Türkiye Şartlarında Kullanılacak En Uygun CC Hangisidir...?
Reklamlar
-
14 Haziran 2009, 15:21
#21
Maddi şartlar elverişli ise şehiriçi kulanımı için bir scooter , şehir dışına çıkarkende kullanmak için 600 CC-1000 CC aralşığı bir makina idealdir.
Maddi şartlar buna müsaede etmiyorsa 250 - 600 CC ve mümkünse su soğutmalı modeli kullanıcının seçimine kalmış bir marka-model en mantıklısı..
Reklamlar
-
14 Haziran 2009, 15:24
#22
hakkını verirsen eğer 125 cc bile yeterli bence , ama istanbul gibi içinden otoban geçen şehirlerde 250 - 500 cc idealdir galiba .
-
15 Haziran 2009, 21:22
#23
Hayabusa 1300 ancak öyle yol verir bize 4 tekerciler :D
-
15 Haziran 2009, 21:51
#24
bence yeterli torku üreten bir 250cc şehir içinde ve dışında hatta artçıyla bile yeterli gelecektir...
-
15 Haziran 2009, 22:14
#25
yazin adlı üyeden alıntı
bence yeterli torku üreten bir 250cc şehir içinde ve dışında hatta artçıyla bile yeterli gelecektir...
Çok doğru bir tespit resimdeki yük + 2 kişi şehiriçi otoban kö yolları ve hatta 40 km ormanda olmak üzere gidiş geliş 650 km kullandım.
Performansından cok memnun kaldım.
Gerektiğinde 120 km/h hıza çok rahat çıkıp konforlu bir yolculuk benim için çok ama çok yeterli.
V-strom Yada benzeri makinalardaydı gözüm ve hatta hazırlığımda ona göreydi. Ama bu motosiklet ihtiyacımı gördüğüne göre sanırım daha üstüne çıkmayacağım. Çok memnunum...Heryönüyle
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
-
15 Haziran 2009, 22:18
#26
I gOt a GaMe To Win...:bounce:
eskiden [COLOR="Red"]merter[/COLOR] vardı şimdi [COLOR="red"]fenerbahçe[/COLOR] var...
[B][COLOR="Red"]drift religion[/COLOR][/B]
-
15 Haziran 2009, 22:34
#27
250 cc.
Kullanım Ekonomisi(Yakıt, yedek parça) ve yeterli sayılabilecek gücü nedeniyle. " Türkiye Şartlarında Kullanılacak En Uygun CC" 250 cc.dir Derim.
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
-
15 Haziran 2009, 22:35
#28
[B][/B]Balıkesir [COLOR="Red"][/COLOR]MT
-
15 Haziran 2009, 22:41
#29
250 cc konusunda bırcok kişiyle hem fıkırız galıba ama kişilerın terciğine göre değişir tabi ben cok isterdımkı bir bmw 1200 makınam olsun diye ama işte türkıye şartları bırakın yolları sıra ona gelene kadar daha neler var neler .motor konforundan cok maddi konforumuzun yerine ulaşması lazım bende heves edıyorum ama bakın motorumun bakıma gırmesı lazım en az 200 tl pekı bu bmw olsaydı.
-
15 Haziran 2009, 22:53
#30
bu tamamen görecili bir kavramdır. yakıt ekonomisi olsun diyenler düşük ccler ile yetinmek zorundadır. yada beim için ses ve hız önemli dien birini 600 cc den asagısı kurtarmaz.
soruyu şu şekilde sorsan örnegin istanbul için en uygun cc li motosiklet daha dar bir soru olurdu ama konu koca bir ülke olunca iş değişir.
sonuç olarak hız limiti 70 olan ülkemizde 50 cc modeller hariç (4 zamanlı) hepsi yasal sınırı geçer.
eger imkan varsa iki motor kullanılmalı bence. biri şehir içi kısa mesafeler için ekonomik bir model digeri hafta sonları binilecek şehir dışınada yormadan ve kasmadan uzayacak güçlü bir model.
125-600 arası ideal bir seçim olacaktır.
-
15 Haziran 2009, 23:04
#31
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Türkiye şartları denilirken herhalde uzun bir seyahatte, sıkılmadan ve akan trafiğe yenilmeden yol alabilmek, her yol koşulunda yol alabilecek dizayna sahip olması, en uygun yakıt tüketimi ile, tüm amaçlarınıza hitap edebilecek şekilde, şehir içi, şehir dışı kullanımına, günlük ve hafta sonları hobi amaçlı kullanım için de uygun olması kast edilmiş olabilir. bence 250 cc çok çok ideal ve Tr' nin cc si diyebilirim. cbf 150 kullanıcısıyım. şu anda uzun yolda ortalama seyir hızım 90-110 km/h aralığında, 250 cc bir motorla bunu 110-130 km/h a çıkarttım mı bu benim son noktamdır. 250 cc sınıfı üzeri bence hobidir ve motosiklet ülkemizde hobi olarak düşünülüyorsa buna herkezin bütçesi kaldırmaz. Pahalı bi hobidir. Ama ben motor sürmekten zevk alıyorum 150 cc de olsa 250 cc de olsa mutlu oluyorum. Ekonomim de 250 cc den yukarısını kaldırmaz diyorsanız 250 cc çok ideal bi cc sınıfı. İhtiaci değildir. 250 cc üzeri günübirlik kullanım için az masraflıdır. 150-250 cc grubunda bir motorla işe de gidip gelinebilir. Uzun soluklu gezilerde yapılabilir. Ama tabiki bir gün yetkili servise bir aylık gelirimi verebilecek hayat standartım olursa şöyle bi transalp, bi v-strom falan kullanmak isterim.
Teşekkürler...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
15 Haziran 2009, 23:29
#32
Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...
-
15 Haziran 2009, 23:36
#33
Ben de en ideal cc nin 250 olduğunu düşünüyordum. Hatta çoğunlukla şehir içi kullanılacaksa 50-150 cc aralığı bile çok mantıklı geliyordu bana. Ne de olsa benzinin litresi 3.3 Tl :(
Fakat geçenlerde, arkadaşımın 250 cc motorunu kullandım. Malesef akıcı ve hızlı trafikte istediğim güveni bulamadım. Türkiye de tüm araçlar hız sınırı üzerinde fütursuzca ve motorlara dikkat etmeden kullandıklları için İnsan kendini 250 cc üzerinde güvensiz hissediyor. Kamyonlar bile 100 ün üzerinde gidiyorlar şehir içindeki bölünmüş yollarda. o zaman insanda tek seçenek kalıyor. 500-650 cc bir makine.
Diğer ülkelerde başta ağır taşıtlar olmak üzere hiçbir taşıtın hız sınırını böyle fütursuzca aşmadığını düşünürsek. İşte o Türkiye şartını soran arkadaşlara söylüyorum. İşte Türkiye şartı budur.
Sonuçta ben Türkiyede 500cc altı kullanan arkadaşların yeterince emniyette olduğuna inanmıyorum.
Şimdi diyeceksiniz ki motosiklet hız sınırı şehir içi 50 şehir dışı 70.
Bende size diyecem ki 70 ile gidip 120 ile giden kamyonun altında mı kalıp öleyim. Motorcunun hayatta kalması için mecbur hız liminitini aşması gerekiyor.
Bu söylediklerimin tamamı büyük şehirler içindir. Gidin sahil kasabasına binin 50cc mobilete efendi efendi en güzeli.
-
15 Haziran 2009, 23:39
#34
Süper Moderatör (BBRR)
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler