Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Türkiye'nin En Uygun CC si Hangisidir?

    REKLAM ALANI
  1. #61
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    Alıntı ferhat_se adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tr'de çoğunluğa bakarsak 125'cc'dir bunların başında ybr'gelir... ama en mantıklısı 250'cc olmalı trafikte sıkıştırılmadan seyir etmek için,125'cc bazı yerde yetmiyor.. marka model belirtmeksizin 250'cc derim ...
    aynı fikirdeyim trafikte kazalara ve sıkıştırılmalara neden olmamak için 250 yoksa 125 te yeterlidir
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    snncn_26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Mondial 125 KT ÇALINMIŞTIR 26 NF 142
    bence türkiye şartlarında türk halkına yakışacak en iyi cc değerleri işlevine göre 50 cc ve 250 cc arasıdır çünkü ülkemizde doğru düzgün yol ve pist yok hız yapabilecek şimdi sen gider alırsın 650 cc bi transalp motorsikletle dağa taşa çıkmış gibi dağılır motosiklet bikaç senede bu güzel ülkemde motosiklet sürücüsüne ne değer veren sürücüler var nede motosiklet sürücülerine değer veren belediye vb kurumlar var

  3. #63
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    400 cc

  4. #64
    Emrah.ark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul,Büyükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    250 cc diyim bende
    [34 AY 0494] Büyükçekmece MT

  5. #65
    ozprometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    şu anda yok
    Bence en az 4 silindir olacak motor dediğin. Silindirler sırasıyla 100 250 500 ve 1000 cc olacak. Kullandığın yere göre istediğin silindiri çalıştırıcan. ekonomik, hızlı, konforlu...

  6. #66
    Tolme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TVS Jupiter 125, Motoran Vento 100
    250cc likler bence türkiye yollarına en uygun olanı ve alınacaksa enjeksiyonlu modeller tercih edilirsede acaip az yakıyor hem hızlı hem tasarruflu

  7. #67

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı ozprometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence en az 4 silindir olacak motor dediğin. Silindirler sırasıyla 100 250 500 ve 1000 cc olacak. Kullandığın yere göre istediğin silindiri çalıştırıcan. ekonomik, hızlı, konforlu...

    amma hayalperestsin yapda binelim
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  8. #68
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Alıntı snncn_26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence türkiye şartlarında türk halkına yakışacak en iyi cc değerleri işlevine göre 50 cc ve 250 cc arasıdır çünkü ülkemizde doğru düzgün yol ve pist yok hız yapabilecek şimdi sen gider alırsın 650 cc bi transalp motorsikletle dağa taşa çıkmış gibi dağılır motosiklet bikaç senede bu güzel ülkemde motosiklet sürücüsüne ne değer veren sürücüler var nede motosiklet sürücülerine değer veren belediye vb kurumlar var
    MT geçmişimde bu kadar kişisel cevap verdiğim çok az başlık vardır bu baqşlık rekora koşuyor,fakat dayanamıyorum napayım?

    Kardeşim,Yol ve pist lazım dediğin motorlar SS veya muadili makinalardır.Sen TA'ya bikaç senede dağıtıyorsan en az 5 kere sağlam kaza yapmalısın.(Allah korusun tek kazada Sende makinada perte çıkar o ayrı konu!).Asıl konumuz TA değil,Africa Twin diye bir makina var.Bırak pisti düzgün yolu,adamlar dağda bayırda öldüremiyor makinayı.Ben hala Türkiye değil,dünyanın hiçbir yerinde tek bir makinaya bağlı yollar olduğuna inanmıyorum.Bugün tek CC'yi savunan tüm arkadaşlara soralım,adım gibi eminim,gönüllerinden birden fazla makina geçiyordur.VEde bunun sebebi farklı parkurlarda farklı makinalara ihtiyaç duymalarıdır.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  9. #69
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    4 silindir 400cc bir çıplak sanırım her türlü işe yarar. Şehir içi,şehir dışı, uzun yol vb.
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  10. #70
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    V-Strom'dur...
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  11. #71

    Üyelik
    15 Nisan 2009
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA MT-07
    aslında burda sorulması gereken soru sadece cc den ibaret değil bence türkiye şartlarına en uygun motosiklet modeli nedir ve türkiye şartlarına en uygun beygir gücü/ağırlık oranı nedir.
    böyle sormuş olsaydık daha çok katılım araştırma eğlence ve daha fazla farklı fikirle karşılaşırdık
    Master of Davar

  12. #72

    Üyelik
    13 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul
    kawasaki 250r tabi 8-9 milyarı vercen

  13. #73
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    250 cc yeter bile. 650 cc olsada tadından yenmez.
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  14. #74
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    kişiden kişiye değişmekle birlikte, hava atmak gibi bir derdim yok diyenler için:
    v2-400cc, 50hp, 140kg lık sportif bir street
    dadından yinmez

  15. #75
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kişiden kişiye değişmekle birlikte, hava atmak gibi bir derdim yok diyenler için:
    v2-400cc, 50hp, 140kg lık sportif bir street
    dadından yinmez
    http://www.expazar.com/?urun-detay_1...uyu_400CC.html
    Böyle bişey mi bahsettiğin ?
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  16. #76

    Üyelik
    28 Temmuz 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    150 KN '06
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    süpersin

  17. #77
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayır, bu tek silindir. biz v2 olacak dediydik.

    Alıntı rockNkids adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    süpersin
    3. kişiyle alakalı muhabbeti bilirmisin?

  18. #78
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Konuyu zamanında ben açmıştım. Bence Türkiye'nin en uygun cc'si 250cc ile 400cc arasında bir rakam model olarakta Enduro yada Naked derim. Hal bu iken 300-350cc segmentinde Türkiye'de Jawa ve MZ hariç motosiklet olmaması ilginç değil midir?

    Yada bizim hemen hemen tüm motosiklet.net ailesinin birleştiği bu cc lerde ithalatçılar yada üreticiler bizim kadar düşünmez mi? Yap bir 300cc lik enduro yada 350cc lik Naked bak satışlar derim ben..
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  19. #79

    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    İst gop k karabekır
    Motosikleti
    Monero 250 cmx a Hedef Custom Chopper !
    Ben ce bu sorunun cewabı hergun bındıgın makınanın ıcınde !

  20. #80
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Ben suan CBF150 kullanıyorum. Cok fazla uzun yol yapmadıgım için yetiyor. Ama buyutmeyi de busunmuyor degilim. Aklımdan gecen iki motor vardı. YBR250 ve DL650. DL650 ye ulaşmak icin uzun bir sure beklemem gerekecek.Ayrıca DL alabilirsem CBF'i satmayı düsünmüyordum.. YBR 250 icin ise supelerim vardı. Sehir için tamam, ama sehirler arasın yolda yeterli olurmu diye süphelerim vardı.. Aradıgım makina fazla sıkıştırmadan 100-120 yapsın (2 kişi) yolunu buldugumda 130-140 km ulasşın zamandan kazanalım. Rampalarda CBF gib 50-60 kadar düşmesin( ) Sizce YBR 250bunları verebilirmi... Yakıt konusunda suphem yok. Her iki motorda sınıfının en cimrileri..
    Aslında DL alıp bunların hiç birini düşünmemek var ama cok pahalı..
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..


4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler