Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Türkiye Şartlarında Kullanılacak En Uygun CC Hangisidir...?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    Maddi şartlar elverişli ise şehiriçi kulanımı için bir scooter , şehir dışına çıkarkende kullanmak için 600 CC-1000 CC aralşığı bir makina idealdir.

    Maddi şartlar buna müsaede etmiyorsa 250 - 600 CC ve mümkünse su soğutmalı modeli kullanıcının seçimine kalmış bir marka-model en mantıklısı..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    3 gün İzmir , 5 gün Mersin
    hakkını verirsen eğer 125 cc bile yeterli bence , ama istanbul gibi içinden otoban geçen şehirlerde 250 - 500 cc idealdir galiba .

  3. #23
    apithin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2008
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    Cbr 250
    Hayabusa 1300 ancak öyle yol verir bize 4 tekerciler :D

  4. #24

    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    av.istanbul
    Motosikleti
    MCT 250
    bence yeterli torku üreten bir 250cc şehir içinde ve dışında hatta artçıyla bile yeterli gelecektir...

  5. #25
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı yazin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence yeterli torku üreten bir 250cc şehir içinde ve dışında hatta artçıyla bile yeterli gelecektir...
    Çok doğru bir tespit resimdeki yük + 2 kişi şehiriçi otoban kö yolları ve hatta 40 km ormanda olmak üzere gidiş geliş 650 km kullandım.

    Performansından cok memnun kaldım.

    Gerektiğinde 120 km/h hıza çok rahat çıkıp konforlu bir yolculuk benim için çok ama çok yeterli.

    V-strom Yada benzeri makinalardaydı gözüm ve hatta hazırlığımda ona göreydi. Ama bu motosiklet ihtiyacımı gördüğüne göre sanırım daha üstüne çıkmayacağım. Çok memnunum...Heryönüyle

    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  6. #26

    Üyelik
    03 Ekim 2008
    Şehir
    gündüzleri çayırova, akşamları karakartal, geceleri alice harikalar diyarında...
    Motosikleti
    azrailden yeni arakladım...
    500 cc ideal...
    I gOt a GaMe To Win...:bounce:
    eskiden [COLOR="Red"]merter[/COLOR] vardı şimdi [COLOR="red"]fenerbahçe[/COLOR] var...
    [B][COLOR="Red"]drift religion[/COLOR][/B]

  7. #27
    Boğaçhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2006
    Şehir
    Edremit
    Motosikleti
    Mondial 162 MC

    250 cc.

    Kullanım Ekonomisi(Yakıt, yedek parça) ve yeterli sayılabilecek gücü nedeniyle. " Türkiye Şartlarında Kullanılacak En Uygun CC" 250 cc.dir Derim.
    [B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]

  8. #28

    Üyelik
    02 Haziran 2009
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Gt250r
    500cc iyidr
    [B][/B]Balıkesir [COLOR="Red"][/COLOR]MT

  9. #29
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    250 cc konusunda bırcok kişiyle hem fıkırız galıba ama kişilerın terciğine göre değişir tabi ben cok isterdımkı bir bmw 1200 makınam olsun diye ama işte türkıye şartları bırakın yolları sıra ona gelene kadar daha neler var neler .motor konforundan cok maddi konforumuzun yerine ulaşması lazım bende heves edıyorum ama bakın motorumun bakıma gırmesı lazım en az 200 tl pekı bu bmw olsaydı.

  10. #30
    asivezor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    altımda scooter hayalimde 600 f
    bu tamamen görecili bir kavramdır. yakıt ekonomisi olsun diyenler düşük ccler ile yetinmek zorundadır. yada beim için ses ve hız önemli dien birini 600 cc den asagısı kurtarmaz.

    soruyu şu şekilde sorsan örnegin istanbul için en uygun cc li motosiklet daha dar bir soru olurdu ama konu koca bir ülke olunca iş değişir.

    sonuç olarak hız limiti 70 olan ülkemizde 50 cc modeller hariç (4 zamanlı) hepsi yasal sınırı geçer.

    eger imkan varsa iki motor kullanılmalı bence. biri şehir içi kısa mesafeler için ekonomik bir model digeri hafta sonları binilecek şehir dışınada yormadan ve kasmadan uzayacak güçlü bir model.

