikir verir. Göz alışkanlığın yoksa diskin üstünü oku, üzerinde disk kalınlığı yazar, "Minimum 3.5mm" gibi. Cetvelle ölç, az kullanılmış bir motorda diskin kalınlığının minimumdan en az 1-1.5mm fazla olması gerekir, fren diski de durduğu yerde aşınmaz (bu yöntemi bir motor ustası anlatmıştı). Debriyaj ve fren manetlerinin boyasına yakından bak, aşınma çoksa motor çok kullanılmıştır. Fren ve vites pedallarını ve peglerini de aynı şekilde incele (bu yöntem 2. el otomobil alınırken en çok işe yarayan yöntemdir).
Motorun yatıp yatmadığını anlamanın bir yolu da yolcu ve artçı ayaklıklarının altına bak (ama bu her motorda geçerli olmuyor). Ayaklıkların altında ince çizikler görürsen o motor devrilmiştir. Motoru yatan herkes grenajları ve egsozu yaptırır, ama neredeyse hiçbirinin aklına ayaklıkların altını kontrol etmek gelmez. Bu yöntemi CBF'i devirdiğimde bulmuştum, motor devrildiğinde artçı ayaklıkları kapanıyor, motor onların üstünde sürükleniyordu. ER-6'da bu geçerli olur mu bilemem.
Kimse yi inandıramassın doğru söylediğine bende diyorum ama bana da inanmıyorlar benimde motorum 2003 model 6000 km de şimdi bende yalancımıyım ne garip yaw insanlar hemen peşin hükümlü ön yargılı enteresan.
İMPOSSİBLE İS NOTHİNG
ya herşeyden önce km si az motor birazcık anlıyosan kendini belli eder gerek lastikleri gerek zincir dişli gerek fren disk olsun.bu tür konusmalara gerek yok
Drift Religion
2005 model motorumu sattığımda 2007'de 4500 km.de idi (Honda Activa)
2007 model motorumu sattığımsa 2008'de 3000 km.de idi (Honda Dylan)
şimdi 2007 model 2009 trafiğe çıkışlı motorumu 250 km'de satıyorum. (Sym Wolf Classic)
2006 model bir motoru 2009 senesinde 6700 km yapmış olarak aldım. (Aprilia Scarabeo 500 GT)
Bu tip şeyler olabilir, komplo teorisine gerek yok. Ama sadece plastik aksamına bile bakarak anlarsın km azaltılmış olduğunu.
Bir dönem almayı düşünüp sahibiyle görüşmüştüm, aşağıdaki motoru da bir incele istersen; fiyat da gayet makul seninkine göre. 10,000 TL' den düşmüş.
http://www.sahibinden.com/2006_model...XQQdisplayitem
aksesuar var mı? buda önemli.
eğer yoksa ve ABS varsa normal, ama ABS de yoksa fiyat yüksek.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:15 PM ----------
bu motora bakmıştım, hem sürdümde, km 3 bin küsürlardaydı. motor temiz, sadece yanlış hatırlamıyorsam sağ granajda biraz cizik var, durduğu yerde yan devrilmiş, önemsiz birşeydi.
Modenas -1999, Agility 125 -2006, CK 125 -2008, Crypton -2010, X-City 250 -2011, er6N 2006, er6F 2014
Arkadaşlar haftasonu ugrayamadım foruma,
Motoru henuz almadım cunku cuma gunu işlemleri bitiremedik.
Motoru bir arkadasımın tavsiye ettigi ve ocneden arayıp haber verdigi bir ustaya goturdum. Usta "benim icime sindi" dedi. Kilometresiyle ilgili bir sıkıntı olmadıgını soyledi. Bende kafama takılan 1 2 yerini gosterdim hci birinde sıkıntı cıkmadı.
Sadece motorun muayenesi 6 gun once dolmuş ve sahibi 6000 bakımını yaptırmamış. Yani muayene ve bakım bana kalıyor.
Onun dışında orj. lastikler ustundeymiş onalrı da deiştirmek gerekebilir sertleşmişlerdir heralde...
1 ilanı vermişsiniz burada gercekten km ve fiyat olarak benim buldugumdan daha uygun, tekrar ediyorum ilgilendiginiz icin tesekkur ederim. Ama bi yandan arac bursada diger yandan gri Ben siyah baktım hep.
Abs li er6f hic bi yerde bulamadım... Buldum ama yuksek model yuksek fiyat hep...
Bu baglamlarda 10.250 ye 6000 de 2006 siyah bu er6f i almaya karar verdim. umarım pişman olmam (motor sıkıntı cıkarmadıktan sonra 400 500 milyon fazla vermek kotu olsa da cok cok onemli degil)
4 tekerleğin konforu, 2 tekerleğin tadı...
Maalesef tam donanımlı servisleri varmı bilmiyoruz.Belkide vardır ve gitmiyorda olabiliriz.Mesela şasi eğriliğini direk tespit eden cihazlar var.Motorun gerçek km'sini tespit etmek için dinamometre ölçümü yapmak yeterli oluyor.Tabi bunun maliyetide tuzlu ama ikinci elde yapılması gereken şeyler.Hoş Türkiye'deki motosiklet satıcılarının belgeli motor satmamak gibi bir becerisi olduğu için kullanılmış ve kazalı makinaları toplayıp sıfır diye satmasıda mümkün ya oda ayrı konu.Sektör disipline edilmedikçe işimiz Allah'a kaldı.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
fazla yatıpta aküyü bitirmiş olamazmı bide bunu düşünün ??
[COLOR="Blue"][b]Biz Gökyüzüne İnanırız Sun-roof'a Değil[/B][/COLOR]::puro::
Yani bunlara vericek bi cevap oldugunu sanmıyorum
blck_chopper
Akü bayıltcak kadar yol yapıp km indirse yada durdursa goturdugum usta anlardı artık herhalde ya... o yuzden durdugu icin bittigi daha mantıklı bide biraz yol yaptı adam hemen topladı aku zaten... Ya kimse ustaya goturup gostericem, ustaya goturup gosterdim kısımlarını okumuyor mu yahu
dreamdark
Tesekkür ederim. Ben 600f den vazgeçtim ama gönlüm makinalarınızdan geçmedi cok param olsun onu da alıcam
4 tekerleğin konforu, 2 tekerleğin tadı...
Hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız sürüşler versin ..
Güle güle günlerde kullan
Marv hayırlı olsun. Bence gayet iyi bi fiyattan satmışın motoru. Benim motor 14binde ve sahibindene 9 bin 700 yazdım. En fazla 9 bin 250 verdiler. İnat ettim vermedim Sonra pişman oldum, istediğim bi motor vardı, kaçırdım :(
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:21 PM ----------
hayırlı olsun arkadaşım, fiyat da kilometrede çok iyi. KM'siyle oynandığını falan da pek zannetmiyorum. SOnuçta aracın yatmaktan aküsü bitmiş. Bu arada artık seni er6 f/n topiğine bekleriz, güle güle kullan
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)