Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Türkiye'nin En Uygun CC si Hangisidir?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar burada bu konuya oylamada bulunmadan önce kullandığınız cc yi değil, Türkiye nin içinde bulunduğu şartlarıda göz önünde bulundurarak tercih edilebilecek en uygun motor büyüklüğüne ulaşmak temel hedef alınmıştır.
    O sebeb ile şehir içi kullanım ile beraber şehir dışı 150-200 km lik uzun yollara gidecek, aynı zamanda makul bir hızlanma verirken dar kıvrımlı inişli çıkışlı ilçe yollarında ısınma yapmayacak, buna rağmen il yollarında da sürücüyü bayıltmayacak, hem de ekonomik olacak hemde güçlü olacak.. Hem bakım maliyetleri az olacak hemde kaslı ve tok duracak bir cc diyorum. Hangisi?
    Hocam bana verdiğin cevaptaki "abuk subuk" ifadesine takıldığım için cevap yazmak gereği duydum.Yoksa ne seni tanırım nede polemiğe girerim.Şimdi başlığı ilk açtığın paragrafı bi daha oku.Neden mi? Gayet açık yönlendirme yapmışsın."Hem bakım maliyetleri az olacak hemde kaslı ve tok duracak bir cc diyorum." ifadesinden benim anladığım Hyosung'un GT250 Comet'ini tarif etmişsin.Sendede GV250 olduğunu profilinden anlıyoruz.Büyük ihtimal motorundan memnunsun ama kategori değiştirmeyi düşünüyorsun.Bu sebeplede bilinçaltında direk Comet seçeneği oluşmuş ve buda ifadelerine yansımış.Benim seni kırmak gibi bir niyetim yoktu ama kırdık sanırım.Kargaya yavrusu şahan görünür derler,benim motorumada birisi bişey dese bozulurum.Amma velakin ben senin motoruna bişey demedim bilakis bence uygundur.Çünkü gücü yeterli duruşu tatminkar.Bence başka bir 250'lik için değiştirmeye değmez.Ha illa hangi CC diye soruyosan yok öyle bişey.Paran varsa her model'den bi tane alırsın,o gün hangisi gerekiyorsa ona binersin.Hali vakti yerinde olan arkadaşlara bi bak,alayının 2 veya 3 tane değişik tarzda motoru vardır.En uygunuda budur.Yolun açık olsun.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alıntı DARKDIAMOND adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bana verdiğin cevaptaki "abuk subuk" ifadesine takıldığım için cevap yazmak gereği duydum.Yoksa ne seni tanırım nede polemiğe girerim.Şimdi başlığı ilk açtığın paragrafı bi daha oku.Neden mi? Gayet açık yönlendirme yapmışsın."Hem bakım maliyetleri az olacak hemde kaslı ve tok duracak bir cc diyorum." ifadesinden benim anladığım Hyosung'un GT250 Comet'ini tarif etmişsin.Sendede GV250 olduğunu profilinden anlıyoruz.Büyük ihtimal motorundan memnunsun ama kategori değiştirmeyi düşünüyorsun.Bu sebeplede bilinçaltında direk Comet seçeneği oluşmuş ve buda ifadelerine yansımış.Benim seni kırmak gibi bir niyetim yoktu ama kırdık sanırım.Kargaya yavrusu şahan görünür derler,benim motorumada birisi bişey dese bozulurum.Amma velakin ben senin motoruna bişey demedim bilakis bence uygundur.Çünkü gücü yeterli duruşu tatminkar.Bence başka bir 250'lik için değiştirmeye değmez.Ha illa hangi CC diye soruyosan yok öyle bişey.Paran varsa her model'den bi tane alırsın,o gün hangisi gerekiyorsa ona binersin.Hali vakti yerinde olan arkadaşlara bi bak,alayının 2 veya 3 tane değişik tarzda motoru vardır.En uygunuda budur.Yolun açık olsun.
    Dark dıamond cevabın için teşekkür ederim.... Benim amacımda polemik yaratmak değil.... Kazasız sürüşler dilerim...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  3. #43