    125-600 arası ideal bir seçim olacaktır.

  11. #31
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiye şartları denilirken herhalde uzun bir seyahatte, sıkılmadan ve akan trafiğe yenilmeden yol alabilmek, her yol koşulunda yol alabilecek dizayna sahip olması, en uygun yakıt tüketimi ile, tüm amaçlarınıza hitap edebilecek şekilde, şehir içi, şehir dışı kullanımına, günlük ve hafta sonları hobi amaçlı kullanım için de uygun olması kast edilmiş olabilir. bence 250 cc çok çok ideal ve Tr' nin cc si diyebilirim. cbf 150 kullanıcısıyım. şu anda uzun yolda ortalama seyir hızım 90-110 km/h aralığında, 250 cc bir motorla bunu 110-130 km/h a çıkarttım mı bu benim son noktamdır. 250 cc sınıfı üzeri bence hobidir ve motosiklet ülkemizde hobi olarak düşünülüyorsa buna herkezin bütçesi kaldırmaz. Pahalı bi hobidir. Ama ben motor sürmekten zevk alıyorum 150 cc de olsa 250 cc de olsa mutlu oluyorum. Ekonomim de 250 cc den yukarısını kaldırmaz diyorsanız 250 cc çok ideal bi cc sınıfı. İhtiaci değildir. 250 cc üzeri günübirlik kullanım için az masraflıdır. 150-250 cc grubunda bir motorla işe de gidip gelinebilir. Uzun soluklu gezilerde yapılabilir. Ama tabiki bir gün yetkili servise bir aylık gelirimi verebilecek hayat standartım olursa şöyle bi transalp, bi v-strom falan kullanmak isterim.

    Teşekkürler...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  12. #32
    no_name - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    cbf 150
    bana 150 cc yetiyor
    Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...

  13. #33

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Scrambler Ducati Classic
    Ben de en ideal cc nin 250 olduğunu düşünüyordum. Hatta çoğunlukla şehir içi kullanılacaksa 50-150 cc aralığı bile çok mantıklı geliyordu bana. Ne de olsa benzinin litresi 3.3 Tl :(
    Fakat geçenlerde, arkadaşımın 250 cc motorunu kullandım. Malesef akıcı ve hızlı trafikte istediğim güveni bulamadım. Türkiye de tüm araçlar hız sınırı üzerinde fütursuzca ve motorlara dikkat etmeden kullandıklları için İnsan kendini 250 cc üzerinde güvensiz hissediyor. Kamyonlar bile 100 ün üzerinde gidiyorlar şehir içindeki bölünmüş yollarda. o zaman insanda tek seçenek kalıyor. 500-650 cc bir makine.

    Diğer ülkelerde başta ağır taşıtlar olmak üzere hiçbir taşıtın hız sınırını böyle fütursuzca aşmadığını düşünürsek. İşte o Türkiye şartını soran arkadaşlara söylüyorum. İşte Türkiye şartı budur.

    Sonuçta ben Türkiyede 500cc altı kullanan arkadaşların yeterince emniyette olduğuna inanmıyorum.

    Şimdi diyeceksiniz ki motosiklet hız sınırı şehir içi 50 şehir dışı 70.
    Bende size diyecem ki 70 ile gidip 120 ile giden kamyonun altında mı kalıp öleyim. Motorcunun hayatta kalması için mecbur hız liminitini aşması gerekiyor.

    Bu söylediklerimin tamamı büyük şehirler içindir. Gidin sahil kasabasına binin 50cc mobilete efendi efendi en güzeli.

  14. #34
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler