mz 251 mi daha hızlı hyosung gt250r mı lütfen cvp verin
Reklamlar
-
GT250rAlanya adlı üyeden alıntı
kardeşim kusura bakma ama benim için mz hayabusadanda güzel hele o sesi hele o egzoz kokusu
sen mz ye bin medin ki konuşuyon arkadaşım bende 16 yaşındayım bir çok motor kullandım ama mz bana bi başka geliyor motorla 2 vietese geçip gaz verince ünden öyle bir sürat alıyorki sanki on kişi arkadan seni çekiyor yaw sen bi bin anlar sın mz nedeir öyle bir tipi varki
Reklamlar
-
alp_tunay adlı üyeden alıntı
mz 21 hp
hyo 29 hp.
Biri 2 zamanlı
biri 4 zamanlı
Mz in son hızı asla sabit değil... 140 gideni de var 160 gideni de
Hyo için sitede arkadaşlar kamera ile çekim yaptılar... Son hız 160
Aşağı yukarı aynı segmentte bu motorlar....
Mz in daha seri olacağından kuşkum yok.....
Uzamalarda ise hyo şanslı... Çünkü teknolojisi yeni.... Tabi krank kırmassa...
beygir gücleri aynı degil ve zamanlarıda drag ta mz hızlıdır ama uzun mesafede hyo'nun hız 170km oluyor mz ise 140 ustune cıkmaz cunku bunlar eskı motor ama yok sen :D sıfırını bulursan mz in hyo dan daha hızlı olur eminim :D
**dede** derki azraili gıcık etmek ıstıyorsan kask tak
-
Aslanla atın yarışı gibi oldu iyice,
ikiside 4 ayaklı hangisi geçer.
Sınıfları farklı sınıfları...
"Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972
-
mz sağlam makinadır. ama ford tanus kadarda yakar 2 zamanlı makinalar çabuk devirlenir benim rx kalkışta sinek gibiydi hyo moyo dilemez !!! mz de öyledir.
ama son hızda geçebilir hyo belki ama mz ayarlıysa, hyosung, mz in anca dumanını yutar
-
Arkadaşlar;
iki motor da şu an garajımda duruyor.3 yıldır MZ sahibiyim;bugün 10000 km yi doldurdum hyo ile.Daha önce de yorumlarım oldu bu iki motor konusunda ama bugün bilgi birikimim doğrultusunda cevap vermek istiyorum.
Öncelikle hyo 250 lik V-twin motor gerçekten son hız olarak 250 liler içinde oldukça başarılı bir alet.155-160 a çıkıyor;fazlası yol şartı motorun bakımı üstündeki kullanıcı vs. ye göre değişir.Benim kullandığım gv chopper farklı dişli kullanıldığı için 140 da tıkanıyor,cometler 160 yapıyor.Gtr ler ise grenajlı olduğundan biraz daha çıkar sanırım.
Ahanda bu da metehan ın ''bu alet 160 a çıksın kafamı keserim''e kapak videosu:
http://www.youtube.com/watch?v=aoT3XLf4MXg
İngiltere den yazıştığım ve orada MZ klubü kuran Andrew adlı arkadaşım birkaç kez gps ve değişik takometreler ile ölçüm yapmış.Son hız ortalamalarını almış..153 km/s civarı;ama grenaj olursa ve daha hafif bir sürücü ile daha da gider diyor.Alp abi 160 gibi gidiyor der o yüzden 155-160 diyelim ona da.
Yani son hız olarak hyo biraz daha yüksek.Fakat şöyle birşey var,hyoların elektronik göstergeleri son hızlarda biraz sapıtıyor.180 km s e çıkması biraz kolpa yani;belki yokuş aşağı kısa sürelerde.
0-100 Kalkışta hyo 7 saniye yapabilir belki;ama makineyi zorlayarak,şanslı gününüzdeyseniz.MZ ise 9 saniyede çıkıyor 100 km ye(araba ile test edildi)üstelik dengesiz olduğu ve ön kaldırdığı için başta yarım gaz yaptım.Yoksa daha çabuktur.Hele ince lastikli modifiye edilmiş bir mz 5-6 saniyede kalkar diyorum.
Tork olarak kıyasladığınızda gt biraz başarısız.Her ne kadar teknolojik de olsa V-twin motor eşşek ölüsü gibi ağır.170 küsür kilo.22 nm tork veriyor ama 8000 devirde,bayağı gaz istiyor.Hantal bir makine.Mz ise 145 kg,bikez.net te yazdığına göre en az 28 nm 5000 devirde veriyor.Rakamlar doğru mu bilmiyorum ama MZ in çekişi hakkaten ezer geçer.3 kişi yokuş güle oynaya yokuş çıkarsınız.
Final yorumu:Bu motorların ikisi ile de güzel anılarım oldu.MZ şehir içinde,bozuk yolda,dik yokuş çıkarken,trafikte aralardan kaçarken aradığım bir motor.Sürmesi başka bir keyiftir.Hyo ise biraz sıkıcı ama çok iyi bir uzun yol motoru,titreşimsiz ve konforlu.MZ'den az yakıyor.;yağ soğutmalı olduğu için eski MZ lere göre şişme riski daha az.
-
saglam 251 mz hyo myo dınlemez
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
-
gözümün önünde 0-dan 100-e kapıştılar mz aldı ama çevre yoluna çıktıklarında hyo aldı..
hyonun teknolojisi mz den daha iyi mzden daha az yakar mzden daha güzel gözüktüğü için hyosung seçerim ama mz de efsane bi motor asla küçük düşürülmemesi gereken bi motor..
-
ben enson sözü baştan söyliyim(eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağar)mez-ler çok çabuk piyasayı işgal etti aynı hızda yokoldu ......?Hyosung,la kıyas edilmez bence tazları çok farklı
-
Mz ler gerçekten çok seri çok dengesiz motorlardır. Birine binersiniz 120 yapmaz birine binersiniz 160 güle oynaya yapar.
301 benim başlangıç motorumdu. 120 den sonra üzerinde duracak cesaretiniz varsa ve bakımlı ise kadranın sonunu her şartta gören bir motordur. Hatta iki kişi tek kişi hiç farketmiyor. 2 kişi ile 4. viteste gazı tam sıkınca ön lastik havalanırdı.
Fakat teknoloji farkı hoyoyu öne çıkarır .
Birde mzlerin popüler olduğu zamanlarda alınabilir nitelikte ve ekonomide mz dışında sadece jawa ve çeşitli mopedler vardı. Honda kinetik gibi bir scooter ın sıfırına vereceğiniz para ile 3-4 tane ikinci el mz alabiliyorduk ozamanlarda. Ne zaman çin motorları ve daha ucuz modeller piyasaya çıktı mz in bittiği an oldu bu.
99 da ilk çin malı ( daelim vt 125 ) motorun reklamlarını gazetelerde görüdğümüzde heyecanlanmıştık. Sonra titan ybr derken mz in hazin sonu gelmiş oldu. Yoksa fena makine değildir..
-
kısa mesafede mz alır bence ve eğer bakımlı bir mz ise uzun yolda bile affetmeyebilir.
ama uzun mesafede hyosung daha şanslı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)