    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    izmit/Kocaeli
    Motosikleti
    2008 Yamaha ybr 125 bordo
    arkadaşlar türkiye yollarına en uygun motor XL 650 TRANSALP

  4. #44

    Üyelik
    12 Mayıs 2009
    bence en uygunu 500-600 cc arası her yere gidebilebilir

  5. #45
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100cc
    radar derdi yok
    vergi yok
    yakıt derdi yok
    canın sıkılırsa at çöpe
    çalınacak mı derdi az

    bir yönden iyi yani
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  6. #46
    banistercaq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    bahçeşehir/istanbul
    Motosikleti
    Yok
    genel olarak 250cc (her tarz da) hem şehiriçi kullanımlarda hemde şehirlerarası kullanımlarda kullanıcılarını üzmeyecek ne eksik ne fazla sürate ve yakıt tüketimine sahip motorlardır. 250cc altı şehirdışı kullanıcısını yorarken, 250cc üstü de şehiriçi kullanımlarda kullanıcıyı yorabilir.
    Gilera Runner vxr 200 (pert...)
    Piaggio Xevo 250ie

  7. #47
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alp'im Tunay'im kızmana gerek yok, soru aslında şimdiye kadar yüzlerce kez açılan sorulardan farklı olduğu, ve güzel bir soru olduğundan ve yine böyle sorulara alışık olmadığımızdan anlayamadık çoğumuz soruyu (Bak anladığım halde anlayamadık yazdım sırf seni örnek göstermeyeyim diye ) Seviyoruz seni biz
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  8. #48
    onur_NX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2004
    Şehir
    istanbul / Ataşehir
    Motosikleti
    Seyhan 150 - CBF 500 - Fazer 600 - R25 - TNT 250
    Arkadaslar bu nasıl bi bakıs acısı anlayamadım. Arkadasımız bi soru soruyo (forumun amacı bu) bilinc altı olması ,eksik ,yanlıs yada net bi amac gütmesi gerekmiyo. Onemli olan paylaşmak bilgi fikir transferi degilmi. Kimse alınmasın kimseyi yargılamıyorum kendi fikirlerimi sizlere acıklamak istedim.Bence soru gayet acık ve net gözüküyo. Türkiyenin standart sartların içinde kullanılabilecek en maksimum ve minimum özellikleri tasıyan bi model arastırmak istemiş.
    Bazı arkadaslarım "kişiye göre degişir" diye yorumlamıslar. Bence sorulan soru daha farklı.Herkes motor alsın yada en kusursuz motora herkes binsin kampanyası yapılmamıs.
    Yazılan özelliklere en yakın motor icin fikir sormus. Benim fikrime gelince bu nasıl olurda kimsenin aklına gelmedi sasırdım ama Honda Nx 400 Falcon modeli bence güç,yakıt,permormans,kullanım kosulları (cadde,arazi-kısa,uzun mesafe) ve Selka arkadasımızın sıralamıs oldugu özelliklere uygun en ideal motordur..Ben bu motorun 250cc olanını kullandım o bile 29bg lik bir efsaneydi. Bunu herkes bilir...

    Cevap : Honda Nx 400 Falcon

    Ayrıca soru gercekten cok saglamdı Selka...
    No FeaR NeveR

  9. #49
    S40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Monero Angel
    burgman 400 cc
    harika dayanıklı sağlam güçlü uzun yolda banamısın demez :D
    her türlü
    ilerde ondan düşünüyorum
    türkiye turu için
    Everybody can't be motorcylyst...!

  10. #50

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    600 lük uygun gelir 250 lik yetmez 1000 lik fazla

  11. #51
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alıntı banistercaq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    genel olarak 250cc (her tarz da) hem şehiriçi kullanımlarda hemde şehirlerarası kullanımlarda kullanıcılarını üzmeyecek ne eksik ne fazla sürate ve yakıt tüketimine sahip motorlardır. 250cc altı şehirdışı kullanıcısını yorarken, 250cc üstü de şehiriçi kullanımlarda kullanıcıyı yorabilir.

    Teşekkürler..... Güzel Yorum....

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:37 AM ----------

    Alıntı onur_NX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar bu nasıl bi bakıs acısı anlayamadım. Arkadasımız bi soru soruyo (forumun amacı bu) bilinc altı olması ,eksik ,yanlıs yada net bi amac gütmesi gerekmiyo. Onemli olan paylaşmak bilgi fikir transferi degilmi. Kimse alınmasın kimseyi yargılamıyorum kendi fikirlerimi sizlere acıklamak istedim.Bence soru gayet acık ve net gözüküyo. Türkiyenin standart sartların içinde kullanılabilecek en maksimum ve minimum özellikleri tasıyan bi model arastırmak istemiş.
    Bazı arkadaslarım "kişiye göre degişir" diye yorumlamıslar. Bence sorulan soru daha farklı.Herkes motor alsın yada en kusursuz motora herkes binsin kampanyası yapılmamıs.
    Yazılan özelliklere en yakın motor icin fikir sormus. Benim fikrime gelince bu nasıl olurda kimsenin aklına gelmedi sasırdım ama Honda Nx 400 Falcon modeli bence güç,yakıt,permormans,kullanım kosulları (cadde,arazi-kısa,uzun mesafe) ve Selka arkadasımızın sıralamıs oldugu özelliklere uygun en ideal motordur..Ben bu motorun 250cc olanını kullandım o bile 29bg lik bir efsaneydi. Bunu herkes bilir...

    Cevap : Honda Nx 400 Falcon

    Ayrıca soru gercekten cok saglamdı Selka...
    Onur bey tamamen haklısınız. Amacım en iyiyi yada en kötüyü tespit etmek değildi.. Dediğiniz o kadar haklı ki; en maksimum en minimum işte bu idi aradığım cümle!

    Onur bey 2.motoruma Honda NX400cc Falcon u da ekledim. Araştıracağım....

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:47 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:40 AM ----------

    Benim sonuçlarım

    YAMAHA YBR250CC
    HONDA CBF250CC
    HYOSUNG GT250CC COMET
    HONDA NX400 FALCON
    YAMAHA XT660X KALIYOR...

    AMA BANA BUNLARDAN EN MANTIKLISI HONDA NX400 FALCON GİBİ GELMEYE BAŞLADI... ANCAK hepside çok iyi minimalarda ve maksimumlarda gibi.. Zor karar...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  12. #52
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Bana göre 250cc ile 500cc arası verdiğin kriteler için ideal ; şöyle bi hesap yaparsak 250+500=750/2=375cc , KUVVETMİRA'nın hesabı yaklaşık doğru ; 375cc'ye en yakın cc'de Nx4'dür.

  13. #53
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Alıntı onur_NX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar bu nasıl bi bakıs acısı anlayamadım. Arkadasımız bi soru soruyo (forumun amacı bu) bilinc altı olması ,eksik ,yanlıs yada net bi amac gütmesi gerekmiyo. Onemli olan paylaşmak bilgi fikir transferi degilmi. Kimse alınmasın kimseyi yargılamıyorum kendi fikirlerimi sizlere acıklamak istedim.Bence soru gayet acık ve net gözüküyo. Türkiyenin standart sartların içinde kullanılabilecek en maksimum ve minimum özellikleri tasıyan bi model arastırmak istemiş.
    Bazı arkadaslarım "kişiye göre degişir" diye yorumlamıslar. Bence sorulan soru daha farklı.Herkes motor alsın yada en kusursuz motora herkes binsin kampanyası yapılmamıs.
    Yazılan özelliklere en yakın motor icin fikir sormus. Benim fikrime gelince bu nasıl olurda kimsenin aklına gelmedi sasırdım ama Honda Nx 400 Falcon modeli bence güç,yakıt,permormans,kullanım kosulları (cadde,arazi-kısa,uzun mesafe) ve Selka arkadasımızın sıralamıs oldugu özelliklere uygun en ideal motordur..Ben bu motorun 250cc olanını kullandım o bile 29bg lik bir efsaneydi. Bunu herkes bilir...

