bence türkiye şartlarında türk halkına yakışacak en iyi cc değerleri işlevine göre 50 cc ve 250 cc arasıdır çünkü ülkemizde doğru düzgün yol ve pist yok hız yapabilecek şimdi sen gider alırsın 650 cc bi transalp motorsikletle dağa taşa çıkmış gibi dağılır motosiklet bikaç senede bu güzel ülkemde motosiklet sürücüsüne ne değer veren sürücüler var nede motosiklet sürücülerine değer veren belediye vb kurumlar var
250 cc diyim bende
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
Bence en az 4 silindir olacak motor dediğin. Silindirler sırasıyla 100 250 500 ve 1000 cc olacak. Kullandığın yere göre istediğin silindiri çalıştırıcan. ekonomik, hızlı, konforlu...
250cc likler bence türkiye yollarına en uygun olanı ve alınacaksa enjeksiyonlu modeller tercih edilirsede acaip az yakıyor hem hızlı hem tasarruflu
MT geçmişimde bu kadar kişisel cevap verdiğim çok az başlık vardır bu baqşlık rekora koşuyor,fakat dayanamıyorum napayım?
Kardeşim,Yol ve pist lazım dediğin motorlar SS veya muadili makinalardır.Sen TA'ya bikaç senede dağıtıyorsan en az 5 kere sağlam kaza yapmalısın.(Allah korusun tek kazada Sende makinada perte çıkar o ayrı konu!).Asıl konumuz TA değil,Africa Twin diye bir makina var.Bırak pisti düzgün yolu,adamlar dağda bayırda öldüremiyor makinayı.Ben hala Türkiye değil,dünyanın hiçbir yerinde tek bir makinaya bağlı yollar olduğuna inanmıyorum.Bugün tek CC'yi savunan tüm arkadaşlara soralım,adım gibi eminim,gönüllerinden birden fazla makina geçiyordur.VEde bunun sebebi farklı parkurlarda farklı makinalara ihtiyaç duymalarıdır.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
4 silindir 400cc bir çıplak sanırım her türlü işe yarar. Şehir içi,şehir dışı, uzun yol vb.
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
aslında burda sorulması gereken soru sadece cc den ibaret değil bence türkiye şartlarına en uygun motosiklet modeli nedir ve türkiye şartlarına en uygun beygir gücü/ağırlık oranı nedir.
böyle sormuş olsaydık daha çok katılım araştırma eğlence ve daha fazla farklı fikirle karşılaşırdık
Master of Davar
kawasaki 250r tabi 8-9 milyarı vercen
250 cc yeter bile. 650 cc olsada tadından yenmez.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
kişiden kişiye değişmekle birlikte, hava atmak gibi bir derdim yok diyenler için:
v2-400cc, 50hp, 140kg lık sportif bir street
dadından yinmez
http://www.expazar.com/?urun-detay_1...uyu_400CC.html
Böyle bişey mi bahsettiğin ?
Legends may sLeep.. But they never diE..!
Konuyu zamanında ben açmıştım. Bence Türkiye'nin en uygun cc'si 250cc ile 400cc arasında bir rakam model olarakta Enduro yada Naked derim. Hal bu iken 300-350cc segmentinde Türkiye'de Jawa ve MZ hariç motosiklet olmaması ilginç değil midir?
Yada bizim hemen hemen tüm motosiklet.net ailesinin birleştiği bu cc lerde ithalatçılar yada üreticiler bizim kadar düşünmez mi? Yap bir 300cc lik enduro yada 350cc lik Naked bak satışlar derim ben..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Ben ce bu sorunun cewabı hergun bındıgın makınanın ıcınde !
Ben suan CBF150 kullanıyorum. Cok fazla uzun yol yapmadıgım için yetiyor. Ama buyutmeyi de busunmuyor degilim. Aklımdan gecen iki motor vardı. YBR250 ve DL650. DL650 ye ulaşmak icin uzun bir sure beklemem gerekecek.Ayrıca DL alabilirsem CBF'i satmayı düsünmüyordum.. YBR 250 icin ise supelerim vardı. Sehir için tamam, ama sehirler arasın yolda yeterli olurmu diye süphelerim vardı.. Aradıgım makina fazla sıkıştırmadan 100-120 yapsın (2 kişi) yolunu buldugumda 130-140 km ulasşın zamandan kazanalım. Rampalarda CBF gib 50-60 kadar düşmesin( ) Sizce YBR 250bunları verebilirmi... Yakıt konusunda suphem yok. Her iki motorda sınıfının en cimrileri..
Aslında DL alıp bunların hiç birini düşünmemek var ama cok pahalı..
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)