    Cevap : Honda Nx 400 Falcon

    Ayrıca soru gercekten cok saglamdı Selka...
    NX4 falcon yakıt performans ilşkisinde sınıfta kalır .. inan bana kalır .. GT250 cometle performans olarak birebir gibi ama yakıtta kesin %20 fazla yakıyo ..falconda kullandım kesinlikle bu kategoriye almam onu.. Dünyanın en pahalı benzinini kullanna ülkede yaşıyoruz .. yedek parça fiyatlarıda çok cüzi değil.
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  14. #54
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayır kastım kendi kullandığım motosikletim değil. Yanlış anlaşılmışım. Çünkü GV250cc Cruıser uzun yolda yağ soğutması ile çok iyi iken dur kalklarda yağ ısınan motoru dahada ısıtıp 180 kg lık ağırlığı ile şehir içi kullanımında zorluklar çıkarmaktadır. Ayrıca Cruıser motorlar ABD gibi dümdüz ve geniş yollarda iki teker arasında ki uzun mesafeseinden dolayı muhteşem bir sürüş sağlarken ilçe yollarında dar ve kıvrımlı yollarda iki teker arasındaki uzunluk sorun olmaktadır.
    Hal böyle iken, benim sizlerden gelen bazı abuk sabuk cevaplar dışında konuya makul yaklaşan arkadaşlarımdan bazıları çok iyi cevap vermişler. Ve bence bu sorunun cevabını ve cc yi 3 adet model ile belirlemişler.



    Bu soruyu alaya alıp tuhaf cevap yazan arkadaşlarıma tavsiyem o makul cevapları kendilerininde okuyup anlamalarıdır.

    Ama sorumu net anlayan arkadaşlarımda olmuş.... Onlara dikkatli okumalarından dolayı teşekkür ederim...




    Mesela bu arkadaşım oldukça zeki birisi okuduğunu anlayıp yorumlayıp cevap verebilen biri diğerleri gibi okuduğunu anlamakta sıkıntı çekmemiş ve cevabı bulmuş...



    Gerçekten dediklerimi karşılayan modeller "YAMAHA YBR250cc" "Honda CBF250cc"" ve "Hyosung GT250cc" lerdir. Bunlar uzun yolda 120-130 km lik makul hız verirken iki teker arasındaki makul uzunluk ile dar ve kıvrımlı ilçe yollarında konfor verecektir. 250cc lik hacimleri ile şehir içi trafikte 750 yada 1000 cc gibi dur ve kalklarda onlar kadar hararet yapmayıp onlar kadar yakıt harcamayacaktır... yEDEK PARÇA ve bakım konusunda YBR lerin ekonomk yönü tartışılmaz bile.. Ayrıca yakıt tüketimleride çok makul.. Buna ek olarak YBR125cc kadar cılızda durmamaktadırlar. 3 adet çanta yapıldı mı gayet güzel bir görüntü elde edilmeside zor değildir...
    Uzun lafın kısası asla ben kendi motorumu sizlere sunmadım. Bilakis sorumun cevabı hadi artık üretimi biten Honda CBF250cc yi eklemez isek bence bu sorunun cevabı sevsenizde sevmesenizde "YAMAHA YBR250CC NAKED" modeli birinci çıkmaktadır.

    Demek ki;



    Demek ki bu sorunun cevabı var imiş... "YAMAHA YBR 250CC NAKED"


    ayrıca benim sorduğum bu sorunun son derece basit olmasına rağmen konuya tamamen "LUCAS" ve " Shrieker " arkadaşlarımın anlaması ve cevap yazması Türkiye genelinde motosiklete sevda veren arkadaşlarım hakkında ciddi endişelendirmiştir.

    Teşekkürler LUCAS ve SHRİEKER..
    usta nedir bu şimdi...bir soru soruyorsun ve istediğin cevaplar gelmeyince veya istediğin şeyleri okumayınca gelene geçene laf sallıyorsun...yakıştımı sana...şimdi ben seni neden muhatap alayımda cevap yazayım...niye saygı duyayım...şu forumda aklıbaşında bildiğim kişilerden birisin...bütün dostlarıma ince bir şekilde giydirmişsin...ne bekliyorsun yani...duygusal olmayalı mı ...sonucta burada belli bir samimiyet var...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:11 PM ----------

    Alıntı onur_NX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar bu nasıl bi bakıs acısı anlayamadım. Arkadasımız bi soru soruyo (forumun amacı bu) bilinc altı olması ,eksik ,yanlıs yada net bi amac gütmesi gerekmiyo. Onemli olan paylaşmak bilgi fikir transferi degilmi. Kimse alınmasın kimseyi yargılamıyorum kendi fikirlerimi sizlere acıklamak istedim.Bence soru gayet acık ve net gözüküyo. Türkiyenin standart sartların içinde kullanılabilecek en maksimum ve minimum özellikleri tasıyan bi model arastırmak istemiş.
    Bazı arkadaslarım "kişiye göre degişir" diye yorumlamıslar. Bence sorulan soru daha farklı.Herkes motor alsın yada en kusursuz motora herkes binsin kampanyası yapılmamıs.
    Yazılan özelliklere en yakın motor icin fikir sormus. Benim fikrime gelince bu nasıl olurda kimsenin aklına gelmedi sasırdım ama Honda Nx 400 Falcon modeli bence güç,yakıt,permormans,kullanım kosulları (cadde,arazi-kısa,uzun mesafe) ve Selka arkadasımızın sıralamıs oldugu özelliklere uygun en ideal motordur..Ben bu motorun 250cc olanını kullandım o bile 29bg lik bir efsaneydi. Bunu herkes bilir...

    Cevap : Honda Nx 400 Falcon

    Ayrıca soru gercekten cok saglamdı Selka...

    soru bencede sağlam ama verdiği tepkiler sağlam değil kendisine yakışmayacak şekilde...forumda herkesin bir çizgisi var...herks farklı bir açıdan bakıyor...yani istenen şeyler mi yazılmalı...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  15. #55
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Mete kardeşim haklısın aslında yazdıklarıma sonra bende üzüldüm ama bir an öfke ile yazılmıştı.. Olmaz ise sileceğim... Amacım kimseyi kırmak değil... Doğru dedin "bana yakışmadı" çünkü her insan kendisine yakışanı yaparmış.. Kusura bakmayınız


    uzgunum:
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  16. #56
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mete kardeşim haklısın aslında yazdıklarıma sonra bende üzüldüm ama bir an öfke ile yazılmıştı.. Olmaz ise sileceğim... Amacım kimseyi kırmak değil... Doğru dedin "bana yakışmadı" çünkü her insan kendisine yakışanı yaparmış.. Kusura bakmayınız


    uzgunum:

    abi harbiden üzülüyorum ...yahu başkası yapsa tın derim banane...ama senin gibi 10 numara bir arkadaş niye bunu yapar...hadi ben milleti kızdırmak fişeklemek için ara sıra renk olsun diye arızaya bağlarımda siz normal insanlarsınız...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  17. #57

    Üyelik
    01 Mart 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    JİNLUN JL 250-5 ELEGANCE
    Bence 250 cc
    [COLOR="Red"][I][U][B]::shhh::ÖLMEKTEN DEĞİL UNUTULMAKTAN KORKARIM::shhh::[/B][/U][/I][/COLOR]

  18. #58
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    250cc bence
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  19. #59

    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Motosikleti
    CBR 1000 RR.
    49 cc

  20. #60

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ybr
    tr'de çoğunluğa bakarsak 125'cc'dir bunların başında ybr'gelir... ama en mantıklısı 250'cc olmalı trafikte sıkıştırılmadan seyir etmek için,125'cc bazı yerde yetmiyor.. marka model belirtmeksizin 250'cc derim ...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler